אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון, התנגדות מכירה, שיטות לשכנוע, NLP דימוי עצמי, מומחה שיווק, חוקים בשכנוע והשפעה, NLP דוגמאות, ניתוח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בחורה, מדריך ל nlp, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP לימוד עצמי, לשכנע ללכת לטיפול, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP להורים, סודות ההשפעה הסמויה, איך לשכנע את עצמך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP מאמרים, nlp טכניקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, ייעוץ פוליטי, NLP ודמיון מודרך, לשכנע לקוחות לקנות, NLP תרגילים, איך לשכנע את חברה שלך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים?

אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע.

מה המשמעות העמוקה של "לתת אמון" באדם אחר?

אליעד מסביר שהמילה "אמון" מגיעה מהמילה "אמן" - כלומר, "אמת". לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי.

לדוגמה, כששופט אומר "אני לא נותן אמון בעד הזה", הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את הסיפור כאמיתי. מי שנתפס בעיניך כאמין הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר.

כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון?

אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת.

מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח?

הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה.

אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה לרמות, האמון ייפגע בצורה משמעותית הרבה יותר.

איך אפשר לשקם אמון אחרי שהוא נפגע?

אליעד כהן מסביר מספר דרכים לשיקום אמון לאחר פגיעה:
  • הזמן כגורם משקם: ככל שהיחסים ממשיכים להתנהל ללא אירועים חריגים נוספים, האדם שוכח בהדרגה את האירוע שפגע באמון, בדיוק כפי שאדם שוכח דברים אחרים שהפריעו לו בעבר.
  • אמפתיה וקרבה אישית: הספק יכול להגדיל את רמת האמון על ידי כך שיגלה אמפתיה כלפי הלקוח, יזדהה עם רגשותיו, יקשיב לו ויבין את הצורך שלו. ככל שהלקוח ירגיש קרבה גדולה יותר, כך האמון יתאושש מהר יותר, כי הוא ירגיש שהספק הוא אדם קרוב לו, ולכן פחות סביר שירמה אותו.
  • פיצוי ולקיחת אחריות: כאשר הספק מכיר בטעותו ומתנצל, מציע פיצוי כלשהו או נותן הטבה אחרת - זה עשוי לשקם את האמון, כי הלקוח מבין שהטעות לא נעשתה במזיד.
  • הוכחה מעשית: במקום להסתמך על אמון בלבד, אפשר לספק ללקוח הוכחות מעשיות שמונעות ממנו את הצורך לתת אמון בלבד, למשל לשלם מראש או לספק הוכחות ברורות לכך שהסחורה סופקה במלואה.
אליעד מדגים גם את תהליך יצירת האמון באמצעות דוגמה פשוטה מחיי היומיום: אדם שזורק קובייה שוב ושוב ורואה תמיד את אותה התוצאה, מתרגל לחשוב שתוצאה זו היא ודאית. אם פתאום מתקבלת תוצאה אחרת, האמון שלו בתוצאה הקודמת מתערער. באותו אופן,...
ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת כאשר קרתה טעות נגיד מצד הספק עכשיו הטעות יכולה להיות במכוון או שלא במכוון עכשיו ברגע שקורה תקלה אחת זה עלול כאילו להטיל ספק באמון שהיה ביניהם, עכשיו השאלה איך אפשר מכאן להבא, שזה אמון מה כל דבר אתה צריך לבדוק.

אליעד: במה זה תלוי?

ש: זאת נקודה אחת אבל מנקודה נוספת בכלל באופן כללי איך מערכת האמון נבנית מלכתחילה.

אליעד: אז בא ננסה להבין מה זה אמון ומה אחר כך בסדר, אז מה זה אמון מה זה לתת אמון במישהו מה ההגדרה?

ש: שאפשר לסמוך עליהם.

אליעד: מה המהות של אמון, אתה נותן בה אמון באופן יחסי לפחות יותר מאשר במישהו זר ומה זה אומר לתת אמון, מה המהות של לתת אמון מה המהות של האמון, הנה מה זה אמון?

