אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך נוצר אמון? ✔אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך נוצר אמון?, nlp קורס, אומנות התקשורת, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע אישה, לשכנע בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע אנשים לתרום, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לדעת לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp שינוי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, סודות הרטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדות קניה, nlp עוגנים, לשכנע פירוש, שכנוע עצמי, שיטה לשכנוע ההמון, לשכנע אבא, דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שתילת מחשבות, איך לגרום למישהו, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, ניתוב לשוני פיזיולוגי, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את בעלי, שינוי עמדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים?

אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע.

מה המשמעות העמוקה של "לתת אמון" באדם אחר?

אליעד מסביר שהמילה "אמון" מגיעה מהמילה "אמן" - כלומר, "אמת". לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי.

לדוגמה, כששופט אומר "אני לא נותן אמון בעד הזה", הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את הסיפור כאמיתי. מי שנתפס בעיניך כאמין הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר.

כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון?

אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת.

מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח?

הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה.

אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה לרמות, האמון ייפגע בצורה משמעותית הרבה יותר.

איך אפשר לשקם אמון אחרי שהוא נפגע?

אליעד כהן מסביר מספר דרכים לשיקום אמון לאחר פגיעה:
  • הזמן כגורם משקם: ככל שהיחסים ממשיכים להתנהל ללא אירועים חריגים נוספים, האדם שוכח בהדרגה את האירוע שפגע באמון, בדיוק כפי שאדם שוכח דברים אחרים שהפריעו לו בעבר.
  • אמפתיה וקרבה אישית: הספק יכול להגדיל את רמת האמון על ידי כך שיגלה אמפתיה כלפי הלקוח, יזדהה עם רגשותיו, יקשיב לו ויבין את הצורך שלו. ככל שהלקוח ירגיש קרבה גדולה יותר, כך האמון יתאושש מהר יותר, כי הוא ירגיש שהספק הוא אדם קרוב לו, ולכן פחות סביר שירמה אותו.
  • פיצוי ולקיחת אחריות: כאשר הספק מכיר בטעותו ומתנצל, מציע פיצוי כלשהו או נותן הטבה אחרת - זה עשוי לשקם את האמון, כי הלקוח מבין שהטעות לא נעשתה במזיד.
  • הוכחה מעשית: במקום להסתמך על אמון בלבד, אפשר לספק ללקוח הוכחות מעשיות שמונעות ממנו את הצורך לתת אמון בלבד, למשל לשלם מראש או לספק הוכחות ברורות לכך שהסחורה סופקה במלואה.
אליעד מדגים גם את תהליך יצירת האמון באמצעות דוגמה פשוטה מחיי היומיום: אדם שזורק קובייה שוב ושוב ורואה תמיד את אותה התוצאה, מתרגל לחשוב שתוצאה זו היא ודאית. אם פתאום מתקבלת תוצאה אחרת, האמון שלו בתוצאה הקודמת מתערער. באותו אופן,...
ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת כאשר קרתה טעות נגיד מצד הספק עכשיו הטעות יכולה להיות במכוון או שלא במכוון עכשיו ברגע שקורה תקלה אחת זה עלול כאילו להטיל ספק באמון שהיה ביניהם, עכשיו השאלה איך אפשר מכאן להבא, שזה אמון מה כל דבר אתה צריך לבדוק.

אליעד: במה זה תלוי?

ש: זאת נקודה אחת אבל מנקודה נוספת בכלל באופן כללי איך מערכת האמון נבנית מלכתחילה.

אליעד: אז בא ננסה להבין מה זה אמון ומה אחר כך בסדר, אז מה זה אמון מה זה לתת אמון במישהו מה ההגדרה?

ש: שאפשר לסמוך עליהם.

אליעד: מה המהות של אמון, אתה נותן בה אמון באופן יחסי לפחות יותר מאשר במישהו זר ומה זה אומר לתת אמון, מה המהות של לתת אמון מה המהות של האמון, הנה מה זה אמון?

ש: זה לחשוב שהדברים יהיו כרצוני.

אליעד: מה, מה קשור כרצוני עכשיו כן זה ברור אבל מה בגדול לתת אמון?

ש: אני חושב שהרצון זה השורש של האמון.

אליעד: מה זאת אומרת?

ש: שמי שאני נותן בו אמון לא יאכזב אותי.

