אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, דרכים לשכנע אנשים, ניתוח טקסט טיעוני, nlp הצלחה במכירות, לשכנע לקוח, טיפול בשיטת nlp, לשכנע שכנה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדות מכירה, להתראיין בתקשורת, דרכים לשכנע, NLP למטפלים, לשכנע בטיעון, nlp למומחים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP כלים, ראפור, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע ילד, טיפול בהתנגדויות במכירה, nlp גישת, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מטפל אישי, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפול ב nlp, להתראיין נכון, שידול, ייעוץ לאנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה?

כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך האמיתי, הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך שבה מציגים את המהות הזאת ללקוח. חשוב להבחין ביניהן כדי לדעת כיצד נכון לשכנע לקוח.

לדוגמה, כאשר אדם רוצה לקנות רהיטים חדשים, הרהיטים הם הצורה שמבטאת מהות של רצון לארח אנשים. אך גם הרצון לארח הוא צורה של רצון עמוק יותר, למשל הרצון שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין.

מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח?

כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו "רזולוציה" ו"מהירות רענון", אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ללקוח.

לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה. המוכר לעומתו חושב במונחים של "פרמיה", "כיסוי", מושגים שהקונה לא מכיר. אם המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם תהיה בעיה, תקבל כסף), העסקה הייתה מתבצעת בקלות.

כדי למכור בצורה יעילה, על המוכר לשאול את עצמו מהי המהות של המוצר או השירות, ולהסביר זאת בשפה פשוטה וברורה, כאילו הוא מסביר לילד בן 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד "הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ", המוכר יכול לומר "הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם". כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח.

מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים בשכנוע?

אליעד מדגים מקרים בהם דווקא שימוש במושגים לא מוכרים מועיל. למשל במסעדות יוקרה, לוקחים פירה וקוראים לו "קרם תפוחי אדמה". השימוש במושג המוכר פחות, מעניק תחושת ייחוד ותחכום.

גם בעולם הדתי והמיסטי, אחת הסיבות למשיכה היא מושגים לא ברורים. אנשים חושבים שיש שם עומק וקדושה, כי הם לא מבינים את המשמעות. ספרים כמו הזוהר נחשבים לקדושים ומורכבים, בעיקר בגלל שהטקסט לא ברור ופשוט.

אך שימוש מוגזם במושגים לא מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא מבין את המוצר ולכן יירתע ממנו. אליעד מדגים איך אפשר להשתמש במושגים לא מובנים גם כדי להרחיק מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ירגיש לא בנוח ויעדיף לוותר על ההשתתפות.

איך עובד שכנוע עצמי באמצעות מהות וצורה?

אליעד מסביר את העיקרון גם על שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה). אם אדם רוצה להפסיק לעשן, עדיף לו להתמקד במהות של הרצון, כלומר, להיות בריא, ולא לומר לעצמו רק "אני לא רוצה לעשן סיגריה". כשאדם מתמקד במהות הרצון האמיתי ("אני רוצה להיות בריא"), יהיה לו קל יותר...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות והטיפ הולך ככה בעיקרון בכל דבר בחיים יש מבנה שנקרא מהות וצורה, אוקי יש מהות שזה הדבר המהותי של הסיפור וצורה זה בעצם הדרך שבה מציגים את המהות. עכשיו מה זה אומר לדוגמה נגיד בן אדם יש לו רצון שיהיה לו איך לארח אנשים בבית נניח ואז הוא הולך והוא קונה לעצמו נגיד רהיטים חדשים, עכשיו כשהוא הולך לקנות את הרהיטים הקנייה של הרהיטים היא צורה שבה בא לידי ביטוי המהות שהוא רוצה שתהיה לו אפשרות לארח אצלו אנשים בבית.

עכשיו גם זה שהוא רוצה לארח אצלו אנשים בבית גם זה רק צורה של רצון אחר כי אם נשאל אותו למה אתה רוצה לארח אנשים בבית אז הוא יגיד כי אני רוצה שיהיה לי נגיד חברים נניח ואז בעצם זה אומר שזה שהוא רוצה שתהיה לו אפשרות לארח אנשים בבית זאת צורה של הרצון שלו המהותי יותר הפנימי יותר שהוא בעצם רוצה נגיד שיהיו לו חברים, אם נשאל אותו ולמה אתה רוצה חברים בעצם נגלה שזאת צורה של זה שהוא רוצה שיהיה לו יותר מעניין וזאת צורה של משהו אחר וכו'.

