אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? לגרום למישהו ללכת לטיפול, לשכנע מישהו לטפל בעצמו, לשכנע מישהו לקבל טיפול, לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג, איך להפסיק לעשן? לשתול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע חברים לצאת, ייעוץ לאנשי מכירות, אימון nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה, לימוד nlp בחינם, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שפת גוף, איך לגרום לגבר, שינוי עמדות, לשכנע בחורה לחזור אליך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה, ייעוץ אסטרטגי, גישת ה nlp, להתראיין בתקשורת, אנשי מכירות, אומנות השכנוע, השפעה על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP ביקורת, תשובות לשאלות בראיון, לשכנע אשה להיות איתך, איך לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, התנגדות מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע גבר, nlp עבודה, איך למכור מוצר, שתילת מחשבות, איך לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בטיעון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לשכנוע, NLP פיקאפ,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
22:11איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? לגרום למישהו ללכת לטיפול, לשכנע מישהו לטפל בעצמו, לשכנע מישהו לקבל טיפול, לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג, איך להפסיק לעשן? לשתול מחשבות, לשנות הרגלים
איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול פסיכולוגי?

כאשר רוצים לשכנע אדם אחר ללכת לטיפול פסיכולוגי או לקבל עזרה נפשית, חשוב להבין את התהליך בצורה מעמיקה ויסודית. אליעד כהן מסביר בהרצאתו כיצד ניתן לעשות זאת, ומדגיש שהמפתח לשכנוע אדם לטפל בעצמו נעוץ בשילוב של כמה טכניקות שמטרתן לשנות את התפיסות וההרגלים שלו.

מדוע האדם אינו רוצה ללכת לטיפול?

אליעד מסביר שהצעד הראשון לשכנוע הוא להבין מדוע אותו אדם נמנע מלגשת לטיפול. הסיבות יכולות להיות מגוונות:
  • הוא חושש להודות שיש לו בעיה.
  • הוא מתבייש לקבל עזרה.
  • יש חשש מסטיגמה חברתית או מביקורת סביבתית.
  • הטיפול יקר מבחינה כספית.
  • הוא מאמין שאין לו כוח להתמודד עם שינויים בחיים.
כל סיבה כזו דורשת טיפול ומענה ייחודי. אליעד כהן מדגיש שהדגש אינו רק בהגברת המוטיבציה ללכת לטיפול, אלא גם בהפחתת ההתנגדויות לכך.

איך מפחיתים התנגדויות להליכה לטיפול?

לאחר זיהוי ההתנגדויות, אליעד מציע טכניקות ספציפיות לנטרולן. לדוגמה, אם האדם טוען שהוא לא רוצה ללכת לטיפול כי אין לו כוח להתמודד עם השינויים שזה ידרוש ממנו, צריך להציג לו את האפשרות להתחיל בשינויים קטנים, ולהראות שגם שינוי קטן הוא בעל ערך.

אם האדם חושש מסטיגמה חברתית, אליעד מציע לשתול בתודעה שלו מחשבות הפוכות, כגון "לכולם יש בעיות", "אין מה להתבייש לקבל עזרה", ו"זה נורמלי לחלוטין ללכת לטיפול". טכניקה זו פועלת באמצעות דוגמאות וסיפורים עקיפים, שבהם המסר מושתל בצורה בלתי ישירה בתת - מודע של האדם.

איך להגביר את המוטיבציה ללכת לטיפול?

השלב הבא הוא הגברת המוטיבציה של האדם ללכת לטיפול. לפי אליעד, האדם תמיד עושה את מה שהוא מאמין שיעשה לו טוב או ימנע ממנו רע. לכן, הדרך היעילה ביותר לשכנוע היא:
  • להראות לו בבירור מה ירוויח מהטיפול.
  • להדגיש מה הוא עלול להפסיד או כמה רע עלול להיות אם לא ילך לטיפול.
לדוגמה, אפשר להסביר לו שאם יילך לטיפול הוא יוכל לקבל יותר אהבה, יציבות, אושר, או שקט נפשי. מצד שני, אם לא ילך, הוא עלול להמשיך לסבול, להחמיר את מצבו, או לאבד דברים חשובים בחייו.

האם אפשר לטפל במישהו גם בלי פסיכולוג?

אליעד כהן מוסיף שגם אם האדם מסרב ללכת לטיפול, זה לא תמיד אומר שאי אפשר לעזור לו. לפעמים מי שרוצה לשכנע את האחר ללכת לטיפול יכול בעצמו להפוך למעין מטפל, לפחות בשלבים הראשוניים. הוא יכול לשמוע את הבעיות, לתת עצות, ולעזור לאדם להבין את מצבו בצורה טובה יותר, ממש כפי שפסיכולוג היה עושה. כך האדם מקבל עזרה ראשונית, ונפתחת אפשרות שבהמשך יחליט בעצמו ללכת לטיפול מקצועי.

