אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר? ✔טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור מוצר?, לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, מיומנויות שכנוע, NLP לימודים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקנות, סודות השיווק, לשכנע אבא, NLP שכנוע, אימון עסקי, התמודדות עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את הבעל, התמודדות עם התנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, קורס דמיון מודרך, להתמודד בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp טריקים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע עובדת, טיפול אישי, איך לשכנע את הילד, ללמוד רטוריקה, NLP מטרות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp וחרדות, הצלחה בשכנוע, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את הלקוח, להגדיל את המכירות, לשכנע ילד, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך לשכנע את בן הזוג, ניתוח טקסטים, לשכנע אשה לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח?

כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, "מה יוצא לי מזה?", ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר.

לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח "יש לרכב שבע כריות אוויר, " עדיף לומר "הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר." דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד "לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 ג'יגה, " כדאי לומר "הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר."

למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת?

מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת?

הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם "למה אני עושה את זה?". אדם הולך לעבודה כדי להרוויח כסף, אך לעיתים קרובות אינו שואל את עצמו למה הוא באמת רוצה כסף. הוא רוצה כסף כדי לקנות דברים, אבל למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו.

אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו מדוע הציפוי חשוב. אם הוא היה שואל את עצמו, הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח "ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, " יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו "עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו."

איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות?

ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה להשיג מטרה אחרת.

כאשר אדם מתרגל את החשיבה הזו לגבי עצמו באופן קבוע, הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה.

לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה רכב עם שבע כריות אוויר?" הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח "הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, " במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד.

כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי?

כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד "למה?". ככל שהוא יתרגל לשאול מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא יבין את הרצונות האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר.

כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת.

לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות?

השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך שהוא מתרגל לשאול את עצמו "למה אני רוצה את מה שאני רוצה?" הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש.

זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים.
איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר?

שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה?

כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו.

לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: "ברכב הזה יש שבע כריות אוויר", עדיף לומר: "הרכב הזה ישמור עליך בטוח יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ברוב המקרים זו הגישה היעילה ביותר.

למה אנשים לא פועלים לפי ההיגיון הזה?

אם זה כל כך הגיוני, מדוע אנשים רבים שמתעסקים במכירות לא מיישמים זאת? הרי ברור שהלקוח לא באמת מתעניין בכמות ה - RAM של הטלפון או במספר מגה - פיקסלים של המצלמה, אלא במהירות התגובה של המכשיר ובאיכות התמונות שהוא מפיק. אז למה עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח?

הגורם המרכזי: חוסר מודעות

התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים מתוך הרגל ולא שואלים את עצמם "למה?". כאשר אדם מבצע פעולה, הוא בדרך כלל לא עוצר לשאול את עצמו מה הסיבה האמיתית שהוא עושה זאת. למשל, אדם הולך לעבוד כדי להרוויח כסף, אבל למה הוא רוצה כסף? כדי לקנות משהו מסוים. ולמה הוא רוצה לקנות את הדבר הזה? כי הוא מעניק לו תועלת מסוימת.

מי שלא שואל את עצמו "למה אני עושה את מה שאני עושה?", פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק.

ההפך: אדם ששואל "למה?"

לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו "למה?", יתחיל להבין שכל דבר שהוא רוצה נובע מצורך עמוק יותר. וככל שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח.

אם מוכר רגיל לשאול את עצמו "למה אני רוצה משהו?" - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק.

דוגמאות ליישום נכון במכירה

לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: "הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי", כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? אם התשובה היא "כי זה גורם לרכב להיראות טוב יותר", אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד לו: "הרכב הזה נראה יותר יוקרתי ומרשים."

עוד דוגמה: נניח שאתה מוכר רכב עם שבע כריות אוויר. אתה יכול להגיד: "לרכב יש שבע כריות אוויר", אבל במקום זאת עדיף לומר: "הרכב הזה בטיחותי במיוחד ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר."

איך להפוך את זה לאוטומטי?

אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך "למה אני רוצה דברים?" ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו לעיתים קרובות יותר, כך תוכל להבין טוב יותר את המניעים שלך, מה שיאפשר לך להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוחות שלך.

אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו.
איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, איך לסגור עסקה, איך לשכנע לקוחות, איך להבין רצונות.

בהצלחה!
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע ... להפריד בין האדם לבין המוצר. ברגע שמתמקדים רק במוצר, בהצגת יתרונותיו, חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך רוצה ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי? מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם? בעיות רבות צצות כאשר אדם ... פוחתת, משום שאין פער פנימי מכביד בין הדימוי שאותו הם מנסים לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו. איך למכור מוצר עם חסרונות איך להתגבר על חרדת ביצוע איך לפתח ביטחון עצמי במכירות איך להשתפר בלי לייצר לחץ פנימי חוסר ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר שלי? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדת ביצוע של אנשי מכירות, חרדת כישלון של ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר ... למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל ... גם אם המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה ... במקום לוותר על הזדמנות מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים ... נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, ... עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב ... מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו ... לעבודה מה היתרונות שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך למכור מוצר?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, אוטוסוגסטיה, לשתול מחשבות בתחום איך למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4990 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 03:25:30 - wesi28