עכשיו איך זה מתחבר לנושא של שכנוע ומכירות? אז הנושא הוא כדלקמן כאשר מוכרים לבן אדם מוצר, באים למכור לבן אדם מוצר בדרך כלל צריך לשים לב שמוכרים לו את המהות ולא את הצורה. מה זה אומר? זה אומר בן אדם לדוגמה רוצה נגיד לקנות טלוויזיה עכשיו יש פה מהות וצורה, מה זאת אומרת מהות וצורה? הבן אדם בראש שלו יושבת לו מחשבה "אני רוצה לקנות טלוויזיה" עכשיו המוכר בחנות של הטלוויזיות יכול להיות שכשהוא חושב על טלוויזיה הוא לא חושב במונחים פשוטים בשפה פשוטה של הבן אדם שמולו.

דהיינו, יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם הפשוט לא בהכרח מבין אותם. מה אני מתכוון לומר? שהרבה פעמים מוכר בא למכור מוצר והוא מנסה למכור ללקוח את המוצר והוא מתאר ללקוח את המוצר כפי מה שהוא המוכר רואה את המוצר אבל לא תמיד הצורה שבה המוכר רואה את המוצר לא תמיד זה בה הצורה שהלקוח רואה את המוצר כי הרבה מאוד פעמים המוכר מוכר ללקוח את המוצר בצורה טכנית עם כל מיני מושגים טכניים שהם לקוחים מעולמו של המוכר ולא מעולמו של הקונה.

אוקי הרבה פעמים בן אדם בא לחנות לקנות איזה מוצר לקנות איזה שירות, כל מיני אפשרויות והמוכר הוא בא לספר על המוצר אבל כשהוא בא לספר על המוצר הוא מספר על המוצר מנקודת המבט שלו כמוכר ואז הוא מתחיל לתאר את המוצר בכל מיני מונחים טכניים וכל מיני הגדרות טכניות וכל מיני דברים שהקונה לא בהכרח מבין את זה וזה גם לא בהכרח מעניין את הקונה וגם לא בהכרח הקונה צריך את זה ונניח שהוא צריך את זה אבל לא בהכרח שהוא מבין את זה לא בהכרח שהוא מבין את המושגים האלה. אוקי ולכן הרבה פעמים מכירה נופלת, הרבה פעמים מכירה לא מצליחה בגלל שהמוכר ניסה למכור את המוצר והמוצר טוב והמוצר מתאים ללקוח והכל בסדר, והמוכר אפילו תיאר את המוצר בצורה מדויקת אבל הוא תיאר את המוצר בצורה מדויקת בעולם המושגים שלו כמוכר ולא בעולם המושגים של הקונה.

אוקי מה זה אומר בפרקטיקה? ואני רק אחדד את זה עוד פעם כי בדרך כלל הרבה מאוד פעמים קבוצה של אנשים שמוכרים מוצר מסוים שמתעסקים במוצר מסוים מתחילים לתפוס את המוצר המסוים הזה בצורה שונה ממה שהלקוח קונה את המוצר. אני אתן דוגמה הפוכה נגיד בשוק בן אדם מוכר עגבניות, מה הוא מוכר? עגבניות, מה הבן אדם רוצה לקנות? עגבניות, פה אין בעיה "שלום כמה עולות העגבניות? תקשיב העגבניות האלה עולות ככה וככה" הקונה רצה לקנות את העגבניות המוכר רצה למכור עגבניות והכל בסדר. אוקי אבל לדוגמה אם נגיד בן אדם נגיד רוצה לקנות ביטוח, מה הוא רוצה? הוא רוצה לוודא שיש לו ביטוח שאם יקרה לו ככה וככה אז הוא יקבל ככה וככה, אוקי אבל המוכר לדוגמה שמוכר את הביטוח הוא חושב במושגים אחרים הוא חושב במושגים של פרמיה של כיסויים, של כל מיני מושגים שלא בהכרח הקונה חושב במושגים האלה.

