אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון, לשכנע בחורה לחזור אליך, לשכנע בחורה לצאת איתך, איך לשכנע גבר לחזור, לשכנע שוטר, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, nlp עוגנים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מומחה מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP שיטות, ראיון בתקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לתרום, לשכנע את החברה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע עצמי, לשכנע את האקסית לחזור, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיפור כושר שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP פירוש, אומנות השכנוע, ייעוץ אסטרטגי, לשכנע בחורה לצאת איתי, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, nlp לימוד חינם, עזרה איך לשכנע, NLP המלצות, לשכנע שופט, לשכנע לקוחות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור.

מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח?

למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו:
  • "מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי?"
  • "האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו?"
  • "אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה?"
לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה "לקנות" אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה.

מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית?

קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו "חבר" בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כ"חבר". כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת.

איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח?

בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: "כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך." גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח.

איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח?

כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות:
  • התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד שאחרים יעדיפו שיחה עניינית וישירה.
  • לשים לב לתגובות של הלקוח - אם הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה.
  • להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.
  • הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת.
מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת?

גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני לתהליך המכירה ולבדוק את עצמו: האם הוא מעוניין במוצר בזכות איכותו והתאמתו לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כ"חבר". על הלקוח לזכור שתפקידו של איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות.

בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה.
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ניהול שיחת חולין והתיידדות יכולים להגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה. הם מנסים לשדר ללקוח שהם "לא מנסים למכור לו", אלא שהם חברים שלו, מתוך הנחה שהלקוח יהיה פחות חשדן כלפיהם.

הרעיון מבוסס על העובדה שאנשים נוטים לסמוך על חברים שלהם ולא להרגיש שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן, אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי להפחית את תחושת האיום שהמכירה יוצרת.

מדוע הגישה הזו עלולה להיכשל?

למרות שהרעיון נראה הגיוני, בפועל הוא לא תמיד עובד. לקוחות רבים אינם טיפשים, ולעיתים קרובות הם מגיעים עם מודעות לכך שמישהו עומד למכור להם. במקרים כאלה, ניסיונות מוגזמים להתיידד יכולים דווקא לגרום להם לחשוד יותר. במקום להשתכנע, הם עשויים לשאול את עצמם:

- "למה הוא כל כך מנסה להיות חבר שלי?"

- "מה הוא מנסה להסתיר?"

- "אם המוצר באמת טוב, למה הוא לא פשוט מוכר לי אותו בלי משחקים?"

לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם.

מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד?

יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי להרגיש טוב יותר אם המוכר מראה לו יחס אישי ומעניק לו תשומת לב. אם הלקוח מרגיש שהמוכר הוא "חבר", ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו.

כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה?

כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורו. לקוחות אינטליגנטיים מבינים זאת. לכן, אם המוכר מנסה לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו.

במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: "כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך". גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח.

איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו?

- להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר.

- לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית.

- להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.

- להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר.

לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח?

כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר היה נחמד אליו. במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות היא העניין של להתיידד עם הלקוח ולהיות חבר של הלקוח, ולנהל small talk עם הלקוח וכו' ואני אסביר גם את הרציונל שעומד מאחורי למה כן לעשות את זה אבל גם למה לא לעשות את זה ומה הטעות שבכך. והנושא הוא די פשוט מנסים למכור ללקוח מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח "תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך".

ממי לקוח ירצה לקנות ממישהו שמנסה למכור לו או מחבר שלו? אז ההיגיון אומר שאם החבר שלך יבוא למכור לך אז אתה אומר "הוא חבר שלי הוא לא ינסה לרמות אותי", כי המוח של הלקוח ששואל את עצמו "למה הוא מנסה לרמות אותי?" ברגע שהוא אומר "רגע אבל זה חבר שלי למה שחבר שלי ירצה לרמות אותי? אז הוא לא רוצה לרמות אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב" ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם "תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו שאתה חבר שלו, תוריד את הסטרס של המכירה אתה לא בא למכור לו אתה חבר שלו, אתה רק עוזר לו אתה מסביר לו" מה שזה לא יהיה.

