אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון שיווקי ✔שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אימון שיווקי, טכניקות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, הדרכת אנשי מכירות, nlp טכניקה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP שיטות, איך למכור, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, להתמודד עם התנגדויות לקוח, להתמודד בראיון, איך לשכנע לקוח, לימוד nlp בחינם, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, איך לשכנע עובדים, אומנות הראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, מומחה במכירות, לשכנע דוד, איך לשכנע גבר, סדנת מכירות, ייעוץ אישי למנהלים, איך להשפיע על התת מודע, תכנות התת מודע, לשכנע את המנהל, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע בחורה לשכב איתך, NLP שיטת, חומר על nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירה, אומנות הנאום, טיפול זוגי nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט?

המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן.

במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן.
  • אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק.
  • ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר.
איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות?

אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע.
  • כיצד לבנות את הסרטון על מנת ליצור עניין מיידי? בהנחה שהמטרה היא לגרום לצופה להמשיך לצפות בסרטון, יש להתחיל את הסרטון בשאלה או בהצהרה שמייצרת סקרנות.
  • הכותרת של הסרטון היא קריטית. למרות זאת, לא תמיד יש צורך לכוון את כותרת הסרטון למנועי החיפוש. פעמים רבות, הכותרת צריכה להיות כזו שתמשוך את הצופה לצפות בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש.
מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה?

אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו "איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
...אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג. כי יש גם דרך ארוכה וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
...להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש. אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
...עבור הבדיקה שהמוסכניק ביצע, גם אם לא נמצא פתרון לבעיה, מכיוון שהבדיקה עצמה היא פעולה הכרחית ובעלת ערך. כך בדיוק עם ייעוץ או שירות מקצועי - התהליך עצמו הוא בעל ערך בפני עצמו. כיצד להתגבר על הפחד לבקש תשלום ולדרוש כסף בביטחון? אליעד כהן מדגיש שהפתרון המרכזי לבעיה הוא תמיד לבדוק את האמת הפנימית לגבי המוצר או השירות. האדם חייב להיות שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן ללקוח. אם הוא מזהה שהוא לא שלם עם מה שהוא מציע, עליו לבדוק מדוע הוא לא שלם. ברגע שאדם יגלה בבירור שהמידע והשירות שהוא מספק אמיתיים לחלוטין, הוא...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים. אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה? אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים: מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש. מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך כלל הוא נמצא במצב שיש לו 30 שניות בלבד לספר על עצמו, והוא שואל את עצמו מה עליו לומר בזמן הקצר הזה. אליעד כהן מסביר כי הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבין את מטרת הדיבור. רוב האנשים חושבים שהמטרה היא פשוט לספר על עצמם, אך זו אינה המטרה האמיתית. המטרה האמיתית של דיבור במפגש נטוורקינג היא לגרום לאנשים לרצות לשלוח...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
...בבא היום בעתיד. לדוגמה, נניח שאתה נגר ורוצה למכור מטבח. אז שיווק לטווח הקצר, כנראה שיהיה בו מסר של בא לרכוש את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב וכיוב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן מטבח וכיוב. שהתכנים האלו אמורים לגרום ללקוחות להכיר אותך וליצור איתם מערכת יחסים של אמון. כדי שבהמשך כאשר הם או מישהו שהם מכירים ירצה מטבח, אז הוא יבוא אליך לרכוש את המטבח. וכמו שאמרנו...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
...ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח את הסיבה המקורית שגרמה לו לפעול - הפחד - ולהתחיל לתרץ תירוצים שונים שיסבירו את הבחירה שלו, במקום להודות שפשוט פחד. איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך שקיים סיכוי אמיתי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אימון שיווקי, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אימון שיווקי, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתמחר ללקוח מכירות ושירות למה לא לאתר את צרכי הלקוח? איך להציג ללקוח מחיר? למה מוצר יקר? סיבת ההנחה ללקוח איתור הצרכים של הלקוח יצירת לחץ על הלקוח לשכנע אקס לאהוב אותך לקוח משלם לשכנע מישהו לדבר איתך הרחבת המשפך השיווקי שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים לשכנע מישהו לשנוא לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס רשימת חומרי שיווק ליצור תחושת קרבה עם הלקוח למכור מוצר בינוני למכור מוצר בעייתי לקוח שונא אותך איך לקוח מבין? ליצור הזדהות עם לקוח איך לגייס סמנכל מכירות? לזהות מניפולציות ערך ללקוח איך לשכנע מצביעים? להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? להפחיד לקוח מניפולציות של גורואים לכסף לשכנע עובדים תשובה שלילית ללקוח איך להתחבר עם לקוח? מול לקוחות איך לשכנע מישהו לא להתאבד? לקוחות במהירות כמה הנחה לתת ללקוח? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? איך לא לשכנע? להציג ללקוח מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? לאבד את האמון איך למכור למרות שקשה? למה לקוח אחר ביטל עסקה? למכור ללקוח את המוצר לעזור ללקוח איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? nlp master practitioner קושי למכור לשכנע נשים שאני רוצה שיווק בפייסבוק בעיה של לקוח בלי פתרון למכור למישהו פרסום למה הלקוח לא סומך עליך? ליצור אוטוסוגסטיה מה הלקוח חושב שהוא רוצה? לשכנע בראיון בתקשורת יכול למכור לכל אחד להציג ללקוח שירות האם לומר ללקוח את כל האמת? לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק האם חייב למכור? לשכנע אותו למה לאתר את צרכי הלקוח? אוהב למכור למה חשוב ללמוד למכור? לטעום מהמוצר לגרום למישהו להימשך אליך לתמרץ אנשי מכירות למכור ללקוח מוצר בהנחה להשיג לקוחות חוזרים לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לעבוד עם לקוח בעייתי תהליך חיפוש לקוחות לגרום ללקוח לחזור אליך לשתול ללקוח מחשבה תת המודע של הלקוח איך לתכנן שיווק? איך למכור את עצמך? להרוויח כסף בלי למכור לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לקוח מפחד לקבל החלטה במקום לגרום ללקוחות להמליץ עליך לקוח שרוצה לבטל עסקה לתת ללקוח אפשרויות שינוי עמדות ומכירות ללמוד רטוריקה איך למכור בזול? לשדר ללקוחות איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? מוצרי פרימיום פרופיל הלקוח הבא שלך איך לשכנע בוחרים להצביע לך? מוצר לקוחות שסומכים עליך איך ללמוד שיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מאמן עיסקי, NLP בנושאי אימון שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8438 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 16:58:20 - wesi28