ועכשיו אם אותו מוכר יבוא להסביר לקונה והוא ידבר איתו במושגים שהם נכונים ומדויקים אבל הם נכונים ומדויקים מעולם המושגים של המוכר לא מעולם המושגים של הקונה שאם אותו מוכר היה יודע להסביר את עצמו בצורה של המהות, ותכף אני אסביר מה זה אומר אז כמובן העסקה הייתה מתבצעת. עכשיו מה זה אומר בפועל? זה אומר בפועל שכאשר בן אדם בא למכור מוצר והוא בא להסביר על המוצר, כל שכן אם קשה לו למכור את המוצר כל שכן אם הוא רוצה למכור את המוצר יותר טוב מה שהוא צריך לעשות זה כל הזמן לשאול את עצמו "מה המהות של מה שאני מנסה לומר ללקוח" כי הרבה פעמים הלקוח לא מבין מה מסבירים לו הוא לא מבין את המילים, הוא לא מבין את הרעיון וצריך הבן אדם לשאול את עצמו בן אדם שרוצה למכור לשאול את עצמו "מה המהות של מה שאני מנסה לומר, מה באמת אני מנסה לומר פה?".

כי הרבה פעמים אני חוזר ואומר עוד פעם הבן אדם אומר את מה שהוא מנסה לומר אבל בצורה שהיא לא ברורה ללקוח, אוקי עכשיו כנ"ל לאו דווקא במכירות ללקוח במכירות במובן של מערכת יחסים דינמיקה בין שני אנשים בן אדם בא להסביר את עצמו למישהו אחר אבל הוא מדבר במושגים שהבן אדם השני לא מבין את המושגים האלה, עכשיו והוא אומר "אבל אני מסביר לך" אבל אתה מסביר במושגים לא ברורים קח, מה בן אדם צריך לעשות? לקחת את מה שהוא רוצה לומר ולשאול את עצמו "רגע המושגים האלה המילים האלה שאני משתמש בהם הוא הלקוח הזה הוא מבין את זה, זה ששומע אותי הוא בטוח כשאני אומר את המילה הזאת והזאת בטוח שהוא מבין בכלל למה אני מתכוון?", אם אתה חושב מבין למה אתה מתכוון הכל בסדר.

נגיד המילה "תפוח", "אתה יודע מה זה תפוח? כן, אתה חושב שהוא גם יודע מה זה תפוח? אוקי אז תגיד לו את המילה תפוח" אבל אם לדוגמה בן אדם במהלך השיחה שלו פתאום בא להשתמש במילים שהוא אומר "רגע מי אמר שהוא מכיר בכלל את המילה הזאת וגם אם הוא מכיר אותה מי אמר שהוא מפרש אותה כפי מה שאני מפרש אותה כשאני אומר אותה, מי אמר שהוא התכוון לזה?" ואז הבן אדם צריך לקחת את המושגים שהוא מנסה להגיד ולשאול את עצמו "מה המהות שלהם מה הפרינציפ פה, מה הפואנטה פה מה הרעיון הפנימי שאני מנסה להעביר אותו במלל הזה?". אוקי ולדבר על המהות לא לדבר על הצורה לא להתווכח או לא לנסות לשכנע בצורה שלא בהכרח ברורה בכלל לצד השני.

אוקי אז מה בעצם הסבנו פה מההתחלה, יש דבר שנקרא מהות וצורה מהות זה בעצם הרעיון הבסיסי המוצר הבסיסי, הצורך הבסיסי הדבר הפשוט ביותר וצורה זה בעצם לבוש זה בעצם איך הצגנו את המהות הבסיסית. אוקי עכשיו אם רוצים למכור ללקוח משהו צריך לשים לב שהצורה לקוחה מהעולם של הלקוח או לכל הפחות שלא מדברים בצורה שלא לקוחה מהעולם של הלקוח ולכן מדברים בצורה של מהות, מה זאת אומרת? זאת אומרת צריך לשים לב דבר ראשון שהצורה שבה מציגים את הדברים ללקוח שהיא לא בצורה שהלקוח בכלל לא מכיר אותה צריך לשים לב שהוא מכיר את המילים, עכשיו ואם לא בטוחים אם הוא מכיר את המילים או לא עדיף שבן אדם המוכר שישאל את עצמו "מה לדעתי אני מנסה לומר?" ולהסביר את זה בצורה פשוטה כאילו מדובר בילד בן 5, במילים פשוטות שגם ילד בן 5 יכול להבין אותם גם אזרח מהשורה יכול להבין אותם כי הרבה פעמים העסקה נופלת בגלל שמסבירים את זה במילים לא נכונות.