ש: זה לחשוב שהדברים יהיו כרצוני.

אליעד: מה, מה קשור כרצוני עכשיו כן זה ברור אבל מה בגדול לתת אמון?

ש: אני חושב שהרצון זה השורש של האמון.

אליעד: מה זאת אומרת?

ש: שמי שאני נותן בו אמון לא יאכזב אותי.

אליעד: אתה סומך עליו שיהיה יותר כרצונך.

ש: שיהיה יותר כרצוני שיעשה את הדברים יותר כרצוני.

אליעד: אבל זה אמון במובן מסוים אבל בגדול מה זה לתת אמון נגיד שהיא תספר לך סיפור או מישהו זר יספר לך סיפור למי אתה כנראה תאמין יותר.

ש: למישהו יותר קרוב.

אליעד: יפה למה למרות שזה לא קשור לרצון שלך, נכון בא נניח שזה לא קשור למילוי הרצון מילוי רצון זה מקרה פרטי של לתת אמון, יש לתת אמון בבן אדם באופן כללי ואז אחת הנגזרות של זה זה שאם אתה נותן בו אמון אז אתה כנראה תסמוך עליו שהוא יותר יהיה כרצונך אבל לתת אמון זה יכול להיות בעוד מקרה נגיד השופט אומר "אני לא נותן אמון בעד הזה אני נותן אמון בעד השני" נכון עכשיו זה לא קשור לשופט השופט מה אכפת לו כאילו, אז מה המהות של לתת אמון?

ש: זה להיות משכנע גם.

אליעד: שמה אבל מה זה נתינת אמון?

ש: להזדהות עם.

אליעד: להזדהות מה זאת אומרת להזדהות?

ש: לראות אותו כאני.

אליעד: לא בהכרח, למה לא בהכרח כי נגיד יכול להיות שאתה לא נותן אמון בעצמך בכלל אתה לא נותן אמון בעצמך ואתה נותן אמון במישהו אחר, אז עוד פעם מה המהות של נתינת אמון נו אתה אמור לדעת, מה זה מילה אמון מלשון מה זה?

ש: אמונה.

אליעד: אוקי מה זה אמונה נגיד, רגע המילה אמון זה רק מלשון אמונה אולי יש עוד.

ש: אמת.

אליעד: יפה אמון זה מלשון אמן, אמן זה אמת נכון יפה, לתת אמון זה בעצם עד כמה אתה חושב שהבן אדם השני. כן תשתיק אותו שמה.

ש: אמן זה אמת?

אליעד: כן אמן זה אמת עכשיו השאלה היא עד כמה אתה חושב שהדברים שאמרו לך הם מחויבים לתת אמון במישהו זה בעצם לחשוב שמה שהוא אומר לך זה מחויב, זה המהות של אמון. אוקי זה הבנו קודם כל אז לתת אמון פירושו לחשוב שמה שאמרו לך זה מחויב, אתה איתנו אוקי עד כאן הבנת?

ש: כן.

אליעד: יפה זאת אומרת או במילים אחרות, עכשיו אם אתה חושב שמה שהבן אדם השני אומר לך זה מחויב ממילא אתה יכול לגזור מזה שאתה יכול לסמוך על מה שהוא אומר ומזה אתה כבר כאילו מלא פרמטרים להוציא אבל לתת אמון זה אני מאמין כאילו אתה מאמין אתה חושב שמה שאומרים לך זאת אמת. עכשיו איך זה מתחבר למה שהוא אמר שבגדול אם יש מישהו שאתה חושב שמה שהוא אומר לך זה לא אמת אז ממילא אתה לא יכול לסמוך עליו שהוא לא יפגע בך כי מי שירצה לפגוע בך הוא כנראה ישקר אותך כדי לפגוע בך אז לתת אמון זה כאילו לחשוב "מחויב שאני לא רוצה שיפגעו בי אז אני מאמין שהוא לא ירצה לפגוע בי".