אליעד: אתה סומך עליו שיהיה יותר כרצונך.

ש: שיהיה יותר כרצוני שיעשה את הדברים יותר כרצוני.

אליעד: אבל זה אמון במובן מסוים אבל בגדול מה זה לתת אמון נגיד שהיא תספר לך סיפור או מישהו זר יספר לך סיפור למי אתה כנראה תאמין יותר.

ש: למישהו יותר קרוב.

אליעד: יפה למה למרות שזה לא קשור לרצון שלך, נכון בא נניח שזה לא קשור למילוי הרצון מילוי רצון זה מקרה פרטי של לתת אמון, יש לתת אמון בבן אדם באופן כללי ואז אחת הנגזרות של זה זה שאם אתה נותן בו אמון אז אתה כנראה תסמוך עליו שהוא יותר יהיה כרצונך אבל לתת אמון זה יכול להיות בעוד מקרה נגיד השופט אומר "אני לא נותן אמון בעד הזה אני נותן אמון בעד השני" נכון עכשיו זה לא קשור לשופט השופט מה אכפת לו כאילו, אז מה המהות של לתת אמון?

ש: זה להיות משכנע גם.

אליעד: שמה אבל מה זה נתינת אמון?

ש: להזדהות עם.

אליעד: להזדהות מה זאת אומרת להזדהות?

ש: לראות אותו כאני.

אליעד: לא בהכרח, למה לא בהכרח כי נגיד יכול להיות שאתה לא נותן אמון בעצמך בכלל אתה לא נותן אמון בעצמך ואתה נותן אמון במישהו אחר, אז עוד פעם מה המהות של נתינת אמון נו אתה אמור לדעת, מה זה מילה אמון מלשון מה זה?

ש: אמונה.

אליעד: אוקי מה זה אמונה נגיד, רגע המילה אמון זה רק מלשון אמונה אולי יש עוד.

ש: אמת.

אליעד: יפה אמון זה מלשון אמן, אמן זה אמת נכון יפה, לתת אמון זה בעצם עד כמה אתה חושב שהבן אדם השני. כן תשתיק אותו שמה.

ש: אמן זה אמת?

אליעד: כן אמן זה אמת עכשיו השאלה היא עד כמה אתה חושב שהדברים שאמרו לך הם מחויבים לתת אמון במישהו זה בעצם לחשוב שמה שהוא אומר לך זה מחויב, זה המהות של אמון. אוקי זה הבנו קודם כל אז לתת אמון פירושו לחשוב שמה שאמרו לך זה מחויב, אתה איתנו אוקי עד כאן הבנת?

ש: כן.

אליעד: יפה זאת אומרת או במילים אחרות, עכשיו אם אתה חושב שמה שהבן אדם השני אומר לך זה מחויב ממילא אתה יכול לגזור מזה שאתה יכול לסמוך על מה שהוא אומר ומזה אתה כבר כאילו מלא פרמטרים להוציא אבל לתת אמון זה אני מאמין כאילו אתה מאמין אתה חושב שמה שאומרים לך זאת אמת. עכשיו איך זה מתחבר למה שהוא אמר שבגדול אם יש מישהו שאתה חושב שמה שהוא אומר לך זה לא אמת אז ממילא אתה לא יכול לסמוך עליו שהוא לא יפגע בך כי מי שירצה לפגוע בך הוא כנראה ישקר אותך כדי לפגוע בך אז לתת אמון זה כאילו לחשוב "מחויב שאני לא רוצה שיפגעו בי אז אני מאמין שהוא לא ירצה לפגוע בי".

זאת אומרת יש קשר בין זה שאתה סומך על זה שהבן אדם לא יפגע בך לבין זה שאתה חושב שהדברים שלו מחויבים כי הרבה פעמים בן אדם שפוגע בך הוא יעשה את זה בצורה של שקר, עכשיו ואז אתה אומר "אני לא נותן בו אמון כאילו אולי הוא אומר לי משהו אבל הוא משקר אותי והוא ינסה לפגוע בי" ואז לבן אדם אחר אתה אומר לו "אם הוא אמר לי אני נותן בו אמון במובן שכאילו אם מה שהוא אומר לי זה מחויב אז אם הוא אמר לי שהוא לא יפגע בי אז כנראה שהוא לא יפגע בי". אתם הבנתם את החיבור בין, מה אתה הבנת?

ש: זה נשמע דברים שונים.