אוקי לכאורה נשמע מאוד הגיוני יחד עם זאת צריך לדעת שיש בעיתיות בנושא הזה והיא שלפעמים הלקוח לא טיפש ולפעמים הלקוח מצפה שמישהו יבוא למכור לו ולפעמים דווקא אם מישהו מתיידד עם הלקוח יותר מדי או מנסה להתיידד עם הלקוח יותר מדי לפעמים זה לא בא טוב והלקוח אומר "רגע מה הוא מנסה לרמות אותי? אני באתי לקנות אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה אתה מנסה להיות חבר שלי אתה לא חבר שלי, אני לא רוצה להיות חבר שלך לא אכפת לי מי אתה לא אגיד לך מי אני באתי לקנות יש לך למה למכור את המוצר תמכור את המוצר, מה אתה מנסה לקנות אותי דרך זה שכאילו תהיה חבר שלי ודרך זה למכור לי את המוצר?".

אני רוצה להסביר יש אנשים נגיד בודדים שרע להם או כאלה שהם לא בודדים ולא רע להם אבל כשמישהו משדר להם שהוא חבר שלהם זה עושה להם טוב נגיד בן אדם בודד נכנס לאיזו חנות, שמה זה אומר בודד? הכוונה שהוא מרגיש בדידות הוא צריך אמפתיה, תשומת לב והמוכר או המוכרת מחייכים אליו "שלום..." והבן אדם מרגיש כייף "ואללה יש לי פה חבר", למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו לשתות כוס מים הוא מכבד אותו "מה אתה רוצה, מה פה מה שם" ואז כביכול המוכר בעצם מילא ללקוח חיסרון הוא הפך להיות חבר שלו.

עכשיו הלקוח אוהב את המוכר, למה הוא אוהב את המוכר? כי המוכר מילא לו את החיסרון הוא שידר לו שהוא חבר שלו יחד עם זאת ואז אחר כך מה קורה ואז הלקוח כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, "והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום" וכו'. יחד עם זאת יש אנשים שעליהם זה לא עובד השטות הזאת והם אומרים "אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא מאותו רעיון כמו שלי זה לא מעניין אותי. אתה רוצה למכור לי מוצר דבר איתי על המוצר".

אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות עם המוצר ולא את מהמוצר לכשעצמו, "כי אולי המוצר לא מספיק טוב ולכן צריכים להתיידד איתי כי אם המוצר מספיק טוב למה הוא צריך להיות חבר שלי מה הוא לא יכול למכור לי את המוצר איך שהוא, למה הוא צריך להתיידד איתי כל כך, למה הוא עוטף את המוצר בכל כך הרבה עטיפות מה הוא לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?". ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות, איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח מעדיף שימכרו לו בצורה עניינית ושיגידו לו "אדוני זה עולה ככה וככה", ושהניגוד אינטרסים יהיה פורמאלי כי בסופו של דבר אם הלקוח טיפש אז תנסה לשדר לו שאין ניגוד אינטרסים ואז אם הלקוח יאמין שאין ניגוד אינטרסים אז תמכור לו מה שאתה רוצה.

