אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, פרסומות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע את עצמך, מסר שיווקי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ניתוח תוכן של טקסטים, איך לכתוב טקסט, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP טיפולים, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, NLP מטרות, NLP אומנות הפיתוי, לשכנע לקנות, לשכנע אשה, ללמוד דיבייטינג, NLP לעסקים, ייעוץ אישי למנהלים, NLP פוביה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP ודמיון מודרך, טיפול בהתנגדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP להורים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, אומנות הראיון, איך לשכנע בחור, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP סוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך אפשר לדעת מה בן אדם באמת רוצה?

אליעד כהן מסביר שהרבה פעמים אנשים נתקלים במצב שבו הם לא יודעים בדיוק מה הצד השני רוצה. לדוגמה, בחור שמנסה להכיר בחורה ולא יודע אם היא מעוניינת שהוא יהיה קשה להשגה או קל להשגה. הוא לא בטוח אם הוא צריך לחזר אחריה יותר או פחות, לחבק יותר או לחבק פחות. השאלה שעולה היא כיצד ניתן להבין מה באמת מישהו אחר רוצה, מכיוון שאנשים תמיד רוצים "גם וגם". האדם הממוצע לא רוצה אהבה רבה מדי וגם לא אהבה מועטה מדי. הוא רוצה את זה בדיוק באמצע, במינון נכון.

כדי להסביר את העניין, אליעד נותן דוגמה של לקוח שנמצא בחנות ורוצה לקנות מוצר. אם המוכר יאמר לו שהמוצר גרוע מאוד ושהוא לא כדאי, הלקוח כמובן לא יקנה אותו. מצד שני, אם המוכר ישבח את המוצר יותר מדי ויגיד שזה הדבר הכי טוב בעולם, הלקוח גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו עיקרון פועל גם כאשר מדובר במחיר: מחיר זול מדי או יקר מדי יכול להרתיע את הלקוח. צריך תמיד למצוא את האמצע המדויק.

איך יודעים מהו המינון המדויק?

אליעד כהן טוען שהדרך לדעת כמה בדיוק האדם השני רוצה מכל דבר היא פשוטה, אבל היא מחייבת הבנה עמוקה מאוד של עצמך קודם כל. הוא מציג את העניין באמצעות דוגמה של טמפרטורה: "היא לא רוצה שתאהב אותה יותר מדי ולא שתאהב אותה פחות מדי, היא רוצה שתאהב אותה בדיוק במידה". כדי להבין מה המידה המדויקת, יש להתייחס לנושא בשני שלבים נפרדים. קודם כל, צריך להפריד את השאלה לשתי שאלות נפרדות: "כמה היא רוצה שאוהב אותה?" ו"כמה היא רוצה שלא אוהב אותה?". אלה שתי שאלות שונות שדורשות התייחסות נפרדת.

הדרך לדעת מה המינון הנכון היא בעצם זהה להבנת המינון בכל דבר אחר בחיים. כמו שאפשר לזהות אם אדם אחר רעב או לא, או אם הוא עייף או לא, כך אפשר לזהות בדיוק את מידת הרצון של האדם השני לפי התנהגותו ושפת הגוף שלו. אליעד כהן מסביר שכאשר אנחנו מתבוננים באדם אחר, אנחנו רואים רק את הפעולות שלו ולא את הרגשות או המחשבות שלו. אנחנו מסיקים על הרגשות והמחשבות מתוך הפעולות שהוא עושה.

כיצד לזהות את הרצונות והרגשות של האדם האחר?

הדרך לדעת בדיוק מה מישהו רוצה או מרגיש היא ללמוד תחילה על עצמך. אם אדם יבין לעומק כל פעולה וכל בחירה שהוא עושה, וידע לזהות בדיוק איזה רגשות או רצונות השפיעו על הבחירות שלו, הוא יהיה מסוגל בקלות רבה יותר להבין אנשים אחרים. לדוגמה, אם אתה יושב בתנוחה מסוימת, צריך לשאול למה דווקא בחרת לשבת בצורה הזאת. אולי זו תנוחה נוחה יותר או פחות, אולי יש סיבה פיזית אחרת, אבל אתה חייב להיות מודע לסיבות שלך. אם אתה לא מבין למה בחרת את הפעולה הספציפית שלך, אז גם לא תוכל להבין מדוע אחרים מתנהגים כפי שהם מתנהגים.