עכשיו פה יש עוד תוספת רצוי ביותר לקחת את המהות של מה שמנסים למכור ולהלביש את זה בצורה מעולם המושגים של הלקוח, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח כדורגלן סתם מעולם הכדורגל, אוקי ועכשיו באים למכור לו טלוויזיה או שנגיד לדוגמה בן אדם טייס ובאים למכור לו טלוויזיה והמוכר הוא מוכר טלוויזיות, עכשיו המוכר אני סתם אמציא דוגמה המוכר לצורך העניין הוא יודע שהטלוויזיה הזאת יש לה מהירות אלף הרץ, סתם בסדר עכשיו המושג הטכני של זה שיש לזה מהירות אלף הרץ, מה המהות של המושג הזה? המהות של המושג הזה שזה מאוד מהיר. עכשיו אם באים למכור את זה והמוכר יגיד "יש לזה אלף הרץ" זה אומנם מדויק אבל אין לזה שום משמעות לקונה בין אם הוא טייס ובין אם הוא שחקן כדורגל אלא אם כן הוא מכיר את המושג הזה של "אלף הרץ".

אוקי ולכן מה שצריך המוכר לעשות זה לשאול את עצמו "אוקי מה זה אומר אלף הרץ? אלף הרץ זה בעצם אומר שזה מאוד מהיר, אוקי עכשיו הוא כדורגלן? יפה, איך בעולם של הכדורגלן אפשר לבטא משהו מאוד מהיר?" לדוגמה להגיד לו "תקשיב הוא החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם" להגיד לו "אתה יודע הטלוויזיה הזאת היא חלוצה בתחומה, יש לה מהירות אלף הרץ שזה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם", הוא מבין למה כי לקחנו בעצם את המהות שזה מאוד מהר והלבשנו את זה בצורה מעולם המושגים של הקונה, אם לדוגמה אתה יודע שהקונה טייס תגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא כמו המטוס המהיר ביותר בעולם" תבטא את אותו רעיון שזה הכי מהיר בצורה שלקוחה מעולם המושגים של הקונה.

אוקי אז מה הבנו? לקחת את הצורה שרוצים לבטא לשאול מה המהות שלה ולהלביש את זה ולבטא את זה בצורה שלקוחה מעולם המושגים של הקונה זה הדבר האידיאלי ביותר בעולם. עכשיו אני רוצה להסביר מתי לפעמים כן כדאי לקחת מהות ולבטא אותה בצורה שהלקוח לא מבין אותה, עד עכשיו הסברתי שאם רוצים למכור צריך בעצם לקחת את הצורה של מה שרוצים להגיד לשאול "מה המהות של זה מה אני מנסה להגיד?" ולדבר בצורה פשוטה שגם אנשים בשר ודם יבינו את מה שניסו למכור להם, גם אנשים שלא מכירים את המושגים מהתחום הספציפי הזה.

עכשיו אני רוצה להסביר מתי עדיף כן לקחת מושגים שהלקוח לא מכיר אותם וכן להשתמש בהם למרות שהלקוח לא יכיר אותם, אז דבר ראשון אפשר להשתמש ואפילו אפשר ומומלץ וכדאי להשתמש במושגים שהלקוח לא מכיר אותם ואפילו להשתמש אך ורק במושגים שהלקוח לא יכיר אותם אם רוצים לא למכור ללקוח וכשאני אומר אם רוצים לא למכור ללקוח אני לא מתכוון להגיד לדבר בצורה מטאפורית כאילו בציניות של "תראה הוא לא רוצה למכור ללקוח אז אם אתה לא רוצה למכור ללקוח אז דבר ככה וככה" אני מדבר בצורה פרקטית.

הרבה פעמים בא לקוח וחייבים להסביר לו משהו מסוים אבל לא רוצים שהוא יקנה נגיד שיש מחויבות להסביר לו ואנחנו לא רוצים שהוא יהיה לקוח אז מה שצריך לעשות זה לדבר איתו בצורה שהוא לא מבין, דבר איתו בצורה שהוא לא מבין ואז מהיבט מסוים הסברנו לו וההוא שיבדוק אם הסברנו לו או לא יגיד "הנה הסברנו לו" אבל מצד שני מראש אנחנו מסבירים לו בצורה לא טובה כדי שהוא לא יהפוך להיות לקוח.

