אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להשפיע על אנשים, לשכנע בחורות, ייעוץ אישי למנהלים, איך לשכנע את ההורים, סודות השיווק, להתמודד עם התנגדות במכירות, להצליח במכירות, תשובות בראיון, לשכנע הורה, להתראיין בתקשורת, NLP לימוד באינטרנט, איך לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות מכירה, אומנות התקשורת, לשכנע לקוח, טיפים למכירות, איך ליצור הזדהות, NLP תרגילים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp מזה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, nlp טריקים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע עובדת, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע לקוח לקנות, NLP דימוי עצמי, NLP מאמרים, nlp למתחילים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה, באמצעות שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה.

וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם כיצד נשתלים מסרים תת הכרתיים במוח של האדם? וכיצד להשתמש במסרים כפולים כדי לשתול מחשבות בתת המודע של האדם? ואבאר גם, איזה פרדוקס ואתגר יש כאשר מנסים לשתול למישהו מחשבה בצורה סמויה ואיך להתמודד עם הקושי הזה? ואבאר כיצד האדם מדחיק מחשבות? ואיך אפשר להכריח מישהו לחשוב על משהו? ואבאר גם, כיצד צריך להסתיר בצורה מתוחכמת את המסר התת הכרתי שמעבירים לאדם? ואבאר גם איך עובד הרעיון של פלרטוט / טיזינג / להתחיל עם בחור/ה וכיו"ב? ועוד עניינים שונים.

ואסביר: כדי לגרום למישהו לעשות משהו, לשם כך עליו לחשוב שהדבר אכן אפשרי לביצוע. וכדי לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, לשם כך עליך לגרום לאדם השני לחשוב שאכן אפשרי שהוא יחשוב כפי מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ולפעמים האדם השני, לא ממש רוצה לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ולפעמים האדם השני מסרב לחשוב בצורה כלשהי, לפחות לא בצורה מודעת. וכדי לגרום לאדם לחשוב בצורה כלשהי בצורה מודעת, לשם כך ראשית כל יש לגרום לתת המודע שלו, לחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, גם אם הוא לא חושב בצורה גלויה ומודעת את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, עדיין שלפחות בתת המודע שלו, הוא יחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

כי בלי שהמחשבה שאתה רוצה שהוא יחשוב, בלי שהיא תופיע בתת המודע שלו, בלי זה אין אפשרות שהיא תופיע אח"כ גם ברמת המודעות שלו ושהוא יסכים איתך. ולכן, קודם כל עליך לגרום למחשבה להופיע בתת המודע של האדם השני. ורק לאחר מכן, לנסות לשכנע אותו לחשוב כך גם בצורה מודעת.

וכאן אסביר, כיצד בעצם באפשרותך לגרום למחשבה כלשהי, להופיע בתת המודע של האדם השני, לפני שתצליח לשכנע אותו, לחשוב כך בצורה מודעת.

והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים / במשפטים / ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ואסביר את העניין לעומק, מתוך ההבנה של כיצד פועל המוח האנושי וכיצד המוח האנושי חושב.

והעניין הוא, כי המוח של האדם חושב מחשבות שונות, לפי הפירושים שהוא מפרש את המידע שהוא קולט. כי המוח קולט מידע דרך החושים של האדם. ואח"כ המוח מנתח את המידע הזה, לפי ההקשרים והאסוציאציות שעולות למוח, ביחס לאותו המידע שהמוח נחשף אליו.

ובכל פעם שהמוח נחשף למידע כלשהו, המוח מנתח מחדש את המשמעות של אותו המידע, על סמך הזיכרון של האדם ועל סמך חישובים שונים נוספים, שביארתי אותם במקום אחר. ובכל פעם שהמוח בא לנתח מידע כלשהו שהוא נחשף אליו, עולים וצפים במוח אפשרויות שונות, כיצד לפרש את המידע הזה.

לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ולפי החישובים השונים שהמוח ביצע באותו הרגע.

וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח / לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע של האדם, חשב גם על האפשרות שלא נבחרה בסוף כפירוש הסופי של אותו המסר.

כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים האלו, בתת המודע של האדם השומע. גם אם בסופו של דבר, הוא יבחר לפרש את הדברים, בצורה כלשהי, שהיא הפירוש שנדמה לאדם שהוא יותר מחויב ויותר נכון, משאר הפירושים.

ונמצא אם כן, כי בעצם ניתן לשלוח מסר תת הכרתי לתת המודע של האדם, על ידי שימוש במסרים כפולים. כאשר בפועל צריך לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שמצד אחד לא תחשוף את זה שגורמים לאדם לחשוב ולהיחשף בצורה מניפולטיבית לרעיון שרוצים לגרום לו להיחשף אליו. ובו זמנית לגרום לו כן לחשוב על הפירוש האפשרי שרוצים שהוא יחשוב עליו, דרך המסר הכפול שהוא קיבל.

ויש כאן צורך להיות מאוד מתוחכם בצורה שבה עושים את זה. כי מצד אחד רוצים שהאדם השני יחשוב על הפירוש המסוים, שרוצים להחדיר לתת המודע שלו, שהוא אכן אפשרי. ורוצים גם שהוא יחשוב על הפירוש הזה, כמה שיותר זמן ושהוא יתעמק בו כמה שיותר. אבל בו זמנית צריך גם לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שהאדם השני לא ישים לב לכך שגורמים ומכריחים אותו לחשוב, את מה שהוא לא רוצה לחשוב.