לדוגמה, כאשר מישהו מתנהג בעצבנות בבית אחרי יום עבודה קשה, אפשר להסתכל על זה בשתי דרכים: אפשר לשאול למה הוא עצבני בבית (כי היה לו יום רע בעבודה), או אפשר לבדוק איך העצבנות מהעבודה השפיעה עליו וגרמה לו להתנהג כך בבית. זה לא מספיק רק לזהות את ההתנהגות, צריך להבין גם כיצד הרגשות והחוויות שלו מתבטאים בהתנהגות שלו. זהו תהליך דו - כיווני: להבין איך רגשות משפיעים על פעולות, וגם איך פעולות מסוימות מעידות על רגשות ספציפיים.

אליעד נותן דוגמה מעשית נוספת: כשמישהו יושב בצורה מסוימת, אנחנו לא תמיד יודעים מדוע הוא בוחר לשבת דווקא כך. אם האדם עצמו יודע מדוע הוא בחר לשבת באופן...
היו היה בחור שהוא מה רצה להכיר מישהי ואז הוא לא ידע מה המישהי רוצה האם היא רוצה שהוא יהיה קשה להשגה או קל להשגה הוא לא ידע אם היא רוצה יחזר אחריה יותר או יחזר פחות לחבק אותה יותר לחבק אותה פחות לא ידע מה היא רוצה, נכון ואז מה אמרנו אלף אלפי פעמים שכל האנשים רוצים גם וגם בן אדם רוצה גם וגם השאלה במינון בן אדם רוצה לא חם מדי ולא קר מדי לא יותר מדי אל תאהב אותי יותר מדי אל תאהב אותי פחות מדי בן אדם רוצה גם וגם, עד כאן זה הגיוני דיברנו על זה הרבה פעמים שאנשים רוצים גם וגם אם אתה תאהב מישהו יותר מדי הוא יגיד לך עזוב אם אתה תאהב אותו פחות מדי הוא יגיד לך עזוב הוא רוצה שתאהב אותו במינון הנכון.

השאלה היא אז איך אתה יכול לדעת נגיד שאתה עם מישהי את עם מישהו איך אפשר לדעת כמה הוא רוצה שיאהבו אותו או כמה הוא רוצה אם בן אדם רוצה גם וגם איך אפשר לדעת כמה הוא רוצה מהאגף הזה וכמה הוא רוצה מהאגף הזה זאת השאלה הבנת את השאלה שאלה פשוטה, יש לקוח שאתה בא למכור לו מוצר אם אתה תגיד לו "המוצר הזה דפוק אל תקנה אותו" הוא יקנה אותו ואם תגיד לו "המוצר הזה זה המוצר שיציל את חייך אתה לא יכול בלעדיו" הוא יקנה אותו גם לא יקנה הוא יגיד "עזוב זה נראה לי לא הגיוני" יש כאילו מידה מסוימת אם אתה יותר מדי תשבח את המוצר הוא לא יקנה ואם פחות מדי תשבח את המוצר הוא לא יקנה זה במינון מסוים אם אתה תיתן לו יותר מדי הנחה הוא יגיד זה זול מדי אם תיתן לו יותר מדי יקר הוא יגיד לך יקר מדי יש מינון מסוים איך אתה יכול לדעת מה המינון המסוים.

ש: יש את העניין של ההרגשה שאתה מרגיש את הבן אדם אבל כאילו זה בטח לא התשובה שתקבל אותה כאילו לפעמים אתה מרגיש אני בפגישה כשאני מוכר לבן אדם אז אני מרגיש אותו יודע איפה עוד טיפה.

אליעד: כשאתה מרגיש אבל אתה תמיד מרגיש הרי פעם היית מוכר טוב נכון פעם היית מוכר טוב היום אתה מוכר יותר טוב נכון אבל אתה מוכר גרוע כי אתה יכול בעתיד מוכר עוד יותר טוב יכול להיות שבעתיד אתה תגלה שאתה יכול למכור פי שתיים ממה שאתה מוכר היום למרות שאתה מוכר טוב בעתיד תגלה שאתה יכול למכור פי עשר אז אולי אתה מוכר גרוע אז אולי מה שאתה מרגיש זה לא בהכרח נכון, בכל מקרה השאלה היא בהנחה שכולם רוצים גם וגם איך נדע מה מישהו רוצה איך לדעת כמה הוא רוצה מכל דבר.

