אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, ללמוד דיבייטינג, טקסט שכנוע, איך לשכנע גבר להיות איתך, מכירות ושיווק, טיפול בהתנגדויות לקוח, קורס מכירות, טריקים לשכנוע בטקסט, מכירות ושכנוע, התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP טכניקות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP מה זה, איך למכור מוצר, שידול, שאלה איך לשכנע, שיפור יכולת שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בנים, שכנוע עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדות במכירות, סודות המכירה, טיפול בהתנגדות לקוח, ראיון בתקשורת, יועץ אסטרטגי, ללמוד nlp בחינם, איך לגרום לאנשים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים למכירה, סודות ההשפעה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות.

הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות "המוצר שלי הוא הכי טוב", הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב "ביחס ל - 1, 2, 3", הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר "המוצר הוא הכי טוב", והחלק של "ביחס ל..." ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע.

איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים?

אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו "המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל...", המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה ("ביחס ל...") ונשאר רק עם המסר המקוצר: "המוצר הוא הטוב ביותר".

לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים "אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני", בפועל המסר שנקלט הוא פשוט "אני הכי טוב". אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך מניפולטיבית להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית.

איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע?

אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט "המוצר הזה הכי טוב", כאשר מדי פעם מציינים שוב "ביחס ל..." כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של "המוצר הזה הכי טוב", גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי.

לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: "המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X". לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט "המוצר הוא הכי טוב", כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר.

דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות

אליעד נותן דוגמה מתחום הפוליטיקה על אדם שאומר "הורדתי את מחירי המים והחשמל", אך לא מציין שהוא בעצמו העלה קודם את המחירים הללו ב - 100 אחוזים ורק לאחר מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של "הורדת מחירים", מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית.

עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם שגונב כסף ממישהו, נותן לו לאחר מכן צדקה מאותו הכסף הגנוב, ואז מציג זאת כהטבה: "תראה, נתתי לך צדקה". במציאות הוא בעצם לקח מהאדם את הכסף ואז החזיר לו רק חלק קטן ממנו כ"צדקה". זוהי דוגמה נוספת להעברת מסר מניפולטיבי כאשר ההקשר האמיתי מוסתר.

איך להימנע ממניפולציות שכנועיות?

אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון:
  • האם המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו?
  • או שהוא טוב רק בהשוואה לאפשרויות פחות טובות אחרות?
  • האם הורדת המחירים או הטבות אחרות שהוצעו הן באמת שיפור או שהן רק תיקון חלקי של מצב גרוע קודם?
כאשר אדם שואל שאלות מסוג זה, הוא מפתח יכולת לזהות מתי מנסים לבצע עליו מניפולציה, ובכך לא מאפשר לאף אחד "לעבוד עליו".

אליעד מסיים את ההסבר שלו באזהרה ברורה: "אז שלא יעבדו עליכם", וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח "המוצר הזה הכי טוב" הוא יגיד "לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב" אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב.

והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח "אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב" ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר "המוצר הזה הכי טוב", אומרים אותו ללקוח "המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3" או במילים אחרות אומרים לו "אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך".

עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את "ביחס ל..." והוא מבין את המילים "המוצר הזה הכי טוב" גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמה נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר "אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני", למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים "אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני" כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר.

הם לא אומרים "אנחנו נעשה ככה וככה, מה אתה צריך? אנחנו נעשה את זה, הנה יש לנו דרך איך לעשות את זה", הם לא אומרים את זה בעיקר מה שהם אומרים בעיקר זה "אתה לא רוצה שהוא יבחר, תבחר בנו כדי שהוא לא יבחר, תבחרו בי כדי שהם לא יבחרו" כאילו "אני הכי טוב לא שבאמת אני הכי טוב אני גרוע אבל אני הכי טוב ביחס אליהם אני הכי טוב". אוקי ולכן כפי שהסברתי המניפולציה פה היא די פשוטה אם רוצים להגיד ללקוח משפט מסוים כל מה שצריך לעשות זה למצוא באיזה הקשר המשפט הזה יכול להיות נכון ואז להגיד את המשפט הזה פשוט באותו הקשר, כאשר המוח ממילא שומע את המשפט הזה גם בלי אותו הקשר. כמובן שאני אחדד שאפשר להגיד ללקוח לדוגמה "אתה יודע ביחס למוצרים האלה והאלה המוצר הזה הוא הכי טוב" ואחר כך לחזור על המשפט הזה "המוצר הוא הכי טוב" בלי להגיד את "ביחס ל...".

אוקי ואז המוח כבר שומע את המילים "המוצר הזה הכי טוב" בלי קשר לזה שזה "ביחס ל...". כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד "אז אתה רואה זה הכי טוב לך" אבל זה הכי טוב לך "ביחס ל..." זה לא אומר שזה בכלל עצמו טוב לך. זה כמו שמישהו אומר "תראו הורדתי את מחירי החשמל, הורדתי את מחירי המים" הוא לא סיפר שקודם הוא הוריד את מחירי המים אחרי שהוא בכבודו ובעצמו העלה אותם, הוא העלה אותם ב100% אחוזים ואז הוא הוריד אותם ב10%, הוא אומר "תראו אני הורדתי ב10%", הורדת ב10% אחרי שהעלית ב100% אז מה עשינו בזה זה הוא לא מספר הוא רק אומר מה הוריד את המחירים הוא לא מספר קודם איך הוא בעצמו העלה אותם.

