אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? ✔איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה?, לשכנע חברים לצאת, nlp למתחילים, יכולת שכנוע, ייעוץ לאנשי מכירות, nlp בחורות, לימודי שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות מכירות, להשפיע על אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP הנחות יסוד, NLP פיתוי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע עובדים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, חוקים בהשפעה ושכנוע, שיטת ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע ללכת לטיפול, שידול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את חברה שלי, לשכנע למכור, NLP דיכאון, nlp מטפל, יועץ אסטרטגי, שליטה בתת מודע, לשכנע ללכת לפסיכולוג, סודות השכנוע, להתראיין לטלוויזיה, לכתוב טקסט משכנע, מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדות קניה, טכניקות מכירות, איך ליצור הזדהות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
וכאן אסביר, איך לגרום למישהו לתת לך הנחה, באמצעות כל מיני מניפולציות רגשיות ופסיכולוגיות. כי יש כל מיני שיטות איך לגרום למישהו לתת לך הנחה ואיך לקבל הנחה, חלק באמצעות התחברות למוכר בקטע טוב ועוד כל מיני שיטות שונות. אבל כאן אתן כמה דרכים קצת מניפולטיביות, שעשויות לעזור לך לקבל הנחה מהמוכר. כמו כן השיטות האלו טובות גם באופן כללי למשא ומתן, שבו אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך. אבל כאן אתמקד בסיטואציה של משא ומתן על מחיר.

ואסביר, איך לקוחות עושים מניפולציות על אנשי מכירות. ואיך אתה בתור איש מכירות יכול להכיר את המניפולציות האלו, כדי שהן לא יעבדו עליך וכולי.

מבהיר: שכמובן אני מדבר רק על דרכים חוקיות בלבד, שאין בהן חוסר תום לב במשא ומתן, ושאין בהן כדי הטעיה של המוכר באופן לא חוקי כלשהו, אלא רק על כל מיני טריקים פסיכולוגיים קטנים שמשפיעים על תת המודע של המוכר ושמגדילים את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה. ובהקשר של ניהול משא ומתן, השיטות האלו יגדילו את הסיכוי לכך שהאדם השני יגיע איתך להסכמה על מה שתרצה.

תהליך מכירה כמאבק מוחות

אז בעיקרון במובן מסוים, תהליך מכירה הוא סוג של מאבק מוחות. אתה רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר ואת המחיר הזול ביותר והמוכר רוצה למכור לך אולי את המוצר הטוב ביותר, אבל כמובן שבמחיר הגבוה ביותר. ואני מדבר באופן כללי ופשטני, בהקשר של המאבק על המחיר. המוכר מרוויח ממחיר גבוה ואתה מרוויח ממחיר נמוך.

מה יגרום למוכר לא לתת לך הנחה?

אז יש כל מיני דרכים איך לגרום למוכר לתת לך הנחה. אבל כאן נדבר על ההיבט הבא. בעיקרון, במה תלוי שהמוכר לא ייתן לך הנחה? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה:

בכמה המוכר בטוח שהמוצר שלו טוב.

בכמה המוכר בטוח שאתה רוצה את המוצר שלו.

בכמה המוכר חושב שהוא יכול לעשות עליך מניפולציות כדי לא לתת לך הנחה.

בכמה המוכר מרגיש חזק ביחס אליך וביכולת שלו להשפיע עליך.

בכמה המוכר מאמין במוצר של עצמו וחושב שהמוצר שלו טוב ושהמחיר שהוא מבקש ממך הוגן.

בכמה שהמוכר מאמין בעצמו כמוכר ובכמה שהוא מאמין ביכולת האישית שלו להשפיע עליך.

בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע מכך שאתה לא תקנה את המוצר שלו.

בנוסף אפשרי להניח, שאיש מכירות מיומן, כנראה שיש לו איזה תסריט לטיפול בהתנגדויות. דהיינו, שאפשרי להניח שאתה לא הלקוח הראשון שלו וכנראה שהוא כבר שמע המון התנגדויות מכירה והתנגדויות מחיר, וכנראה שכבר הוא יודע מה לענות לך כדי לסובב אותך וכדי לא לתת לך הנחה.