ש: לנסות לראות איך הוא משיג דברים אחרים.

אליעד: אני צריך נוסחה, טוב התשובה לשאלה הזאת היא מאוד פשוטה.

ש: לחקור עליו?

אליעד: לא התשובה מאוד פשוטה התשובה ממש פשוטה אוקי עכשיו אני שואל אותך שים לב תתרכז טוב בשאלה נגיד שאני אומר לך בן אדם לא רוצה חם מדי לא רוצה קר מדי איזה טמפרטורה בדיוק הוא רוצה הרי זה מה ששאלתי היא לא רוצה שתאהב אותה יותר מדי והיא לא רוצה שתשנא אותה יותר מדי היא רוצה בדיוק באמצע נכון מינון מסוים היא רוצה שכשהיא רוצה לראות סרט שאתה תאהב אותה פחות ואתה תיתן לה את ה - space שלה והיא רוצה לפעמים שהיא רוצה אותך שאל תיתן לה את ה - space שלה היא רוצה כשהיא אומרת לך אני רוצה לראות סרט שתתווכח איתה טיפה לפעמים יותר לפעמים פחות נכון.

יפה עכשיו איך תדע מה המינון איך תדע אז בא נשאל שאלה פשוטה איך אתה יכול לדעת אם מישהו קר לו אם מישהו עכשיו יושב מולך אתה יכול לזהות אם קר לו או חם לו אתה חושב שהוא קופא מקור אתה חושב שממש חם לו איך אתה מזהה לפי שפת גוף שלו נכון, עכשיו תסתכל עכשיו הבחור ההוא שם אתה חושב שהוא גווע ברעב?

ש: לא.

אליעד: אוקי אתה חושב שהוא מפוצץ מאוכל?

ש: גם לא.

אליעד: גם לא נכון איך אתה יודע בצורה מסוימת נכון צורה מסוימת, אני רוצה לחדד כשאנחנו שואלים כמה בן אדם רוצה ואז כאילו "איך אני אדע כמה בדיוק הוא רוצה" זאת שאלה כאילו נראית קשה "איך אני אדע כמה בדיוק היא רוצה שאני אוהב אותה וכמה בדיוק היא לא רוצה" אבל מה האמת שזה כמו שתי שאלות שונות "היא רוצה שאני אשנא אותה היא רוצה שאני אוהב אותה" צריך לפרק את זה לשתי שאלות זה שתי שאלות שונות זאת לא שאלה אחת מסובכת זה פשוט שתי שאלות "איך אני יודע כמה היא רוצה שאני אוהב אותה ואיך אני יודע כמה היא רוצה שאני לא אוהב אותה" לצורך העניין זה שתי שאלות שונות.

כי בראש זה כאילו נראית שאלה אחת "איך אני יודע כמה בדיוק היא רוצה זה וכמה זה" כמו כל דבר איך אתה יודע כמה היא רוצה אם היא רוצה לאכול או לא איך אתה יודע אם היא רוצה ככה או ככה, עכשיו מה התשובה אז קודם כל בעיקרון התשובה לשאלה "איך אני יודע כמה היא רוצה שאני אתן לה space וכמה היא רוצה שאני לא אתן לה space" זאת בדיוק אותה תשובה לשאלה כמו "איך אני יודע אם היא רוצה ללכת איתי לסרט היום או לא" זאת בדיוק אותה תשובה הנוסחה תהיה אותה נוסחה זה אומנם רמת קושי יותר גבוהה אבל הנוסחה אותה נוסחה.

עכשיו שימו לב כל בן אדם יש לו רצונות רגשות מחשבות נכון עכשיו מישהו יכול לראות את הרצונות שלך את הרגשות את המחשבות לא, מה אפשר לראות מה אתה עושה ואיך אתה מתנהג נכון את הפעולות את הפעולות אנחנו רואים רגשות רצונות מחשבות לא רואים נכון עכשיו אנחנו מניחים שהפעולות שלך הן תוצאה של הרגשות רצונות מחשבות של הפנימיות החיצוניות תוצאה של הפנימיות עד כאן הגיוני יפה, עכשיו איך אתה יודע לזהות אם מישהו ממש רעב אתה אומר "לפי ההתנהגות שלו אני מניח שאם הוא היה ממש רעב הוא היה מתנהג ככה אם לא היה מתנהג ככה" נכון זאת אומרת אתה מהחיצוניות מסיק על הפנימיות נכון.

