אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיפור יכולת הדיבור, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, מומחה שיווק, nlp להורדה, לשכנע בחורה לצאת איתך, NLP פוביה, איך לשכנע גבר להביא ילד, תורת המשחקים, איך לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בנים, NLP איך זה עובד, טיפול ב nlp, טיפול בהתנגדויות, nlp מטפל, לשכנע את הלקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את האקסית לחזור, הצלחה בשכנוע, nlp עבודה, NLP כלים, להתראיין בטלוויזיה, פסיכולוגיה הפוכה, אסטרטגיות שכנוע, NLP סרטונים, להתראיין בתקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp מזה, ייעוץ פוליטי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר?

אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם בחבר. כאשר מישהו קונה מוצר או שירות מחבר, הוא בדרך כלל מרגיש בטוח יותר שהחבר לא ינסה לרמות או לקמבן אותו, שהוא ייתן שירות אמין ואיכותי ולא יחסוך עליו. למשל, אם מישהו מעוניין לקנות רכב, הוא יעדיף לקנות אותו מחבר גם אם יידרש לשלם קצת יותר, משום שהוא יודע שהחבר לא ידפוק אותו. הסיבה השנייה היא הרצון שהחבר ירוויח - ישנו רצון פנימי טבעי לראות את החברים שלנו מצליחים ומתפרנסים.

האם יש מצבים שבהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים שלהם?

לפי אליעד כהן, אכן ישנם מצבים שבהם אנשים יימנעו במכוון מלעבוד עם חבריהם, אך הסיבה לכך היא לא עצם החברות, אלא חוסר ביטחון בעומק היחסים. כאשר אדם מפחד שהעסקה או העבודה המשותפת תגרום למריבה או לסכסוך, המשמעות היא שבעומק ליבו הוא לא בטוח מספיק ביציבות היחסים ובכך שהחברות אמיתית ומבוססת היטב. אליעד מבהיר כי זו אינה בעיה עם "עבודה עם חברים" כשלעצמה, אלא עם רמת האמון והביטחון בתוך מערכת היחסים.

מהי הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים?

אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת באמצעות היחסים הבינאישיים ולא רק את המוצר עצמו. לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית.

איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך?

אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ואף למצב שבו גם אם לא קנה, עדיין ירצה לחזור ולשוחח איתך בגלל התחושה הטובה שקיבל מהמפגש איתך.

לדוגמה, אדם יכול להגיע לחנות ולגלות שהמוצר לא מתאים לו, אבל מכיוון שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך.

האם הקשר האישי והחברי חשוב יותר מאיכות המוצר?

אליעד טוען שבאופן אידיאלי, הקשר האישי הוא 100% מהעניין במכירה, למרות שבמציאות ברור שגם איכות המוצר משחקת תפקיד. הוא נותן דוגמה קיצונית: אם לילד שלך יש מוצר גרוע לחלוטין, ייתכן שבכל זאת תקנה אותו רק בגלל הקשר האישי והאהבה אליו. זו רמה גבוהה מאוד של יחסים, ולכך צריך לשאוף גם ביחסים עם לקוחות.

מדוע אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם?

אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, הופכים לעצמאים מתוך הנחה שהידע המקצועי מספיק כדי להצליח בעסק. בפועל, הם מתמודדים עם קושי גדול ליצור קשרים אישיים עמוקים, משום שהם תופסים את המכירה כעניין טכני בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם.

לדברי אליעד, עצמאים כאלה צריכים להבין שהמוצר או השירות הם רק חלק אחד מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה הטובה שהוא מחפש. החיוך, צורת הברכה והתקשורת האישית הן גורמים חשובים לא פחות מאיכות המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר.

לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות?

אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות.
למה אנשים יעדיפו לקנות מחברים שלהם גם כשהמחיר גבוה יותר?