וזה בעצם אומר, שאם נגרום למוכר, לחשוב שהוא ירגיש יותר רע, מכך שאתה לא תרכוש את המוצר, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, לא לחשוב שהוא יותר "חזק" ממך, אם נגרום למוכר להרגיש "חלש" ביחס אליך, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, אם נסיט את המוכר מתסריט השיחה שלו, כנראה שהדברים האלו יעזרו לך לקבל הנחה. כי הם יגרמו למוכר לבלבול, לאובדן נאום המכירה שלו, הם יגרמו למוכר אולי לחשוף פרטים שהוא לא רוצה לחשוף, הם אולי יגרמו למוכר להסכים איתך כשהוא לא חייב להסכים איתך, הם יגרמו למוכר להטיל ספק בעצמו, הם יגרמו למוכר לא להאמין במחיר של המוצר שהוא מוכר, הם יגרמו למוכר לחשוב שהמוצר שלו גרוע וכולי. כל הדברים האלו מגדילים את הסיכוי לכך שהמוכר יהיה חלש במשא ומתן וייתן לך את מה שאתה רוצה.

ושוב, כרגע אני מדבר מנקודת המבט הנ"ל ולא מנקודת המבט הבסיסית יותר של לגרום למוכר לאהוב אותך, לרצות לעזור לך, להיות חבר שלך, לרצות שיהיה לך טוב. כי אלו נקודות נוספות ומשלימות, שאינן בהכרח סותרות, אבל כרגע אני לא דן בהן, אלא ב - איך לגרום למוכר להרגיש רע מכך שהוא לא יסגור איתך עסקה ואיך לגרום למוכר להיות פחות מסוגל להתנגד לכך שאתה רוצה לקבל הנחה.

הבהרה: צריך לשים לב ולדעת איך לעשות את כל זה בחוכמה, כמו שתכף אתן כמה דוגמאות. ובנוסף, צריכים לדעת לא בטעות לגרום למוכר להרגיש כל כך רע, אפילו באופן בלתי מודע, עד שאולי הוא לא ירצה למכור לך בכלל. כי אם לא עושים את זה נכון, זה יכול לגרום למוכר לרצות לא למכור לך, לא במחיר יקר ולא במחיר זול, אלא לא למכור לך בכלל. וכמובן, שזה גם יכול להשיג את התוצאה ההפוכה, שזה יגרום למוכר לשנוא אותך ואז הוא לא ירצה לתת לך הנחה לא משנה מה.

ולכן החוכמה היא לדעת, איך לגרום למוכר לאבד את שיווי המשקל המחשבתי שלו ואיך להוציא את המוכר מפוקוס ואיך לשבש למוכר את תסריט המכירה שלו לטיפול בהתנגדויות מחיר שאתה הולך להציג לו, ואיך לעשות את כל זה בצורה חכמה, בלי שהוא ישנא אותך, בלי שהוא ישים לב שאתה עושה לו את זה, בלי שהוא ייקח את זה באופן אישי, ובלי שהוא ישים לב למה שקורה.

ולכן המשימה היא, לבלבל את המוכר, להוציא אותו מפוקוס ולגרום לו לאבד ולהחליש את היכולת שלו להתנגד לזה שאתה רוצה לקבל הנחה ובמקביל לגרום לו להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר שלו, כך שנגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

דוגמאות מה לעשות ואיך להשפיע על המוכר?

אז איך לעשות את זה בפועל? אז להלן מספר דוגמאות:

איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי בעצמו ובמוצר שלו?

אז בעיקרון, אפשרי לעשות את זה בכל מיני דברים קטנים. לדוגמה, המוכר מציע לך משהו לשתות, אז תבקש משהו שאין לו. או לדוגמה באותו הקשר, המוכר מציע לך קפה מקפסולות קפה, אז תשדר סוג של אכזבה, שאתה רצית קפה שהוא יותר איכותי מפולי קפה וכיו"ב. לדוגמה, תשאל את המוכר, האם יש לו קפה מפולי קפה, או לדוגמה "חשבתי שיש לכם מכונה יותר טובה" וכיו"ב. שזה אמור לגרום למוכר להרגיש שהוא לא מספיק טוב ולערער את הביטחון העצמי שלו ואת האמונה שלו בכך שהוא ושהמוצר שלו מספיק טובים.

נסה לשאול את המוכר שאלות שהוא לא יודע עליהן את התשובה. כאשר אתה מדבר עם המוכר על משהו, נסה למצוא במה המוכר טועה ולתקן אותו, כמובן בחוכמה ובצורה עדינה. תנסה ללמד את המוכר, תנסה לגרום למוכר להרגיש שהוא לומד ממך ושהוא התלמיד שלך. תנסה להראות לו שאתה מבין יותר ממנו את מה שהוא מנסה למכור לך.

