אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניתוח טיעונים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, סודות השכנוע, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, אימון אישי לפוליטיקאים, NLP לימוד עצמי, ניתוח טקסט טיעוני, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, סודות המשא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, דרכים לשכנע, סוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP תקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להשפיע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, טקטיקת מכירות, שכנוע ומכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע מישהו, כושר שכנוע, לשכנע אשה להיות איתך, NLP אומנות הפיתוי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
למה אנשים מנסים לשכנע אחרים שהם צודקים?

אנשים רבים מקדישים זמן ואנרגיה בניסיון לשכנע אחרים בצדקת דרכם. אליעד כהן מציג בסקירה זו את הסיבות הפסיכולוגיות העמוקות לתופעה הזאת. כאשר אדם פועל בניסיון לשכנע אחרים באג'נדה שלו, הוא לעיתים קרובות פועל מתוך שתי סיבות מרכזיות: סיבה אחת היא שהוא באמת מאמין שהוא עושה טוב לאחרים, וסיבה שנייה היא שהוא למעשה אינו בטוח בצדקת דרכו, ולכן מנסה לחזק את הביטחון העצמי שלו באמצעות אישור מהסביבה.

למה אנשים באמת רוצים "לעזור" לאחרים?

סיבה נפוצה מאוד לכך שאנשים מנסים לשכנע אחרים היא הרצון הכן שלהם להועיל לזולת, מתוך אמונה אמיתית שההשקפה שלהם נכונה. למשל, אדם שחושב שצריך לגרש קבוצה מסוימת של אנשים ממדינה, מאמין שהוא "עוזר" לחברה. דוגמה נוספת לכך היא אדם טבעוני שמנסה לשכנע אחרים להפסיק לאכול בשר, מתוך אמונה כנה שזה הדבר המוסרי לעשות, והוא מעוניין "להציל" אנשים מלגרום סבל לבעלי חיים. בשני המקרים, המניע הוא אמיתי ומתבסס על כך שאדם ראה את "האור" ורוצה להוביל אחרים לשם.

האם השכנוע העצמי עומד מאחורי הרצון לשכנע אחרים?

הסיבה השנייה, והעמוקה יותר, היא שאדם לא תמיד בטוח באמיתות הדעה או האמונה שלו, ולכן הוא מחפש אישור חיצוני כדי לחזק את הביטחון העצמי שלו. כאשר הוא מצליח לגרום לאחרים להסכים איתו, הוא למעשה משכנע את עצמו שדעותיו הן אכן נכונות.

לדוגמה:
  • אדם שמאמין בדעה פוליטית מסוימת, אבל אינו בטוח לגמרי בנכונותה, עשוי להפוך לווכחן קיצוני במטרה לגייס עוד קולות שיתמכו בדעתו, וכך הוא מרגיש ביטחון עצמי רב יותר.
  • אדם שמאמין באלוהים עלול לחוש חוסר ביטחון כאשר הוא פוגש אדם שאינו מאמין, ולכן ינסה לשכנע אותו באמונתו, על מנת להפיג את ספקותיו הפנימיים.
  • אנשים שמפרסמים רק את הרגעים היפים בחייהם בפייסבוק או באינסטגרם, עושים זאת לעיתים מתוך רצון לשכנע בעיקר את עצמם שחייהם טובים ומאושרים, למרות שלמעשה הם מתמודדים עם בעיות או קשיים שאינם משתפים בהם.
איך השפעה חברתית גורמת לאנשים להטיל ספק בעצמם?

אליעד מסביר שהסביבה משפיעה מאוד על האופן שבו אנשים תופסים את המציאות. אם למשל כל הסובבים אותך אוכלים מאכל מסוים שאתה מעולם לא אכלת, עם הזמן גדלים הסיכויים שתתחיל לאכול אותו. התופעה הזו מתרחשת גם בהקשר של דעות והשקפות עולם: אם אתה רואה סביבך אנשים שמחזיקים בדעות שונות משלך, זה יכול לעורר בך ספק לגבי האמונות שלך ולגרום לך לחפש אישור חיצוני.