אנשים באופן טבעי יעדיפו לקנות מחברים שלהם, אפילו אם אותם חברים מוכרים במחיר יקר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא תחושת הביטחון והאמון שקיימת ביחסים בינאישיים קרובים. למשל, אדם שרוצה לקנות רכב עשוי להעדיף לקנות מחבר קרוב שלו, למרות שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר אצל מתחרה אחר. הסיבה היא שהוא סומך על החבר הזה שלא ינסה לרמות אותו, לא יחסוך עליו ולא יקמבן אותו. בנוסף, יש גם רצון פנימי שהחבר ירוויח, וזה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים החברית.

האם יש מקרים בהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים?

יש מקרים שבהם אדם דווקא יעדיף לא לעבוד עם חברים, אבל אליעד מסביר שהסיבה לכך אינה החברות עצמה, אלא חוסר הביטחון שקיים ביחסים. אם אתה מפחד שתיווצר מריבה או קונפליקט, זה סימן שבעומק הדברים אינך בטוח מספיק שהחברות יציבה ואמיתית. כלומר, זו בעיה של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה.

איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך?

לפי אליעד, הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצר היא שהם מתמקדים בשיפור הפרזנטציה, המקצועיות או היכולות הטכניות שלהם בלבד, ושוכחים שחלק משמעותי מאוד מתהליך המכירה הוא היכולת האישית שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים אחרות, מכירה לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים.

המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו אם המוצר או השירות שלך פחות טוב מזה של המתחרה, רק בזכות הקשר האישי והחברי שיצרת איתו.

מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך?

השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל החברות, ואפילו אם לא קנו בסופו של דבר, הם יזכרו אותך כחוויה נעימה וחיובית. לדוגמה, אם אדם נכנס לחנות והמוצר לא מתאים לו, אבל הוא נהנה מאוד מהשיחה עם המוכר, הוא עדיין יזכור את המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, לאהוב אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה.

האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה?

אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין שבאופן אידיאלי מדובר ב - 100% מהתהליך. עם זאת, ברור שבמציאות אנשים גם בודקים את איכות המוצר. אבל בעומק העניין, החברות והקשר הרגשי משחקים תפקיד עצום בהחלטת הרכישה.

לדוגמה, אם יש לך ילד או חבר טוב שמייצר מוצר כושל, אתה עשוי עדיין לקנות את המוצר, רק בגלל האהבה והחברות. תיאורטית, אפילו אם המוצר גרוע, לא שימושי ואפילו מזיק, החברות והקשר הרגשי יכולים לגרום לך לרכוש אותו בכל זאת. זו השאיפה הגבוהה ביותר שאתה צריך לשאוף אליה ביחסיך עם לקוחותיך.

מדוע עצמאים מתקשים ליצור יחסים אישיים טובים עם הלקוחות?

אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים בגלל מומחיותם בתחום מסוים (למשל, טכנאי טלוויזיה שהפך לעצמאי) לעיתים קרובות נכשלים ביצירת קשרים אישיים עמוקים עם לקוחות, כי הם תופסים את תהליך המכירה כעניין טכני בלבד. הם מתמקדים במוצר, בשירות, או ביכולות הטכניות שלהם, אך שוכחים שהלקוח לא קונה רק מוצר אלא תחושה טובה.

המוצר או השירות הוא רק דרך אחת לתת ללקוח את אותה תחושה טובה, אבל התחושה הטובה נוצרת גם מהדרך שבה אתה אומר שלום ללקוח, מהחיוך שלך, מהגישה הידידותית ומהאופן שבו אתה יוצר איתו קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך.
עכשיו משהו לגבי לקוחות אוקי בעיקרון יש היגיון לומר שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך זה נכון גם אם הם יותר יקרים אפילו לא תמיד אתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך כי הם נותנים לך הנחה, יש היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון?

ש: יש גם היגיון הפוך.

אליעד: שמה?

ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי.

אליעד: נכון למה כי אתה מפחד שתריב איתם במילים אחרות אתה לא בטוח שהם חברים שלך.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל לא דיברתי על זה את אמרת יש אנשים שאני לא בטוחה אם הם חברים שלי או לא ולכן אני אעדיף לא לעבוד איתם.