כי בעצם, אפשר להכריח את האדם לחשוב על דבר כלשהו, לפחות בתת המודע שלו. כאשר חושפים אותו למידע כלשהו / התנהגות כלשהי / אירוע כלשהו, שהמחשבה שהוא לא רוצה לחשוב, שהיא תהיה אחד מהפירושים האפשריים שהוא יחשוב עליהם, כאשר הוא ייחשף לאותו המידע.

וישנם מצבים, שבהם האדם כ"כ לא רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא רוצה להבין את מה שמתבקש שהוא יבין ממה שאומרים לו.

כל שכן, כאשר קיים מצב שבו האדם מאוד לא רוצה לחשוב משהו כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא יחשוב על הפירוש ועל המשמעות שממנה האדם השני מנסה לברוח.

שזה בעצם אומר, שמצד אחד רוצים לגרום לאדם לחשוב על משהו, שהוא לא ממש רוצה לחשוב עליו. ורוצים לגרום לו כן להתבונן על הפירוש ועל המשמעות המסוימת, שעליה הוא לא רוצה לחשוב. ורוצים לגרום לו לחשוב לפרש את מה שנאמר לו, גם בפירוש שהוא לא רוצה...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
...המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר. ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון אז ממילא הוא מוצא את המקרים ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...לא תמיד הדרך הכי ישירה שהוא רואה בהצלחה. הילד עשוי להרגיש שהלמידה היא לא עבורו, ולכן כדאי להציג את הלמידה כמשהו שיכול לשדרג אותו ולא להגביל אותו. אם אנחנו מראים לו איך הלמידה יכולה לשפר את איכות החיים שלו ולתת לו כלים לחיים טובים יותר, הוא עשוי לשנות את הגישה שלו ללמידה. איך להתמודד עם האמונה של הילד שלא צריך ללמוד? לפעמים הילד מאמין שהוא יכול להצליח בחיים בלי ללמוד, וזה יכול להיות מקור להימנעות מהלימודים. במקרה כזה, חשוב להבין שהילד לא בהכרח טועה...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו ואת צרכיו, וכך יש סיכוי גבוה יותר לסגור עסקה מוצלחת. איך הלקוח חושב במהלך תהליך המכירה...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 2 צור אצל השומע קווי דמיון בינך לבינו. ספר לו במה אתה בדיוק כמוהו. תעבור לצד שלו. בפרט אם הסביבה נגדו, ספר לו שהסביבה גם נגדך. ורצוי שזה יהיה אפילו מאותה הסיבה בדיוק. וזה כדי ליצור הזדהות אצל השומע, שירגיש שכאילו אתה והוא זאת אותה ישות ממש. כדי ליצור אצל השומע תחושה חזקה יותר, שאתה נותן לו יתרון, צור אצלו חיסרון גדול יותר. זא תזכיר לו בצורה ישירה או עקיפה את החיסרון שלו...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד? וכאן אבאר, האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר או שיש דברים שלא ניתן לשכנע בהם מישהו מסוים? והתשובה היא, שלא ניתן בוודאות של מאה אחוז לשכנע כל אחד בכל דבר. אבל מצד שני, גם לא ניתן להיות בטוח במאה אחוז, שלא ניתן לשכנע מישהו במשהו. מה שאומר שתמיד כן יש את האפשרות לשכנע כל אחד בכל דבר! ואסביר: כדי לדעת האם באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר, לשם כך צריך להבין, למה מלכתחילה...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
...הכלכלית כאן הוא שוויתור על עסקאות טובות לטובת עסקאות מצוינות עשוי להיות הדרך הנכונה. אליעד מדגים זאת בעסקאות בהן יש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר מסוים, אך קיימת הזדמנות למכור אותו במחיר נמוך יותר לטובת השקעה שתניב רווח גבוה יותר בעתיד. ההשפעה של זמן ומאמץ על ההחלטות עוד נקודה חשוב היא הבדיקה האם כדאי להשקיע זמן ומאמץ בעסקה מסוימת או לסיים אותה מהר ולהעביר את המשאבים למקום אחר. כאשר זמן ומאמץ צריכים להיות משקעים גם בהחלטות פיננסיות, לעיתים יהיה עדיף...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
...חדשה שבריאות היא הדבר הכי חשוב (טוב חדש), ומוות הוא הדבר הכי מפחיד (רע חדש), ואז לחבר את הטוב החדש לפעולה הרצויה ואת הרע החדש לפעולה הלא - רצויה. איך אפשר לדעת מה אדם באמת רוצה או ממה הוא מפחד? כדי ליצור התניה יעילה אצל אדם, צריך לדעת מה באמת חשוב לו או מה מפחיד אותו. לפעמים האדם אומר ישירות מה הוא רוצה ומה לא. למשל, אפשר לשאול אותו: מה אתה רוצה בחיים? וכך להבין את רצונותיו. אם הוא לא רוצה להגיד ממה הוא מפחד, אפשר להסיק זאת מההיפך של מה שהוא רוצה...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
...בכל מצב אחר שבו מתקיים דיאלוג, תמיד יש הזדמנות לשוחח, להתאים את המחיר, ולנהל תהליך שבסופו יגיעו שני הצדדים להסכמה. לסיכום: איך להצליח למכור במחיר גבוה? המפתח להצלחה במכירה של מוצר יקר או במחיר גבוה הוא להציג את ההצעה כחלק מתהליך. אליעד ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא לדעת לנהל את הדיאלוג עם הלקוח בצורה חכמה ויעילה. המחיר הגבוה עצמו לעולם אינו הגורם האמיתי לכך שהלקוח בורח, אלא חוסר תקשורת והיעדר דיאלוג נכון. איזה מחיר להציע? ניהול משא ומתן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מכירות, מניפולציות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 06:07:21 - wesi28