אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, כיצד לשכנע אנשים, NLP דמיון מודרך, NLP הגדרה, פסיכולוגיה הפוכה, התמודדות עם התנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, ייעוץ לפוליטיקאים, כישורי שכנוע, NLP ערכים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, משא ומתן, לשכנע את בן הזוג, nlp לחינוך ילדים, לשלוט בתת מודע, לשכנע לקוחות, אומנות התקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בטיעון, התמודדות עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, פסיכוקיברנטיקה, הגדלת המכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע שופט, NLP הפסקת עישון, איך לשכנע את הלקוח, מיומנות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP הרזיה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
מהם הסודות של הרצון? איך עובד הרצון העצמי?

בדיון שנערך בין אליעד לבין משתתף, נבחן נושא הרצון ואיך הוא משפיע על ההתנהגות שלנו. אליעד מציין שהרצון לא תמיד נובע מתוך מקום אמיתי, אלא יכול להיות שקר או תפיסה מוטעית, ולעיתים קשה לנו להבחין בין רצון אמיתי לרצון שנראה ככזה אך נובע מתוך מניעים שקריים.

איך הרצון מתחיל ומדוע קשה לשנות אותו?

הדיון מתחיל בשאלה של אחד המשתתפים, שהעלה את השאלה: האם יש רצון לדיאטה לפני שנרצה להתחיל דיאטה? אליעד עונה כי זו לא האמת, שכן תמיד יש פחות רצון לדיאטה, והם מדברים על הרצון מתוך תחושה ולא מתוך ידיעה. כל זאת מתרחש לאחר שמישהו מציין שרצון מסוים "צץ", אך אליעד מסביר שזה לא כך, כי הרצון מתחזק במשך הזמן, וגם הצד השני של הרצון נשאר.

כיצד שינויים ברצון משפיעים על ההתנהגות?

אליעד עובר להסביר את הקושי בשינוי רצון. הוא טוען שמאוד קשה לשנות רצון אם כבר התקבלה חוויית רצון כלשהו, לדוגמה, אם אדם כבר עבד ועזב את העבודה, קשה לו לדמיין כמה טוב היה לו בזמן העבודה. לעומת זאת, אם אדם לא עבד מעולם, קשה לו לדמיין את היתרונות של עבודה. מדובר בתהליך של שינוי תפיסות שדורש זמן ומאמץ. לפעמים יותר קל לאדם לשוב לרצון שהיה לו, אך קשה לו לשוב לחוויה עצמה ולהזכיר לעצמו את היתרונות שהיו אז.

מהו "רצון שקרי"?

בהמשך השיחה, אליעד מציין כי לרצות זה לא תמיד דבר אמיתי. הוא מציין ש"רצון זה שקר", כלומר, הרצון הוא לא בהכרח נכון, ולעיתים הוא מבוסס על שקר. הוא טוען ש"אם אתה שקרן טוב מאוד, קשה לך לשקר את השקרים של עצמך", ומסביר שהקושי לשנות רצון נובע מהמקום שבו אנחנו כבר שיקרנו לעצמנו, ולכן קשה לנו להיפרד מהשקר הזה.

האם קל לשנות רצון?

אליעד מבהיר...
ש: לפני הרצון רגע לפני הרצון יש העדר רצון למשל יש את הרצון לדיאטה שלפניו לא היה.

אליעד: אתה מדבר מתוך ידיעה מתוך מה אתה מדבר?

ש: מתוך תחושה.

אליעד: אז עוד פעם לפני הרצון?

ש: רצון לדיאטה למשל, בסדר לפניו אין רצון לדיאטה.

אליעד: זאת לא האמת יש פחות רצון לדיאטה.

ש: פחות רצון לא משנה.

אליעד: לא אל לא משנה תדייק אתה יודע, איך מתחילות שאלות כי אתה לא מדייק במשהו לא מדייק אומר לא משנה, איך מתחילות מוסר אינפורמציה לא נכונה ואתה אומר "טוב מה זה משנה עוד אינפורמציה לא נכונה מה זה משנה" ואז שתיהן נהיה לך סתירה ואתה אומר "לא יש לי שאלה".

ש: פחות רצון, פתאום צץ רצון כלשהו נכון?

אליעד: הוא לא צץ הוא מתחזק ועדיין נשאר גם ההפך שלו.

ש: הוא מתחזק ומתחזק עד כדי כך שאתה כאילו רודף אחריו.

אליעד: או שהוא רודף אחריך כן אתם רודפים אחד אחרי השני.

ש: ולהחזיר את זה הפוך הרבה יותר קשה כאילו ברגע שיש לך רצון כלשהו.