ש: אפשר להיות בטוחה?

אליעד: זאת לא המהות של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו כזה, את תעדיפי לקנות רכב.

ש: גם אתה רוצה שהוא ירוויח.

אליעד: נכון וגם אתה רוצה שהוא ירוויח. אוקי עכשיו מה שזה בעצם אומר שהמכירה היא לא תמיד רק לפי שיקולים מקצועיים או טכניים, עכשיו מה גוזרים מכאן מכאן בעצם אפשר לגזור שכשאתה רוצה למכור למישהו מוצר תנסה להיות חבר שלו חבר שלו כי הרבה פעמים בן אדם מנסה למכור מוצר והוא מתעסק בפרזנטציה בשיפור המקצועיות שלו בשיפור היכולות הטכניות שלו וכו', אוקי והרבה פעמים זה גם לא מצליח והרבה פעמים זה גם יכול ליפול על המחיר או על חוסר מקצועיות או על מה שזה לא יהיה.

אבל הרעיון הוא שאם אתה רוצה שיקנו ממך יותר תשפר את מיומנויות התקשורת שלך את שיפור היכולת הבין אישית שלך איך להיות חבר של אנשים איך להתחבר עם אנשים. ככל שאתה תהיה חבר יותר טוב של הבן אדם יש יותר סיכוי שהוא יקנה ממך בגלל שאתה חבר שלו זה אחד, שתיים אתה אמור לשאוף להגיע למצב שהוא יקנה ממך רק בגלל שאתה חבר שלו אפילו שתהיה יותר גרוע אני לא אומר שעדיף שתהיה יותר גרוע אבל אתה אמור לשאוף להגיע למצב שעצם זה שאתה חבר שלו הוא יקנה ממך ואני אגיד עוד דבר אתה אמור לשאוף להגיע למצב שגם אם הוא לא יקנה ממך הוא ירצה לדבר איתך כי נהיית חבר שלו.

יש נגיד אתה הולך לקנות איזה מוצר ונגיד בסוף לא התאים לך המוצר אבל היה לך מאוד כייף לדבר עם האיש מכירות היה לך מאוד נחמד התחושה של המכירה של מה שניסו למכור לך גם אם בסוף לא קנית בכלל אבל עדיין אתה זוכר את אותו מקום כמקום שהיה לך כייף להיות בו, אתה אמור לשאוף למצב שגם מי שלא קונה ממך יאהב אותך ויאהב אותך וירצה פעם הבאה לקנות ממך ירצה לשלוח את החבר שלו או מה שזה לא יהיה. מה שאני חוזר ואומר עוד פעם שחלק ממכירת המוצר זה גם להיות חבר של הבן אדם כמו שאתה משפר את המוצר אתה צריך לשפר את היכולות האישיות שלך בלתקשר עם אנשים.

ש: איזה חלק כמה באחוזים היית אומר?

אליעד: מאה אחוז.

ש: נכון גם אני חושבת מאה אחוז.

אליעד: זה לא באמת מאה אחוז.

ש: זה לא בדיוק כי אנשים גם בודקים את המוצר אבל זה די שואף גבוהה.

אליעד: תלוי עד כמה תראי את מסכימה איתי שיש מצב שאת יכולה, נגיד שיש לך ילד ונגיד שהילד הזה מייצר מוצר מסוים ונגיד שהמוצר הזה הוא כישלון מוחלט אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את תקני את המוצר גם מעוד מישהו אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את המוצר למה מהחברות מרוב שאת חברה שלו אוהבת אותו את קונה את המוצר למרות שאת בכלל לא צריכה את המוצר ולא מעוניינת במוצר והמוצר הזה אפילו גורם לך נזק בכלל זאת השאיפה.

