אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור מוצר?, NLP מה זה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו לקנות, לשכנע בן זוג, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את אשתי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע הורים, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע פירוש, דיבייטינג, לשכנע בחורה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מיומנויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, הכנה לראיון בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע גבר, NLP שיטת, מניפולציה, איך לשכנע לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות, שיטה לשכנוע ההמון, להתמודד עם התנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשכנע בחורה לצאת איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור מוצר?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לטפל בהתנגדות לקוח? לבקש עוד כסף מלקוחות השפה של הלקוח סודות ההשפעה של מנטורים הפחדה של לקוח מניפולציות פרסומיות שיווק שותפים להתמכר למוצר שלך מוצרי מזון מה צריך איש מכירות? מה הלקוח מקבל מהמוצר? התנסות במוצר אמון עם האקסית ללמוד לקבל סירוב מלקוח להגדיל סיכוי לשכנע איש מכירות רובוטי אפשרויות בחירה ללקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות לכתוב נאום משכנע לשכנע מישהו להסכים איתך איך ליצור חומרי שיווק? מוצרים פגומים למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? לשכנע מישהו לומר לך אין ללקוח כסף לייעץ ללקוח הצלחה במכירות להרגיש טוב למכור מנטור למכירות למה לאתר את צרכי הלקוח? להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה לקוח ששואל מה המחיר האם אפשר ללמוד למכור? אושר למכור לקוח שמציב אולטימטום מה זה מוצר? לשכנע במשהו אמיתי להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע למה לא רק לאהוב את המוצר? לקוח מתייחס למוצר שיטות שיווק לשכנע אישה להתאהב אפשרויות אחרות של הלקוח לפתח שיחה עם לקוחות ביטחון עצמי של איש מכירות מחיר של מוצר מניפולציית שכנוע שכנוע פנימי לקוח לא מאמין לאיש המכירות להוציא את המוצר לשוק לקרוא ללקוח בשם רשמי לשכנע שופטים בבית משפט שיחת חולין עם לקוח פשוט למכור לשכנע בחורות שאני רוצה איש המכירות רוצה למכור לקבל חשיפה ללקוחות איך לנהל משא ומתן על המחיר? לגרום ללקוח לסמוך רק עליך לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה לקוח לא רוכש מוצר יקר חומרי שיווק לטווח קצר לשכנע בחורה להתאהב לתאר ללקוח את המוצר להסביר ללקוח למה המוצר יקר למכור ללקוחות למה שלקוחות יבואו אליך? מצגת ללקוח צוות מכירות לשפר מוצר להגדיל מכירות ללקוחות לגרום למישהו לא להאמין באלוהים מודלים לתגמול אנשי מכירות לגרום ללקוח להבין אותך לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה כושר שכנוע מעולה לגרום למישהו לשמוע לקוחות ממוצעים ביחס למוצר איך לשדר אמון? מה זה תת מודע? איך עובד שכנוע? למכור לעובדים שלך חוסר ראפור מסרים שכנועים לשכנע שאתה צודק למכור כשאתה עצוב לשכנע מישהו ליהנות לתת עקרונות שכנוע מניפולציות של מנטור ליצור אמון כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? אפשרויות בחירה של לקוח לענות מראש להתנגדויות של הלקוח לקוחות משמיצים בגוגל הלקוח האידיאלי שלך איך למכור את עצמי? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע אותי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, הדרכת מכירות, מומחה במכירות בנושאי איך למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6399 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 00:57:44 - wesi28