שאל אותו שאלות על המוצר, שאתה יודע שאין לו עליהן תשובה טובה. או שאל אותו כל מיני שאלות, שאתה יודע שיגרמו לו להרגיש לא בנוח עם המוצר שהוא מוכר. נניח לדוגמה שאתה הולך לרכוש מוצר כלשהו. נסה לחקור את כל החסרונות שיש למוצר הזה, לפני שאתה מדבר עם איש המכירות. תוך כדי השיחה, תשאל את המוכר שאלות, לגבי החסרונות שאתה יודע שהוא מנסה להסתיר ממך.

כמו כן, כשהמוכר מספר משהו טוב על המוצר, תקטין את הדבר הזה. לדוגמה, אתה מול איש מכירות שבא למכור לך בית חדש מקבלן, והמוכר אומר לך שיש בבית שהוא רוצה למכור לך, מזגן. תשאל אם זה מזגן VRF או תסביר למה אתה בכלל לא רוצה את הדגם של המזגן שיש בבית. או לדוגמה שהמוכר מספר לך שבבית שהוא מנסה למכור לך, יש מטבח של חברה יוקרתית כלשהי. תשאל: כמה עולה לצרכן המטבח הזה באותה חברה. או כמה המחירון זיכוי שאתה מקבל על המטבח הזה. כדי להראות לו שאתה מבין את הבלוף של להגיד לך שיש מטבח של חברה יוקרתית, אבל לא ברור כמה המטבח הזה שווה. וגם כדי להראות לו, שאתה יודע שלו זה עולה הרבה יותר זול, כי במחירון זיכויים שהוא נותן לך, זה חושף את העלות שלו של המטבח וכיו"ב.

ואני מזכיר, שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה. דהיינו, לא להעלות את הדברים האלו בצורה שקופה, אלא כדרך אגב, בצורה שתגרום לו להרגיש רע עם עצמו, בלי שהוא ירגיש שעשית לו את זה.

איך לגרום למוכר להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר ממנו?

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא שההנחה שהמוכר ייתן לך, תלויה גם בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע אם לא תרכוש ממנו את המוצר. וזה במה תלוי? איך נגרום למוכר להרגיש יותר רע מהמחשבה שאתה לא תרכוש את המוצר?

אז בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך וגורם ללקוח לדמיין שהוא משתמש במוצר, ככה גם אתה יכול לעשות דמיון מודרך למוכר ולגרום לו לחשוב שאתה רוכש את המוצר. במילים אחרות, תגרום למוכר לחשוב שאתה מאוד רציני ושאתה מאוד רוצה את המוצר. איך? כל מקרה לגופו. אבל בכללי תגרום למוכר להיות בטוח שאתה תכף רוכש את המוצר.

ברגע שאתה עושה את זה, אתה גורם למוכר לשקר את עצמו ולחשוב שאתה כבר רוכש את המוצר, ואז המוכר כבר נהנה בדמיון המודרך שהוא ושאתה עושים לו, מהמחשבה שאתה רוכש את המוצר. בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך, שכאילו הלקוח כבר משתמש במוצר, ככה גם אתה תעשה דמיון מודרך למוכר שאתה כבר רכשת את המוצר.

זה גורם למוכר להרגיש יותר טוב מהדמיון שלו שאתה כבר רוכש את המוצר. וממילא זה יגרום למוכר להרגיש יותר רע מכך שאתה לא תרכוש את המוצר. כי עכשיו אתה כאילו לוקח לו את התחושה הטובה שיש לו מהמחשבה שאתה תרכוש את המוצר.

אתה גורם למוכר להיקשר רגשית לרעיון שאתה רוכש את המוצר. ואז ממילא להתאכזב יותר מכך שאתה לא תרכוש את המוצר.

איך לגרום למוכר להיות מושקע בתהליך המכירה?