זאת אומרת יש קשר בין זה שאתה סומך על זה שהבן אדם לא יפגע בך לבין זה שאתה חושב שהדברים שלו מחויבים כי הרבה פעמים בן אדם שפוגע בך הוא יעשה את זה בצורה של שקר, עכשיו ואז אתה אומר "אני לא נותן בו אמון כאילו אולי הוא אומר לי משהו אבל הוא משקר אותי והוא ינסה לפגוע בי" ואז לבן אדם אחר אתה אומר לו "אם הוא אמר לי אני נותן בו אמון במובן שכאילו אם מה שהוא אומר לי זה מחויב אז אם הוא אמר לי שהוא לא יפגע בי אז כנראה שהוא לא יפגע בי". אתם הבנתם את החיבור בין, מה אתה הבנת?

ש: זה נשמע דברים שונים.

אליעד: כן אבל איך הנתינת אמון בהיבט הכללי של לחשוב שמה שאומרים לך זה מחויב איך מזה אנחנו גוזרים את התחושה של אני נותן בו אמון במובן של אני מאמין שהוא לא יפגע בי, איך מה הקשר?

ש: שאם הוא אומר שהוא לא יפגע בך אז אתה מאמין לו אתה יכול לתת לו אמון והוא יגיד אני כן אפגע בך ואז זה עדיין אתה נותן לו אמון שהוא יעשה את זה.

אליעד: בדיוק זאת אומרת בשונה ממישהו אחר שאתה לו נותן בו אמון שאז הוא יכול להגיד לך אני לא אפגע בך אבל אתה לא נותן בו אמון כי אתה אומר אולי הוא משקר. אוקי עכשיו או במילים אחרות בעצם אם אתה רוצה אתה מספק למישהו סחורה נגיד והוא נותן בך אמון בהתחלה הוא נותן בך אמון, עכשיו איזה אמון הוא נותן בך למה הוא נותן בך אמון בהתחלה כי אין לו ברירה עכשיו גם כי אין לו ברירה כי אם הוא לא ייתן בך אמון אז הוא לא יכול לעבוד איתך והוא לא יכול לתת אמון באף אחד בגדול ודבר שני אתה גם חתום על איזה חוזה או משהו כי כנראה החתימו אותך על איזה חוזה.

ש: או שאולי לא כדאי להסתכן.

אליעד: כן אבל האמון הזה זה סוג של אמונה. עכשיו אמונה נבנית גם מתוך הרגל זאת אומרת אם אתה כל יום תבוא בבוקר ותספק סחורה למישהו המוח שלו בסוף מתחיל לחשוב שזה כמו שאתה מאמין שמחר השמש תזרח אם כל יום אתה תעשה פעולה מסוימת המוח כאילו יגיד כנראה שזה יקרה, אוקי או במילים אחרות הלקוח נותן אמון בספק לצורך העניין במקרה הספציפי הזה נותן אמון זאת אומרת הוא חושב שמה שאמרו לו שיקרה יקרה שזה מחויב שזה יקרה זאת הכוונה נותן אמון.

עכשיו אמון כמו כל דבר זה דבר שנבנה כי בסופו של דבר זאת אמונה, עכשיו זה לא מבוסס פה על דברים שמחויבים מצד השכל זאת אומרת מה יכול אם נגיד אמון נפגע נגיד שאמון נפגע מה אפשר לעשות אם אמון נפגע אפשר לעשות אולי שיטה שהיא תהיה מבוססת על משהו שהוא לא כרוך באמון משהו שהוא יותר מחויב מאמונה כללית, זאת אומרת לו יצויר נגיד שאתה אומר למישהו נגיד שמישהו מאמין שתספק לו סחורה וברגע שסיפקת לו את הסחורה אז הוא כבר לו נותן בך אמון שתספק לו את הסחורה כי זה מחויב שסיפקת לו את הסחורה הוא רואה בעיניים שיש סחורה.