לדוגמה:
  • זוג שמעלה תמונות זוגיות מושלמות לפייסבוק, לעיתים קרובות מנסה להציג מציאות מדומה כדי לשכנע אחרים - ובעיקר את עצמם - שהזוגיות שלהם יציבה, למרות שבמציאות הם חווים מריבות או בעיות שונות.
  • אדם שמציג עמדות קיצוניות בנושאים של דת, פוליטיקה או מגדר, לעיתים קרובות עושה זאת כדי להסתיר חוסר ביטחון לגבי האמונות האמיתיות שלו.
  • תופעה של הומופוביה יכולה להיגרם לעיתים קרובות מאדם שיש לו נטיות הומוסקסואליות, אך הוא מפחד להכיר בכך, ולכן הוא הופך להיות מתנגד קיצוני לתופעה.
האם העלאת תמונות לאינטרנט היא ניסיון לשכנע?

דוגמה מודרנית בולטת שאליעד מציין היא ההעלאה התכופה של תמונות באינטרנט וברשתות החברתיות, שבהן אנשים מנסים להציג חיים מושלמים. אנשים אלה משתפים רגעים מאושרים בלבד, כמו בילויים או ארוחות מפוארות, אך נמנעים מלהציג רגעים קשים או מצבים של משברים. כאשר אדם משתף רק רגעים חיוביים, זה סוג של ניסיון לשכנע את הסביבה ואת עצמו שהחיים שלו טובים ומאושרים, מתוך חוסר ביטחון פנימי או ספקות לגבי האושר האמיתי שלו.

מה עומד מאחורי דעות קיצוניות?

לעיתים קרובות, ככל שאדם פחות בטוח בדעותיו, כך הוא נוטה יותר להציג אותן בצורה קיצונית ובוטה. ההקצנה הזאת יכולה להסתיר את ההפך הגמור: את הספק וההדחקה שהוא חש לגבי אותן דעות. כאשר אדם מציג דעה קיצונית מאוד, הדבר לא בהכרח מעיד שהוא בטוח בצדקת דרכו, אלא לעיתים דווקא מצביע על כך שהוא מנסה לשכנע את עצמו ולהדחיק ספקות.

מהי המסקנה?

כאשר מישהו מנסה לשכנע אותך בכוח שהוא צודק, לעיתים קרובות זה מעיד על חוסר ביטחון עצמי ואי - ודאות פנימית אצלו. לכן, חשוב לשאול את עצמך לפני שאתה מושפע מדעתם של אחרים: האם האדם שמשכנע אותי באמת משוכנע בדעותיו, או שהוא רק מחפש אישור חיצוני כדי לשכנע את עצמו?

העצה של אליעד היא פשוטה:

שלא יעבדו עליכם, ואל תעבדו על עצמכם!
למה אנשים מנסים לשכנע אחרים שהם צודקים?

האם אי פעם תהיתם מדוע אנשים מנסים לשכנע אחרים בצדקתם? מדוע ישנם אנשים שמקדישים זמן ואנרגיה כדי להפיץ את השקפת עולמם ולהשפיע על אחרים? התופעה הזו שכיחה מאוד והיא נוגעת בתחומים שונים - החל מנושאים פוליטיים ועד אורח חיים אישי.

סיבה ראשונה: הרצון "לעזור" לאחרים

אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים מנסים לשכנע אחרים היא שהם באמת ובתמים מאמינים שהם צודקים, ורוצים להוביל אחרים "לראות את האור". הם חושבים שהם מחזיקים באמת מוחלטת, ולכן מרגישים צורך לשתף בה אחרים. לדוגמה:
  • אדם שמאמין שיש לגרש קבוצה מסוימת של אנשים ממדינה כי הוא סבור שזה הפתרון הטוב ביותר.
  • טבעוני שמאמין שאכילת בשר היא בלתי מוסרית ורוצה "להציל" אנשים מלקחת חלק בניצול בעלי חיים.
במקרים כאלו, האדם בטוח שהוא עושה "טובה" לאחרים בכך שהוא משכנע אותם לאמץ את האג'נדה שלו.

סיבה שנייה: הצורך הפנימי לחזק אמונה אישית

לצד הרצון לעזור, קיימת סיבה נוספת שאנשים לרוב אינם מודעים לה - הצורך הפנימי של האדם לאשר לעצמו שהוא צודק. כאשר אדם לא לגמרי בטוח בתפיסתו, הוא מחפש אישור חיצוני לכך שהוא צודק. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא לגרום לכמה שיותר אנשים להסכים איתו.