עכשיו מה שקורה הרבה פעמים שאנשים יש להם מיומנות טכנית באיזה נושא אוקי ואז הם הופכים להיות עצמאים נגיד מישהו נגיד שיודע מה לעשות לתקן טלוויזיות זה מה שהוא יודע ואז הוא אומר אני אקים עסק לתיקון טלוויזיות אבל מה המומחיות שלו בתיקון טלוויזיות אין לו מומחיות איך לדבר עם אנשים אין לו מומחיות בלחייך לאנשים להפוך אותם לחברים שלו, הוא לא יודע לעשות את זה ואז הוא כל הזמן מסתבך כל הזמן הוא מסכל על זה כעל עניין טכני אבל מה לעשות שחלק מהעסקה תלויה ביכולת שלך להיות חבר של הבן אדם.

ורוב הפעמים כשאתה מגיע מהשטח שאתה איש מקצוע שהפכת להיות עצמאי אתה לא תמיד תופס שבעצם לא מדובר פה הבן אדם לא קונה ממך מוצר הוא קונה ממך תחושה טובה המוצר זה חלק מהתחושה הטובה, המוצר זה אחת הדרכים שלו לקנות ממך תחושה טובה אבל אתה לא מוכר לו מוצר אתה מוכר לו תחושה טובה שאתה נעזר במוצר כדי לתת לו את התחושה הטובה וחלק מהתחושה הטובה זה גם הצורה שאמרת לו שלום, הצורה שהיית חבר שלו יש עוד דברים. הבנו את הסיפור?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להשפיע על רצונות? שיווק שותפים באינטרנט אין מכירות נוסחה לשכנע אנשים חברות שיווק לקוח לא סומך עליך איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? למה באמת הלקוח לא רוכש? מענה ללקוח שיווק לטווח ארוך לא לעשות בשתילת מחשבה לסנן את הלקוח אווירה טובה עם לקוח הבנת התת מודע למה המוצר יותר יקר? לשכנע מישהו לקבל טיפול עזרה לאנשי מכירות איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? בצורה משכנעת חומרי שיווק אורגני לעניין לקוחות לקוח ביטל את העסקה לגרום למישהו לשמוח יצירת כימיה עם הלקוח ניהול מחלקת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון עקרונות ניהול משא ומתן הכנת פרסומת שיווקית איך לגרום למישהו לא לשקר? זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי לגרום למישהו לא לעשות משהו להתייחס לבוס כאל לקוח איך להציג ללקוח? טריקים לשכנוע בטקסט איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית לקוח מפחד לטעות ביקוש למוצר לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לשכנע בעל עסק איך לשכנע בוחרים להצביע לך? יתרונות המוצר איך למכור עט? לא מתאים לעבוד במכירות הצורך של הלקוח הפוטנציאלי שיטות לשיווק עצמי לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה הכנת חומרים שיווקיים איך עובד שכנוע? לשכנע אנשים לבחור בך מוצר זול ופחות טוב איך אפשר לשכנע? לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו מה רע במוצרים בהנחה? לקוח מכחיש שהוא שלח פניה להיות מסוגל לשכנע חוקי שכנוע לקוח שצריך לחשוב על זה... מיינדסט של איש מכירות טעויות ביצירת הזדהות לגרום למישהו לרצות להסכים איך לתכנן משפך שיווקי? הכפשות של לקוחות איך לפרסם ללקוחות? האם למכור רק מוצרי פרימיום? שאלות הסינון של הלקוח המשמעות של הצעת מחיר ללקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח מסע הלקוח מה הלקוח חושב על התמחור? למה להשקיע בלקוחות? קושי למכור מוצר לא מושלם להשפיע על לקוחות לשכנע מישהו לחשוב כמוך שכנוע חזותי למכור מוצר בזול טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות לקוח לא רוכש מוצר יקר לשכנע מצביעים להצביע לך למכור את המוצר הטוב ביותר איך למכור שירותי מכירה? מוצר מוכן איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לפרסם ללקוחות פוטנציאלים פגישת היכרות עם לקוחות לקנות ולמכור מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? ניהול משא ומתן עסקי איך לא לאתר את צרכי הלקוח? מנטורים לשיווק דיגיטלי לגרום למישהו לא להטיל ספק משא ומתן על שכר ללמד את איש המכירות לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מומחה שיווק, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 15:40:35 - wesi28