נכון זאת אומרת בתיאוריה אם מישהו אומר "אני לא נותן בך אמון" אז לא תמיד הפתרון אם מדברים באופן כללי לא תמיד הפתרון הוא לגרום לו להאמין בך לפעמים לגרום לו לא להצטרך להאמין בך, לקחת את הדבר שאתה רוצה שיאמין בך ולהפוך את זה ליותר מחויב בעיניו לא במובן של יותר יאמין אלא במובן שהוא לא יצטרך להאמין תגיד לו "מה אתה רוצה אתה רוצה להאמין שאני אשלם לך אני אשלם לך מראש" לדוגמה, אוקי עכשיו במקרה הספציפי שלך שם זה לא אפשרי. עכשיו בנושא הספציפי הזה נגיד שאתה מספק למישהו סחורה אוקי ונגיד הייתה סוג של הפרת אמון, מה זה הפרת אמון שנגיד הוא אמר לך אני רוצה עשרה קילו והבאת לו תשעה עכשיו זה סוג של הפרת אמון, למה הפרת אמון כי הוא מתחייב ללקוחות שלו למשהו מסוים והוא סמך עליך שתיתן לו עשר נתת לו תשע.

עכשיו מה האמת שאמון נבנה מהרבה פרמטרים זאת אומרת אמון נגיד מול בן אדם כזה הוא לא נבנה רק על בסיס אם הבאת לו או לא הבאת לו הוא נבנה גם על עוד שאר הפרמטרים, זאת אומרת לדוגמה עכשיו בא נעשה את זה יותר נרחיב, נגיד שאתה תבוא בבוקר ואתה תגיד לו בוקר טוב איך המוח עובד אני אסביר איך המוח עובד, נניח אתה תבוא בבוקר תגיד לו בוקר טוב ועכשיו אם כשאתה תגיד לו בוקר טוב זה יעשה לו טוב אז זה עצמו יגרום לו לתת בך אמון, למה זה יגרום לו לתת בך אמון כי אם אתה תגיד לו בוקר טוב והוא כאילו לא ייתן בך אמון זה בעצם אומר שהוא חווה אותך כבן אדם זר אם הוא חווה אותך כבן אדם זר אז הוא בעצם מאבד מהערך של הקרבה שהוא מקבל כשאתה אומר לו בוקר טוב.

אתה כאילו יכול ליצור אינטרס לבן אדם השני לתת בך אמון, למה אז אני מסביר עוד פעם לדוגמה נגיד כשאתה אומר בוקר טוב אתה נחמד אליו ואז זה נותן לו תחושה של קרבה, עכשיו אם הוא יגיד "לא הבן אדם הזה אני לא מכיר אותו לא יודע מי הוא בכלל" נגיד אתה תלך ברחוב סתם מישהו יגיד לך בוקר טוב אין לזה הרבה משמעות אבל אם מישהו שאתה מכיר אומר לך בוקר טוב יש לזה יותר משמעות כי זה כאילו יותר תחושה של קרבה, עכשיו שני אנשים אמרו לך בוקר טוב בוקר טוב זאת קרבה אבל לאיפה אתה יותר מרגיש קרבה כשבן אדם זר או בן אדם קרוב כשבן אדם קרוב, זאת אומרת שהאינטרס שלו לחשוב שאתה בן אדם קרוב אליו. עכשיו במי אתה בדרך כלל יותר אמון בבן אדם שיותר קרוב אליך, למה כי הבן אדם שאתה הכי מאמין לו בעולם בברירת מחדל זה לעצמך, אוקי אתה בדרך כלל מאמין לעצמך למה כי אתה חושב שאתה לא תרמה את עצמך לפחות על עצמך אתה יכול לדעת אם אתה מרמה את עצמך או לא.