כמו בן אדם שגונב כסף ואז הוא לוקח מהכסף שהוא גנב ממך נותן לך צדקה, הוא אומר "תראה נתתי לך צדקה", "אדוני אבל נתת לי צדקה מהכסף שגנבת ממני אז אתה לא עשית לי פה טובה". בקיצור מהצד שלכם של השומע שרוצה שלא ירמו אותו מה שהוא צריך לעשות ברגע שהוא שומע משפט "הדבר הזה הוא טוב, הדבר הזה הוא רע" וכו' לשאול את עצמו "רגע הוא טוב בפני עצמו, הוא באמת טוב בפני עצמו או שהוא טוב ביחס למשהו מסוים?", האם באמת הדבר טוב לכשעצמו או שהוא נכון רק ביחס למשהו אחר. ברגע שבן אדם עושה את זה לא יוכלו לעבוד עליו. אז שלא יעבדו עליכם.
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע. והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך. ובנוסף זה לא ממש משנה מה באמת המוצר שלך ומה באמת המוצר של המתחרים שלך, אלא מה שהלקוח חושב על המוצר שלך ועל המוצר של המתחרים שלך. לדוגמה, יתכן שהמוצר שלך מספק פתרון X והמוצר של המתחרים שלך, לא באמת מספק פתרון X. אבל יתכן שהלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך, כן מספק פתרון X. כי אולי המתחרה שלך הצליח לגרום ללקוח שלך לחשוב שגם הוא מספק פתרון X. ואולי אפילו...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! וכאשר אתה תאמין במוצר שלך, אז יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? אז כידוע, רוב האנשים שונאים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. חלק מהסיבות הן, בגלל שאיש המכירות לא אוהב את המוצר שהוא מוכר. או בגלל שהוא מרגיש שהוא צריך לשקר...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...כי הוא קיבל ממני משהו חיובי. במילים אחרות, כאשר אתה לדוגמה מלמד על תהליכי ייצור מטבחים, הרי שאם אתה עושה את זה בצורה טובה ונכונה, הרי שאתה גורם למי שצורך את המידע שלך, להיקשר אליך, לקבל ממך ערך, לאהוב אותך, להתחבר אליך, לראות בך מומחה וכולי. שכל הדברים האלו, גם הם מביאים תועלת בכך שהם מגדילים את הסיכוי לכך שהוא ירצה לרכוש ממך. ונכון שחלק גדול מהתכנים אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך, אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...שאתה החנות ירקות היחידה שיש בשכונה. והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה. במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי. למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא הכי קרוב לבית, דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך. לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עומס מכירות לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לעצור לקוח לקוח שלא מגיע לפגישה להציע ללקוח מחלה של אנשי מכירות איך לבחור את הלקוחות שלך? איך לשכנע טרנסגנדר? שיווק לטווח הרחוק לגרום ללקוח להחליט לקנות איך להישמע חכם בעיני הלקוח? לא כל אחד יכול למכור איך לטפל בהתנגדות לקוח? חיבור עם לקוח לשכנע מישהו לא לענות שיווק ועודף ביקוש האם להביע הזדהות? טעויות בניהול משא ומתן קמפיין שיווקי בעיות רגשיות של אנשי מכירות לשכנע ילד לאכול ניסוח יותר משכנע לכתוב טקסט שיווקי אימון מכירות למתקדמים למכור איך מבצעי מכירות משפיעים? אווירה טובה עם לקוח האם ללמוד nlp? לפגוש לקוח מכירות דרך האינטרנט לגרום למישהו להבין איך לשכנע שיש סיבה? לסנן לקוח תהליך מכירות שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה מה פרופיל הלקוח הבא שלך? מוצרים מתחרים איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? האם חייבים לשקר לקוח? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מנטורים למכירות הסרטון השיווקי הראשון שלך שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה הלקוח מתנגד למחיר איך לשכנע אנשים עקשנים? איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? צרכים של לקוח אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן לשכנע אקס לאהוב אותך זיהוי מניפולציות עיצוב באנר שיווקי לשכנע שאנשים משתנים צריך או רוצה מול לקוח איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק סודות השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע לקוח להרגיש טוב מניפולציות שיווקיות של מנטורים לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה לימוד מכירות בטלפון איך לא לבטל עסקה עם לקוח? מה התפקיד של השיווק? התנגדות במכירות איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? לשכנע את עצמך להרגיש טוב איך להכיל התנגדות של לקוח? לבנות מסע לקוח להפר אמון לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? לנסות לשכנע איך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? לנהל משא ומתן על המחיר לגרום ללקוח לאהוב אותך איך להציג ללקוח הטבת מחיר? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? לעשות קמפיין שיווקי להציב גבול ללקוח שיווק למתחילים לשכנע אקס לחזור לקוח רוצה רק להתכתב לא מצליח למכור לגלות סודות ללקוח לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור להסביר את התמחור ללקוח איך למכור יעוץ למשכנתאות? לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו לשכנע מישהו לא לעשות משהו איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? טראומה ללקוח לגרום למישהו לבקש עזרה חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לקוח מקבל הנחה קמפיינים שיווקיים הרצון של הלקוח ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשכנע שופט התנגדויות בשיחת מכירות לפרסם תכנים שיווקיים ללמוד להיות איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, דמיון מודרך, משא ומתן בתחום איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:20:43 - wesi28