אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, לשכנע בחורה לצאת איתי, איך לשכנע את המנהל, אימון nlp, איך לשכנע לקוח, סודות השיווק, הזדהות רגשית, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp עוגנים, איך לכתוב טקסט משכנע, לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מה זה לשכנע, NLP דיכאון, יועץ תקשורת, הכנה לראיון, איך לשכנע את, מה זה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע הורה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP דיאטה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ניתוח טיעונים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, nlp techniques, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, רטוריקה, להצליח במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את החברה, לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין...האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג. ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר. ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב...
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
...אין סיבה מאחורי זה. לכן, כאשר מישהו אחר אומר לו אני לא רוצה אותך, הוא מניח שגם שם אין סיבה נסתרת, וזה מוביל אותו למסקנה שאין טעם לנסות לשנות את דעתו. האמת שמסתתרת מאחורי אני לא רוצה במציאות, כאשר אדם אומר אני לא רוצה, בדרך כלל מסתתרת מאחורי זה סיבה. לדוגמה: אישה שאומרת אני לא רוצה אותך יכולה להתכוון לכך שהיא לא חושבת שיהיה לה טוב איתך. ייתכן שהיא אומרת זאת משום שהיא לא רואה ערך מסוים שאתה מספק. יכול להיות שהיא פשוט לא מרגישה משיכה כרגע, אך אם משהו ישתנה - היא תרגיש אחרת. לכן, אמירה של אני לא רוצה...
טיפול בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות
...הוא רוצה למות, ולבחון אותן מחדש. אפשר לעבור איתו על הפרטים הטכניים של ההתאבדות כדי לפרק את החיבור הרגשי שיש לו עם התכנית. אם הוא ירגיש שמישהו באמת מתעניין בו ובמצבו, ורוצה לעזור לו, יש סיכוי שהמחשבות האובדניות יפחתו. למעשה, תהליך ההתמודדות עם המחשבות עשוי לכלול שלבים שונים: קודם להבין מה גורם למחשבות האלו להופיע, אחר כך לדבר איתו על הפרטים של המעשה, ולבסוף לנסות להפנות את תשומת ליבו לפעילות אחרת או למחשבות אחרות. לפעמים, כאשר האדם מבין שהוא יכול לחשוב על ההתאבדות בלי לבצע אותה, הוא עשוי להרגיש שהוא...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...מתוגמל בעיקר לפי הצלחה, לפי יעדי מכירות, לפי ביצועים וכולי, במקרים כאלו, הלחץ של איש המכירות עולה והוא כל הזמן נמצא בתחושה שהוא אולי ייכשל וכולי. שגם זה יוצר לחץ. ואם איש המכירות יבוא בגישה, שהוא עושה טוב לאנשים, ושהוא רוצה לעשות טוב ללקוחות שלו, ואם איש המכירות יראה כל הזמן אל מול עיניו, את התועלת שהוא מביא ללקוח. ואם וכאשר איש המכירות יבין, שזה שהלקוח אמר לו לא, זה לא אומר בהכרח שהמוצר לא טוב / דברים שליליים אחרים על איש המכירות והמוצר. על ידי כל הדברים האלו, מפלס המתח והחרדה של איש המכירות יורד...
אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
...שיהיה לו טוב. ובן אדם עושה את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב, יותר מכל שאר האלטרנטיבות שלו. וכשמישהו לא רוצה לעשות משהו, הרי שהוא חושב שזה יעשה לו רע, לעשות את הדבר הזה. אז איך בעצם אפשר לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שיעשה לו רע לעשות את הדבר הזה? למה שמישהו ירצה לעשות לעצמו רע? והתשובה היא די פשוטה, והיא, שבן אדם רוצה להרגיש טוב. וכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו, כי הוא חושב שהדבר הזה יעשה לו רע, הרי שבעצם הוא, גם מרגיש טוב מכך שהוא לא עושה משהו שהוא לא רוצה לעשות. אבל הוא גם בתת המודע שלו מרגיש רע...