אליעד: למי יותר קשה לך יותר קשה.

ש: לי יותר קשה.

אליעד: כן מה יותר קשה?

ש: נניח שיש לך רצון כלשהו כרגע חזק להחזיר אותו לאין רצון הזה שהיה קודם כביכול הוא תהליך כאילו בכלל לא פשוט, למה זה ככה כאילו למה.

אליעד: אתה אומר למה לפעמים לשנות רצון יותר קל מאשר להחזיר את הרצון מקודם?

ש: כן.

אליעד: מה התשובה הבנתם את השאלה אם נגיד אתה בטלן יותר קל לשכנע אותך לעבוד מאשר אם כבר עבדת והחלטת להתבטל ואז יותר קשה לשכנע אותך לעבוד, נכון זאת השאלה נכון מה התשובה? כי אם אתה בטלן ולא עבדת ואחר כך גם נגיד את ההפך, אם אתה בטלן ולא עבדת יותר קל להשלות אותך שאם תעבוד יהיה יותר טוב אבל אם כבר עבדת ועזבת עכשיו אי אפשר להשלות אותך שאם תעבוד יהיה יותר טוב אבל אתה יודע שגם כשעבדת לא היה יותר טוב.

לכן אם אתה החלפת את הרצון וחזרת עכשיו אתה כבר מכיר בדיוק את הסיפור אתה לא יכול להשלות את עצמך עוד פעם, מצד שני זה הפוך אם בטלן ועוד לא עבדת אז מאוד קשה לך לדמיין כמה טוב יהיה לך אם תעבוד למרות זאת אם כבר עבדת וחזרת ואומרים לך "מה אבל אתה לא זוכר כמה טוב היה כשעבדת" לכן זה מתקזז, מהיבטים מסוימים אם רצית משהו והפסקת יותר קל לך לחזור אליו ולפעמים יותר קשה לך לחזור אליו. אתה הבנת?

ש: באופן יחסי.

אליעד: מה הבנת באופן יחסי?

ש: באופן יחסי הבנתי שחשיפה לחוויה כבר כאילו גורמת.

אליעד: מהיבט מסוים אתה לא יכול להשלות את עצמך עוד פעם מהיבט שני יותר קל לך להשלות את עצמך עוד פעם.

ש: למה זה לא פשוט בכלל מה שאתה רוצה פתאום להרגיש לא רוצה את זה? משהו שאתה רוצה כרגע.

אליעד: תשובה כי זאת לא האמת.

ש: למה זאת לא האמת אבל למה זה כל כך קשה להשתלט על.

אליעד: לרצות זאת בעיה מלכתחילה לרצות זה שקר הרצון בשקר יסודו.

ש: נכון אבל אם זה.

אליעד: לא בהכרח שזה רע ולא בהכרח שאם זה רע שזה רע שזה רע אבל אני אומר אף על פי כן לרצות זה שקר לרצות זה לשקר זאת אותה מילה זאת מילה נרדפת, מה זה לרצות להגיד שמשהו יותר טוב ממשהו אחר זה כבר סוג של שקר.

ש: נכון אבל למה זה כל כך קשה לבטל את הרצון הזה.

אליעד: כי אתה שקרן מאוד טוב וקשה לך לשקר את השקרים של עצמך עד שכבר שיקרת והצלחת לשקר על משהו אז מה עכשיו להפוך אותו.

ש: הרי אם כבר יש רצון אז מה אכפת לך.

אליעד: מצד שני גם מאוד קל להחליף רצונות כי הרי זה בסך הכל שקר מה הבעיה לשקר את השקר.

ש: זה מאוד קשה להחליף רצונות.

אליעד: לך לפעמים.

ש: נכון.