אוקי עכשיו אז אם בן אדם קרוב אליך יותר אתה יותר תיתן בו אמון כי אתה יותר חושב שהוא זה אתה, עכשיו זה בעצם מביא אותנו למצב שאם אתה תהיה נחמד אליו אז הוא בעצם האינטרס שלו להרגיש שאתה קרוב אליו ואז האינטרס שלו לתת בך אמון כי אם הוא יגיד "אני לא מאמין לך" שזה בעצם במילים אחרות להגיד אתה בן אדם זר אם אתה בן אדם זר אז הוא כבר לא יכול ליהנות משאר הדברים. מה עכשיו בעצם הסברתי שנגיד שאתה רוצה לגרום לו לאותו בן אדם לתת בך אמון את האמון אתה יכול לבנות מסביב לא רק דרך, לא רק ברמה הטכנית של "טוב מעכשיו אני אתחיל לתת לו סחורה ואני אתנצל ודברים כאלה" זה לא רק על המימד הזה, אתה צריך בגדול לגרום לו להרגיש יותר קרבה אישית.

אם לדוגמה נגיד אתה, דוגמה נגיד שהוא אומר לך "למה לא הבאת לי עשרה קילו התחייבת לי לעשר למה הבאת לי תשע" אם נגיד אתה תגלה אמפתיה כלפיו, אם אתה ישר תתגונן "תקשיב אתה לא הבנת הייתה טעות" זה סיפורים ועניינים אם אתה נגיד תדבר אליו כמו לבן אדם זר, אם הוא ירגיש שאתה בן אדם זר שאתה לא מבין אותו אז הוא יגיד "זה בן אדם זר איך אני יכול לתת בו אמון" אבל אם נגיד שהוא מתלונן אתה תגלה אמפתיה " תראה אני מבין אותך נכון אתה צודק, מה קרה למה היית צריך עשר" אתה יודע דובב אותו כאילו שירגיש כן שאתה מזדהה איתו אז הוא יגיד "וואלה הבן אדם הזה מתעניין בי" מתעניין בי כנראה מאמין שאתה קרוב אליו, אתה קרוב אליו אז אם אתה תגיד לו "תקשיב הייתה טעות" או משהו אז הוא ייתן בך יותר אמון מאשר נגיד לא גילית כלפיו אמפתיה.

אתם הבנתם כאילו אותה סיטואציה אם נגיד גילית כלפיו אמפתיה שידרת לו שאתה זה הוא אם שידרת לו שאתה זה הוא אז הוא יותר ייתן בך אמון מטבע הדברים. מה אני בעצם מנסה לומר לך בשאלתך שאם אתה חושב שאמון נבנה רק על בסיס הדבר הספציפי כאילו אם השמש, אם נגיד כל יום ירד גשם אז יש לך אמון שירד גשם אם יום אחד הפסיק אז האמון שלך מתערער אז אם אתה חושב שכאילו בסופו של דבר הבן אדם בונה את האמון שלו רק על בסיס המבחן והתוצאה הסופי של הדבר הספציפי אז זה לא באמת ככה כי אמון נבנה על כמה בסיסים גם על בסיס של כמה הוא חושב שהגיוני שתפשל גם על בסיס של כמה עד עכשיו אתה עמדת בהסכם וכל שזה יותר פעמים עמדת בהסכם אז במוח שלו יש לו הוא מתחיל להאמין הוא מתרגל לחשוב שזה קרה אבל גם מעוד דברים מסביב, זאת אומרת אם באופן יחסי הוא ירגיש שאתה בן אדם קרוב אליו אז הוא ממילא ייתן בך יותר אמון. אתה הבנת?

ש: יש עוד נקודה נגיד קרה מקרה שיכול לגרום להפרת האמון נגיד טעות כזאת מכוונת או לא מכוונת.

אליעד: אם זאת טעות איך זה יכול להיות מכוון.

ש: לא הכוונה כאילו היה חסר נגיד בסחורה לדוגמה, עכשיו אז אפשרות אחת זה שבאירוע עצמו הוא יפרש את זה כטעות לא מכוונת וכדומה הוא יפרש את זה לא לרעה עכשיו אז אני עכשיו הבנתי שכאילו אם הוא יפרש את זה לטובה או לרעה זה תלוי בכל מיני דברים נכון בכל מיני גורמים.

אליעד: מה זאת אומרת לטובה או לרעה?