נקודה נוספת, ככל שיש למוכר יותר מה להפסיד מכך שלא תרכוש, כך גדל הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה. ואיך נגרום למוכר להפסיד יותר מכך שהוא לא ייתן לך הנחה? תשובה: נגדיל את העלות האלטרנטיבית שלו למכור למישהו אחר. ואני אסביר:

כאשר אתה רוצה לקבל הנחה מהמוכר, המוכר שואל את עצמו, איפה לדעתו הוא ירוויח יותר או יפסיד פחות, האם באפשרות של לתת לך הנחה ולסגור איתך עסקה, או באפשרות שאתה לא תרכוש ושהוא יצטרך למכור למישהו אחר במחיר יותר גבוה. כי יש עלות למכור לך עם הנחה, אבל יש גם עלות למכור למישהו אחר בלי הנחה. כי יש עלות למוכר להתחיל תהליך מכירה חדש עם לקוח חדש, שאולי ישלם לו יותר, אבל מצד שני לא בדיוק ברור מה יקרה עם הלקוח האחר.

וצריכים לדעת, שככל שתהליך המכירה מתארך, ככה הרווחיות של העסקה יורדת. כי יש עלות למוכר, גם לתהליך המכירה עצמו. כי המאמץ של המוכר למכור לך, גם הוא עולה כסף וזמן וכאב ראש ועצבים של המוכר. ולכן זה אומר ש:

ככל שתהליך המכירה שלך מול המוכר, יהיה יותר ארוך, ככה יהיה יותר כדאי למוכר לתת לך הנחה, יותר מאשר לנסות למכור ללקוח אחר במחיר אחר. כי נניח שאתה מיד ברגע הראשון אומר למוכר שאתה רוצה הנחה שהוא לא מוכן לתת לך, אז ברמת העיקרון הוא עדיין לא השקיע הרבה כסף בלנסות למכור לך. כך שאם לא תקנה, אז ההפסד של המוכר מכך שלא תקנה, יהיה יחסית קטן.

אבל ככל שתהליך המכירה שלך עם המוכר מתארך, ככה ההפסד הכספי של המוכר, מכך שלא תקנה, נהיה גדול יותר. ולמה? כי המוכר כאילו כבר מושקע בעסקה איתך, הוא כבר השקיע המון משאבים בלנסות למכור לך. ולכן אם לא תרכוש, אז הוא מפסיד יותר כסף ומשאבים, מכך שאתה לא קונה.

לדוגמה: נניח שהמוכר השקיע בלנסות למכור לך 5000 ש"ח. לדוגמה בעלות הפרסום, עלות הליד, עלות שיחת הטלפון, עלות הפגישות, עלות חומרי המכירה וכולי. עכשיו, האם יהיה כדאי למוכר במקרה כזה, לתת לך הנחה של עוד 1000 ש"ח או שכדאי לו לאבד את המכירה ואז ירד לטמיון הכסף שהוא השקיע בך עד כה?!

תשובה: הכל ביחס לאלטרנטיבות שיש למוכר באותו הרגע. אבל מה בטוח נכון? תשובה: בטוח נכון שככל שהמוכר השקיע יותר משאבים בלנסות למכור לך, ככה במובן מסוים זה יהיה בזבוז משאבים עבורו אם לא תרכוש בסופו של דבר, וככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

ולכן, אם אתה רוצה לקבל הנחה, אז תגרום למוכר להיות מושקע בתהליך, להשקיע יותר זמן, יותר פגישות, יותר משאבים וכולי בניסיון שלו למכור לך. ככה זה מגדיל במובן מסוים, את כמות ההפסד שלו, אם הוא לא ימכור לך.

ושוב, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, שלא ליצור אצל המוכר את המחשבה שאתה לא רציני ואז ממילא זה עשוי לשבש את הרעיון של לגרום למוכר להיקשר רגשית למחשבה שאתה הולך לרכוש את המוצר, כמו שהסברתי קודם. כמו כן, אם המוכר יחשוב שאתה לא רציני, אז מראש הוא סוג של ישלים עם זה שהוא מאבד את הכסף של העלות גיוס שלך, וככה הוא ירגיש פחות רע במובן מסוים, אם לא תרכוש בסופו של דבר.

סיכום:

לסיכום: יש כל מיני דרכים לגרום למוכר לתת לך הנחה. אחת מהן היא, לשבש לו את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך. וזה, באמצעות שאתה שואל אותו שאלות שאין לו תשובה עליהן, שאתה מראה לו שאתה מבין בדברים שהוא לא מבין בהם, שאתה גורם לו להרגיש תלמיד שלך, שאתה גורם לו לחשוב על החסרונות של המוצר שלו, שאתה גורם לו להרגיש שהוא לא מספיק טוב, אפילו לא בכוס הקפה שהוא מביא לך.