אליעד: כן אבל איך הנתינת אמון בהיבט הכללי של לחשוב שמה שאומרים לך זה מחויב איך מזה אנחנו גוזרים את התחושה של אני נותן בו אמון במובן של אני מאמין שהוא לא יפגע בי, איך מה הקשר?

ש: שאם הוא אומר שהוא לא יפגע בך אז אתה מאמין לו אתה יכול לתת לו אמון והוא יגיד אני כן אפגע בך ואז זה עדיין אתה נותן לו אמון שהוא יעשה את זה.

אליעד: בדיוק זאת אומרת בשונה ממישהו אחר שאתה לו נותן בו אמון שאז הוא יכול להגיד לך אני לא אפגע בך אבל אתה לא נותן בו אמון כי אתה אומר אולי הוא משקר. אוקי עכשיו או במילים אחרות בעצם אם אתה רוצה אתה מספק למישהו סחורה נגיד והוא נותן בך אמון בהתחלה הוא נותן בך אמון, עכשיו איזה אמון הוא נותן בך למה הוא נותן בך אמון בהתחלה כי אין לו ברירה עכשיו גם כי אין לו ברירה כי אם הוא לא ייתן בך אמון אז הוא לא יכול לעבוד איתך והוא לא יכול לתת אמון באף אחד בגדול ודבר שני אתה גם חתום על איזה חוזה או משהו כי כנראה החתימו אותך על איזה חוזה.

ש: או שאולי לא כדאי להסתכן.

אליעד: כן אבל האמון הזה זה סוג של אמונה. עכשיו אמונה נבנית גם מתוך הרגל זאת אומרת אם אתה כל יום תבוא בבוקר ותספק סחורה למישהו המוח שלו בסוף מתחיל לחשוב שזה כמו שאתה מאמין שמחר השמש תזרח אם כל יום אתה תעשה פעולה מסוימת המוח כאילו יגיד כנראה שזה יקרה, אוקי או במילים אחרות הלקוח נותן אמון בספק לצורך העניין במקרה הספציפי הזה נותן אמון זאת אומרת הוא חושב שמה שאמרו לו שיקרה יקרה שזה מחויב שזה יקרה זאת הכוונה נותן אמון.

עכשיו אמון כמו כל דבר זה דבר שנבנה כי בסופו של דבר זאת אמונה, עכשיו זה לא מבוסס פה על דברים שמחויבים מצד השכל זאת אומרת מה יכול אם נגיד אמון נפגע נגיד שאמון נפגע מה אפשר לעשות אם אמון נפגע אפשר לעשות אולי שיטה שהיא תהיה מבוססת על משהו שהוא לא כרוך באמון משהו שהוא יותר מחויב מאמונה כללית, זאת אומרת לו יצויר נגיד שאתה אומר למישהו נגיד שמישהו מאמין שתספק לו סחורה וברגע שסיפקת לו את הסחורה אז הוא כבר לו נותן בך אמון שתספק לו את הסחורה כי זה מחויב שסיפקת לו את הסחורה הוא רואה בעיניים שיש סחורה.

נכון זאת אומרת בתיאוריה אם מישהו אומר "אני לא נותן בך אמון" אז לא תמיד הפתרון אם מדברים באופן כללי לא תמיד הפתרון הוא לגרום לו להאמין בך לפעמים לגרום לו לא להצטרך להאמין בך, לקחת את הדבר שאתה רוצה שיאמין בך ולהפוך את זה ליותר מחויב בעיניו לא במובן של יותר יאמין אלא במובן שהוא לא יצטרך להאמין תגיד לו "מה אתה רוצה אתה רוצה להאמין שאני אשלם לך אני אשלם לך מראש" לדוגמה, אוקי עכשיו במקרה הספציפי שלך שם זה לא אפשרי. עכשיו בנושא הספציפי הזה נגיד שאתה מספק למישהו סחורה אוקי ונגיד הייתה סוג של הפרת אמון, מה זה הפרת אמון שנגיד הוא אמר לך אני רוצה עשרה קילו והבאת לו תשעה עכשיו זה סוג של הפרת אמון, למה הפרת אמון כי הוא מתחייב ללקוחות שלו למשהו מסוים והוא סמך עליך שתיתן לו עשר נתת לו תשע.

