אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון שיווקי ✔שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אימון שיווקי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, שיפור מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, ייעוץ אישי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו, איך לשכנע, סודות ההשפעה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את ההורים, השפעה על אנשים, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע בנים, איך לשכנע מישהו, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, דמיון מודרך ו nlp, ללמוד nlp בחינם, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדות לקוח, סודות ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ מנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתראיין בתקשורת, ניתוח תוכן של טקסטים, NLP תוצאות, איך לשכנע ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט?

המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן.

במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן.
  • אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות של הלקוח לפני יצירת התוכן, ולשמור על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק.
  • ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר.
איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות?

אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע.
  • כיצד לבנות את הסרטון על מנת ליצור עניין מיידי? בהנחה שהמטרה היא לגרום לצופה להמשיך לצפות בסרטון, יש להתחיל את הסרטון בשאלה או בהצהרה שמייצרת סקרנות.
  • הכותרת של הסרטון היא קריטית. למרות זאת, לא תמיד יש צורך לכוון את כותרת הסרטון למנועי החיפוש. פעמים רבות, הכותרת צריכה להיות כזו שתמשוך את הצופה לצפות בהמשך, גם אם לא בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש.
מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה?

אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו "איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אימון שיווקי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, אימון שיווקי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איזה חומרי שיווק כדאי להכין? פחד ממכירות ניהול מנהל מכירות איך ליצור הזדהות? טעויות נפוצות של אנשי מכירות למה לתת הנחה ללקוח? לשכנע מישהו לעשות כרצונך לקוח קיבל החלטה שגויה לגרום למישהו להצביע למפלגה איך אנשים משתכנעים? החסרונות שיש במוצר ניתוח סיבתיות ומכירות לשכנע מישהו לרצות רק אותך לשכנע מישהו לענות לך איך לבנות יעדי מכירות? מוצרים ברמה גבוה איך ליצור הזדהות עם לקוח? לקוח פוטנציאלי איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? לגרום ללקוח לשנות את דעתו איש מכירות גרוע מוכר ללקוח לתת ללקוח אפשרויות גרועות איך להתחבר ללקוח? כמה חומרי שיווק ליצור? הצעה להציע ללקוח איך ליצור סוגסטיה? להרגיש בנוח למכור הקמת מערך מכירות למכור לעובדים שלך איך ללמוד איך לשכנע אנשים? nlp למתקדמים רשימת חומרי שיווק לגרום למישהו להחליף מחשבות ניתוח תהליך שיווקי איך לרמות לקוח? לגרום למישהו להבין דברים מה כדאי לומר ללקוח? האם להמשיך לעשות שיווק? התנגדויות לקוחות מוצר שלא כלכלי למכור אותו אינטונציה של לקוח המלצות של לקוחות בגוגל איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לגשת ללקוח תת מודע והצלחה לגרום ללקוח להאמין שכנוע שכלי אני לא טוב במכירות למכור ללקוח עצוב איך לשכנע מישהו לענות לסקר? לקוחות שסומכים עליך הבעת הזדהות עם ההתנגדות איך להתחיל תהליך שיווקי? יחסי לקוח ונותן שירות שכנוע בפרסום לעשות איתור צרכי לקוח לקוח מרוצה לשכנע לקוח לאהוב אותך ליצור חוסר אמון מכירות בעסק ליצור ללקוח כאב לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק לעשות איתור צרכים עם הלקוח להזדהות יותר מידי יכול לשכנע בכל דבר חוסר הבנה מול לקוח איך למכור את עצמך? לבקש בצורה משכנעת לשכנע אנשים בקלות איך להציג מוצר? מתי להיות רע ללקוח? לקוח של המתחרים לקוחות רעים איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? לקוח מתעניין לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח מתי חשוב ללקוח מי המוכר? לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לקצר את התהליך של הלקוח להחליט איך להכיר לקוח? לגרום למישהו שאפשר להשתנות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איש המכירות רוצה למכור לשכנע בחור לאהוב לקבל את ההצעה של הלקוח איך לתאר מוצר? להימנע משתילת מחשבות לשכנע אקסית לאהוב אסטרטגיית ניהול משא ומתן לגרום למישהו להבדיל למכור פגישה ראיון עבודה לאנשי מכירות הנחה ללקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח התנגדויות הלקוח בראיון עבודה מסר משכנע מניפולציות של יועצי משכנתאות המוצר יקר לי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, רטוריקה, השפעה בנושא אימון שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9844 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 05:58:12 - wesi28