... ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא רק
לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת ... גם כן >> רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק
לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ... שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק
לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין ... כנל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק
לא רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם
לא רוצה את המוצר שלך. ואת זה הרבה יותר קל לו להבין, כי הוא ממשיך לשמור על העמדה שלו שהוא
לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך. ואחכ ממילא, ברגע שהוא מבין שהוא לא רק
לא רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם
לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של ... רק דעה אפשרית בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק
לא רוצה את המוצר. ועכשיו צריך לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק
לא רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק
לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם
לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי. ואיך ... שזה אומר, שאם הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן
לא רוצה את המוצר שלך, ושהוא בשום פנים ואופן לא ... לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן
לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של ... וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא
לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע של הלקוח, שומע את המשפט של למה הוא
לא רוצה את המוצר, זה בעצם הופך את הדעה שלו, מדעה ... שלפעמים הלקוח לא מוכן לקבל את השאלה של למה הוא
לא רוצה את המוצר. כי הוא מרגיש שמטילים ספק בדעה ... כך שהוא לא מוכן אפילו לא לשאול את עצמו, למה הוא
לא רוצה את המוצר. ובמקרה כזה, אפשר להוביל את הלקוח ... אם רוצים לגרום ללקוח לשאול את עצמו, למה אני ככ
לא רוצה את המוצר, ואם הלקוח לא מוכן לשאול ולקבל את השאלה למה אני
לא רוצה את המוצר, אז במקרה כזה, אפשר להחדיר לתוכו ... מה. לדוגמה: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן
לא רוצה את המוצר. במקרה כזה, מה שצריך לשאול אותו, זה את השאלה: מה הכוונה שלו שהוא בשום פנים ואופן
לא רוצה את המוצר. זא הלקוח חושב שהוא בשום פנים ואופן
לא רוצה את המוצר, באופן מחויב. ולפעמים הלקוח לא ... הלקוח מתחיל להסביר את הכוונה שלו, בדעתו שהוא
לא רוצה את המוצר, עכשיו, תוך כדי ההסבר שלו, אפשר ... דרך נוספת לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא ככ
לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח
לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא
לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא ... הלקוח, שהוא לא ירצה את המוצר. והשאלה למה הוא
לא רוצה את המוצר, גורמת לרעיון של
לא רוצה את המוצר, להפוך ולהיות מרעיון מחויב, לרעיון ... הלקוח לא מוכן להתבונן ולשאול את עצמו למה הוא
לא רוצה את המוצר, אז המוכר והמשכנע צריך לחזור על ...