אבל לא כל הלקוחות טיפשים ויש לקוחות שיודעים שיש פה ניגוד אינטרסים וברגע שהבן אדם המוכר מנסה להסתיר את זה שיש ניגוד אינטרסים הלקוח מתחיל לחשוד עוד יותר "מה הוא מנסה להסתיר ממני שיש ניגוד אינטרסים, מה הוא מנסה לרמות אותי? שיהיה פורמאלי שיגיד כן יש ניגוד אינטרסים ואף על פי כן המוצר הזה טוב לך". ולכן לפעמים יש לקוחות שרוצים מכירה עניינית ולא רוצים חברות ואם בן אדם ניסה יותר מדי להתחבר, יותר מדי לבלבל להם במוח ודווקא משיג את התוצאה ההפוכה שהלקוח לא ירצה לקנות כי הוא חושב שמנסים לרמות אותו ולמכור לו באמצעות החברות. והמצד של הלקוחות הלקוח צריך לדעת לשים לב כשמוכרים לך מוצר האם המוצר עצמו מתאים לך הוא טוב לך או שאתה קונה אותו כי המוכר היה נחמד אליך קודם ואתה חושב שהוא חבר שלך ושהוא לא ירמה אותך. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע. מה המשמעות העמוקה של לתת אמון באדם אחר? אליעד מסביר שהמילה אמון מגיעה מהמילה אמן - כלומר, אמת. לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי. לדוגמה, כששופט אומר אני לא נותן אמון בעד הזה, הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את הסיפור כאמיתי. מי שנתפס בעיניך כאמין הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר. כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון? אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה לרמות, ה
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
... חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא ... את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך ... יש ספקות רבים. כשיש ספק קטן יחסית, האדם יעדיף לבחור באפשרות שנותנת לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם ... מסקנה משותפת, והוא יותר מזדהה איתך. איך ליצור הזדהות עם הספק של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר לעצמו: הספקות האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון , ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה ... לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, ... וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה ... איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, ... על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר לתת המודע ... זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת ... בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ... מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, ... זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא ... אם היית מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם זר. ועוד אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות ... לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה יכול לגרום לו לחשוב, ... לך שיש לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך להיראות חשוד, בגלל שאתה ... כך שצריך לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ... לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח חושב ... אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין ... ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים ... עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא ... להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. ... מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה ... כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות ... נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא ... אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו ... האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ... על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת ... איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של ... הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ... כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא האני שלו. וכאשר ... וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה ... לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, מקרים שבהם הלקוח היה מעדיף, שהאני שלו, יהיה ... איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, ... מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה ... בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה בצורה נכונה ולגרום למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו ... ההתנצלות כדי להבטיח שהצד הפגוע יוכל להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם ... כאב הצד השני, ניתן לזרוע מחשבות חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של ... ההבנה משדרגת את הסיכוי שהפוגע לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. ... לבקש סליחה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב ... פשוט ודורש התייחסות רגישה ומחושבת. אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו ... את האדם הפגוע לכיוון חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של ... הכאב. לכן, חשוב לנסח את הדברים בצורה מדודה וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו ... נכונה של מילים יכולים להיות ההבדל בין סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש סליחה איך לגרום למישהו לסלוח לך איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים ... לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב ... אעפכ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של ... ולחשוב כמוך. ואת זה באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה ... האדם היה רוצה לחשוב משהו על עצמו, ואעפכ אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, למרות שהוא עצמו היה רוצה לחשוב כך. וזה קורה כאשר הפחד של האדם ככ גדול ... כך עליך לדעת להכיר את נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, לשכנע כל אחד בכל דבר. ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי זה שאתה ... שהוא נכון. ואתה רוצה לגרום לאותו האדם להתייחס לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והדבר דומה לגבר שחושב שאם הוא יצא עם בחורה ... דברים שהוא עצמו סיפר לך על עצמו קודם לכן. והרעיון הוא, שעליך למצוא את הדברים שהוא חושב שהנכונות שלהם אינה מוטלת בספק, ושהוא נותן בהם אמון מלא. וכאשר אתה משוחח עם האדם, וברצונך לגרום לו לקבל רעיון כלשהו, תעשה את ... אתה מציג את הרעיון, ומתחיל את הצגת הדברים בעובדות וברעיונות שאיתם השומע מזדהה (ואם אלו עובדות שידועות רק לשומע, הרי שזה יותר עוד יותר אמון, כי הוא מרגיש שהאני שלו מדבר דרכך). ועליך להכניס את השומע לחוויה של הסכמה ... כל מה שאתה אומר. חוויית הסכמה ככ חזקה, שהשומע לא רק ירגיש שהוא מסכים איתך, אלא אפילו שהוא ירצה להסכים איתך. ואז, אחרי שנוצרה חוויית אמון והסכמה בינך לבין השומע, עכשיו תציג את הרעיון שלך, כחלק מהרעיון הכללי וכחלק ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול ... לשותף עסקי לסמוך עליך? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים ... מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא ... שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך. למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו ... שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של תלמיד שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי. אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש ... סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה ... לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד ... ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש ... איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו ... שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל ... זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן. לסיכום אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול ... שלכם. אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי ... ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה ... היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום ...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
... אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים? איך ניתן ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? השלמת משפטים היא אחת השיטות המתקדמות ליצירת אמון בשיחה. הרעיון הבסיסי מאחורי שיטה זו הוא שפיתוח היכולת לקרוא את האדם שמולך, ולהשלים את מה שהוא עומד לומר, יוצר תחושת הבנה הדדית ותחושת אמון. המטרה היא להרגיש שהשני מבין אותנו, יודע עלינו, וכולנו נמצאים באותו המקום. איך עובד תהליך השלמת המשפטים? כאשר אדם שוחח איתך ומתחיל משפט מסוים, אתה יכול ... המשותפת מתחזקת, וכך נוצר אמון. מהם היתרונות של השיטה? יתרון מרכזי של השיטה הוא תחושת ההזדהות החזקה שנוצרת. אם הצלחת להשלים את המשפט בצורה מדויקת, האדם מולך מרגיש שאתה מבין אותו ברמה ... מובן ונתמך, וכך נבנה אמון . האם יש גם חסרונות בשיטה? עם כל היתרונות, חשוב להיות זהירים בשימוש בשיטה הזו. יש כמה אתגרים וחשש ממינון מיותר של השלמת משפטים: 1. הסיכון בהשלמה שגויה: אם ... אי הבנה, וזה יכול לפגוע באמון. 2. השלמה מוגזמת: אם תעשה זאת לעיתים קרובות מדי, זה עלול להיראות מאולץ וחשוד, ויכול לעורר תחושת חוסר אמון. 3. ההשלמה עשויה להרתיע אנשים מסוימים: יש אנשים שמרגישים לא נוח כאשר הם מרגישים שמישהו קורא אותם באופן עמוק מדי, במיוחד אם הם חווים חוסר ביטחון עצמי. ... היא כלי חזק לבניית אמון, אך עליך לדעת איך להשתמש בה באופן מדוד ומחושב. אם תשלם את המשפטים נכון, תוכל ליצור קשר חזק ומובן עם האדם שמולך, אך אם תעשה זאת בצורה מוגזמת או לא מדויקת, ... איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור כיצד אפשר ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? אחת השיטות המעניינות ליצירת אמון מול אדם אחר היא השלמת משפטים. הרעיון הבסיסי הוא שכאשר בן אדם מדבר ומתכוון לומר משהו, אפשר לנסות לזהות מראש את המילה או את הרעיון שהוא עומד לבטא ולהגיד זאת ... וכך גובר הסיכוי שייתן בך אמון. לדוגמה, אם אדם מתחיל לספר שהיה היום בכביש, נתקע בפקקים והיה לו ממש... - אם תשלים עבורו: ממש מעצבן, ובדיוק זו היתה המילה שרצה להגיד, הוא מרגיש שאתה חושב ... בניחוש, אפשר לפגוע באמון ולהיראות כחסרי הבנה. מדוע השלמת משפטים יכולה להיות מורכבת? יש כמה היבטים שמשפיעים על הצלחת השלמת המשפטים: 1. איך לדעת מה האדם השני חושב? כדי להשלים משפט, ... עשוי להבין שהוא נותן בך אמון רק כי הצלחת לקרוא אותו, וזה עלול לגרום לו להיזהר יותר. 4. יש אנשים שעלולים לא לרצות שיבינו אותם לעומק, במיוחד אם הם מרגישים חוסר ביטחון או אפילו שנאה ... סיכון? לצד היתרון ביצירת אמון, קיימים גם סיכונים: 1. האדם עלול להבין שאתה מתמרן אותו, ולפתח חשד אם יראה שאתה עושה זאת בכוונה כדי להשיג קרבה. 2. במצב שבו האדם השני מחזיק בתפיסה שגויה או ... משפטים עשויה באמת לחזק אמון ולהראות לצד השני שהוא מובן ומוכר, אבל היא גם מורכבת ודורשת מיומנות: - צריך לפגוע נכון במינון. יותר מדי השלמות יכולות לעורר חשד או להיראות מלאכותיות. - ... להיראות מאולץ או לפגוע באמון. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור איך לדעת מה המילה הבאה שמישהו יאמר? איך לקרוא מחשבות? איך ליצור אמון בשיחה? NLP למתקדמים, בניית אמון, תחזית אסטרולוגית, תחזית נומרולוגית, איך ליצור הזדהות רגשית? איך להשלים משפטים של מישהו? איך קוראי מחשבות קוראים מחשבות? איך מתקשרים יודעים מה יהיה? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אמון, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מומחה שיווק, תת מודע בנושאי אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 12:38:30 - wesi28