איך להחזיר בשאלה? להתווכח עם מישהו דתי, אתאיזם, חוסר אמונה, לשכנע מישהו דתי, חזרה בתשובה, רטוריקה, אומנות השכנוע, דיבייטינג, אומנות הויכוח, אמונה מעל השכל, הוכחות לאמיתות התורה
...דעות דתיות, במיוחד כאשר מדובר בדיון עם אדם דתי. הוא מציע כלים לשיחה עם דתיים תוך כדי שימוש בשאלות לוגיות שמובילות את השיחה לכיוון של בחינה פנימית של אמונות הדת. כיצד להתמודד עם דעות דתיות? הדבר הראשון שחשוב להבין, לפי אליעד, הוא שיש לגשת לדיון עם אדם דתי מתוך הבנה עמוקה של ההנחות שמלוות את האמונה הדתית. אליעד מסביר שכאשר אדם דתי טוען את טיעוניו, חשוב לשאול שאלות שמטרתן לגלות סתירות פנימיות בתוך דבריו. למשל, אם אדם טוען כי האמונה מחברת אותו עם הבורא, יש לשאול אותו כיצד הוא יודע שהאמונה שלו נכונה...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
...מסר אחר, מתאים יותר. מדוע כל מילה בפגישת ההיכרות חשובה כל כך? כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על כל מילה ולנהל את השיחה מתוך מודעות לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם לכאורה אינכם מדברים על העסקה עצמה. לדוגמה, גם שיחת חולין קצרה כמו איך היה היום שלך? יכולה להעביר מסר סמוי של יחס אישי ואכפתיות, או לחלופין מסר של חוסר מקצועיות או חוסר התעניינות אמיתית, בהתאם לטון...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
...היא חושבת שיהיה שם אלימות. במקרה כזה, ישנן שתי אפשרויות לשנות את דעתה. האפשרות הראשונה היא לשנות את מה שהיא חושבת על המציאות עצמה, למשל לומר לה אין בסרט הזה הרבה אלימות, זה רק מעט, ובכך מקטינים את כמות החסרונות שהיא רואה. האפשרות השנייה היא להקטין את הרצון שלה להימנע מאלימות, כלומר, לשנות את ההגדרה שלה לגבי כמה האלימות הזו באמת מפריעה לה, למשל לומר לה אלימות בסרטים זה לא כל כך נורא, זה רק בידור. איך להשתמש בשתי הדרכים להגדלת תועלת בדוגמת הסרט? גם להגדלת התועלת יש שתי דרכים: הראשונה היא להגדיל את...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...טוען שהוא לא מצליח. ודרך שם הוא מנסה להראות למטופל, היכן בעצם הוא יכול ליצור שינוי בחיים שלו, על ידי שינוי האמונות שלו. והכל זה על ידי זה שהמומחה, יודע לזהות את נקודות התורפה שיש לאדם, בדעה שלו עצמו. ודרך זה הוא משחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה שלו. ממש כמו בקרב, שמוצאים את נקודת התורפה של היריב, ודרכה מכניעים אותו. והשאלה הנשאלת היא, כאשר אתה שומע מישהו אומר משהו, איך אתה יכול לדעת, באיזה חלקים של מה שהוא עצמו אומר, הוא עצמו לא מאמין לעצמו? וכיצד באפשרותך לדעת, עד כמה האדם לא מאמין לעצמו, בסיפור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אדם לשנות את עמדתו זיהוי הכאבים של הלקוח תחושת קרבה עם לקוח ללמוד לשכנע מה הכי חשוב להסביר ללקוח? למה ראפור רע? זיהוי התנגדות הלקוח לאפשר ללקוח לבחור איך למכור ללקוחות? התאמת מוצר ללקוח סוגסטיה nlp טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לתת ללקוח אפשרות בחירה איזה מוצר להראות קודם? לגרום ללקוח להיות מרוצה לגרום למישהו לאהוב איתור צרכי הלקוח להציג ללקוח מחיר תלונות של לקוחות באינטרנט לשכנע את השופט בבית המשפט כל אחד יכול ללמוד למכור תזמון הצגת המחיר ללקוח איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לשכנע מישהו להתרגל איך לא למכור? לגרום למישהו להאמין לך למכור ללקוח ולא לעצמך לגרום למישהו לא לבגוד ביצועי קמפיין שיווקי איך לתכנן מסע לקוח? להתכונן לפגישת מכירות לא להזדהות עם הלקוח מה זה משפך שיווקי? מוצר אפשרי הכנת פרסומת שיווקית שכנוע ישיר להכניס עיזים במשא ומתן הפרת חוזה על ידי לקוח הגדלת סל מוצרים אסור לאתר את צרכי הלקוח סוגסטיה ושתילת מחשבות באיזה סדר להכין חומרי שיווק? ללקוח אין כסף לגרום למישהו להיות חבר אומנות השכנוע של ביבי נתניהו לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ניתוח שיחת שכנוע שיטת nlp איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? לשכנע מישהו לבקש עזרה שטויות של nlp טכניקות לשכנוע לשכנע אנשים לאהוב אותך להכיר את הלקוחות שלך כמה להקשיב ללקוח? הרגשה של קרבה עם לקוח שכנוע גלוי או שכנוע סמוי מתי לשקר ללקוח? לקוחות משלמים פגישת היכרות עם לקוחות איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך הנחות ללקוחות לקוח אומר שהוא לא מעוניין למכור לעובדים את התפקיד שלהם פרזנטציה משכנעת לשכנע מישהו לומר לשכנע מישהו להאמין למשהו שכנוע עסקי הדרכה למנהלי אנשי מכירות לגרום ללקוח להיות תלוי בך לקוח שחוזר בו מעסקה איך לבחור את הלקוח? להישמע מתנשא כלפי הלקוח מעורבות רגשית מול לקוח שכנוע תת ההכרה מאמצי שכנוע סימולציות משא ומתן לשכנע מנהל איך לשכנע דתי? הכאב של הלקוח אצל המתחרים מוצר ממשי מי הלקוח האידיאלי שלך? יצירת אמון עם לקוח לתת ללקוח להשתמש במוצר חבילות מוצרים פרסום למוצרי יוקרה הזדהות רגשית אופי של אנשי מכירות לגרום לתת מודע איך לעשות שיווק באינטרנט? מנהל שיווק מוצר טעים סוגים של לקוחות מומחה לשיווק האמון של הלקוח מניפולציות של מומחים הרגשת הזדהות איש מכירות מתחיל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, לקוחות, רטוריקה בתחום מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1250 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 12:08:48 - wesi28