זאת אומרת יש מצבים כשמדברים עם בן אדם, עכשיו ניקח את זה לאינטראקציה אחרת מדברים עם בן אדם ורוצים שהוא לא יתחבר לדבר, לדוגמה נגיד הולכים לטיול מישהו אומר "אפשר להצטרף לטיול?" ואנחנו לא רוצים שהוא יצטרף לטיול אז אומרים לו "כן אתה יודע בא תגיד לי רק אם הטיול הזה מתאים לך או לא" הוא יגיד לך "למה לא?" אז נגיד לו "אתה יודע כי אנחנו הולכים לטייל ב..." ואז לתת כל מיני מילים שהוא לא מכיר מושגים שהוא לא מכיר, דברים שהוא לא מכיר ואז הבן אדם אוטומטית מרגיש לא בנוח ויגיד "עזוב אתה יודע בסדר פעם אחר, תודה על ההזמנה פעם אחרת".

זאת אומרת השתמשנו במושגים שהוא לא מכיר כדי לדחות אותו ויש בזה עוד היבט בסיפור באותו הקשר שאפשר להבין שכאשר משתמשים במושגים שהבן אדם לא מכיר לא רק שיהיה לו קשה להבין מה המוצר הזה עושה ויהיה לו קשה לקנות את המוצר אלא שהוא גם יתחיל להרגיש לא בנוח בדינמיקה שלו מול המוכר, זאת אומרת אחד התנאים למכירה מוצלחת הוא שהבן אדם יחשוב שרוצים לעשות לו טוב שהוא יחשוב שהמוצר טוב, בשביל שהוא יחשוב שהמוצר טוב הוא צריך להרגיש בנוח עם זה שמוכר לו כי אם זה שמוכר לו יצעק עליו ויקלל אותו, ישנא אותו יכול להיות שהוא יגיד "רגע אם הוא שונא אותי כנראה שהוא רוצה לעשות לי רע אז כנראה שגם המוצר הזה רע", אוקי בתת מודע.

עכשיו ברגע שמדברים ללקוח במושגים שהוא לא מבין זה גם גורם לו להרגיש לא בנוח זה גורם לו להרגיש רע עם עצמו, זה גורם לו להרגיש שהוא חסר ערך שהוא חסר הבנה ואז הוא מתחיל להרגיש תסכול הוא מתחיל להרגיש תחושות רעות שהוא לא מבין ואז הוא אומר "רגע אבל אני עכשיו מתחיל להרגיש תחושות רעות תוך כדי שהוא מדבר איתי אז מאוד יכול להיות שגם המוצר הזה גרוע". זאת אומרת לא רק שכשמדברים במושגים שלקוח לא מבין, לא רק שאז הלקוח לא תמיד מבין מה המוצר עושה והוא לא יכול לקנות את המוצר גם אם המוצר מתאים לו אלא שזה גם גורם לו להרגיש רע, ברגע שזה גורם לו להרגיש רע הוא מתחיל לשנוא את הסיטואציה האווירה אצלו בתת מודע שלו כי הוא לא מכיר את המושגים, ברגע שהוא לא מכיר את המושגים מתחיל להרגיש רע ואז הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

אוקי ולכן אם לדוגמה רוצים לא למכור ללקוח אם רוצים שהלקוח לא יבוא, אם רוצים שהדבר לא יצא לפועל אז כשמסבירים לו צריך להסביר לו אותו במילים שהבן אדם לא מבין. לדוגמה מישהו מפתח שיחה ורוצים לחתוך את השיחה אחת הדרכים לחתוך את השיחה זה להתחיל להשתמש במושגים שהבן השני לא מכיר, ברגע שמתחילים להשתמש במושגים שהבן אדם השני לא מכיר אוטומטית הוא מתחיל לא בנוח מתחיל להרגיש לא בנוח מתחיל להיות לו רע הוא אוטומטית רוצה לסיים את השיחה. ואם הוא מתעקש להבין את המושגים מה שצריך לעשות זה להסביר לו אותם בצורה שהוא לא מבין באמצעות מושגים אחרים שגם אותם הוא לא מבין וכשמסבירים לו את זה להסביר לו בצורה הכי טבעית כאילו שזה יראה כאילו "מה אתה לא מבין כאילו מה אני אמרתי לך עכשיו יום, עכשיו לילה כאילו מה אתה לא מבין?" ולתת את התחושה הזאת תוך כדי שמדברים במושגים שהוא לא מכיר בכלל.