איך לשכנע מישהו להפסיק הרגל רע כמו עישון?

בהרצאתו, אליעד מדגים את התהליך הזה גם על נושא אחר - הפסקת הרגלים שליליים, כגון עישון. הוא מסביר שהסיבה לכך שרוב האנשים מתקשים להפסיק הרגל רע היא לא משום שאין להם מספיק סיבות להפסיק, אלא משום שיש להם סיבות להמשיך. לכן, אם רוצים להפסיק הרגל רע, חשוב לשאול את האדם למה הוא רוצה להמשיך אותו, ומה יוצא לו מההרגל. רק לאחר שמנטרלים או מוצאים תחליפים ליתרונות של אותו הרגל, אפשר יהיה לשנות אותו בצורה אפקטיבית.

לדוגמה, אם האדם מעשן כי זה מרגיע אותו, לא יעזור להסביר לו כמה העישון רע לבריאות. מה שכן יכול לעזור הוא למצוא דרך אחרת עבורו להירגע, ואז יהיה לו קל יותר להפסיק לעשן.

איך לשתול מחשבות בתת - מודע של אדם אחר?

טכניקה נוספת שאליעד מציג היא שתילת מחשבות בתת - המודע של האדם. זה נעשה על ידי הזנת המוח של האדם ברעיונות חיוביים או שליליים (בהתאם למטרה) בצורה בלתי ישירה. אם רוצים שאדם יחשוב שטיפול פסיכולוגי הוא חיובי, אפשר לתת לו דוגמאות וסיפורים שבהם אנשים הצליחו מאוד לאחר שקיבלו עזרה, או לחזור על המסר "כולם זקוקים לעזרה" שוב ושוב בדרכים שונות.

מה לעשות אם האדם אומר "זה יעבור לבד"?

כאשר האדם טוען שמצבו ישתפר לבד ואין צורך בטיפול, אליעד מציע להציג לו את האפשרות שהבעיה תחזור שוב ושוב, וכי ההתמודדות היעילה ביותר היא לפתור אותה אחת ולתמיד. כדאי להציג לו דוגמאות של בעיות שחזרו לאחר שהוזנחו, כדי לשכנע אותו שטיפול קבוע ועדיף על פתרון זמני.