כמו כן יש גם את ההיבט של לעשות למוכר דמיון מודרך לכך שאתה רוכש את המוצר, כדי לגרום לו להיקשר רגשית למחשבה שאתה רוכש את המוצר.

וגם יש את הרעיון של לגרום למוכר להשקיע המון משאבים בתהליך המכירה שלך, כדי לגרום לו להפסיד עוד יותר מכך שלא תרכוש את המוצר שלו.

כל הדרכים האלו, הן כמובן במקביל לכל שאר השיטות של איך לקבל הנחה, שבחלקן הן מגיעות מהצד ההפוך, של להתחבר למוכר בקטע חברי. ושוב, אין סתירה בין הדברים, כי אפשרי גם וגם הכל במקביל.

וכמו שאמרתי אני אומר שוב: את הכל צריכים לדעת לעשות בחוכמה, כדי לא לגרום לו לשנוא אותך באופן מודע, שאז כנראה תשיג תוצאה הפוכה. וכמובן, שבהמון מובנים כדאי לשמור על תום לב במשא ומתן וצריכים לדעת שיש גבול מוסרי / חוקי להטעיה של המוכר וכולי.

נקודה נוספת שחשוב להזכיר היא ש: ככל שהמוכר יותר חכם ויותר נצמד לאמת, ככה כמובן שיהיה יותר קשה לעשות עליו מניפולציות כלשהן וכולי. וכך גם בדיוק מהצד השני כמובן, ככל שאתה הלקוח תהיה יותר חכם ויותר איש אמת ישר, ככה יש יותר סיכוי שלא יוכלו לעשות עליך מניפולציות וכולי.
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... תקנה בזול תשלם ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך המחיר משפיע על הלקוח? תמחור מוצרים, אחריות ארוכה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? בקשת הנחה, האם לבקש הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוחות? המשמעות של ... בצורה נכונה? איך לבקש הנחה מהמוכר? איך לבקש הנחה על מוצר? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לקבל הנחה? למכור בזול, למכור ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
...אפשר לבקש הנחה בכך שמדגישים שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר או שיש הצעות מתחרות טובות יותר. סיכום המחיר הוא לא רק מספר - הוא מייצג רווחיות, איכות, תפיסת מותג, מצב עסקי ועוד. הבנת הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום...
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
...מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב. לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת? אם הלקוח מגיע בגישה של אני משלם ולכן מגיע לי הכול, נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר. מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר? להיות אדיבים...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
...לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר. או לדוגמה שגורמים ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה. או לדוגמה שמכניסים...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
...צורך לסרב למישהו בצורה שאינה פוגעת בו, אתה יכול להיעזר בטכניקות אלו. אם מדובר בעובד המבקש לצאת מוקדם, למשל, אתה יכול להפנות אותו לחשיבות המשימות שעליו להשלים במקום להתעקש על כך שיישאר בעבודה. ההבנה שהצד השני לא תמיד מבקש את הבקשה בגלל צורך אמיתי אלא מתוך מניעים שונים יכולה לעזור לך לזהות את הדרך בה תוכל לסרב מבלי לפגוע. איך לסרב בנימוס? טכניקות מניפולציה בסרוב איך לשכנע לקוח בלי לפגוע? סירוב בעסקים איך לסרב מבלי לפגוע כיצד לשכנע מבלי להרגיש מניפולטיבי? כן הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות...
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
...מישהו אחר מטעמו, ירכוש ממך עוד מוצרים. שמצד האמת זה לא בהכרח נותן לך משהו אמיתי, כי אלו רק הבטחות. ובתמורה לכך תיתן ללקוח הנחה. דהיינו,, תקבל מהלקוח תמורה דמיונית, תמורה וירטואלית, תמורה שהוא לא באמת מחויב לה ושהוא יכול לתת לך אותה בקלות, ובתמורה אליה תיתן לו הנחה. דהיינו, תבצע עם הלקוח שלך עוד עסקה באופן וירטואלי ובתמורה לעסקה הזאת, תיתן לו הנחה. וכמובן שיש גם את הסיבה שאתה נותן לו הנחה, כי אתה רוצה לעשות לו טוב, כי המצב שלו מאוד קשה כלכלית וכיוב ואתה רוצה לבוא לקראתו, לא מתוך שיקול עסקי אלא מתוך...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
