אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכי הלקוח ✔הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכי הלקוח, איך לשכנע את הבנק, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לנתח טקסטים, טכניקות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפול ב nlp, טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מטפל nlp, איך לשכנע גבר לחזור, אסטרטגיה שיווקית, NLP ומכירות, ניהול משא ומתן, מניפולציה, ללמוד nlp באינטרנט, טיפים למכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, ניתוח תוכן, לשכנע לקוח, מכירות ושיווק, מטפל אישי, איך להשפיע על אנשים, NLP הגדרה, מיומנות רטורית, ניתוב לשוני פיזיולוגי, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע עובדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיפור יכולת הדיבור, nlp בחורות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח.

ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין.

אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור צרכי הלקוח, גדול יותר. וכך לא נוכל באמת להכיר את המרואיין. לדוגמה אם בסימולציה נשאל שאלה מאוד ספציפית של "תוך כמה שניות בדיוק הרכב מאיץ מ 0 ל 100 קמ"ש?", אז בסיכוי גבוה שהמרואיין ישיב תשובה ספציפית לשאלה הספציפית.

לעומת זאת, אם נשאל שאלה יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה "מה לגבי המהירות של הרכב?" במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של "למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב" כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח כשהוא שואל לגבי המהירות. כי לשאלה של מהי המהירות של הרכב, יכולות להיות כל מיני תשובות אפשריות.

או לדוגמה התנגדות מאוד ספציפית של "אני לא יכול לרכוש את המוצר, כי אין לי 100 שקלים, יש לי רק 90 שקלים", התנגדות כזו אמורה לקבל מענה שונה מהתנגדות דומה אך יותר כוללנית כגון "אני לא יכול לרכוש את המוצר, כי אין לי מספיק כסף", שאז לדוגמה נצפה לשמוע תשובה של "למה אתה מתכוון שאין לך מספיק כסף". או לדוגמה "אני לא יכול לרכוש את המוצר, כי המוצר יקר לי", שאז נצפה לשמוע תשובה של "למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר".

בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך גם להעלות התנגדויות מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ואיזה צרכים של הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איזה צרכי לקוח לא לאתר? ועוד. אז בעיקרון את צרכי הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי שהלקוח כבר רכש את המוצר שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר את צרכי הלקוח, כדי לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך. לדוגמה, לקוח שרכש מוצר מקרר, נצטרך ... צריך בהתאם לצורך שלו. אחזור שוב: אחרי שהלקוח כבר רכש את השירות מוצר, אז במידה ונרצה לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק לו את השירות הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של הלקוח, כדי שנוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של ... והוא איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח רוכש את המוצר ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב הזה, שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם ... להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות. לדוגמה הלקוח צריך שהמוצר יעלה עד X, והשירות שלנו עולה 2X, אז נסנן את הלקוח החוצה. דהיינו, המחיר שהלקוח מוכן לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שללקוח יש המון צרכים. ויש המון צרכים של הלקוח, שאנחנו בוודאות נצטרך לדעת אותם, אחרי שהלקוח יהיה לקוח משלם, אחרי שהלקוח יסגור ... צריכים לעשות איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו ... הממון שהוא רוצה לערוך. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל, על הצרכים שלו, שקשורות לקבלת ההחלטה שלו, האם בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר הזה באופן כללי. יש גם שאלות וצרכים של הלקוח, שאמורים לגרום לו לרצות לרכוש מאיתנו ולא ממישהו אחר. אבל יש צרכים של הלקוח, שקשורים לשאלה, של מה יהיה כתוב בהסכם ברמה הפרטנית, במידה והוא ירכוש מאיתנו את ... שואל שאלות את הלקוח והלקוח עונה תשובות. לאחר מכן, איש המכירות צריך לקחת שליטה על השיחה ולא לתת ללקוח לנהל אותו. דהיינו, יש נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ושיעשה סוג של סיכום צרכי הלקוח, כדי שהלקוח יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות, צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך ... תשלום Y. כמובן שכל מקרה לגופו. ואיתור צרכים נעשה לאורך כל השיחה. לדוגמה שבכל שלב, ללקוח יכולות להיות שאלות, לדוגמה בשלב שמדברים על המחיר, איש המכירות עושה איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי. וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים כאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי לאיתור צרכי הלקוח יש כל מיני סיבות. אחת הסיבות היא, כדי לדעת איך להציג ללקוח את המוצר, ביחס לצרכים שלו. לדוגמה אם הכי חשוב לו זה שהרכב יהיה מהיר, אז נדבר איתו על המהירות של הרכב וכולי. אבל צריכים לזכור, כי לאיתור צרכי הלקוח יש עוד סיבה בסיסית ביותר והיא, כדי לדעת איזה מוצר להציג ללקוח מתוך כל המוצרים שלנו. וכדי לדעת האם הלקוח בכלל ... לא הלקוח שלנו מסיבות שונות, כי אין לנו מוצר שמתאים לו. ולכן, כאשר מאתרים את צרכי הלקוח, צריכים לשים לב לכך, שקודם כל אנחנו שואלים את שאלות הסינון של הלקוח שלנו ורק אחר כך ממשיכים לשאלות יותר רחבות על צרכי הלקוח באופן כללי. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רק ללקוחות שיש להם סכום כסף כלשהו, ונניח שרוב העסקאות נופלות על המחיר, במובן שאנחנו לא רוצים להקדיש זמן למי שאין לו סכום איקס, הרי שבמקרה כזה באיתור צרכי הלקוח, נשאל בשלב כמה שיותר מהר, לגבי מה התקציב שלו כלקוח, כדי לדעת אם הוא מתאים לנו או לא. או נניח שיש לנו רק מוצר ... ננסה להבין אם הלקוח אכן צריך את המוצר הספציפי שלנו, ורק אחר כך ננסה לאתר את שאר צרכי הלקוח לצרכי התאמת המוצר ללקוח. ואני אחדד. יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שבו אנחנו רוצים כן לנסות למכור ללקוח. שאז במקרה כזה, כדאי לא לדבר עם הלקוח על צרכי הלקוח שעשויים להעלות לו את התנגדות המכירה, אלא קודם כל לדבר איתו על צרכי הלקוח, שאנחנו מניחים שכן נוכל להתאים ללקוח. אבל יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שאנחנו לא רוצים לנסות למכור קרח לאסקימואים, שאנחנו לא רוצים לנסות לשכנע את הלקוח, שאז כדאי כבר בהתחלת איתור צרכי הלקוח, להתחיל עם שאלות סינון ללקוח לדעת אם הלקוח מתאים לנו. בקיצור, קודם כל לשאול שאלות סינון ללקוח, באיתור צרכי הלקוח. אחר כך לשאול איתור צרכי הלקוח בדברים שכנראה הלקוח ייהנה מהתשובה שלנו. ורק אחר כך לדבר על צרכי הלקוח שאולי המוצר שלנו פחות מתאים ללקוח. ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4 וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום ... אליה כדלקמן. והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום ... לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע ... כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את ... וכדי לא לעורר חשדנות. אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל ... אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל ... יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר ... החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח. כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים ... לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול ... שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר ... שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר ... ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל ... להם נזק. ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי ... כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ... את כל החסרונות שיש במוצר ביחס לצרכי הלקוח, כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות ... שלה. ולכן בשורה התחתונה, תהליך של איתור צרכי הלקוח, הוא תהליך מורכב. שצריכים לדעת ... עליו. וצריכים לדעת איך לאתר באמת את צרכי הלקוח, גם אלו שהלקוח לא מודע אליהם בעצמו, ... וכמובן שצריכים לדעת איך להשתמש בצרכי הלקוח, כדי להתאים את תהליך המכירה אל ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת ... שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח. אז מה ... הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד ... רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך. כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו. וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו. בקיצור, יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר שלנו אולי לא באמת מתאים ללקוח, אז ... למה שאנחנו מבינים איזה מוצר הכי מתאים ללקוח, ביחס לאיתור הצרכים שאנחנו עושים ללקוח. בקיצור, איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה רובוטית. יש סדר איך הגיוני לעשות איתור צרכים ללקוח. קודם לשאול שאלות סינון ואחר כך שאלות קירוב. וגם בתוך ... צרכים יש יותר סיכוי שנוכל ליצור התאמה או חוסר התאמה עם הלקוח. בקיצור, צריך להפעיל את המוח באיתור צרכי הלקוח. ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1 בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי הלקוח. איתור צרכי הלקוח פירוש, שאיש המכירות מנסה לאתר למצוא ולהבין את הצרכים של הלקוח. הצרכים של הלקוח פירושו, הדברים שהלקוח צריך בהקשר של המוצר שאותו מנסים למכור ללקוח. לדוגמה, לקוח רוכש מים לשתיה, כי הוא צמא. הצורך של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמה נוספת, לקוח רוכש כיסא, כי הוא רוצה שיהיה לו משהו לשבת עליו, זה הצורך של הלקוח, לכן הוא רוכש כיסא והכיסא ממלא ללקוח את הצורך שלו. כמו כן, הצורך של הלקוח יכול להיות אמיתי ומוצדק, או שגוי. אבל עדיין זה הצורך של הלקוח. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח, הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ללקוח את הצורך שהלקוח חושב שיש לו. האם באמת יש ללקוח את הצורך הזה? האם ... ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים ... חושב שיש לו צורך שהוא רוצה למלא אותו באמצעות המוצר. בנוסף, הצורך של הלקוח, יכול כמובן פשוט או מורכב ממספר גורמים וצרכים. לדוגמה, לקוח שרוכש בפעם הראשונה בחייו, רכב. כנראה שהצורך שלו הוא, ... שהם מכירים. וכאן לדוגמה בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמה בן אדם שרוכש רכב חדש מדגם מסויים, האם הוא באמת רוכש את הרכב הספציפי הזה אך ורק בגלל שהוא ... רחב של סיבות ושיקולים ולא רק בגלל שהם רוצים להגיע ממקום למקום. צרכי הלקוח יכולים להיות צרכים שהלקוח מודע אליהם וגם צרכים שהלקוח לא מודע אליהם באופן ישיר, אלא שהם בתת המודע שלו. לדוגמה לקוח ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח . דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח , שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע ... להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל ... ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה ... לא מוכן לשמוע על שום מוצר אחר אלא אך ורק על מוצר ספציפי, למה גם במקרה כזה מאוד חשוב לאתר את צרכי הלקוח? התשובה לכך היא, משום שבאמצעות איתור צרכי הלקוח, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר ... ברכב וכולי. כך שבעצם כל מוצר ניתן למכור אותו במגוון רחב של צורות ודרכים. ולכן חשוב מאוד לאתר את צרכי הלקוח, כדי לדעת איך להתאים את המוצר ללקוח, כדי להגדיל את ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח , איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול ... שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה בדיוק אתה צריך? מה אתה מחפש ... המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך לשכנע לקוח לקנות? איתור צרכי הלקוח מניפולציות בתהליך מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה ...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
... משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח , איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה? איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן? כשמנהלים משא ... להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא ומתן איך לסגור עסקאות בקלות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איתור צרכי הלקוח טעויות במשא ומתן ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך ... לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל ... כגון מה נפח המנוע של הרכב או עוד יותר כללית כגון איך המנוע של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל ... היית רוצה? איזה נפח מנוע אתה מעדיף? למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?. דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות ... שהוא באמת צריך. והתשובה שלנו תטעה את הלקוח, שהוא בטעות יחשוב שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי הלקוח, ולא להסתפק בתשובות ספציפיות לשאלות ספציפיות. ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח ... למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? ... מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון? הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר ... הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה. לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכי הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איתור צרכי הלקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, משא ומתן, למכור בנושא איתור צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 08:34:57 - wesi28