עכשיו מה האמת שאמון נבנה מהרבה פרמטרים זאת אומרת אמון נגיד מול בן אדם כזה הוא לא נבנה רק על בסיס אם הבאת לו או לא הבאת לו הוא נבנה גם על עוד שאר הפרמטרים, זאת אומרת לדוגמה עכשיו בא נעשה את זה יותר נרחיב, נגיד שאתה תבוא בבוקר ואתה תגיד לו בוקר טוב איך המוח עובד אני אסביר איך המוח עובד, נניח אתה תבוא בבוקר תגיד לו בוקר טוב ועכשיו אם כשאתה תגיד לו בוקר טוב זה יעשה לו טוב אז זה עצמו יגרום לו לתת בך אמון, למה זה יגרום לו לתת בך אמון כי אם אתה תגיד לו בוקר טוב והוא כאילו לא ייתן בך אמון זה בעצם אומר שהוא חווה אותך כבן אדם זר אם הוא חווה אותך כבן אדם זר אז הוא בעצם מאבד מהערך של הקרבה שהוא מקבל כשאתה אומר לו בוקר טוב.

אתה כאילו יכול ליצור אינטרס לבן אדם השני לתת בך אמון, למה אז אני מסביר עוד פעם לדוגמה נגיד כשאתה אומר בוקר טוב אתה נחמד אליו ואז זה נותן לו תחושה של קרבה, עכשיו אם הוא יגיד "לא הבן אדם הזה אני לא מכיר אותו לא יודע מי הוא בכלל" נגיד אתה תלך ברחוב סתם מישהו יגיד לך בוקר טוב אין לזה הרבה משמעות אבל אם מישהו שאתה מכיר אומר לך בוקר טוב יש לזה יותר משמעות כי זה כאילו יותר תחושה של קרבה, עכשיו שני אנשים אמרו לך בוקר טוב בוקר טוב זאת קרבה אבל לאיפה אתה יותר מרגיש קרבה כשבן אדם זר או בן אדם קרוב כשבן אדם קרוב, זאת אומרת שהאינטרס שלו לחשוב שאתה בן אדם קרוב אליו. עכשיו במי אתה בדרך כלל יותר אמון בבן אדם שיותר קרוב אליך, למה כי הבן אדם שאתה הכי מאמין לו בעולם בברירת מחדל זה לעצמך, אוקי אתה בדרך כלל מאמין לעצמך למה כי אתה חושב שאתה לא תרמה את עצמך לפחות על עצמך אתה יכול לדעת אם אתה מרמה את עצמך או לא.

אוקי עכשיו אז אם בן אדם קרוב אליך יותר אתה יותר תיתן בו אמון כי אתה יותר חושב שהוא זה אתה, עכשיו זה בעצם מביא אותנו למצב שאם אתה תהיה נחמד אליו אז הוא בעצם האינטרס שלו להרגיש שאתה קרוב אליו ואז האינטרס שלו לתת בך אמון כי אם הוא יגיד "אני לא מאמין לך" שזה בעצם במילים אחרות להגיד אתה בן אדם זר אם אתה בן אדם זר אז הוא כבר לא יכול ליהנות משאר הדברים. מה עכשיו בעצם הסברתי שנגיד שאתה רוצה לגרום לו לאותו בן אדם לתת בך אמון את האמון אתה יכול לבנות מסביב לא רק דרך, לא רק ברמה הטכנית של "טוב מעכשיו אני אתחיל לתת לו סחורה ואני אתנצל ודברים כאלה" זה לא רק על המימד הזה, אתה צריך בגדול לגרום לו להרגיש יותר קרבה אישית.

אם לדוגמה נגיד אתה, דוגמה נגיד שהוא אומר לך "למה לא הבאת לי עשרה קילו התחייבת לי לעשר למה הבאת לי תשע" אם נגיד אתה תגלה אמפתיה כלפיו, אם אתה ישר תתגונן "תקשיב אתה לא הבנת הייתה טעות" זה סיפורים ועניינים אם אתה נגיד תדבר אליו כמו לבן אדם זר, אם הוא ירגיש שאתה בן אדם זר שאתה לא מבין אותו אז הוא יגיד "זה בן אדם זר איך אני יכול לתת בו אמון" אבל אם נגיד שהוא מתלונן אתה תגלה אמפתיה " תראה אני מבין אותך נכון אתה צודק, מה קרה למה היית צריך עשר" אתה יודע דובב אותו כאילו שירגיש כן שאתה מזדהה איתו אז הוא יגיד "וואלה הבן אדם הזה מתעניין בי" מתעניין בי כנראה מאמין שאתה קרוב אליו, אתה קרוב אליו אז אם אתה תגיד לו "תקשיב הייתה טעות" או משהו אז הוא ייתן בך יותר אמון מאשר נגיד לא גילית כלפיו אמפתיה.