...יחשוב שאתה נותן לו הנחה, כי אין לך מספיק ביקוש. כי בדרך כלל נותנים הנחה, כשאין מספיק ביקוש. ככה שאם אתה נותן הנחה, אולי אין למוצר מספיק ביקוש. ואם אין למוצר מספיק ביקוש, אולי זה בגלל שהמוצר לא הכי טוב שיש. ואז אולי לא כדאי לרכוש את המוצר גם לא אחרי הנחה. בגלל כל הסיבות האלו וגם כמובן בגלל סיבות נוספות, צריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, שעצם זה שאתה נותן הנחה ללקוח, זה עושה לו גם רע ולפעמים הלקוח לא ירכוש...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
...בכל מקום אפשרי, ותהפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת, תוכלו להרוויח הרבה יותר. איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן, יש מצבים שבהם ידוע מראש שבסופו של דבר תתבקש הנחה. הסיבות לכך יכולות להיות תחרות בשוק, התעקשות של הלקוח על מחיר נמוך יותר או תנאי עסקה שמצריכים הורדת מחיר. לעיתים, אפילו ידועה מראש גובה ההנחה שתצטרכו לתת, אך עצם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להשתכנע ברעיון איך לאהוב עבודה במכירות? מה התקציב של הלקוח? לתמחר מוצר יותר יקר נוסחה לשכנע אנשים איך להתמודד עם קושי למכור? לשווק מוצרי יוקרה למה לא לברר את צרכי הלקוח? לעשות קמפיין שיווקי מניפולציות באהבה לשכנע בוחרים להצביע לך ניתוח תהליכי שיווק חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי להתייחס אל הבוס כלקוח איך לעשות מניפולציה על מישהו? מכירות ללקוחות ליצור אמון אצל אנשים הצגת מידע ללקוח יכול לשכנע כל אחד בכל דבר לקדם את העסק גם בלי לקוחות לבקש בצורה משכנעת להעביר ללקוחות לשמר לקוח מתי לחשוף את המחיר ללקוח? לקוחות יבואו דווקא אלי איך לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות איך לגרום למישהו להרגיש חזק? לשכנע אנשים בפייסבוק התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון אילו מוצרים למכור? תהליך שיווק לכתוב בהצעת המחיר ללקוח זיהוי שתילת מחשבות מה זה שיווק? שיווק בשכנוע ישיר חומרי שיווק טובים למה לא לעשות מניפולציה? למכור ללקוח בעולם המושגים שלו איך להעלות את המחיר ללקוחות? לרמוז ללקוח איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות איך למכור ללקוח את שיחת המכירה? לחפש לקוחות חדשים שיקולים האם לתת הנחה ללקוח איך לשכנע בוס? התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? האם חייב למכור? מניפולציות רעות איך לסגור עסקה עם לקוח? תגמול יעדי מכירות איך למכור עט? איזה יעדי מכירות להציב? איתור התקציב של הלקוח האם nlp עובד? מה לעשות כשאין לקוחות? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? בלי לרמות את הלקוח לשתול ללקוח מחשבה אנשי מכירות מרמים לקוחות למכור בהתכתבות איך לרכוש את אמון הלקוח? לקוח עם דרישות להציע ללקוח מחשבות מניפולציות מניעי הרכישה של הלקוח איך לעשות כסף מלקוחות טובים? בעיה של לקוח להציג ללקוח הטבת הנחה לשכנע לקוח שלך לקנות להיות איש מכירות שטח לכתוב נאום משכנע לפרט את הצעת המחיר ללקוח לקוח מתנגד איך לקוח מפרש את התמחור? לשווק מוצר גרוע טראומה ללקוח להשתמש במוצר בחינם לקוח כועס השקעה במכירות שיטות לניהול משא ומתן בוס כלקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף ליצור אמון עם אנשים לעצור לקוח לעבוד עם המון לקוחות איך לעמוד בעומס מכירות? לא להצליח למכור לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם משפך שיווקי צר שיווק ללקוחות לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה למכור ספק כוודאות לגרום למישהו לעשות כרצונך לבנות תהליך שיווק איך המחיר משפיע על הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קאוצינג, לשתול מחשבות בנושאי איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 06_09_2025 השעה 15:52:01 - wesi28