סיכום התהליך - שכנוע לשינוי הרגלים והליכה לטיפול

לסיכום, אליעד כהן מציג שיטה מורכבת שמורכבת משלבים ברורים:
  • זיהוי ברור של הסיבות מדוע האדם נמנע מלטפל בעצמו.
  • נטרול סיבות אלו באמצעות טכניקות שונות.
  • העצמת המוטיבציה של האדם ללכת לטיפול על ידי הדגשת יתרונות ההחלטה והסכנות שבהימנעות.
  • שתילת מחשבות בתת - המודע בדרכים עקיפות.
  • סיוע אישי, במקרה שהאדם לא מוכן ללכת לטיפול מקצועי.
בשיטה זו, ניתן לשכנע כל אדם לטפל בעצמו, לשנות הרגלים שליליים, ולהוביל אותו לתהליך חיובי של שיפור עצמי משמעותי.
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...יקר, שנייה יקר זה תמיד ביחס למישהו עכשיו ביחס למה זה תלוי ביחס ללקוח זה תלוי ביחס לכמה כסף יש לו זה תלוי ביחס לסדרי העדיפויות שלו תלוי ביחס לאלטרנטיבות שלו תלוי ביחס לתועלות של המוצר זה תלוי ביחס לכל מיני דברים נכון, עכשיו רוב הסיכויים עכשיו מה שקורה בדרך כלל שאלא שעובדים במכירות כמה הם מרוויחים קצת נכון אלו שעובדים במכירות בדרך כלל מרוויחים קצת הם מרוויחים מילים פלוס עמלות מרוויחים מילים פלוס שני שקלים ופלוס. עכשיו שנייה רוב אלו שעובדים במכירות...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
...אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע, הרי שהעלות לכך, הרבה יותר גדולה מאשר להוציא מים מהברז. במילים אחרות, איש המכירות צריך מצד אחד לדעת לטפל בכל התנגדות ולהיות מסוגל לשכנע את הלקוח כמעט בכל מחיר, אבל מצד שני גם לדעת מתי לשחרר...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
...להיות נכונה או שקרית, ואין מצב שלישי שבו היא לא נכונה ולא שקרית. עקרון זה מאפשר להשתמש בהוכחה עקיפה כדי להוכיח טענה: אם אנו רוצים להוכיח שטענה נכונה, אנו מניחים שהיא שקרית, ואז בודקים אם זה מביא לסתירה. אם זה מביא לסתירה, אז הטענה בהכרח נכונה. כיצד ניתן להשתמש בהוכחה בדרך השלילה לניתוח פרדוקסים? פרדוקסים נוצרים כאשר נתקלות שתי טענות הסותרות זו את זו, אך כל אחת מהן נראית נכונה. כדי להתמודד עם פרדוקס, ניתן להשתמש בהוכחה בדרך השלילה. לדוגמה, נניח את...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
...שהמוצר שלך טוב ומביא להם תועלת, הם יגיעו אליך מיוזמתם. לא תצטרך לומר להם כדאי לכם לקנות, לא תצטרך לעשות מבצעים או להתמודד עם שאלות כמו למה שאקנה דווקא ממך?. איך למשוך לקוחות דרך שימוש חינמי במוצר? אליעד ממליץ באופן חד משמעי לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או בשירות שלך בחינם, לפחות בהתחלה. זה מאפשר ללקוחות להכיר את המוצר, להבין את היתרונות שלו, ולבסוף להגיע בעצמם אליך ולשאול איך הם יכולים לרכוש אותו. כאשר הלקוחות כבר רואים שהמוצר מועיל להם, הם ירצו אותו...
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
...לבסוף, מבין היתרונות שמצאתם, אתם לוקחים את זה שהוא גם הכי נדיר וגם הכי משמעותי עבור האדם, ומדגישים לו שיש לו יתרון מיוחד כזה. האדם ירגיש ייחודי מפני שיש בו משהו נדיר ורצוי שהוא עצמו מאוד מעריך. איך להרגיש ייחודי רק בסביבה של מישהו מסוים? אם רוצים שהאדם ירגיש ייחודי באופן ספציפי דווקא לידך, אליעד מסביר שיש צורך ליצור מצב שבו הייחודיות של האדם מתגלה או באה לידי ביטוי בעיקר בסביבתך. למשל, לתת לאדם להבין שרק אתה מזהה ומעריך את היתרון הספציפי הזה שקיים...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...יכולים להיות נכונים בו זמנית. אליעד מדגיש שכאשר שלושת התנאים האלה מתקיימים, המוח אכן חייב לוותר על אחת מהאמונות כדי לשמור על עקביות לוגית. עם זאת, הוא מסביר בפירוט רב שברוב המקרים האדם לא בטוח ב - 100% בכל אחת מהאמונות או בכך שהסתירה באמת קיימת, ולכן לא ישתכנע מיד לוותר על אחת האמונות. איך ספק משפיע על השכנוע? אליעד מציין שגם אם האדם לא השתכנע סופית, עצם ההצגה של הסתירה יוצרת אצלו ספק. לפני כן, הוא היה בטוח באמונה מסוימת, וכעת, בעקבות הצגת הסתירה...
מה לענות לאנשים? מרגיש ניצול, מרגיש שמנצלים אותי, מרגיש שמסנגרים אותי, רטוריקה, איך לנצח בויכוח? על מי מוטל נטל ההוכחה, בעיות בעבודה, בעיות במשפחה, איך לענות לאנשים?
מה לענות לאנשים? מרגיש ניצול, מרגיש שמנצלים אותי, מרגיש שמסנגרים אותי, רטוריקה, איך לנצח בויכוח? על מי מוטל נטל ההוכחה, בעיות בעבודה, בעיות במשפחה, איך לענות לאנשים?
...שאין לי עבודה זה כאילו מה הנחת היסוד של התשובה, אוקי אז מה הוא שומע אוקי טוב הוא לא יעזור לי כי יש לו עבודה אבל אם לא הייתה לו עבודה הוא היה עוזר לי, אבל אם לא היה לו תעסוקה הוא היה עוזר לי לא מי החליט את זה כאילו. ועכשיו ואז בעצם מה אוטומטית קופץ לשומע רגע אבל יש לו עבודה יש לו תעסוקה? הפוקוס לא צריך עליך אם יש לך חיים משל עצמך הפוקוס לא צריך להיות עליך אם יש לך עבודה, הפוקוס צריך להיות על השואל האם זה משימה שלך או שלי בכלל. זאת אומרת כשאתה אומר...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
...את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה חשוב לי להדגיש שצריכים להתבונן גם על השאלה הבאה: נניח שהלקוח ירצה בדיוק את המוצר שלנו, האם הוא יכול להשיג אותו במחיר יותר זול יקר מהמחיר שלנו? והאם זה בגלל שאני מונופול יש לי פטנט, או בגלל שזאת עלות הייצור של המוצר + עלויות תפעול וכולי. שגם לזה יש משמעות, גם ביחס לאיך הלקוח יחווה את התמחור שלנו. זאת נקודת ההתחלה של תהליך התמחור. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם וכולי...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
...לשאוף לשביעות רצונו של המעביד. מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה. התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה עבודה שמבוסס על התחייבויות הדדיות, ומתן שירותים מצד אחד, וקבלת תמורה מצד שני. השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה כשהמעסיק והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? לגרום למישהו ללכת לטיפול, לשכנע מישהו לטפל בעצמו, לשכנע מישהו לקבל טיפול, לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג, איך להפסיק לעשן? לשתול מחשבות, לשנות הרגלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, שיפור מכירות, לקוחות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:09:02 - wesi28