אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אימון שיווקי, לשכנע גבר להיות איתך, איך לגרום לבחור, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP אומנות הפיתוי, התניה קלאסית, לשכנע את הלקוח, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, לשכנע מורה, טיפול בהתנגדות לקוח, NLP ודמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, משא ומתן, אימון אישי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע בחורה לצאת איתי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP למטפלים, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp קורס, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר ...
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
...של האדם מובילה לשרשרת אירועים בלתי נשלטת, שבסופו של דבר יוצרת פגיעה כלשהי, גם אם עקיפה, במישהו או במשהו. לדוגמה, הוא מסביר שאפילו השימוש בחשמל גורם לזיהום אוויר, וכתוצאה מכך אנשים מתים ממחלות זיהומיות. לפיכך, אפילו הדלקת חשמל יכולה להיתפס כרצח. גם פעולה פשוטה כמו להרוג חיידקים על העור עלולה להיחשב רצח. מצד שני, גם להימנע מעשייה היא בעייתית, כי לפעמים דווקא האי - עשייה תגרום לפגיעה. באופן זה, אליעד ממחיש לאדם שכל החלטה וכל פעולה שהוא יעשה או לא יעשה, מובילה באופן בלתי נמנע לפגיעה כלשהי. הרעיון הזה...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...מכך שאנשים נוטים להתמקד בקושי המיידי במקום בתועלת העתידית. גם כשהם מודעים לתועלת, אם אין להם תחושת הישג מיידית, הם מאבדים מוטיבציה. לכן, הפתרון שאליעד מציע הוא לחפש תועלות קטנות ומיידיות, אשר נוצרות מעצם הפעולה, ולא רק לחכות לתועלת הגדולה שתגיע בעתיד הרחוק. לדוגמה, אם אדם רוצה לרדת במשקל באמצעות אימון, עליו למצוא את התועלת בכל אימון ואימון, גם אם אינו יכול לראות ירידה במשקל אחרי כל אימון. התועלת המיידית יכולה להיות תחושה של התחזקות, שיפור במצב הרוח, או בריאות טובה יותר באופן כללי. איך למצוא תועלת...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
...המוצר. אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם...
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
...הנוכחית שלו, זה עשוי להתפרש כוויתור עליו, במקום כאסטרטגיה לגרום לו לרצות אותך. כיצד ניתן להשוות את הדינמיקה הזו לעולם העסקי? ניתן להמשיל את הסיטואציה הזאת לתחום העסקים. לדוגמה, בעל מסעדה ששומע את לקוחותיו מדברים על מסעדה מתחרה, יכול לבחור אחת משתי גישות: להתעלם מהשיחה ולהתמקד בחוויית הלקוח במסעדה שלו. לנצל את המידע כדי להבין מה היתרונות של המסעדה המתחרה ולנסות להציע אלטרנטיבה טובה יותר. איך ניתן לנצל את העיקרון הזה ליצירת כימיה במערכות יחסים? במקום לראות את השיחה על מערכות יחסים קודמות כאיום, אפשר...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
...איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח הוא לקוח משלם, כאשר הלקוח עדיין רק לקוח פוטנציאלי, בשלב הזה צריכים לדעת לעשות אותו בחוכמה. צריכים לדעת לזהות, איזה צרכים הגיוני לשאול את הלקוח ומה לא? איזה צריכים אנחנו צריכים ליצור אצל הלקוח ואיזה לא? איזה צרכים אנחנו צריכים להתחמק מהם ואיזה אנחנו צריכים להציף אותם? איך לענות על הצרכים של הלקוח, באיזו שיטה? אלו כמובן עניינים שלמים, ראה כאן כאב של לקוח וגם כאן צרכים של לקוח. אבל צריכים לעשות הפרדה, בין הצרכים שצריכים לדבר עליהם לבין הצרכים שצריכים לא לדבר עליהם. וכמובן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אימון שיווקי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אימון שיווקי, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לשכנע אדם להיות מאושר שיפור יכולת שכנוע להצליח בעבודה במכירות טעויות במכירות איך לגרום למישהו להאמין? לגרום לאנשי מכירות אי הסכמה עם לקוח ליצור ללקוחות רצון לקנות להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך למכור ללקוחות? לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק איך לשכנע את ההורים? שיווק והעלאת מחירים לקרוא ללקוח בשמו מה זה עיזים במשא ומתן? איך להיות בטוח במוצר שלי? הפרת הסכמים על ידי לקוחות ליצור לקוחות חוזרים למכור לאנשים קורסים לגרום למישהו להחליף מחשבות איש מכירות צריך להיאבק בלקוח מניפולציות בשתילת מחשבות איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו לשכנע אנשים טיפים להרחיב את המשפך השיווקי יצירת קרבה עם לקוח איך לגרום למישהו לשנוא אותך? לקבל חשיפה לעוד לקוחות לקוח חושש לצאת טיפש איכות מנהל השיווק השכנוע של התת מודע לשכנע ללמוד לגרום למישהו להביא שאלות של כאב של הלקוח ליצור הזדהות רגשית חזקה לאבד לקוחות אמצעי שכנוע בפרסומות מוצר סוג ב... מסרים שיווקיים האם לומר ללקוח את כל האמת? הסרטון השיווקי הראשון שלך לקוח לא קונה ממך למכור בזול להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה לקוחות באינטרנט האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? שאלות של לקוח בתהליך רכישה לשכנע ילד להאמין מסרים בתת מודע מוצר בהתנגדות לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט איפה למצוא לקוחות חדשים? בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח להתמודד עם סירוב של לקוח האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? להציג את המוצר ללקוח ליצור אמון באמצעות השלמת מילים טיפים למכירות לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך לשכנע מישהו להחליף שיווק לטווח הרחוק לתת סיבה להנחה ללקוח דימויים של הלקוח איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? תהליך שיווקי לגרום לאנשים לתת בך אמון איך למכור מוצר בעייתי? אנשי מכירות שטח המשמעות של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו לקבל ביקורת לנסות למכור לתכנן מצגת ללקוחות איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? לשכנע מישהו לשנוא אחריות על מוצר תזמון הצגת המחיר ללקוח מניפולציה על תת המודע לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך ניהול משא ומתן עם לקוחות איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת? צורך אמיתי של הלקוח איך להסביר את התמחור ללקוח? להגיע מוכן לפגישת מכירות לגייס איש מכירות להשפיע על עובדים מוצר זהה בדיוק למוצר שלך שנאה לאיש מכירות לשכנע מישהו לא לשקר לך המוצר הכי זול להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לנהל לקוחות? שאלות סינון צרכי הלקוח לשכנע שאתה מומחה לתת ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, להשפיע, למכור בתחום אימון שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6719 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 14:07:36 - wesi28