אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, עזרה איך לשכנע, התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, סדנאות nlp, לשכנע טוב, סודות ההשפעה, ראפור, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP ביקורת, nlp הדרכה, טיפול בהתנגדות מכירות, משא ומתן, לשכנע בנים, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך לשכנע מישהו, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשלוט בתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מה זה לשכנע, למכור יותר, לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע אשה לחזור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP פירוש, לשכנע לקוחות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את בן הזוג, טקסט טיעוני, טיפול ב nlp, מהו nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לגרום לאישה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
וכאן אבאר את משמעות המילים, של מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה.

ומילות הסיבה, הן מילים שמטרתן היא: לציין סיבה / לנמק. כגון המילים: כי, מפני ש... משום ש... מאחר ש... הואיל ו... שכן... בשל, בגלל ה... בעקבות, בזכות ה... כיוון ש, בגין ה... לרגל ה... בעטיו של... מחמת ה... מפאת ה... עקב. שמבטאות קשר של סיבתיות. לדוגמה מאחר שהיום יורד גשם, לכן עליך לקחת מטריה.

והן יכולות להופיע גם אחרי וגם לפני התוצאה שלהן. כגון לדוגמה שאפשר לומר "מאחר שהיום יורד גשם, לכן עליך לקחת מטריה". שכאן הסיבה מופיעה לפני התוצאה. ויש גם את האפשרות לומר "עליך לקחת מטריה, בגלל שהיום יורד גשם". שכאן הסיבה מופיעה אחרי התוצאה.

ויש גם מילות תוצאה, שמטרתן היא לציין תוצאה. מילים כגון: כך ש... מכאן ש... מכאן נובע ש... לכן, על כן, לפיכך, הואיל וכך, כתוצאה מכך, אי לכך, משום כך... בעקבות זאת, עקב כך, בשל... מתוך כך, מכיוון שכך. לדוגמה: היום יורד גשם, ועל כן אי אפשר היום ללכת לטייל.

ויש גם מילות מטרה. שמטרתן היא לציין מטרה. כגון המילים: בחיוב: כדי ש... במטרה ש... על מנת ש... לשם ה... למען ה... כדי ל... במטרה ל... במגמה ל... על מנת ל... לשם כך, לתכלית זאת, בשביל ש... / בשלילה: כדי שלא, שלא, פן, שמא. כגון לדוגמה: עליך לקחת מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם. או הפוך, כדי שלא ירד עליך גשם, עליך לקחת מטריה.

ובכל מקרה, מי שיתבונן יראה, כי יש כאן משחק של סיבתיות ושל סיבה ותוצאה, בין רעיונות שונים. דהיינו, שיש שני רעיונות שונים, שביניהם מתקיימת מערכת יחסים של סיבה ותוצאה. ומילות הקישור הנ"ל, מבטאות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי את כל מילות הקישור השונות, ניתן לדרג אותן לפי העוצמה שבה הן מבטאות את רמת המחויבות של התוצאה מתוך הסיבה. דהיינו, עד כמה הסיבה מחייבת ומכריחה את התוצאה להיות כפי מה שהיא. דהיינו, עד כמה התוצאה מחויבת ומוכרחת להיות נכונה, בגלל אותה הסיבה.

כי יש מילות קישור שמבטאות את זה שיש סיבה, שגורמת לתוצאה. אך התוצאה היא אפשרית ורצויה בלבד, אך לא מחויבת ומוכרחת. אבל יש צורות ביטוי ומילות קישור שונות, שמבטאות את חוזק הקשר שבין הסיבה לבין התוצאה. וגורמות לשומע להרגיש, שהתוצאה היא מוכרחת להיות, בגלל אותה הסיבה.