ואז הבן אדם נלחץ הוא אומר "רגע אני לא מכיר את המושגים האלה משהו אצלי בעייתי, אצלי בעייתי אני מרגיש לא טוב עם עצמי, לא טוב עם עצמי לא רוצה לדבר" זה גם היה טיפ על הדרך איך לחפף אנשים בשיחה. עכשיו הדבר הזה מתרחב לעוד היבט יש עוד מצבים שבהם כדאי לשלב או להשתמש, השאלה כבר במינונים במושגים שהבן אדם לא מכיר או במושגים שהם מבטאים את המהות אבל בצורה מוזרה קצת. איפה לדוגמה עושים את זה נגיד אינטואיטיבי במסעדות יוקרה לקוחים איזו מנה מאוד פשוטה לוקחים פיצה, אוקי אבל לא יקראו לזה פיצה יקראו לזה, בא נגיד ניקח פירה סתם לדוגמה פירה יקראו לזה קרם תפוחי אדמה, מה זה קרם תפוחי אדמה לקחו פירה לקחו תפוחי אדמה והפכו אותם לפירה לא זה לא עם תוספת תפוחי אדמה זאת תוספת עם קרם תפוחי אדמה.

מה בעצם עשו פה? לקחו את המהות שזה פירה אמרו בוא נעטוף את זה באיזו צורה מתוחכמת "קרם תפוחי אדמה, רגע מה זה תפוחי אדמה יש להם קרם מה זה אומר הדבר הזה? התכוונו להגיד פירה" אבל הבן אדם ברגע שהלבשנו לו את זה בצורה כאילו שהוא קצת לא מכיר אותה שהוא קצת לא מבין אותה, זה בעצם הפך את זה להיות עבורו יותר מיוחד. עוד ניתן לראות כזה דבר לדוגמה בכל הקטע הדתי המיסטי מה קורה אחת הסיבות שאנשים הולכים אחרי הדת ואחרי המיסטיקה זה בגלל שיש שם דברים שהם לא מבינים מושגים שהם לא מבינים, אחד הספרים שנחשבים להכי קדושים נגיד בעולם הדתי היהודי הוא ספר הזוהר ספרי הקבלה וכו', למה דווקא הספרים האלה נחשבים לכל כך מתוחכמים וכל כך קדושים? כי אנשים לא מבינים מה כתוב שם, למה לא מבינים מה כתוב שם? כי זה מדובר בארמית כי זה מדובר בכל מיני מטאפורות.

מדובר בשפה שזאת לא שפה פשוטה זה לא כמו "אלוהים אמר למשה לך תכה בסלע" לא זה כל מיני מילים כאלה שהשפה לא ברורה וברגע שהשפה לא ברורה אנשים אומרים "זה לא ברור כנראה שיש פה משהו". אם נגיד אנשים הולכים ברחוב היו רואים זקן שממלמל סתם ממלמל מילים בג'יבריש אומרים "זה משוגע הזקן הזה כנראה לא לקח את הכדורים, כנראה הוא ברח מאיפשהו" אבל אם לאותו זקן אנחנו נלביש מצנפת נשים לו זקן ונשים סביבו חבורה של אנשים שימחאו לו כפיים אנחנו נגיד "זה רב גדול הוא מדבר על סודות התורה, הוא מדבר על איזה דברים רזים עליונים רק שאנחנו לא מבינים אותם". מה ההבדל? ההבדל הוא שאם הוא היה מדבר בשפה פשוטה היינו אומרים "מה הוא דיבר פה בסך הכל הוא אמר פה דברים שהם שטויות" אבל ברגע שהוא אמר אותם באיזה מילים לא ברורות, כל מיני צירופים כאלה אז בעצם הצורה שהוא דיבר על המהות בגלל שהיא רחוקה מעולמו של השומע אז זה הפך להיות עבור השומע כמשהו מאוד בעל ערך.