ש: זאת אומרת האם הוא כל פעם שאתה מביא סחורה אומר החסירו לי במכוון או שלא ספרתי, כאילו הוא מתחיל עכשיו לחשוד או שהוא יגיד "לא זה בטח טעות". עכשיו זאת נקודה אחת אני מדבר על נקודה אחרת נוספת שנגיד שהוא פירש את זה שבעצם כנראה הוא מרגיש שנשבר האמון זאת אומרת הוא באמת חושד בספק.

אליעד: השאלה היא גם כמה נזק נגרם לו כי אם נגרם לו נזק גדול אז הוא יותר יחשוד.

ש: לא אבל בהנחה שהוא חשד.

אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי השאלה כמה נזק נגרם לו אם נגרם לו נזק גדול אז בעצם המוח נכנסה לו מחשבה שאומרת "זה הבן אדם הזה עושה לי רע אז הבן אדם הזה עושה לי רע" ממילא זה סוג של הפרת אמון, ממילא הוא גם מרגיש רחוק. הבנת אותי אני מסביר לך שזה גם תלוי בזה תלוי גם בכמה נזק נגרם לו אם אתה תתחייב לבן אדם במשהו ולא תעמוד במילה שלך ונגרם לו הרבה נזק הרבה יותר תהיה הפרת אמון מאשר אם אתה לא תעמוד במילה שלך ולא נגרם לו הרבה נזק כי צרב לו במוח מחשבה שאומרת "הוא עשה לי רע" זה בעצם במילים אחרות "הוא זר הוא רחוק אני לא יכול לתת בו אמון" זהו, אוקי אז תמשיך.

ש: עכשיו אם את האירוע הזה.

אליעד: עכשיו האם אתה לא עושה מניפולציה כשאתה אומר "הוא חושב שיש פה הפרת אמון רצינית" זה מה שאמרת נכון?

ש: בסדר לא משנה איזו רמה.

אליעד: זה מה שהוא אומר או זה מה שהוא חושב אולי הוא חושב שזאת הייתה טעות אנוש והוא רק רוצה להוציא פיצוי הוא אומר "הפרת אמון" וסיפורים, למה אתה מניח שהוא הפר אמון למה אתה מניח אולי הוא רק רצה להוציא כסף, רצה להוציא פיצוי רצה משהו.

ש: לא אבל נגיד שהוא תפס אותך שבאמת הוא משקר נגיד לדוגמה.

אליעד: שיקר או טעה?

ש: או טעה שיקר.

אליעד: עובדתית מה ואם הוא רצח אותו מה קרה מה זה אם, מה היה באמת אנחנו מדברים על מקרה תיאורטי?

ש: לא מקרה ספציפי.