ובנוסף, את כל מילות הקישור של מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה, ניתן לדרג אותן גם לפי עד כמה הן מסתירות / מגלות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים. כי יש מילים שגורמות לשומע להרגיש שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה. וששני הרעיונות, הם לא באים במקשה אחת כישות אחת שקיימת תמיד, אלא יש כאן קשר של סיבה ותוצאה. לדוגמה: "קח מטריה, יורד עכשיו גשם" או הפוך "יורד עכשיו גשם, קח מטריה". ששני הרעיונות נשמעים כאילו הם רעיון אחד, שקיומו של רעיון אחד, קיים תמיד במקביל לקיומו של הרעיון השני. אבל יש גם "קח מטריה, על מנת של תירטב מהגשם שיורד עכשיו". שהוא מבטא את זה, שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה, ושלא מחויב שהסיבה והתוצאה חייבות להיות תלויות אחת בשנייה.

ואת כל מילות הקישור, ניתן לדרג גם לפי העוצמה של עד כמה הדובר מעביר מסר שהתוצאה נגזרת ותלויה בקיומה של הסיבה, ועד כמה התוצאה עומדת בפני עצמה, גם בלי קשר לסיבה. כי יש "קח מטריה" שזה עומד בפני עצמו. ויש "קח מטריה, כי יורד גשם". שכאן ה - קח מטריה עומד בפני עצמו + שחקן חיזוק של סיבה שיורד עכשיו גשם. ויש גם, "יורד עכשיו גשם, אז תיקח מטרייה". שזה בעצם אומר שאם לא היה יורד עכשיו גשם, אז לא היית מוכרח לקחת מטרייה. ויש גם "יורד עכשיו גשם, אז כדאי שתיקח מטרייה". שזה בעצם אומר, שלמרות הסיבה, אעפ"כ התוצאה לא מחויבת ולא מוכרחת.

ולפעמים הדובר מזכיר את הסיבה בהתחלה ורק אח"כ מזכיר את התוצאה. כי הוא לא בטוח בתוצאה ולכן הוא רוצה להציג את הנימוקים שלו כבר בהתחלה. ולפעמים הדובר מזכיר את הסיבה רק בסוף, כי הוא מרגיש שהרעיון שלו לא מספיק חזק, ושהוא צריך לחזק אותו, גם אחרי שהוא אמר אותו.