דוגמאות לכך:
  • אדם שמאמין בדעה פוליטית מסוימת אך אינו בטוח אם היא נכונה, ינסה לשכנע אחרים להסכים איתו, כדי לקבל חיזוק.
  • מאמין דתי שרואה אדם שאינו מאמין באלוהים, עלול להרגיש אי - נוחות, ולכן ינסה לשכנע אותו להאמין, כדי להסיר ספקות פנימיים.
  • אדם שמעלה תמונות מחייו ה"מאושרים" במדיה החברתית כדי לשכנע אחרים - ובעיקר את עצמו - שחייו באמת טובים.
כיצד הסביבה משפיעה על תפיסת המציאות?

בני האדם מושפעים מאוד מהסביבה שלהם. למשל, אם כולם סביבך אוכלים מאכל מסוים, גדלים סיכוייך להתחיל לאכול אותו גם כן. כך גם בדעות והשקפות עולם - אנשים נוטים לאמץ דעות נפוצות יותר, גם אם לא היו בטוחים בהן מלכתחילה. כאשר אדם רואה סביבו אנשים עם דעות שונות, הדבר גורם לו, לעיתים, להטיל ספק באמונותיו ולחפש חיזוק מהסביבה.

כיצד זה מתבטא בחיי היום - יום?
  • זוג שמעלה תמונות מלאות אהבה ברשתות החברתיות - ייתכן שהם עושים זאת כדי לשכנע את עצמם שהכל מושלם בזוגיות שלהם, אפילו אם יש להם בעיות.
  • אדם שמתבטא בקיצוניות כלפי מגדר, דת, פוליטיקה או נושא אחר - לעיתים עושה זאת כדי לכסות על חוסר ביטחון פנימי לגבי עמדתו האמיתית.
  • אנשים עם נטיות מסוימות שמפחדים להכיר בהן - עלולים להפוך למתנגדים קיצוניים של אותן הנטיות.
אז מה המסקנה?

כאשר מישהו מנסה לשכנע אותך בכוח שהוא צודק, ייתכן שזה נובע דווקא מכך שהוא עצמו אינו בטוח בכך. לכן, לפני שאתה נותן לאחרים להשפיע עליך, שאל את עצמך - האם הם באמת משוכנעים במה שהם אומרים, או שהם פשוט מחפשים אישור?