עכשיו אם אתה רואה בן אדם אחר אתה רואה בן אדם אחר עכשיו מה אתה רואה אצלו רק את ההתנהגות שלו נכון אתה רואה את הרגשות שלו ורצונות לא אתה מסיק מההתנהגות על הרגשות שלו, עכשיו אצל עצמך מה אתה רואה גם את ההתנהגויות שלך וגם את הרגשות שלך אתה יודע מה אתה מרגיש אתה יודע איך אתה מתנהג נכון, עכשיו השאלה היא אתה מול עצמך כשאתה מתנהג התנהגות מסוימת נגיד שעכשיו אתה תתנהג אתה תבוא למישהו ברחוב תלך איתו מכות אתה חושב שאתה תדע למה רבת איתו מכות כן או לא?

ש: כן.

אליעד: למה כי אתה אומר "אם אני אלך עם מישהו מכות בטוח שאני אדע למה הלכתי איתו מכות" נכון "כנראה שמאוד כעסתי עליו" עכשיו אם אתה תראה מישהו אחר שרב עם מישהו מכות מה אתה תגיד "כנראה שהוא מאוד כועס עליו", עכשיו שים לב האם יכול להיות מצב שמישהו לא בא לך כל כך טוב ואתה לא יודע למה יכול להיות זאת אומרת שאתה לא תדע לזהות אצל בן אדם אחר זאת אומרת שאתה לא מוצא חיבור בין ההתנהגות לרגש יש לך התנהגות ואתה לא מזהה מה הרגש שהפעיל את ההתנהגות הזאת, ראית פעם טלוויזיה תוכנית היה פעם איזה משהו שפתאום נהנית יותר נהנית פחות חייכת פתאום יותר חייכת פחות פתאום העברת ערוץ פתאום החלפת ערוץ אתה יודע למה עשית את זה אתה לא יודע למה עשית את זה, לא או שאתה יודע או שלא.

עכשיו אם אתה יודע למה עשית את זה אז אולי כשאתה תראה בן אדם אחר עושה את זה אתה תדע לזהות למה הוא עשה את זה אולי אבל אם אצלך אני אומר לך הנה הרגשות הנה הפעולות ואתה לא יודע מה "למה עשיתי את זה" אני אומר לך הנה זאת התשובה זאת השאלה ואתה לא יודע לחבר ביניהן ברור שאתה תוכל עם בן אדם אחר לקרוא אותו ולכן אז זאת אומרת דבר ראשון זה כמו שאני נותן לך שאלה במתמטיקה ותשובה עכשיו יש בן אדם שגם אתה תיתן לו את השאלה והתשובה הוא עדיין לא מבין איך הגיעו מהשאלה לתשובה אז ברור שבן אדם כזה לא יוכל לקרוא בן אדם אחר.

זאת אומרת שקודם כל בתור התחלה אתה צריך כל פעולה שאתה עושה ברזולוציות הכי קטנות לבדוק "מה אני מרגיש ואיך זה משפיע על הפעולה מה אני רוצה איך זה משפיע על הפעולה מה אני חושב איך זה משפיע על הפעולה" ואז כשאתה תראה מישהו אחר אתה תוכל לזהות את הרזולוציות הקטנות זה דבר ראשון עכשיו.

ש: מה זה מה אני רוצה ואיך זה משפיע על הפעולות אתה יכול לתת דוגמה נגיד מה אני מרגיש למה אני מרגיש.

אליעד: תקשיב תתרכז אתה עכשיו יושב אתה עומד או יושב?

ש: יושב.

אליעד: עכשיו אתה יושב בצורה מסוימת נכון הוא יושב באותה צורה?

ש: לא.

אליעד: בצורה שונה אתה יושב בצורה מסוימת עם יד וזה נכון עכשיו יכולת לשבת בעשרים צורות אחרות נכון אתה יודע למה דווקא בצורה הזאת?

ש: לא.