ובעיקרון, לפעמים הסיבות מחזקות את הרעיון, ולפעמים הסיבות מחלישות את הרעיון. כי דבר חזק, הוא דבר שקיים בזכות...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
...כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו החיבור. לדוגמה: היום יום מעונן וגשום. שבו מילת התוספת היא ו החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני. ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה גם. שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, היום יום מעונן וגם גשום. שכאשר משתמשים במילת התוספת גם, אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...על אינפורמציה סובייקטיבית. אבל חשוב לו שתחשוב שברמה הסובייקטיבית, חם לו כמו שנשמעת המילה חם. ואחכ הוא מצנן את החום, עם המילה קצת. ויש גם את סדר המילים שאומר לי קצת חם. שהוא מראש מסתייג ומסייג גם את עוצמת החום וגם את מקור הכוח של האינפורמציה שחם. ומראש הדובר אומר לך, דע לך שאני הולך להעביר לך מידע סובייקטיבי. וגם ברמה הסובייקטיבית, אל תחשוב שהמידע הוא כפשוטו, אלא כאשר תשמע את המידע, תדע שזה רק קצת חם, אבל לא הרבה חם. ויש גם את הניסוח שאומר קצת, לי חם. שבו קודם כל היה חשוב לדובר להבהיר שלא מדובר על...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...המילה יותר משדרגת את הטוב, ומעבירה תחושה של חיזוק או מחויבות. לדוגמה, אם אומרים יותר טוב שלא תעשן, המוח מפרש זאת כתחושה של כובד ומחויבות. לעומת זאת, אם אומרים טוב יותר שלא תעשן, המילה יותר לא מעבירה את אותה תחושת הכובד. באופן כללי, כאשר המילה יותר מופיעה בתחילת משפט, המוח מפרש אותה כהשוואה או עמידה מול משהו אחר, דבר שמשפיע על התחושה הכללית של המשפט. מה ההשפעה של המילה יותר על תחושות? הכנסת המילה יותר למשפט יכולה לשדר תחושות שונות ולהשפיע על מידת המחויבות של המאזין. למשל, כשאומרים יותר טוב שלא תעשן...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
...הודאות וההפתעה יוצרות פחד מסוג אחר - פחד מהלא ידוע. כדי להמחיש את הרעיון באופן מעמיק, אליעד מביא דוגמאות שונות. למשל, הוא מתאר מצב שבו לכולם יש ממד זמין. במצב כזה, לדבריו, הודעה על שעה מדויקת כמעט ולא יוצרת פחד משמעותי, כי כולם פשוט יכנסו לממד ויחכו עד שהסכנה תחלוף. במקרה זה, עדיף לאויב לשמור על גורם ההפתעה. לעומת זאת, במצב אחר, שבו לאנשים אין גישה לממד או למקלט, או שאינם יכולים להתכונן כראוי, דווקא ההודעה מראש על השעה יכולה להפחיד יותר, כיוון שהיא יוצרת ציפייה דרוכה ולחץ פסיכולוגי. מתי כדאי לארגוני...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
...החששות והדברים שהוא מסתיר. ככל שאתה מתרגל את זה יותר, אתה נהיה יותר חד ביכולת הניתוח, ואתה מתחיל לשים לב לפרטים זעירים כמו פסיקים, נקודות וסימני שאלה. האם יש צורך בניסיון כדי לקרוא אנשים ולנתח את שפתם? אליעד טוען כי אין צורך בניסיון אלא בעיקר בשכל ובמודעות. התרגול המומלץ ביותר כדי לפתח את השכל הוא לנתח כמה שיותר טקסטים ותקשורת של אנשים, להיכנס לדקויות של הדברים ולהבין למה האדם בחר להתבטא באופן מסוים. זהו תרגול מחשבתי, לא רק ניסיון בשטח. ככל שמבצעים את התרגיל הזה יותר, מפתחים מיומנות לזהות תבניות...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...השני רוצה להעביר ולא רק את המילה המדויקת. במצב כזה, אפילו אם לא תדייק במילה המדויקת שהוא רצה לומר, עדיין תוכל לומר את מהות הדברים שלו, והוא ירגיש שזוהי בדיוק כוונתו. לדוגמה, אם מישהו אומר: היה לי ממש כיף בסוף השבוע, הייתי בים, ובים היה ממש..., ואתה משלים אותו במילה כיף, אפילו אם הוא התכוון לומר אוויר נעים או משהו דומה, סביר להניח שהוא יאשר את דבריך. זאת משום שהמהות של המשפט היא שהיה לו טוב, נהנה וכדומה. אם תצליח להעביר את המהות הזאת, האדם ירגיש שאתה מדבר מתוך המחשבות שלו, וזה יגביר משמעותית את תחושת...
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