אתם הבנתם כאילו אותה סיטואציה אם נגיד גילית כלפיו אמפתיה שידרת לו שאתה זה הוא אם שידרת לו שאתה זה הוא אז הוא יותר ייתן בך אמון מטבע הדברים. מה אני בעצם מנסה לומר לך בשאלתך שאם אתה חושב שאמון נבנה רק על בסיס הדבר הספציפי כאילו אם השמש, אם נגיד כל יום ירד גשם אז יש לך אמון שירד גשם אם יום אחד הפסיק אז האמון שלך מתערער אז אם אתה חושב שכאילו בסופו של דבר הבן אדם בונה את האמון שלו רק על בסיס המבחן והתוצאה הסופי של הדבר הספציפי אז זה לא באמת ככה כי אמון נבנה על כמה בסיסים גם על בסיס של כמה הוא חושב שהגיוני שתפשל גם על בסיס של כמה עד עכשיו אתה עמדת בהסכם וכל שזה יותר פעמים עמדת בהסכם אז במוח שלו יש לו הוא מתחיל להאמין הוא מתרגל לחשוב שזה קרה אבל גם מעוד דברים מסביב, זאת אומרת אם באופן יחסי הוא ירגיש שאתה בן אדם קרוב אליו אז הוא ממילא ייתן בך יותר אמון. אתה הבנת?

ש: יש עוד נקודה נגיד קרה מקרה שיכול לגרום להפרת האמון נגיד טעות כזאת מכוונת או לא מכוונת.

אליעד: אם זאת טעות איך זה יכול להיות מכוון.

ש: לא הכוונה כאילו היה חסר נגיד בסחורה לדוגמה, עכשיו אז אפשרות אחת זה שבאירוע עצמו הוא יפרש את זה כטעות לא מכוונת וכדומה הוא יפרש את זה לא לרעה עכשיו אז אני עכשיו הבנתי שכאילו אם הוא יפרש את זה לטובה או לרעה זה תלוי בכל מיני דברים נכון בכל מיני גורמים.

אליעד: מה זאת אומרת לטובה או לרעה?

ש: זאת אומרת האם הוא כל פעם שאתה מביא סחורה אומר החסירו לי במכוון או שלא ספרתי, כאילו הוא מתחיל עכשיו לחשוד או שהוא יגיד "לא זה בטח טעות". עכשיו זאת נקודה אחת אני מדבר על נקודה אחרת נוספת שנגיד שהוא פירש את זה שבעצם כנראה הוא מרגיש שנשבר האמון זאת אומרת הוא באמת חושד בספק.

אליעד: השאלה היא גם כמה נזק נגרם לו כי אם נגרם לו נזק גדול אז הוא יותר יחשוד.

ש: לא אבל בהנחה שהוא חשד.

אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי השאלה כמה נזק נגרם לו אם נגרם לו נזק גדול אז בעצם המוח נכנסה לו מחשבה שאומרת "זה הבן אדם הזה עושה לי רע אז הבן אדם הזה עושה לי רע" ממילא זה סוג של הפרת אמון, ממילא הוא גם מרגיש רחוק. הבנת אותי אני מסביר לך שזה גם תלוי בזה תלוי גם בכמה נזק נגרם לו אם אתה תתחייב לבן אדם במשהו ולא תעמוד במילה שלך ונגרם לו הרבה נזק הרבה יותר תהיה הפרת אמון מאשר אם אתה לא תעמוד במילה שלך ולא נגרם לו הרבה נזק כי צרב לו במוח מחשבה שאומרת "הוא עשה לי רע" זה בעצם במילים אחרות "הוא זר הוא רחוק אני לא יכול לתת בו אמון" זהו, אוקי אז תמשיך.

ש: עכשיו אם את האירוע הזה.

אליעד: עכשיו האם אתה לא עושה מניפולציה כשאתה אומר "הוא חושב שיש פה הפרת אמון רצינית" זה מה שאמרת נכון?

ש: בסדר לא משנה איזו רמה.