אליעד: יפה אם היית יודע זה מגדיל את הסיכוי שהיית יכול לזהות מה הוא מרגיש לפי הצורה שהוא יושב אם אתה אומר "תראה למה אתה יושב כי אתה לא רוצה שיכאב לך הרגליים כשתעמוד למה הוא יושב כי הוא לא רוצה שיכאב לו הרגליים אם הוא יעמוד, למה הוא יושב דווקא ככה לא יודע למה אתה יושב דווקא ככה לא יודע" זאת אומרת שאם היית מבין למה אתה יושב דווקא ככה זה מגדיל את הסיכוי שהיית מבין למה הוא יושב דווקא ככה. עכשיו יש פה דבר הפוך תסתכלו אמרנו אם אתה יכול הפעולות שלך למעשים שלך וההחלטות שלך והבחירות שלך לבין הרצונות מחשבות אז יש דברים שאתה עושה עם בחירה ודברים שאתה עושה בלי בחירה מה שאתה עושה בלי בחירה לא קשור אליך מה שאתה עושה עם בחירה כל פעולה בעולם שאתה בוחר אתה צריך לדעת למה בחרת אותה.

תתרכז יש לך דם זורם בגוף נכון אתה יכול לשלוט בו שהוא יפסיק אתה בוחר את זה לא אתה עכשיו יושב בצורה מסוימת אתה בוחר איך אתה יושב אתה...
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
...שמעוניין שהלקוח יקנה אצלו, נדרש להתנהג בצורה חביבה ונחמדה ללקוח, אפילו יותר מהמתחרים, על מנת למשוך את הלקוח אליו. ברור שאין שום היגיון בכך שאותו בעל עסק יכעס או יעניש את הלקוח על שבחר במתחרים. למעשה, בעל העסק צריך דווקא להתאמץ יותר, לבדוק מה הסיבה שהלקוח קנה במקום אחר, ולתת לו הצעה טובה יותר או מוצר טוב יותר כדי למשוך אותו בחזרה. אליעד מדגיש שבתהליכים עסקיים אנשים מבינים את ההיגיון הזה בקלות, אולם כשזה מגיע לזוגיות, האדם מתקשה ליישם את אותו ההיגיון...
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
...הרגישו שההצבעה היא עניין אישי שלהם - משהו שמשפיע על חייהם ישירות. מצביעי גנץ, לעומת זאת, הצביעו למען המדינה, למען הדמוקרטיה או נגד השחיתות - דברים ערכיים, אך פחות אישיים. מי שמצביע למען עצמו, הסיכוי שיילך לקלפי גבוה יותר ממי שמצביע עבור רעיונות מופשטים. האסטרטגיה של נתניהו הצליחה ליצור תחושת הזדהות רגשית עמוקה אצל תומכיו. כאשר תקפו את נתניהו, תומכיו ראו בזה התקפה עליהם אישית. לעומת זאת, הקמפיין של גנץ לא הצליח לייצר חיבור רגשי כזה, ולכן אחוזי ההצבעה...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, לדוגמה נגיד שהלקוח הוא כל דבר שכל אחד יחשוב איזה משהו שאך ורק הלקוח הוא כזה, הוא נשוי בדיוק אח שלו לזה והוא נשוי לזה בדיוק איזה קונסטרוקציה מסוימת שגם אתה בדיוק כמוהו. אוקי בדברים כאלה אם מצליחים למצוא במה הלקוח שונה משאר האנשים, לא באופן כללי הוא גר פה? גם אני גר פה לא,...
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
...סיבה אחרת מאחורי המעשים הללו. איך בכל זאת לדעת עד כמה מישהו באמת אוהב אותך? לפי אליעד כהן, כדי לדעת באמת עד כמה אדם אוהב אותך, יש להתמקד בתחושות הפנימיות שהוא מקבל ממך ולא במילים או בהתנהגות שלו. צריך לבדוק שלושה דברים עיקריים: כמה טוב האדם מרגיש כשהוא איתך? האם הוא חושב שהטוב הזה הוא ייחודי ובלעדי לך, או שהוא יכול לקבל את אותו הטוב גם מאנשים אחרים? עד כמה האדם תלוי בטוב שהוא מרגיש ממך? לדוגמה, אם מישהו מרגיש איתך מצוין, אך מאמין שהוא יכול לקבל את...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...מניפולציה רגשית? אליעד הדגים כיצד שימוש בכותרות כגון טיסת השוקולד או הישראלי המכוער נועד לעורר תגובה רגשית חזקה מהציבור ולהוביל להזדהות אוטומטית נגד אותם אנשים שמציגים כבעייתיים. הוא הסביר שהכותרות האלה מעודדות שנאה כלפי הקבוצה המוצגת ומייצרות תדמית שלילית קבועה שמוצמדת אליהם ללא קשר לנסיבות האמיתיות של האירועים. האם באמת יש אמת בפרסום? בהרצאה, אליעד כהן הרחיב על הטענה שאין אמת מוחלטת בפרסום. הוא הסביר שכל פרסום, טקסט או וידאו מכיל רק חלק קטן מהמציאות...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