...התנסיתי בזה. אליעד מסביר שהאדם חושב שהשאלה שנשאלת היא איך אתה יודע שזה רע?, כלומר, הוא מפרש את השאלה לא נכון. אליעד מסביר שצריך להבין האם האדם מבין את השאלה נכון, ואם לא, יש לשאול אותו שאלות נוספות שיעזרו להבהיר את הכוונה המדויקת. למה קשה לשכנע אנשים שהאמונות שלהם לא נכונות? אליעד מתייחס לאמונות תפלות ולסיבתיות מוטעית, כמו אמונה שאומרת שאם תולים כביסה שחורה יקרה אסון, או האמונה שקריאת תהילים מרפאת חולים. בדוגמה על התהילים, הוא מדגים כיצד להתמודד עם מישהו שמאמין שקריאת תהילים ריפאה חולה: הוא מציע...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...את ההפך, נגיד כשהיא אומרת תראי אני לא יכולה, אני לא יכולה, המחשבות שלי אומרות לי ככה אני לא יכולה, אוקי כשהיא צריכה משהו תראי אני לא יכולה, המחשבות שלי אומרת לי ככה אני לא יכולה ואז היא מתנגדת, ואז את ממשיכה עד שהיא מוציאה את התשובה, ואז שהיא מוציאה את התשובה את משתמשת בזה מולה. כאילו היא נותנת, מה לא הבנת? אני אסביר עוד פעם. ש: אפשר יותר פשוט, היא אומרת שהמחשבות שלה אומרות לה משהו. אליעד: נגיד שאת אומרת. ש: תסדרי את החדר. אליעד: לבת שלך תסדרי את החדר מה היא אומרת? ש: אחר כך. אליעד: אחר כך אוקי...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...בהבאת אדם למקום של שינוי מנטלי. לדוגמה, כשמישהו טוען שאני סובל, ניתן לשנות את התפיסה על ידי שינוי מילים, כמו האם אתה נהנה מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...השכנוע האלו, באות לידי ביטוי ברמת המילים של השיחה. כי באפשרותך לשלב בשיחה שלך עם הלקוח, מילים מאוד ספציפיות, שמבטאות מסרים מסוימים, שהם בעצם הובלה את האדם, בכל אחת מהדרכים הנל. והכי טוב לאדם, זה שהוא יהיה מומחה, בהבנת המשמעות של כל מילה שהוא מדבר. ושהוא יהיה מומחה בזמן אמת, לדעת כל מילה שהוא אומר, האם היא יוצר התנגדות אצל האדם השני, האם היא יוצרת הכלה של האדם השני, האם היא יוצרת הסכמה אצל האדם השני. וגם להיות מסוגל לדעת בזמן אמת, כיצד האדם השני מגיב לכל אחת מהדרכים האלו, ולפי זה לפעול. ובסיכומו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מטופלים להמליץ עליך לקוח חושש לצאת טיפש מתי ליצור הזדהות? צרכי לקוח שקרים ומכירות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר לקוח עושה השוואה הרגלי צריכה של לקוחות הלקוח אומר ליצור הזדהות עם לקוח לאהוב את המוצר לבחור את הלקוח האידיאלי הקמת מערכת מכירות איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מילים משכנעות מי מתאים לעבוד במכירות? חוסר השפעה מי הלקוח הכי טוב שלך? לקנות מאנשי מכירות איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? לקרוא ללקוח בכינוי חיבה תועלת של לקוח איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? איך לשכנע לקוחות לקנות? אפשר לשכנע בכל דבר מה השאלות של הלקוח? מבצעי מכירות צריכת מוצרי יוקרה לפרסם ללקוחות פוטנציאלים ביטחון עצמי למכור את עצמי זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיווק לקהל היעד מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? לגרום למישהו להתרגל להיות לקוח חוזר כמה חומרי שיווק ליצור? מנהל שיווק טוב לא מצליח למכור לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לשפר את אנשי המכירות שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום מתעניין במוצר איפה ללמוד מכירות? האם לדייק בדיבור עם לקוח? לשכנע בוחרים למכור כמה שיותר למכור את עצמך לאקס להשפיע על צרכנים לגרום למישהו להגיד את האמת מניפולציות של מנהיגי כתות לשכנע לקבל תפקיד להסביר ללקוח את התמחור להיראות כמו איש מכירות מסרים בפרסומות בטלביזיה איך לקבוע מחיר למוצר? להצליח למכור את עצמך דרכי שכנוע לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה יותר קל לשכנע איך נקבע מחיר של מוצר? לשכנע מישהו לתת בך אמון להצליח לשכנע איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? האם להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מישהו באופן אקראי איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? לשכנע במשהו איך לגרום ללקוח להסכים? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח מעדיף להתכתב? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? לתמחר מוצר יותר יקר לשכנע מישהו לקבל ביקורת משא ומתן עם החמאס איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לעמוד בעומס לקוחות? לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות כמה להקשיב ללקוח? טעויות בניהול במשא ומתן איך לנתח התנגדות לקוח? יצירת יתרונות שקריים למוצר מצגת שיווקית לגלות ללקוח סודות לימוד nlp למתקדמים לגרום למישהו לענות איך לרמוז ללקוח? לשכנע באמצעות הומור איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה שיטות שכנוע פוליטיות למכור בכל מחיר מתי הכי כדאי להציג ללקוח? הנחה על מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי, מומחה במכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2383 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 13:30:20 - wesi28