אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? ✔2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוחות לקנות ממך?, מדריך ל nlp, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מכירות ושיווק, גישת ה nlp, ללמוד nlp באינטרנט, להתמודד עם התנגדויות מכירה, לנתח טקסטים, nlp עבודה, טיפים למכירות, הדרכת מכירות, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע שופט, nlp גישת, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה, ייעוץ אישי, NLP ערכים, איך לשכנע לקוחות, NLP לימוד עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP עוגן, איך לגרום לגבר, מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע בת זוג, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, כיצד לשכנע אנשים, איך לשכנע לקוח לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק?

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי.

מה קורה כאשר העסק מצליח?

במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם.

כיצד מגיעים למצב זה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?

על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים הבאים:
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק?
  • האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים.

איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק?

השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים "למכור את עצמם" לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש.

לסיכום

כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של העסק. ככל שתשפר את העסק שלך ותספק מוצרים ושירותים איכותיים, תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך.
עסק מצליח: מי בוחר את מי?

בכל תחום עסקי, ישנה דינמיקה בין בעל העסק לבין הלקוחות. בעלי עסקים רבים חיים מתוך תפיסה שגויה שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ולשכנע אותם לעבוד איתם, אך האמת היא שהגישה הזו שייכת לעסקים חלשים יותר.

עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות

כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים לעיתים להוריד מחירים, להציע מבצעים ולספק שירותים גם ללקוחות בעייתיים - העיקר לא לאבד אותם.

עסק חזק: הלקוחות רודפים אחרי העסק

במקרה של עסק חזק ומצליח, הדינמיקה מתהפכת. לא רק שבעל העסק לא רודף אחרי הלקוחות, אלא שלקוחותיו הם אלה שצריכים "למכור את עצמם" לו - כלומר, להוכיח שהם ראויים לעבוד איתו. העסק מצליח להגיע למצב שבו אין הוא מקבל כל לקוח, אלא מסנן אותם לפי קריטריונים שהוא עצמו קובע.

איך מגיעים למצב הזה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו, יש צורך לשפר באופן מתמיד את איכות המוצרים או השירותים שהוא מספק. ככל שהעסק יותר איכותי, כך גדל הביקוש לשירותיו, והוא יכול להרשות לעצמו לסנן לקוחות שאינם מתאימים לו.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הוא מכבד את תהליכי העבודה שלך?
  • האם העבודה איתו מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם.

מה קורה כשהעסק מצליח?

בשלב מסוים, הביקוש לשירות של עסק מסוים גדל עד כדי כך, שהלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעל העסק כדי שיסכים לקבל אותם. במצב כזה, העסק לא נזקק לפרסום אגרסיבי או למרדף אחרי לקוחות - הם אלה שפונים אליו, משכנעים אותו לקבל אותם כלקוחות, ולעיתים אף מוכנים לשלם יותר רק כדי לקבל שירות ממנו.

לסיכום

כדי להפוך מעסק שרודף אחרי לקוחות לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע כל הזמן באיכות השירותים, להעלות את הרף, ולהיות מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסנן לקוחות. רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוחות לקנות ממך?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום ללקוחות לקנות ממך?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? המלצות של לקוחות באינטרנט החזר השקעה בשיווק איזו הנחה לתת ללקוח? משפך שיווקי בחינם מקצועיות בעיני הלקוח לעבוד עם לקוח בעייתי לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך אמונות בתת מודע למכור ללקוחות מוצר מוצר לא מושלם לגרום למישהו להימשך למראה שלך מה זה מכירות? לשתול מחשבות לעצמך למכור או להמשיך בפיתוח שיטות מניפולציה למתקדמים למה המוצר כל כך יקר? להתקבל לעבודה במכירות ההשפעה של ברק אובמה לתת מוטיבציה לאנשי מכירות לשכנע מישהו להקשיב לך תמחור מוצר יקר בתוך התת מודע לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון מכתב בצורה משכנעת סוגי מוצרים למכור ללקוח יותר טוב לשכנע אנשים להעריך שיווק ברשתות חברתיות להיות איש מכירות מצליח שיווק ממומן עלויות איש מכירות לתת ללקוח אפשרות לבחור לתת הנחה ללקוחות לגרום למישהו לקבל ביקורת לשכנע יותר מידי האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? למכור שירות גרוע למכור בצורה יעילה תגמול בהתאם למכירות איך להגדיל מכירות? לשנות את הלקוחות איך להבין לקוח? מוצר מושלם לקוח מתנגד להצעת מחיר מה זה שיווק טוב? איך להציג ללקוח מוצר? פיתוי לתת מודע לסגור פגישה עם לקוח למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? למכור ללקוח מוצר גרוע עזרי מכירה ללקוחות קיימים להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר ניתוח nlp למכור מוצר שלא שווה למכור אותו יצירת אמון לכתוב טקסט משכנע ראיון עבודה לסמנכל מכירות רצון לקבל בשכנוע המוצרים של המתחרים טכניקות שכנוע לקוחות האם ניתן לשכנע? לנהל מנהל מכירות לגרום למישהו בתור חבר תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני איך למכור מוצר? לתאר ללקוח את המוצר לקוחות ממוצעים לגרום למישהו לרצות לעזור לך הצלחה בעבודה במכירות התנגדות אמיתית של הלקוח בעיות רגשיות של אנשי מכירות איך להצליח במכירות? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לקוח לא מרוצה מהמתחרים איך לשדר אמון? לשכנע מישהו לחזור לגרום למישהו לקחת אחריות מניפולציות שיווקיות של מנטורים לקוח לא מאמין לאיש המכירות לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה להציג ללקוח הטבת הנחה לקוח שרוצה לקבל הנחה להצליח כאיש מכירות כסף לבקש על מוצר לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לקצר את התהליך של הלקוח להחליט עבודה כאיש מכירות מסרים שיווקים ניהול משא ומתן עם לקוחות לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק איזה יעדי מכירות להציב? לתמחר מוצר מניפולציות שיווק למכור סדנא איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לגרום ללקוח לקנות אצלך האם להתחמק משאלה של לקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, שינוי עמדות, שכנוע בתחום איך לגרום ללקוחות לקנות ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3601 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 00:51:16 - wesi28