אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? ✔איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?, לשכנע בחורה, ללמוד למכור, לשכנע את בן הזוג, לשכנע טוב, שכנוע, איך לכתוב טקסט, טיפול nlp, איך לשכנע את המורה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, איך להצליח למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ניתוח רטורי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך למכור יותר, השפעה על אנשים, NLP ודמיון מודרך, לשכנע את הלקוח, טקטיקת מכירות, טקסט שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע סבא, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, מיומנות מכירה, דיבייט, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp שינוי, איך לשכנע את הבנק, NLP הגדרה, NLP דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
וכאן אסביר, איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך.

לדוגמה נניח שאתה מוכר מוצר שולחן, ובדיוק מולך יש חנות אחרת של המתחרים שלך, שגם הם מוכרים שולחן. ונניח שהשולחן שלהם יותר טוב מהשולחן שלך. ונניח שהם מוכרים את השולחן שלהם, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. ונניח שהלקוח מחפש את המחיר הכי משתלם ולא סתם רוצה לבזבז כסף על מחיר יקר. ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה?

אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול להיות שאתה יותר נחמד, תנאי תשלום יותר טובים, שירות יותר אישי, או כל הבדל אחר כלשהו, כמו שהסברתי גם כאן במה אתה יותר טוב מהמתחרים וגם כאן בידול מהמתחרים ועוד.

אבל במקרה שלנו, לצורך הדיון נניח, שהמחיר של המתחרים שלך ותנאי התשלום שלהם, באמת יותר טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ליצור בידול בעל ערך, דהיינו, להגדיל עלויות, שזה כמו להציע להוריד מחיר וכולי. מה אפשרי לעשות?

אז כאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שצריכים לעשות הפרדה, בין השאלה האם לדעתך באופן אובייקטיבי, המוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום דבר.

וכמובן שמה שאני מציע לא בהכרח יעבוד במאה אחוז מהמקרים, אבל בהכרח שזאת עצה טובה שיכולה לעזור בהמון מקרים. ואני אסביר מה לעשות.

והפתרון הוא כך: כמו שאמרנו, יש את המוצר שלך ואת המוצר של המתחרים שלך. עכשיו, נניח שאתה יודע וחושב שהמוצר שלהם עדיף על המוצר שלך. עכשיו, ננסה להיכנס לראש של הלקוח שלך. נשאל, מה באמת הלקוח שלך יודע וחושב על המוצר של המתחרים שלך. האם הוא חושב שהוא יותר טוב מאשר המוצר שלך? אם כן, למה ומה הסיבה שהוא חושב שהמוצר של המתחרים שלך, יותר טוב מאשר המוצר שלך? האם יש לו את כל המידע שיש לך, או שהוא רק מאמין שהמוצר שלהם יותר טוב, למרות שאולי אכן באמת הוא יותר טוב, אבל הוא רק מאמין בזה בלבד.

אם המצב הוא שהלקוח לא באמת מכיר את כל הפרטים לעומק על המוצרים, אלא רק מאמין שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שלמרות שמצד האמת שלך, אתה יודע שהמוצר שלהם יותר טוב מאשר שלך, הרי שאתה יכול לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא באמת ככה. וכמובן, בלי לשקר אותו בשום דבר.

ואני אחדד: יתכן גם שאתה בעצמך לא בטוח במאה אחוז שהמוצר שלהם, באמת יותר טוב מהמוצר שלך בכל הפרטים שלו, אלא יתכן שאתה בעצמך רק מאמין בזה בלבד. ובמקרה כזה בפרט, שגם אתה לא יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך, באמת רק יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא.

מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר שלך איכותי, באיכויות שאתה יודע שיש במוצר שלך, ועליך לעשות את זה לא באמצעות מסרים של אמונה, אלא באמצעות מסרים של שכל ועובדות, שיגרמו ללקוח שלך להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, למרות שאולי זאת לא באמת האמת כולה. ויש כאן לוגיקה שלמה, של איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר ושל איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך.

