אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לאתר את צרכי הלקוח? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לאתר את צרכי הלקוח?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, יועץ אישי, איך לשכנע את החברה, לשכנע עובדת, לשכנע לקוחות, איך להצליח למכור, להתמודד עם התנגדויות מכירה, גישת ה nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, הרצאות nlp, לשכנע אנשים לתרום, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סודות המכירה, איך לשכנע את הבעל, איך למכור רעיון, להתראיין בטלוויזיה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות של לקוח, NLP דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לשכנע, טכניקות nlp, מסרים תת הכרתיים, NLP טיפול בחרדה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
  1. חלק 1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק נוכחי 👈4
חלק 1
... מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל ...
חלק 2
... מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל ...
חלק 3
... מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לאתר את צרכי הלקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לאתר את צרכי הלקוח?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? מתי ליצור הזדהות? יכולת שכנוע שאלה פתוחה של לקוח למכור ללקוח מוצר בהנחה מנהל מחלקת מכירות איך לעשות אוטוסוגסטיה? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? יצירת לחץ על הלקוח לשכנע גבר לרצות אותך לגרום למישהו לפתח את השכל לשנות את המוצר מוצר לא מתאים ללקוח תחושת ריחוק מול לקוח לשכנע אנשים בכל דבר התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר לשדר מקצועיות ללקוח איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? איך לעשות שיווק באינטרנט? לקוח מתנגד למחיר השקעה בשיווק לטווח רחוק לכתוב מסר משכנע לשכנע מישהו לשכוח אותך באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים איך לנסח משפט משכנע? לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים שיווק ממומן איך להתחמק משאלה של לקוח? איש מכירות צריך להיאבק בלקוח סודות השיווק מחיר למוצר לגרום למישהו להאמין למשהו להתמודד עם התנגדות של לקוחות טכניקות של nlp למתחילים לגרום לתת מודע להשתכנע מניפולציות רגשיות סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה מה לא מלמדים אנשי מכירות? יעוץ שיווקי בקשות של לקוח הלקוח מתנגד למחיר איך אנשים משתכנעים? טעויות ביצירת ראפור השכנוע של ביבי נתניהו לגרום למישהו לחזור לאבד את הלקוח שכנוע מהר מידי לנהל אנשי מכירות אסטרטגיות של משא ומתן איך לומדים nlp? להשפיע על רצונות לקוח שרוצה הנחה איך לבקש כסף מלקוח? לשכנע אקסית לא להתאהב להציב יעדי מכירות האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? לשכנע את הפקיד שכנוע פרסונאלי הלקוח מוכר לאיש המכירות האם כדאי ללמוד nlp? לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה איך לדבר עם הלקוח? nlp לימודים הגדלת מכירות של אנשי מכירות השפעה סמויה על המודעות של הלקוח טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות לבנות אמון עם האקס מוצר בלי יתרונות למה הלקוח לא סוגר עסקה? ללמוד לשכנע אנשים איך למכור מוצר בינוני? מחזור מכירות למה צריך שיווק? למכור כמה שיותר להאמין במוצר של עצמי שיווק לטווח הקצר לפרסם ללקוחות פוטנציאלים לשכנע ילדים לאכול בריא פגישה עם לקוחות מכירות באינטרנט לקוח מבריז לקוח שלא מבין את התמחור חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו לא לבגוד בך בניית אמון המסע שהלקוח עובר להיות מומחה למכירות משפך שיווקי באונליפנאס התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון מתי ראפור רע? לשכנע אנשים להשתכנע קורס שכנוע לקוח שחשוב לו מה לקוחות שואלים? מוצר ממוצע מוצר יוקרה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, NLP, מכירות בנושא איך לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.3125 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 06:05:08 - wesi28