...פילים) כדי לשלול אותה בסוף. זו הסיבה לכך שהשלילה דווקא מעלה למודעות את הרעיון שאותו אנו רוצים לשלול. כיצד שלילת רעיון יוצרת מחשבה הפוכה? כאשר רוצים להבהיר שאין משהו, למשל אומרים אף פעם לא היה פה חשמלאי, האדם ששומע את המשפט מצד אחד קולט את המשמעות הברורה שלא היה כאן חשמלאי, אך מצד שני הוא גם שומע באופן תת - מודע את המסר ההפוך: היה פה חשמלאי. כלומר, השלילה של רעיון מסוים למעשה מכניסה אותו לתודעה של השומע, כי בשביל להבין שמשהו לא קיים המוח חייב לחשוב...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
...לך להרגיש חוסר נוחות עם מה שאתה עצמך אמרת בצורה מאוזנת קודם לכן?! ואם האדם יצליח להיות מסוגל להזדהות עם כל הרעיונות בעולם, בצורה הקיצונית ביותר שלהם, ממילא לא יהיה ניתן להפעיל עליו שום מניפולציה של הקצנה. כי הוא חסין הקצנה. ובסיכומו של דבר, מי שרוצה לשפר את כושר השכנוע שלו, ומי שרוצה לנצח בדיבייטינג ומי שרוצה להיות מומחה ברטוריקה וכיוב, עליו להתמחות ברמת ניתוח רעיונות. ולדעת כל רעיון איך אפשר להקצין אותו להיכן שהוא רוצה, כדי לחדד דברים לצורך הבהרה...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה. איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה? אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק...
איך לפתח שיחה עם מישהו? איך לדעת על מה לדבר עם מישהו? איך למצוא נושאי שיחה? על איזה נושאים לדבר, איך לדובב מישהו? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איך ליצור שיחה מעניינת? כישורי שיחה, איך לגרום למישהו להיפתח? נושאים לשיחה
איך לפתח שיחה עם מישהו? איך לדעת על מה לדבר עם מישהו? איך למצוא נושאי שיחה? על איזה נושאים לדבר, איך לדובב מישהו? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איך ליצור שיחה מעניינת? כישורי שיחה, איך לגרום למישהו להיפתח? נושאים לשיחה
...לדבר איתה על הנושאים הללו. הסיבה היא שכאשר אתה מדבר עם אדם על משהו שהוא אוהב, הוא יחווה רגשות טובים וחיוביים ביחס לנושא, והמוח שלו יחבר את התחושות האלה אליך. לדוגמה, אם היא אוהבת לק בציפורניים ואתה מדבר איתה על זה, ההרגשה הטובה שהיא חווה כלפי הלק בציפורניים תעבור גם אליך, וכך בהדרגה היא תחוש חיבה כלפיך. לעומת זאת, אם תדבר איתה על דברים שהיא לא אוהבת או על אירועים שליליים כמו אסונות או צרות, היא עלולה לקשר את התחושות הרעות לשיחה איתך, אפילו אם לא...
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
...נמצאת עם מישהו ואת רוצה להגיד לו בא לך שנלך לסרט יש היגיון בכזה דבר לגיטימי, יפה עכשיו בואי תסבירי לי מה היתרון בגישה הזאת שפשוט מה שאת רוצה את אומרת ובזה פתרנו את הבעיה ומה החיסרון בגישה הזאת כי יכול להיות שהוא יגיד לך לא נכון, יפה עכשיו מה החיסרון בזה שמישהו אומר לך לא בא נחשוב על החסרונות נגיד שאת מבקשת ממישהו משהו בא נלך נעשה ככה וככה והוא אומר לך לא אתה רוצה לאכול צהריים הוא אומר לך לא בא לך שזה וזה והוא אומר לך לא מה החיסרון בזה אז חיסרון אחד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, משא ומתן, שינוי עמדות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 08:15:40 - wesi28