אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להבין לקוח? ✔טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להבין לקוח?, לשכנע טוב, nlp טכניקה, לשכנע הורים, להתמודד עם התנגדויות לקוח, NLP התניה, nlp פסיכולוגיה, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אבא, nlp דוגמא, NLP הרזיה, ללמוד איך לשכנע, nlp הדרכה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP למטפלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע את המפקד, טכניקות משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, הכנה לראיון, איך לשכנע אנשים, שתילת מחשבות, תכנות התת מודע, קורס מכירות, מניפולציות בטקסט, לימודי דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp לחינוך ילדים, ללמוד nlp בחינם, nlp טריקים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו.

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות?

אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות.

לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: "מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?". אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה.

מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון?

המונחים "מהות" ו"צורה" הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שה"מהות" היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. ה"צורה" היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי.

כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא.

איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר?

כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה.

אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך:
  • לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
  • לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית.
  • לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום.
כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי.

איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של "מהות מול צורה" בעת רכישה?

גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות "מגניב", אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי.

אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים.
מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון?

הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: "מה הלקוח באמת רוצה?". הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו.

המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה.

מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה.

המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה.

לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח.

יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'.

הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה.

המהות זה מה שהלקוח "באמת רוצה" מה "הסיבה הפנימית", מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו.

עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים יותר שהוא רוצה ערך, הוא רוצה כבוד הוא רוצה תחושה כזאת כל מיני כאלה.

אוקי זה כבר פנימי יותר אבל כרגע אני לא מדבר על מה הלקוח באמת רוצה כי כל לקוח רוצה דברים אחרים וזה כבר דיון שלם בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה".

אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל זה לא עונה למהות של מה שאתה מחפש, אותו דבר גם הפוך יכול להיות שהמוכר לא יודע למכור את המוצר אבל המוצר הזה מתאים למה שאתה מחפש. אוקי תמיד צריך לזכור מה המהות, מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להבין לקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להבין לקוח?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לנסות באפשרותך להשפיע על אנשים איך להעלות מחיר ללקוחות? לבנות מחדש אמון התקציב של הלקוח זיהוי הכאבים של הלקוח איתור צרכים של הלקוח חוסר הסכמה עם לקוח התאמת המוצר לצורך של הלקוח דוגמה לטקסט שכנוע שכנוע ומכירות ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל להתגונן משתילת מחשבות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לשכנע מישהו לא למות להתמודד עם מניפולציות אמון באנשים זיהוי הכאב של הלקוח עניין של שכנוע לגרום ללקוח לשתף אותך להעביר מסרים משכנעים מוצר סוג ב... פחד לא למכור ליצור ללקוח חוויית רכישה לשכנע מישהו לבקש עזרה איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? להיות איש מכירות מומחה לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להרגיש מוצר לקוח משוגע לגרום למישהו להצביע מניפולציות של אנשי מכירות צרכים של לקוח השכנוע של ברק אובמה פרסומות של חברות forex להציג ללקוח הטבת מחיר לשכנע מישהו אחר לאהוב טכניקת שיווק מומחי nlp שקרים ומכירות מוצר מדף אנשי מכירות אחרים שיפור מחלקת מכירות להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לשפר את אנשי המכירות למה לא לברר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך מעצב מוצר איך לראיין איש מכירות? איתור צרכי לקוח של המתחרים שכנוע להגדיל מכירות שיפור יכולות שכנוע איך למכור את המוצר? להתעשר מתחום המכירות חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לגרום ללקוח להסכים איתך לקוח לא סומך עליך ביטחון עצמי במכירות לענות ללקוח ששואל מה המחיר למכור גם מוצרים פגומים ללקוחות שהגיעו לעסק איך למכור חוסר ידיעה? הצגת טווח מחירים ללקוח לתכנן מסע לקוח ניהול זמן של אנשי מכירות התועלת של הלקוח מהמוצר התנגדויות במשא ומתן להעביר ללקוח חומר מקצועי מניפולציה על אנשים למכור בלי אנרגיה שכר איש מכירות להגדיל סיכוי למכור ליצור קשר עם לקוח שכנוע רגשי לספק ללקוח שירות אין תשובה לשאלה של לקוח האם להתחמק משאלה של לקוח? שכנוע שגוי מוצר זול איך למכור את המוצר הכי יקר? מבוא לשכנוע איך לסרב ללקוח? איך לשכנע אותה? לשכנע מישהו לאהוב אותך למכור מוצר בהפסד מומחה לשכנוע שיווק יוצר ביקוש לגרום למישהו להתמכר איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? להצליח למכור מוצר יקר לעשות ללקוח טוב לגרום לעובדים למכור השפעה שלילית הדרכת איש מכירות מתחיל למה צריך שיווק? למה באמת הלקוח לא רוכש? להפיץ חומרי שיווק האם לקרוא ללקוח בשמו? מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון מכירות, מומחה בשיווק בנושאי איך להבין לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9063 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 08:40:14 - wesi28