אליעד: יפה אז מה היה שהוא תפס אותו משקר שהוא שיקר לו, ראה בעיניים שהוא הכניס לו תשעה ארגזים ואמר אני הכנסתי עשר, ברמה כזאת שזה שקר במזיד שאין מה לדון לכף זכות מה האמת, בא נגיד שאמרו לו יש לך מאה ארגזים והיה תשעים ותשע עדיין זה שקר אבל עדיין זה לא שקר במזיד כי יכול להיות שחשבו שיש מאה אמרו לו מאה היה תשעים ותשע זה לא, תלוי כמה הוא חושב מה הסיכוי שמישהו ניסה לרמות אותו ומה הסיכוי שזאת...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
... חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך עליו, כנראה שיש לכם אינטרס משותף. ... קטן יחסית, האדם יעדיף לבחור באפשרות שנותנת לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם שני אנשים אויבים, ואחד אומר לשני ... מזדהה איתך. איך ליצור הזדהות עם הספק של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר לעצמו: הספקות האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון, ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם הלקוח חושש ויש לו ספק, אז במקום לומר ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון , על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. והסיבה לכך היא, כי אדם זר ... יש ניגוד אינטרסים וכיוב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ושאתה עצמך לא מרגיש שהוא אדם זר, אלא ... יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים כישות אחת שרוצה בטובת עצמה. או ... שאז כל צד צריך להגן על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר לתת המודע שלו, שלפחות מבחינתך, תפישת המציאות הנכונה, היא תפישת המציאות ... אל מול עיניו, שאתה כאדם זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם אנשים קרובים, ושממילא הוא כן יכול ... גורם גם לאדם השני לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד ... עד כדי כך שכאשר היית מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה עצמך חושב שהוא אדם זר, ושאתה עצמך לא מתייחס אליו כאילו הוא ... מתייחס אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, הוא בעצם הוכחה ... אליו כאל אדם זר. כי אם היית מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם זר. ועוד אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה יכול לגרום לו לחשוב, שכנראה שיש לך אך ורק כוונות טהורות בלבד, ושברור לך שיש לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך להיראות חשוד, בגלל שאתה פועל בצורה שהיא יותר מידי לא צפויה מבחינתו של האדם השני. כך שצריך לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר ... לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת ... אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. ... ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם מה שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה מראה לו ... כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית ... נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת. ובמקרה כזה לדוגמה, הכי טוב, זה לומר את כל הצדדים. גם לומר לה שהיא מושלמת ונראית ... אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה חושבת את זה על עצמה, והיא רק מתביישת להודות, שזה מה שהיא חושבת על עצמה. או לדוגמה אדם ... לפעמים האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ולמרות שכלפי חוץ יצרת איתו חוסר הסכמה, הרי באמת הוא מעריך אותך יותר, והוא חושב שאתה באמת מבין אותו, ... על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, ... איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ... הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי ... שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ויותר ממה ... סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור ... שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, ... ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון . לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת ... לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום ... אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה בצורה נכונה ולגרום ... לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ושימוש נכון ... בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם שנפגע, יש להבין כי ההתנצלות אינה ... שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך ... על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט בגישה אמפתית עמוקה ... איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי תהליך זה אינו פשוט ... העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ולהזדהות עם רגשותיו וסבלו ... את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך ... וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני, לצד שימוש נכון ... סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש סליחה איך לגרום ... איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי אמפתיה, איך לגרום לה לחשוב ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך ... איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את ... אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה ... באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא מאוד רוצה להזדהות איתך ... משהו על עצמו, ואעפכ אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, למרות שהוא עצמו היה רוצה לחשוב כך. וזה קורה כאשר הפחד של האדם ככ גדול לחשוב דבר כלשהו, וההתנגדות של האדם מאוד גדולה לחשוב דבר ... נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, לשכנע כל אחד בכל דבר. ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר ... הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והדבר ... שעליך למצוא את הדברים שהוא חושב שהנכונות שלהם אינה מוטלת בספק, ושהוא נותן בהם אמון מלא. וכאשר אתה משוחח עם האדם, וברצונך ... שאיתם השומע מזדהה (ואם אלו עובדות שידועות רק לשומע, הרי שזה יותר עוד יותר אמון, כי הוא מרגיש שהאני שלו מדבר דרכך). ועליך ... ירגיש שהוא מסכים איתך, אלא אפילו שהוא ירצה להסכים איתך. ואז, אחרי שנוצרה חוויית אמון והסכמה בינך לבין השומע, עכשיו תציג את ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים ... שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך. למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה ... ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של תלמיד שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי. אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר. איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף? כאשר אתה מנחה את השותף העסקי ... שלך ומונחה על ידך. כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח ... המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - ... - צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק אותך? איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים ... מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע ... לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן. לסיכום אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה. - הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול. - הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם. - תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם. אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים שיהיה בהצלחה! פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות ... אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר ... אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח? כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, ... שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור ... גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו? - להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח ... בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור ... הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח תקשיב אני לא מנסה למכור לך, ...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
... אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה ... חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים? איך ניתן ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? השלמת משפטים היא אחת השיטות המתקדמות ליצירת אמון בשיחה. הרעיון הבסיסי מאחורי שיטה זו הוא שפיתוח היכולת לקרוא את האדם שמולך, ולהשלים את מה שהוא עומד לומר, יוצר תחושת הבנה הדדית ותחושת אמון . המטרה היא להרגיש שהשני מבין אותנו, יודע ... ולראות אם המילה שבחרת אכן הייתה מה שהוא התכוון לומר. אם הצלחת לנחש נכונה, תחושת ההבנה המשותפת מתחזקת, וכך נוצר אמון. מהם היתרונות של השיטה? יתרון מרכזי של ... להשלים את המשפט בצורה מדויקת, האדם מולך מרגיש שאתה מבין אותו ברמה עמוקה. זה גורם לו להרגיש מובן ונתמך, וכך נבנה אמון. האם יש גם חסרונות בשיטה? עם כל היתרונות, ... של השלמת משפטים: 1. הסיכון בהשלמה שגויה: אם תשלם את המשפט בצורה לא נכונה, תיווצר תחושת אי הבנה, וזה יכול לפגוע באמון. 2. השלמה מוגזמת: אם תעשה זאת לעיתים קרובות מדי, זה עלול להיראות מאולץ וחשוד, ויכול לעורר תחושת חוסר אמון . 3. ההשלמה עשויה להרתיע אנשים מסוימים: יש ... להבין את עצמך קודם, כך תוכל לזהות מה מישהו אחר עשוי לחשוב או לרצות לומר. לסיכום השלמת משפטים היא כלי חזק לבניית אמון, אך עליך לדעת איך להשתמש בה באופן מדוד ... עלול לפגוע בקשר ולגרום לאי נוחות. לפיכך, יש ללמוד את השיטה הזו עם התרגול וההבנה המתאימים. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור כיצד אפשר ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? אחת השיטות המעניינות ליצירת אמון מול אדם אחר היא השלמת משפטים. הרעיון ... הרעיון שהוא עומד לבטא ולהגיד זאת בשבילו. באופן כזה הוא מרגיש שאתה מבין אותו וקורא אותו, וכך גובר הסיכוי שייתן בך אמון. לדוגמה, אם אדם מתחיל לספר שהיה היום ... לעומק. כשזה מצליח, נוצרת תחושת הזדהות חזקה. עם זאת, חשוב לזכור שיש בזה גם סיכונים: אם טועים בניחוש, אפשר לפגוע באמון ולהיראות כחסרי הבנה. מדוע השלמת משפטים ... ככה בדיוק? 3. האם האדם השני קולע לסיבה שבגללה הוא מרגיש נוח או לא נוח איתך? לפעמים הוא עשוי להבין שהוא נותן בך אמון רק כי הצלחת לקרוא אותו, וזה עלול לגרום לו ... לך משפט, לא בהכרח מדובר בידע מדויק או מיוחד. האם תמיד כדאי להשלים משפטים, או שיש בזה סיכון? לצד היתרון ביצירת אמון, קיימים גם סיכונים: 1. האדם עלול להבין ... מסוים, תוכל לזהות זאת גם אצל אדם אחר. מדוע חשוב לדעת את כל ההיבטים הללו? השיטה של השלמת משפטים עשויה באמת לחזק אמון ולהראות לצד השני שהוא מובן ומוכר, אבל היא ... מורכב, שדורש הרבה תרגול, פתיחות ללמידה והבנה שלעיתים גם כדאי לא להשלים משפטים אם זה עלול להיראות מאולץ או לפגוע באמון. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור איך לדעת מה המילה הבאה שמישהו יאמר? איך לקרוא מחשבות? איך ליצור אמון בשיחה? NLP למתקדמים, בניית אמון, תחזית אסטרולוגית, תחזית נומרולוגית, איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, אמון, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, מומחה בשיווק, מומחה מכירות בנושאי אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 12:33:16 - wesi28