אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לא להזדהות? ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לא להזדהות?, ניתוח טקסטים, אימון עסקי, nlp וידאו, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור הזדהות, לשכנע את ההורים, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, ספרים nlp, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, דיאטת nlp, מומחה בשיווק, דרכים לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע דוד, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מיומנות מכירה, מיומנות רטורית, ניתוח רטורי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את האקס לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מאמן עסקי, nlp לצפייה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP הרזיה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, דיבייט, לשכנע אבא, להתראיין לטלוויזיה, שיטות לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חוויית ה"אני" לבין חוויית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמה מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לא להזדהות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לא להזדהות?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אנשים בכל דבר לשכנע לקוח עצוב איך ליצור אמון עם האקס? תמחור מוצר מוצר גרוע ליצור הסכמה עם לקוח לאהוב את הלקוחות שלך למכור רק מוצרים סוג א לגרום למישהו להודות בטעות הדרכת מכירות לאתר את הצרכים של הלקוח לקוח כועס לגרום למישהו להפסיק לאהוב איך לזהות את התנגדות הלקוח? חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות לגרום למישהו להרגיש מחויב למכור קרח הגדלת מכירות תהליכי מכירות איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? פגישה עם לקוחות פוטנציאלים איך לא להישחק במכירות? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לרכוש מוצר הצגת היתרונות ללקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשכנע בוס המוצר הכי יקר בקטגוריה להצליח במכירות להגיע ללקוחות מה הלקוח רוצה לדעת? לקוח עושה השוואה לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו לקבל ביקורת להציג מראש את המחיר ללקוח האם איש מכירות טוב? משא ומתן ביעילות nlp מומלץ מוצר איכותי מתי לא ליצור הזדהות? מניפולציה על אנשים איך לשכנע לקוח לרכוש? לשכנע מישהו להתרגל לעשות מה לענות ללקוח? האם למכור רכב? תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר למכור את עצמי בביטחון עצמי איתור לקוחות איש מכירות צריך להיאבק בלקוח למה לגרום ללקוח? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? להציע ללקוחות לשכנע נשים איך להשפיע על אנשים? למה לא רק לאהוב את המוצר? איך לעשות שיווק סמוי? שיחת מכירות לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית מה זה מוצר? לקבל סירוב של לקוח לתת אמון מחדש איך לשפר כושר שכנוע? לפנות ללקוח בשמו הפרטי לשכנע קבוצה של אנשים מחיר למוצר לתת ערך ללקוח לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך להיות לא נחמד ללקוח אסטרטגיות ניהול משא ומתן עמידה ביעדי מכירות קורס למכירות אמון מחדש בקשות של לקוח לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה מה זה מכירות? לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה שכנוע פרסונאלי לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להשתמש בראפור ליצירת כימיה לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות ניתוח רטורי המוצר הכי טוב בניית יעדי מכירות לשכנע מישהי לאהוב איך לשקם אמון? לגרום למישהו לא לאהוב למכור עם אנרגיה המוצר הכי יקר שיש מניפולציה על תת המודע איך אפשר למכור? אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן שיווק מוצרי יוקרה למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להגיד את האמת ללמוד שכנוע לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, משא ומתן, מכירות בתחום איך לא להזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9375 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 19:35:37 - wesi28