ואקדים ואומר, שיש כאן כמה הקדמות שצריכים להבין אותם, כדי להבין את הפתרון שאני מציע כאן, אז כדאי לתפוס ראש.

ואני אסביר: כמו שהסברתי, יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק. ובין כל הסוגים, יש סוג של תכנים שפונים אל המוח של האדם, לא בדרך של אמונה אלא בדרך של הוכחות. לדוגמה: מסר שאומר "אנחנו הכי טובים / המון לקוחות לא טועים / המותג הכי טוב במדינה" וכיו"ב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב.

לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה חושף ללקוח לדוגמה את תהליכי הייצור והירידה לפרטים בתהליכי הייצור, של המוצר שלך.

או לדוגמה כל מיני הסברים מקצועיים ושימושיים, שבהם אתה מסביר ללקוח כל מיני הסברים על המוצר הספציפי שלך באופן ספציפי. התכנים האלו, אמורים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלך טוב. כי בהם אתה מסביר באופן ישיר, מסרים יותר ישירים, מגובים בעובדות, לגבי דברים ספציפיים במוצר שלך.

לדוגמה, יכול להיות מסר מסוג של "אצלנו השולחן הכי חזק בעולם" שהוא סוג של מסר שיווקי שאמור לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב, אבל יכול להיות הסבר על איך גורמים לשולחן להיות יותר חזק בתהליך הייצור שלו, מה בפועל אתה עושה במוצר שלך, שנועד לגרום לשולחן שלך להיות יותר חזק באופן כללי. הסבר כזה לדוגמה, פונה אל המוח של האדם ולא רק אל האמונה שלו.


וכאן מתווסף עוד עיקרון נוסף שאומר בארמית "מכלל הן אתה שומע לאו", דהיינו, "מתוך ה - כן אתה שומע את ה - לא". שבפועל זה אומר, שאם לצורך העניין האדם רואה שני שולחנות, כאשר על שולחן אחד הוא רואה הסברים לגבי איך גרמו לשולחן להיות יותר חזק, זה עשוי לגרום לו להאמין שהשולחן השני שלגביו הוא לא ראה את ההסברים האלו, אולי הוא פחות חזק, למרות שאולי באמת הוא כן יותר חזק, רק שהוא לא ראה את ההסבר לגבי השולחן השני.

אסביר שוב, כאשר לקוח רואה שני מוצרים, אז, אם הלקוח ידע את כל המידע האמיתי לגבי המוצרים, הוא יוכל לדעת מה באמת יותר טוב ויותר מתאים לו. אבל אם המתחרה שלך, לצורך העניין מתמקד במסרים שעובדים על רובד של אמונה, דהיינו, כל מיני מסרים של מיתוג, הרי שאתה בעצם יכול לייצר תכנים שיווקיים שעובדים על רובד של עובדות ורובד של שכל, שבהם אתה מסביר הסברים ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. והדבר הזה יכול לגרום ללקוח להאמין, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, גם אם זה לא באמת ככה.

ולמה זה עובד ככה? כי הלקוח מניח, שאם לך יש הסבר למה השולחן שלך יותר חזק והסבר שמראה איך אתה מחזק את השולחן שלך, אז אם למתחרה שלך אין את ההסבר הזה, אז כנראה שהשולחן שלך יותר חזק מאשר השולחן שלו.


ואני מזכיר, שבפרט אם מדובר במוצר עם המון פרטים שונים, ובפרט אם אתה לא באמת יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב בכל היבט שהוא, הרי שאם תתעסק בלפרסם הסברים שיראו במה אתה טוב ואת האיכויות שלך, לא רק ברמת מסרים כללית, אלא גם ברמת עובדות וראיות, הרי שזה יכול לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. כאשר אולי זאת גם האמת לפחות באופן חלקי. כי אולי באמת המוצר שלך יותר טוב בכמה פרטים, יותר מאשר של המתחרים שלך.