שלא יעבדו עליכם - ואל תעבדו על עצמכם!
תמונות באינסטגרם, העלאת תמונות לאינטרנט, לשדר שהחיים שלך טובים, לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים, לשדר זוגיות טובה, שיתוף בפייסבוק, שיתוף באינסטגרם, שיתוף באינטרנט, לשתף בפייסבוק, לשתף באינסטגרם, לשתף באינטרנט, חיצוניות ופנימיות, אין תוכו כברו, הקצנה שמעידה על הדחקה, זוגיות טובה בפייסבוק, לשכנע שאתה צודק, מוחצנות שמבטאת חוסר ביטחון עצמי, ווכחנות, אוטוסוגסטיה
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
...כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך את השיחה. עלינו לשאול את עצמנו, האם אנחנו ממשיכים בשאלה סגורה או פתוחה. שאלה סגורה פירושו? שאלה שיש פחות אפשרויות לענות על השאלה, פחות תשובות אפשריות. לעומת שאלה פתוחה, שהיא שאלה שיש עליה הרבה יותר תשובות אפשריות, הרבה יותר קל לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש...
למה רע לי איתה? איך לגרום לה להשתנות? למה רע לי איתו? איך לגרום לו להשתנות? רע לי איתה או בלעדיה, רע לי איתו או בלעדיו, איך נוצרת חרדת נטישה? קנאות אובססיבית, רכושנות בזוגיות, חרדת פרידה, פחד מבגידה, בעיות בזוגיות
למה רע לי איתה? איך לגרום לה להשתנות? למה רע לי איתו? איך לגרום לו להשתנות? רע לי איתה או בלעדיה, רע לי איתו או בלעדיו, איך נוצרת חרדת נטישה? קנאות אובססיבית, רכושנות בזוגיות, חרדת פרידה, פחד מבגידה, בעיות בזוגיות
...נוצרת חרדת נטישה? קנאות אובססיבית, רכושנות בזוגיות, חרדת פרידה, פחד מבגידה, בעיות בזוגיות במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות הנוגעות לבעיות זוגיות, חרדות, ותחושת חוסר סיפוק שנובעת מקשרים רומנטיים. הוא מדבר על הסיבות שהופכות אותנו לאי שלמים בזוגיות, ומסביר כיצד תחושות אלו נובעות פעמים רבות ממקום של חוסר ביטחון פנימי, ולאו דווקא מהצד השני של מערכת היחסים. אליעד מציין שלפעמים אנחנו מאשימים את בן הזוג על כך שהוא לא מה שאנחנו רוצים שהוא יהיה, ולמעשה...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר. טווח מחירים 3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח. איך להציג ללקוח...
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
...אחד הפחדים העמוקים ביותר שהאדם מתמודד איתם. האדם מפחד לאבד את השפיות, מכיוון שהוא מאמין שלהשתגע זה רע ומסוכן. אליעד מסביר כי מאחורי הפחד להשתגע מסתתרת ההנחה שלהשתגע הוא דבר רע. אבל הוא מציע לבדוק מחדש את ההנחה הזו. למה זה רע להשתגע? האדם לא באמת יודע לענות על זה. אם מפרקים את הפחד להשתגע עד הסוף, מגיעים לנקודה שבה מבינים שכל הפחד הזה נשען על שום דבר מוצק, אלא רק על ההנחה שלהשתגע זה רע. אליעד נותן דוגמה לכך שכאשר אדם מתבודד וחושב על הדברים לעומק,...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...לרעיון. לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: אתה באמת רוצה להיות רק דתי?, בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון. איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה? כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא רוצה לעבוד, מחליפים את המשפט לצריך לעבוד, ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת...
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
...כזו היא פשוט לשאול את הטוען: מה המשמעות של המילה מחשבה?. הוא יסביר שמחשבה היא אנרגיה שנובעת מהקיום, ואז אליעד מבהיר שצריך לשאול מה פירוש המושגים שבהם השתמש, כגון אנרגיה או קיום. בסופו של דבר, התשובות שייתן האדם יובילו למעגל של מושגים בלתי מוגדרים. אם הכל זה מחשבה ואין דבר אחר מלבדה, המילה מחשבה מאבדת משמעות כי המשמעות של כל מושג נוצרת מההבדל בינו לבין ההיפך שלו. לדוגמה, כדי להסביר מהו רע, אדם צריך להגדיר מה זה טוב, אחרת המושג רע מאבד את המשמעות שלו...
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
...באופן לא ראוי במקום העבודה ואתה אומר לו: למה אתה מדבר אליי ככה?, אתה מיד מציג את עצמך כפגיע ורגיש, כאדם שאינו מסוגל להתמודד בעצמו עם המציאות החברתית. אליעד כהן מסביר שבאופן טבעי, כאשר מישהו מתייחס רע אליך, הוא כנראה מתייחס רע גם לאנשים אחרים. לכן הדרך החכמה לפעול תהיה להמתין שהאדם הזה יפגע במישהו אחר, ואז לנצל את ההזדמנות לתקוף אותו על ההתנהגות הזאת, תוך הצגת עצמך כמגן על אחרים. איך לפעול בצורה אסטרטגית כדי לרכוש אהדה חברתית? הטקטיקה שאליעד כהן מציע...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר. אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?. כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח. מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש? כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...גרוע בכלל, מה יעשה לי יותר טוב?, לפי זה הוא יחליט אם להקשיב לך או לא. ולכן אם אתה רוצה לגרום להעביר על מישהו ביקורת ושהוא יקשיב לך אתה צריך אתה צריך מראש לבנות לו במחשבה כמה טוב שם ובאופן עדין להסביר לו שפה רע, ואז לקוות שהוא ירצה לעבור לשם. אתה הבנת, אז מה התשובה בעצם לשאלה? ש: שבאופן מוחלט אין לזה תשובה ובאופן יחסי העצה האחרונה. אליעד: אתה הבנת אבל את הפרדוקס? ש: כן. אליעד: מה הבנת? ש: כי אם את הביקורת מעבירים בצורה אפשרית אז זה לא מתוך מחויבות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, קאוצינג, NLP ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2129 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 05:57:16 - wesi28