אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח לקנות? ✔לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את עצמך, איך למכור, לדעת לשכנע, מיומנויות מכירה, NLP סוגסטיה, עזרה איך לשכנע, ניתוח תוכן, לשכנע ילדים, nlp עוגנים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע גבר, התמודדות עם התנגדות במכירה, ייעוץ אישי למנהלים, NLP מה זה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע אנשים בטלפון, NLP איך זה עובד, איך לגרום לבחורה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, שכנוע ומכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, התנגדות מכירה, איך לשכנע עובדים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח לקנות?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע את הלקוח לקנות?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אוטוסוגסטיה עצמית לעבור ראיון לאיש מכירות nlp בעבודה לשכנע מישהו שיש לו בחירה חוסר שכנוע לשכנע מישהו להודות שניצחת בניית מסע לקוח האם ללכלך על מוצרים? החדרת מוצר מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מהן 3 המטרות של השיווק? תמחור עסקה מול לקוחות חומרים לקמפיין שיווקי לשדר מקצועיות מול הלקוח כתיבה שכנועית התניה משכנעת להציג ללקוח מידע מקצועי למכור פגישה סימולציה לאיש מכירות איש מכירות מוצלח מנהל מכירות טוב לגרום למישהו להרגיש לא בנוח קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך מתי ליצור ללקוח רצון חדש? נוסחה לשכנע לקוחות ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל סרטונים שיווקיים הפצת תוכן שיווקי סוגסטיה מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? שיווק באינטרנט האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? לשכנע מישהו לחזור להציג ללקוח את המחיר לבנות תהליך שיווק מוטיבציה לאיש מכירות קשיים של אנשי מכירות לשכנע מישהו לשנוא אדם מה הכי קשה לשכנע? לגרום למישהו לחזור לקוחות בעייתיים מוטיבציה לאנשי מכירות מכירות דור טו דור לא רוצה לשקר ללקוח להסביר ללקוח לשכנע משוגעים לומר ללקוח למכור בזול לפגוש עוד לקוחות להיות מטפל ב nlp להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט למכור ללקוח מוצר גרוע התמדה לאנשי מכירות חשק למכור לשכנע ילד לאהוב משהו איזה חומרי שיווק ליצור קודם? למה קשה לשכנע אנשים? הלקוח מתכוון לשכנע לקוחות לאהוב אותך לבקש בצורה משכנעת לשכנע מישהו לנסות אחריות על מוצר לגרום למישהו לא להטיל ספק איך מנטור מכירות משכנע עסקים? ראפור עם התת מודע לגרום למישהו לבחור בך עקרונות שכנוע להוביל את הלקוח הדגמה ללקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח? לגרום למישהו להצביע שאלות של הכאב של הלקוח תחושה של אמון שחיקה בעבודת מכירות תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה להתאים את המוצר ללקוח משפך שיווקי ממומן מניפולציה על אנשים האם לעשות מניפולציה על לקוחות? לגרום למישהו לא להאמין לבקש כסף מלקוח הרגשה של אמון שיווק דיגיטאלי לשכנע ילד לא לפחד איך לשכנע בעל סמכות? למכור מוצר בינוני איך למכור מוצר בינוני? איש מכירות מקצועי לשכנע מישהו לאהוב רק אותך האם למכור מוצר בינוני? איך לשכנע בבית המשפט? הטמעת מסרים בתת מודע קמפיינים שיווקיים מוצר יחודי לתת לאנשים את המוצר בחינם מניפולציות במכירות לגרום למישהו להתאהב בך לקוח מתעקש לקבל מחיר שיחת היכרות עם לקוחות לשווק מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה שיווק, מניפולציות בתחום איך לשכנע את הלקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 22:41:43 - wesi28