אליעד: יפה זאת התשובה לפעמים קשה לפעמים קל, מה זה רצון זאת תפיסה יחסית שהפכה להיות מוחלטת אז מהיבט מסוים מאוד קשה להחליף אותה כי יחסי הפך להיות מוחלט, אם אתה שקרן כל כך...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
...לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו. אבל כלפי חוץ, בדכ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ. וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות גם על טעות, כדי לשדר סוג של אחריות אישית וכיוב. וכמובן שבדברים...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
...המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - למה זה כל כך יקר? - המוצר הזה לא שווה את המחיר - אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות הגישה הזו לא רק שלא תעודד את המוכר להוריד את המחיר, אלא גם תגרום לו להרגיש מותקף. המוכר עלול להרגיש שנפגע או נעלב, והתגובה שלו עשויה להיות התנגדות לבקשה שלך. לאחר מכן, במקום להגיע לעסקה, תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו....
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...הכי נפוצים, הוא הכי זול שיש וכיוב. ואז כשהלקוח רוכש מוצרים משלימים לסל המוצרים שלו, אז דווקא במוצרים האלו הם עושים יותר כסף ורווח על חשבון הלקוח. כי לדוגמה יש מוצרים שללקוח יותר קל להשוות בהם את המחיר ויש מוצרים שללקוח יותר קשה להשוות את המחיר. ואז במוצרים שללקוח יותר קשה לעשות השוואת מחירים, דווקא במוצרים האלו מעלים ללקוח את המחיר. ובמהות, מספקים ללקוח מגוון מוצרים גדול מאוד ומשחקים עם המחירים של מוצרים שונים, כדי למקסם את ההכנסות לאורך זמן וכולי...
פעילות גופנית, ספורט, לצאת מדיכאון, תחושה חיובית, בישול, סקס, יחסי מין, שכנוע עצמי, טיפול בדיכאון, כושר גופני, בריאות מנטאלית, שיפור מצב הרוח, אדרנלין, סרוטונין, דופמין, דמיון מודרך
פעילות גופנית, ספורט, לצאת מדיכאון, תחושה חיובית, בישול, סקס, יחסי מין, שכנוע עצמי, טיפול בדיכאון, כושר גופני, בריאות מנטאלית, שיפור מצב הרוח, אדרנלין, סרוטונין, דופמין, דמיון מודרך
...איך ספורט או פעילות אחרת יכולים לשפר את ההרגשה? אליעד מסביר גם מנגנון נוסף שגורם לשיפור מצב הרוח: כאשר אדם נמצא בדיכאון, הוא שרוי בתחושה של חוסר רצון, אדישות וחוסר מוטיבציה כללית. לעומת זאת, פעילות כלשהי, לאו דווקא גופנית, דורשת מאדם להתחבר מחדש לרצונות שלו, למטרות שהוא רוצה להשיג. כשהוא מתחיל פעולה כלשהי - כמו למשל ספורט - הוא באופן אוטומטי חוזר לתחום של אני רוצה משהו: רוצה להיות בריא, רוצה להיראות טוב, רוצה להתחזק, או פשוט רוצה להצליח בפעולה מסוימת...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...מודע מניח שיש סיבה להתנהגות שלך. לדוגמה, אם אתה מביא פרחים לעבודה, המוח ישאל את עצמו למה הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר, עליו להימנע מפעולות שהוא היה עושה אם היה מאוהב. כלומר, אם הוא יודע שאם היה אוהב את האדם היה מתקשר אליו הרבה או משקיע בו, עליו להפסיק לעשות פעולות אלו. כך, המוח יסיק שאם...
איך להרשים מישהו באמצעות זה שלא מנסים להרשים אותו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה על מישהו? איך להרשים בלי להרשים? איך לשדר חולשה כדי לשדר חוזקה? איך לשדר חוזקה באמצעות שידור חולשה? איך לשדר שאתה חזק באמצעות לשדר שאתה חלש? איך להרשים אנשים? איך ליצור רושם על מישהו? איך לא לפחד לשדר חולשה? מתי לשדר חולשה? מתי לשדר חולשה זה לשדר חוזק?
...בעצם משדר לאותו האדם, שאתה מרגיש מספיק חזק, כדי שלא תרצה למצוא חן בעיניו ושלא תרצה להרשים אותו. בטבע, האריה רגיל שכולם מפחדים ממנו ומתנהגים בדרך מסוימת. אבל אם אתה מתנהג ליד האריה, בצורה חסרת פחד, לא במובן של התגרות, אלא במובן שאתה לא משדר פחד, הרי שבמובן מסוים זה גורם לאריה, לא לראות בך חלש. כי האריה מבין שמפחדים ממנו ולכן בורחים ממנו. ויש בן אדם, ששם לב שאנשים מנסים למצוא חן בעיניו ולרצות אותו. אבל אם אתה פועל הפוך, הרי שאתה מראה לו שאתה לא מפחד...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או טכני של מה שאתה עושה. לדוגמה, אליעד מסביר שאם אדם אומר במפגש נטוורקינג: שמי איקס, ואני עושה טיפול כזה וכזה, מדובר במשפט טכני, כללי ויבש, שאינו מייצר הזדהות או רצון לפעולה אצל השומע. במקום זאת, אליעד ממליץ להתמקד במהות של מה שהעסק עושה ובאיזו בעיה הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיוב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו. ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קואצינג, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2109 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 20:49:32 - wesi28