ואוסיף, כמובן שגם המתחרים שלך יתכן שיחליטו לעשות שיווק מהסוג הזה וככה הם יוכלו לנצח אותך בשיווק. אבל בפועל, רוב העולם לא עושה שיווק כזה. למה? זה עוד נושא בפני עצמו. ולכן בינתיים, אתה יכול לעשות את זה ולעקוף את המתחרים שלך.

נקודה נוספת שצריכים לשים אליה לב, שאני לא דיברתי על איך להפיק בפועל את התכנים האלו. שזה עוד נושא בפני עצמו. מה בדיוק לומר? ואיך בדיוק לומר? האם באופן ישיר? האם באופן עקיף? האם ומה בדיוק כדאי לעשות? איזה חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד.

אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם בלי קשר למציאות בשטח, באמצעות זה שתייצר תכנים שיווקיים שונים משל המתחרים שלך, שבהם אתה תסביר בצורה כזו או אחרת, מה יש במוצר שלך / בשירות שלך וכיו"ב. דברים שיגרמו ללקוח לחשוב, שאצל המתחרים שלך, אין את היתרונות שלך, למרות שזה לא באמת בהכרח כך באופן מלא.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לחזור ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לשחק עם התת מודע התמודדות עם לקוח עקשן מתנגד לרכישת מוצר לקבל סירוב של לקוח למכור בקלות לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר איך להסביר ללקוח? nlp זו תרמית שיטות שכנוע לקוחות חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות איך לא לדפוק את הלקוח? לקוח אומר אין לי כסף למכור דירה לקוחות מרוצים למה ראפור רע? משפך שיווקי רחב תכנון אסטרטגיית שיווק לשכנע אנשים טיפים לא יכול לשכנע לרכוש לקוחות למכור כל מוצר לשכנע אותו שאת צודקת איך להציג ללקוח שירות? רעיונות לחומרי שיווק למה הלקוח לא רוכש? להרוויח כסף בלי למכור משרת איש מכירות שכנוע בפרסומות איך לא לתת הנחה ללקוחות? חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי למכור נכס לקוחות משלמים להציג הנחה ללקוח מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות קורס מכירות לגרום ללקוח לחזור אליך לגרום למישהו להעריץ קומבינות על התת מודע טכניקות שכנוע מתקדמות להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לבחור לקוח לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך זיהוי הכאבים של הלקוח לעשות ייסורי מצפון ללקוח לשכנע מישהו לשכוח לגרום למישהו לא לחזור על טעויות להיות לקוח חוזר להתמחות במכירות מתי להכין חומרי שיווק? ניתוח תהליכי שכנוע מנהל המכירות אשם התמודדות עם התנגדויות לקוח לשכנע את האקס זיהוי צרכי לקוח איך לשכנע שופט בבית משפט? לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך לגרום למישהו לרצות לעזור לך שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה מוצר סוג א תהליכי שיווק הסברה ושכנוע להשקיע במכירות או בשיווק מוצר ממשי איך לתכנן קמפיין שיווקי? לשכנע את הבנקאי איך לשכנע משקיע? לשכנע מישהו לרצות פחות משהו מוצר יקר מידי לגרום ללקוח להסכים מנטור למכירות איך להתחיל למכור? הפקת חומר שיווקי למכור בלי אנרגיה מניפולציה על לקוח מניפולציות בתהליך מכירה האם להתנגד ללקוח? יחס ההמרה ללקוחות משלמים לשתול מחשבות אהבה למה המוצר לא מתאים ללקוח? פיתוח מוצרים איש מכירות מקצועי בחירת מנהל שיווק שחיקה בעבודה במכירות לסרב לבקשה של לקוח לשכנע מישהו דתי עלות מוצר אמון עם האקס מומחי מכירות שיטת ראפור איך לא להיראות כמו איש מכירות? לתת ללקוח מחיר לאהוב למכור ללקוחות לקוח אקראי להתעקש עם הלקוח טכניקות של nlp למתחילים כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? אימון ב nlp לגרום למישהו להרגיש אשם עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, לקוחות, אוטוסוגסטיה בתחום איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 17_12_2025 השעה 10:11:21 - wesi28