אליעד: זה מה שהוא אומר או זה מה שהוא חושב אולי הוא חושב שזאת הייתה טעות אנוש והוא רק רוצה להוציא פיצוי הוא אומר "הפרת אמון" וסיפורים, למה אתה מניח שהוא הפר אמון למה אתה מניח אולי הוא רק רצה להוציא כסף, רצה להוציא פיצוי רצה משהו.

ש: לא אבל נגיד שהוא תפס אותך שבאמת הוא משקר נגיד לדוגמה.

אליעד: שיקר או טעה?

ש: או טעה שיקר.

אליעד: עובדתית מה ואם הוא רצח אותו מה קרה מה זה אם, מה היה באמת אנחנו מדברים על מקרה תיאורטי?

ש: לא מקרה ספציפי.

אליעד: יפה אז מה היה שהוא תפס אותו משקר שהוא שיקר לו, ראה בעיניים שהוא הכניס לו תשעה ארגזים ואמר אני הכנסתי עשר, ברמה כזאת שזה שקר במזיד שאין מה לדון לכף זכות מה האמת, בא נגיד שאמרו לו יש לך מאה ארגזים והיה תשעים ותשע עדיין זה שקר אבל עדיין זה לא שקר במזיד כי יכול להיות שחשבו שיש מאה אמרו לו מאה היה תשעים ותשע זה לא, תלוי כמה הוא חושב מה הסיכוי שמישהו ניסה לרמות אותו ומה הסיכוי שזאת...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
...נראית, והיא עצמה חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל כמה קילוגרמים. ובמקרה כזה לדוגמה, ברמת המודעות, הבחורה תעדיף שתגיד לה שהיא נראית טוב. אבל באמת בתת המודע של הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת. ובמקרה כזה לדוגמה, הכי טוב, זה לומר את כל הצדדים. גם לומר לה שהיא מושלמת ונראית טוב. וגם אחרי כמה שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה...
זוגיות אחרי בגידה, האם להמשיך בזוגיות? האם לקנות או למכור? מסחר במניות, מניה יורדת, מניה עולה, מה יהיה בעתיד? להמשיך אחרי בגידה, להתמודד עם בגידה, לסלוח על בגידה, הפרת אמון, קבלת החלטות
זוגיות אחרי בגידה, האם להמשיך בזוגיות? האם לקנות או למכור? מסחר במניות, מניה יורדת, מניה עולה, מה יהיה בעתיד? להמשיך אחרי בגידה, להתמודד עם בגידה, לסלוח על בגידה, הפרת אמון, קבלת החלטות
...את איתו את תרגישי בלי ערך לכן את עוזבת, זאת אומרת השיקול הוא בכל מקרה על העתיד אוקי אבל לפעמים העתיד מושפע מהעבר. עכשיו ברמה היותר גנרית ברמה היותר כללית אם בן אדם עשה משהו בעבר זה עוזר לנו במסגרת השיקולים לגבי אם אנחנו חושבים שהוא יעשה את זה בעתיד שוב או לא, שוב או לא יעשה את זה שוב אבל זה עדיין לא אומר בהכרח זה יקרה שוב זאת אומרת המניה ירדה בעבר זה עוזר לנו לשקלל האם אנחנו חושבים שהיא תעלה בעתיד או לא אבל לא בהכרח שאם היא ירדה שהיא תרד ולא בהכרח שאם היא עלתה היא תעלה ואם אתה אמור לקנות ולמכור...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
...ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. והסיבה לכך היא, כי אדם זר שמדבר איתך, הוא חש תחושה בסיסית של זרות ושל חוסר התאמה בינך לבינו. ומטבע הדברים, אדם אחר יתנהג כלפיך בחשדנות כלשהי, משום שהוא מרגיש שאתה והוא שני אנשים זרים, ושלא בטוח שיש לכם אינטרס משותף, אלא אולי יש ניגוד אינטרסים וכיוב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
...הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם שני אנשים אויבים, ואחד אומר לשני אני מאמין בך באופן מוחלט וללא ספק, הצד השני עשוי להיבהל ולחשוד שיש כאן מניפולציה. במקרים כאלה, מומלץ דווקא להזדהות עם הספקות שיש לצד השני ולהציג שגם לך יש ספקות מסוימים. כך, אתה מראה שאתה מודע לחששות, ובכך הצד...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...לרמות אותו? - להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר. - לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית. - להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. - להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר. לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח? כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...וזו יכולה להיות תחושה של קונפליקט במידה והשימוש בשם אינו מתאים להקשר או לאדם. איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה? ההשפעה של השם הפרטי לא תמיד ברורה וחד משמעית. אליעד מציין שהשפעת השם על תחושת הקרבה היא סובייקטיבית ותלויה בסיטואציה ובאדם שמעורב. לעיתים השם הפרטי ייצור תחושה של חיבור וקרבה, ולעיתים יכול להרגיש מרוחק ולא אישי. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת חיבור כי הוא מבדל את האדם מסתם אנשים וגורם לו להרגיש שהוא לא רק חלק מהקהל הכללי, אלא אדם עם זהות פרטית שמזוהים איתו באופן אישי. כאשר אדם...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...לדוגמה, אם תאמר לו כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך. כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק. לעומת זאת...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