זאת אומרת יש מקרים שדווקא הפוך כאשר נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אז יש כמובן שחייבים לוודא שהלקוח מבין מה המוצר שהוא בודק מה שהוא צריך שהוא מבין שיש לו את זה במוצר אבל יש פה עוד תוספת לפעמים רוצים להראות ללקוח שהמוצר הזה מאוד מתוחכם ואז צריך להתחיל לדבר איתו במושגים שהוא לא מכיר אותם. עכשיו כמובן לא לעשות את זה בצורה יותר מדי קיצונית עד כדי כך שהלקוח לא ירגיש בנוח שהוא יגיד "רגע על מה הוא מדבר איתי בכלל" אבל לפעמים דווקא כן צריך במינונים מסוימים בהקשרים מסוימים כן צריך להשתמש במושגים שהלקוח לא מכיר כי אז הלקוח אומר "וואו יש פה גם דברים שאני לא מכיר", למרות שיכול להיות שאם אומרים לו את זה בשפה פשוטה "זה זה בסך הכל? זה כלום מה הסיפור פה" אבל ברגע שהשתמשנו באיזה מושגים שהוא לא מכיר אז הלקוח אומר "רגע יש פה איזה משהו מתוחכם משהו מיוחד, משהו שאני לא יודע עליו אם אני לא מבין אז כנראה שזה מאוד טוב רק אני לא מבין", בקיצור יש גם את ההיבט הזה.

