אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לא לתת הנחה ללקוחות? ✔הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לא לתת הנחה ללקוחות?, NLP מכירות, לשכנע את המורה, איך לשכנע את הבוס, איך למכור, לשכנע למכור, לשכנע בחורה להתאהב בך, אומנות הפרזנטציה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפול אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את האשה, סוגסטיה עצמית, לנסח טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP פחדים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מדריך ל nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP ערכים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע את המפקד, לשכנע אנשים בטלפון, אימון אישי למנהלים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע את המנהל, התמודדות בראיון, מכירות, איך לשכנע את הבנק, לשכנע עובדת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע.

מה עושים כשהלקוח אומר "יקר לי" ומבקש הנחה?

ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר.

לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה.

חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך.

איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח?

מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: "המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו". לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח.

לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם "סל מוצרים" או "חבילת שירותים" שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: "אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת?" בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח.

מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד?

הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:
  • אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר "יקר לי", אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח.
  • אם הלקוח אומר "המחיר טוב לי" והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין לקנות.
לכן, תמיד עדיף שיהיה לנו טווח של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר.
  • מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר.
בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק.

איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים?

שימוש בטכניקה של "מוצר חלופי" זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו.

איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק?

ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ושירותים בעסק, וכך ניתן יהיה להתמודד בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן.
תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר

שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון.

אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: "זה יקר לי, אני רוצה הנחה". מנגד, ייתכן שהוא יאמר: "המחיר טוב, תביא לי עוד אחד".

להיות ערוכים לכל תרחיש

עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: "אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר". כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב.

יתרה מכך, ייתכן שאפילו נרוויח יותר מהמוצר הזול יותר, מכיוון שלעתים הרווחיות של מוצרים מסוימים גבוהה יותר גם אם המחיר שלהם נמוך יותר.

מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר?

ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח שאנחנו מוכרים לו רכב והוא אומר: "אחלה מחיר, אני לוקח". במקרה כזה, אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: "אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר". כך, במקום להשאיר אותו עם הרכישה הבסיסית, ניתן להציע לו שדרוג ולמקסם את הרווחים.

מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד!

לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש.
  • מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר.
כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר.

תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה!
איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לא לתת הנחה ללקוחות?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לא לתת הנחה ללקוחות?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אסטרטגיית שיווק לקוחות עם בקשות מוזרות מהות וצורה בשכנוע מה לענות ללקוח שאומר? ליצור ללקוח רצון חדש להיות חבר של הלקוח למכור קורס באינטרנט לגרום למישהו להבין מה זה פחד איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? אפשרויות בחירה של לקוח בירור צרכים של הלקוח מניפולציות להתקבל לעבודה במכירות טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי להשפיע על מישהו לאהוב אותך לשכנע מישהו לא להאמין סיבת ההנחה ללקוח איך למכור נכון ולהרוויח יותר... למדוד את איכות השיווק לקוחות קשים הכנת חומרים שיווקיים nlp טכניקות לתמחר מוצר ביוקר למכור את עצמך לאקס איזה חומרי שיווק ליצור קודם? גיוס לקוחות מחשבות בתת מודע לגרום למישהו לא להאמין לבנות אמון עם שותפים באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה משא ומתן על שכר מכירות בעסק המוצר יקר דימויים של הלקוח למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לשכנע אדם לשנות את עמדתו להניע עובדים למכור חוויית הלקוח בתהליך המכירה פחד לא להצליח למכור לשכנע אנשים להצביע לך בונוסים על מכירות התמודדות עם בוס כלקוח מה זה שיווק גרוע? לשכנע בחורה להרגיש שחסר שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לשכנע אנשים לאהוב לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה מתי לשקר ללקוח? שיטות תמחור מוצר מוצר גרוע לגרום ללקוח לסגור עסקה לתת ללקוח אפשרות בחירה למה למכור כמה מוצרים? להציג מצגת ללקוח איך למכור שירות? למכור ללקוח מוצר יקר הזמן הנכון לשכנע משפך מכירות מה המוצר שלך? לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח להתחבר עם לקוח מאמני מכירות למה לגרום ללקוח? לגרום למישהו לרצות לתת לך למכור דירה לשכנע אותה למכור ביוקר ומעט מוצר עם תקלות התאמה של מוצר מבחן לאיש מכירות חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ניהול משא ומתן עם אויב לגרום למישהו לא לחזור על טעויות לגרום למישהו לחשוב בהיגיון יצירת ערך ללקוח איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה אופי של אנשי מכירות איך לשכנע מישהו לעשות? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? מניפולציות בפרסום להשקיע במכירות או בשיווק כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה קשה לשכנע מישהו? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף מה הלקוח צריך? מהי התנגדות הלקוחות? שאלות של כאב של הלקוח טיפול בהתנגדויות מכירות חייב למכור איך מתגמלים איש מכירות? איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? בעיית תקציב שיווקי לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר מוצרי מדף לעמוד בפני מניפולציות מוצר זול מידי לשכנע בוחרים להצביע מיינדסט של איש מכירות מומחה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, סוגסטיה, דמיון מודרך בתחום איך לא לתת הנחה ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 19_12_2025 השעה 06:00:20 - wesi28