אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע לקוח? ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוח?, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע את אשתי, השפעה סמויה, לשכנע את המנהל, NLP תבניות, שתילת מחשבות, איך לשכנע גבר, איך לגרום לבחור, nlp השפעה על אחרים, שיפור מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את עצמי, טיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, מניפולציות, שיטות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אמא, nlp דוגמא, להשפיע על תת המודע, לשכנע את, NLP לימוד באינטרנט, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, שכנוע, כיצד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לשכנע חברה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע לקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע לקוח?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצגת היתרונות ללקוח מי הלקוח רוצה שימכור לו? חומרי שיווק אורגני אינטונציה של לקוח אין מכירות תרתי משמע בשכנוע ניתוח ראיון טיפול בהתנגדויות מכירות לשכנע בת זוג לשכנע אקסים לרצות אותך היצע וביקוש מול לקוחות אצליח למכור לקוח מתנגד מניפולציות והשפעה על אנשים להכין כל חומר שיווקי לשכנע מישהו להודות שניצחת להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות אימון להגדלת מכירות פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים למכור בהתכתבות שיטות רטוריקה למכור מוצר שקשה למכור אותו לשכנע אנשים להאמין לך לשכנע בשאלה מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? חומרי שיווק נכונים דוגמאות למניפולציות לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך להתחייב ללקוח על התוצאה לשכנע מישהו לא לשכוח קורס למכירות האם לתת הנחה ללקוח? שכנוע פנימי חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה שיטות nlp לגרום למישהו לא להרגיש... לשכנע מישהו לספר לשכנע במשהו שקרי לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו לא מספיק לקוחות מכירים אותך מחיר שונה ללקוחות שונים טעויות בתהליך שכנוע לקוח אמפתיה ושכנוע המחיר יקר ללקוח לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות מכירה של מוצר להרוויח ממכירת מוצרים זולים לקוחות בפייסבוק מה זה nlp? גיוס מנהל שיווק ליצור לקוח חוזר למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? לגרום למישהו לאהוב לעבוד מה זה עיזים במשא ומתן? איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? להפוך דמיון למציאות בתת מודע להדחיק בתת מודע הנחה על מוצר למכור ללקוח פגישה מכירות באינטרנט לבחור משרד שיווק דוגמאות לשתילת מחשבות התנגדויות של לקוחות איך למכור בלי מצב רוח? לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר איך להצליח במכירות? סודות ה nlp איך למכור את המוצר הכי יקר? הפרת אמון טיפים לאנשי מכירות במה תלוי טווח המחיר ללקוח? רעיון למוצר חדש לקוח מתעקש לקבל מחיר לשתול מחשבות לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק לתת אמון באנשים טיפול בהתנגדויות הלקוח למכור פריט אקראי למישהו אקראי זיהוי כאבים של הלקוח שיטת השכנוע של ביבי נתניהו לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך רמות מניפולציה איתור לקוחות לשמור על אווירה טובה עם לקוח קורס שכנוע לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך איך לתכנן מסע לקוח? ניהול צוותי מכירות מניפולציה פנימית לגרום למישהו לנסות לשכנע אקסית להתגעגע אליך התנגדות מצד הלקוח לשכנע את האדם מניפולציה טובה לעשות יותר שיווק מוטיבציה למכור לשתול מחשבה ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות ממך? ללמוד מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אוטוסוגסטיה, שיפור מכירות בנושאי איך לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8086 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 14:41:13 - wesi28