עכשיו כל מה שדיברתי...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו זה היה העסק שלו. וזה אפשרי, בעיקר על ידי זה שהשכר שלו, תלוי באחוז גדול בביצועים שלו. ואיך לבנות תוכנית תגמול לעובדים? ואיך לתגמל...
אומנות החיזור, יש לה מישהו אחר, רוצה מישהו אחר, יש לה חבר, למה היא לא רוצה אותי? איך להשיג אותה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לחזר אחרי בחורה? מה לעשות אם היא לא רוצה אותי? היא אוהבת מישהו אחר, הוא רוצה מישהי אחרת
אומנות החיזור, יש לה מישהו אחר, רוצה מישהו אחר, יש לה חבר, למה היא לא רוצה אותי? איך להשיג אותה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לחזר אחרי בחורה? מה לעשות אם היא לא רוצה אותי? היא אוהבת מישהו אחר, הוא רוצה מישהי אחרת
...פשוטה וברורה: נניח שיש לך מסעדה, ולקוח מספר לך שהוא הלך לאכול במסעדה אחרת. רוב האנשים יפגעו מכך וינסו לסיים את השיחה או יחשבו למה הוא בגד בי והלך למקום אחר?. אבל אליעד מסביר שאם אתה חכם, אתה תפעל בדיוק ההפך - אתה דווקא תתעניין ותשאל את הלקוח מה היה לך טוב במסעדה ההיא?. ברגע שאתה יודע מה גרם ללקוח להיות מרוצה במקום אחר, אתה יכול להשתמש במידע הזה ולשפר את עצמך. כך הלקוח ירצה לחזור אליך בפעם הבאה. אותו דבר בדיוק קורה בחיזור. במקום להיפגע מזה שהבחורה...
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
...יסוד לא נכונה שאלת שאלה עם הנחת יסוד לא נכונה לא רצית לדעת את האמת לאמיתה רצית לדעת את האמת אני רוצה לדעת מה האמת אתה רוצה לדעת מה האמת או מה האמת לאמיתה מה באמת אתה רוצה אתה רוצה תשובה ספציפית או אתה רוצה את האמת מה אתה רוצה. יפה אז אם אתה רוצה את האמת תשאל את זה בלי שיפוטיות יש לנו טוב ויש לנו אמת ואם כשאתה שואל את שאלה אתה בודק מה יעשה לי טוב אתה כאילו שואל שאלה ואז אתה אומר בראש שלך אבל עדיף שתצא תשובה מסוימת לדוגמה החושים שלי צודקים או לא איזו...
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של גורואים, יעוץ מבוסס אמונה, יעוץ מבוסס הבנה, ללכת אחרי האמת שלך, להקשיב רק לעצמך, לסמוך רק על עצמך, מי זה אליעד כהן? ההסמכה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, תלות במורה רוחני, מניפולציות של מנטורים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של גורואים, יעוץ מבוסס אמונה, יעוץ מבוסס הבנה, ללכת אחרי האמת שלך, להקשיב רק לעצמך, לסמוך רק על עצמך, מי זה אליעד כהן? ההסמכה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, תלות במורה רוחני, מניפולציות של מנטורים
...והפעלה של השכל וההיגיון שלך. לדוגמה, אם אתה מתקשה להשיג מוטיבציה להתאמן או לשמור על דיאטה, אליעד לא ישטוף לך את המוח בסיבות למה חשוב שתעשה זאת, אלא יוביל אותך לבדוק בעצמך למה אתה רוצה או לא רוצה להתאמן, מהם היתרונות ומהם החסרונות, ויעזור לך להגיע להחלטה שתהיה נכונה עבורך. הוא מעודד אותך להגיע להבנה פנימית שמבוססת על חשיבה עצמית, כך שבסופו של דבר תעשה את מה שטוב לך מתוך שלמות עם עצמך, ולא מתוך אמונה עיוורת בגורו. האם חשוב להאמין במנטור או להתמקד בעצמך...
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
...הבין שאין לשאלה הזאת תשובה אפשרית. ההבדל ביניהם הוא הבדל משמעותי: הלא יודע של הפרופסור מוכר את עצמו בצורה הרבה יותר טובה, כי הוא משדר חוכמה ועומק, לעומת הלא יודע של האדם הממוצע, שמשדר חוסר ידע בסיסי. ולכן, כאשר אתה נמצא במצב שאין לך תשובה לשאלה, הצג למראיין את תהליך החשיבה שדרכו הגעת למסקנה שאין תשובה. הסבר במה התעמקת, מה בדקת, ומה הוביל אותך להבין שאין לך תשובה. מה לעשות אם המראיין לא שואל על תהליכי חשיבה? אליעד מסביר כי הבעיה היא שהרבה פעמים המראיינים...
מפחד ללמוד לשכנע, מפחד לעשות מניפולציות, מניפולציות רעות, מניפולציות טובות, פחד לפגוע באנשים, איך להשפיע על אנשים? השפעה על אנשים, שליטה באנשים, לגרום לאנשים לעשות כרצונך
מפחד ללמוד לשכנע, מפחד לעשות מניפולציות, מניפולציות רעות, מניפולציות טובות, פחד לפגוע באנשים, איך להשפיע על אנשים? השפעה על אנשים, שליטה באנשים, לגרום לאנשים לעשות כרצונך
...נחמן מברסלב שאומר שאלוהים לא נותן לאדם את המלוכה ואת ההנהגה (הכוח לשלוט ולהשפיע) אלא אם כן הוא בטוח שאותו אדם לא ינצל את הכוח לרעה. כדי לקבל כוח השפעה ושליטה מוחלט על אנשים, האדם צריך להגיע למצב שהוא מוותר לגמרי על הרצונות האישיים שלו ופועל אך ורק לטובת הזולת. במצב כזה, בו אדם באמת פועל אך ורק לטובת האחרים ולא לטובתו שלו, למעשה הוא נהיה כמו אלוהים. כשהאדם מוותר על הרצונות האישיים שלו לחלוטין ופועל רק בשביל הרצונות של האחרים, כל מה שקורה בעולם כבר...
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
...שלו על כל מה שהוא כביכול לא אוהב אצלך. למשל: אם גבר אוהב אצל אישה את התכונות הנפשיות שלה, אבל לא אוהב את המראה החיצוני שלה, הוא נמצא בקונפליקט פנימי. המוח שואל אותו: או שתוותר על המראה החיצוני שאתה מעדיף, או שתוותר על האישה הנהדרת הזו שהתאהבת בה. בסופו של דבר, האהבה גוברת, והמוח שלו לומד לאהוב גם את המראה, כי הוא לא רוצה לאבד את התכונות הטובות שקיים בה. דוגמה מקבילה היא חבר טוב שמעשן סמים, בזמן שאתה שונא סמים. ככל שאתה אוהב אותו יותר, כך יש לך התנגשות:...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
...העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
...ללקוח. כשאדם מאמין שהעסקה אינה כדאית, קשה לו מאוד להרגיש שהוא נותן ערך ללקוח. כיצד להפוך את המכירה למשהו שנהנים ממנו? כדי להפוך את תהליך המכירה למהנה, חשוב להתמקד במספר נקודות מרכזיות: שלמות עם המוצר: המוכר צריך להכיר בערך האמיתי של המוצר שלו, להכיר את יתרונותיו ואת יכולותיו, ולהיות בטוח שהוא נותן ערך ללקוח. אפילו מוצר שנחשב לגרוע עדיין יכול להכיל יכולות או יתרונות כלשהם, ואפשר להציג אותו בדרך שבה הלקוח יקבל ממנו ערך. שלמות עם המחיר: המוכר צריך להאמין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, קואצינג, תת מודע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7266 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 02:27:29 - wesi28