...רצה לומר, הוא ממש מרגיש שזה הוא בעצמו מדבר דרכך. וזה יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש שהוא אדם זר. ואוסיף, כי הקצנה של הדבר הזה, עלולה ליצור גם את התוצאה ההפוכה. שהאדם עלול להרגיש שאתה לא רק קורא את המחשבות שלו, אלא שאולי אתה גם שותל לו את המחשבות שלו. ויותר מידי להראות לבן אדם שאתה יודע בדיוק מה קורה אצלו בראש שלו, לפעמים זה יוצר את התוצאה ההפוכה, דהיינו, תחושה של חשדנות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך נוצר אמון?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר אמון?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו שיש לו בחירה מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? שיווק אורגני למכור את עצמך ביוקר משכנעים לקוחות לשכנע מישהו לא לחשוד בך אחריות על מוצר השכנוע של התת מודע עבודה כאיש מכירות הזמן הנכון לשכנע לשכנע בחורה טיפים למכירות באינטרנט אמון עם שותפים לגרום ללקוח להאמין במוצר כמה מוצרים? שיקולים בבחירת מנהל שיווק שקר לטובת הלקוח איך לשכנע את השופט? לשכנע מישהו להסכים איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? להחליש את ההתנגדות של הלקוח לעבוד עם המון לקוחות לשפר יכולות שכנוע לגרום למישהו לשנוא אדם מניפולציות של יועצים איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך לקנות את האמון של הלקוח? שיווק באינטרנט הכנסת עיזים למשא ומתן להגן על עצמך משתילת מחשבות ראיון עבודה למשרת איש מכירות איך להפוך ליד ללקוח? איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? לקוח מקבל הנחה מניפולציות בשתילת מחשבות לשכנע מישהו בתור חבר מנטור מכירות מתי להציג את עצמך ללקוח? nlp למתקדמים שווי שוק של מוצר לשכנע חולה נפש לקבל טיפול לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לגרום ללקוחות לחזור? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? לשקר את הלקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להיות איש מכירות תותח תהליך שיווקי מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות גרועות מוצרים פשוטים לקוח מתנגד לשכנע את הבוס איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לקרוא מחשבות במשא ומתן במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? לדבר עם הלקוח בשפה שלו בניית אמון לוגיקה של ניהול משא ומתן לשכנע ילד לסדר את החדר הזדהות עם הלקוח לגרום למישהו לפרש למכור את עצמך בראיון עבודה אימון למכירות להבין לקוח למה קשה לעבוד במכירות? אני לא מצליח למכור איך לשכנע מישהו לעשות משהו? לדעת מי הלקוח האידיאלי למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לא אוהב לעבוד במכירות לגרום למישהו לא לנסות אלטרנטיבות של לקוח שכנוע אובייקטיבי איך להתקבל למנהל מכירות? איך ליצור סוגסטיה? ניהול משא ומתן על המחיר למה לא לעשות מניפולציה? תורת המכירות הנחה משפיעה על הלקוח להביא לקוחות חדשים להיות תותח במכירות לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לפתח קריירה כאיש מכירות השקעה בשיווק לטווח רחוק למה מוצר עולה מחיר מסוים? הלקוח הפוטנציאלי איך מתחילים למכור? למכור למישהו רעיון הגדלת מוצרים להתחבר עם לקוח איך לאהוב להתווכח עם לקוח? לשכנע מישהו לשכנע לעבוד נכון עם לקוחות שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, מאמן אישי, מאמן עיסקי בתחום איך נוצר אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6406 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 09:39:40 - wesi28