אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע לקוחות? ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוחות?, טקטיקת מכירות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, הכנה לראיון בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך לשכנע עובדת, לשכנע את המפקד, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע למכור, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע אנשים, איך לשכנע את הלקוח, NLP עיגון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, אומנות הפרזנטציה, אומנות הסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע סבתא, כיצד לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP פיתוי, NLP הגדרה, איך לשכנע את הילד, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, סוגסטיה עצמית, לשכנע את חברה שלי, איך לשכנע גבר להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיו"ב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח.

אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית.

וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אא"כ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי / טלפוני וכיו"ב.

אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיו"ב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח?

אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש.

ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי?

אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיו"ב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, בנחת, בצורה מסודרת, בבית שלו, כשהוא פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל.

איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיו"ב.

ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי.

אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית.

ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח.

במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את הצרכים המדויקים שלו. 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו.

דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא.

ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של הלקוח.

ובנוסף, לא משנה כמה מידע נעביר ללקוח מרחוק, עדיין יש המון מידע שלא ניתן להעביר באופן דיגיטאלי. ובנוסף לא בטוח שהלקוח מבין נכון את המידע. והמידע הדיגיטאלי, לא באמת ממצה את...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות ... על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ... בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות ... על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ... בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום ... למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא ... להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ...
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
... ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP איך לשכנע לקוחות שהמוצר שלכם הוא הכי טוב? כאשר רוצים לשכנע לקוח שהמוצר הוא הכי טוב ... לשחק). הוא מסביר שהבנת הרצון האמיתי מאפשרת לשכנע אותו באופן ממוקד יותר, כי אז מתעסקים עם מה שחשוב באמת לילד, ולא עם ההתנגדות הכללית שלו. איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לגרום לילד לסדר את החדר? טכניקות שכנוע מה זה מהות ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע ... שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, איזה שאלה? נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות ... המדויקת של המילים, ולתחושות הרגשיות שנלוות אליהן, גם אם הן קורות באופן בלתי מודע. אליעד מסכם ואומר שרק כך ניתן ליצור תקשורת אפקטיבית שתשפר את חוויית הלקוח ותביא להגדלת המכירות בטווח הארוך. איך לשכנע לקוחות? יצירת הזדהות עם לקוח משמעות המילים בשיחה טיפים להגדלת מכירות מה זה NLP? איך לתת שירות טוב? איך עובד המוח האנושי? ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע ...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
... מכירות השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך לשכנע מישהו ולגרום ...
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
... לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני? כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע לקוחות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע לקוחות?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, למכור, לקוחות בנושא איך לשכנע לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3359 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 22:17:57 - wesi28