אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אנשי מכירות ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אנשי מכירות, טיפול אישי, טקטיקת מכירות, NLP מאמרים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp טכניקה, קורס nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע דוד, לשכנע את אבא, ללמוד איך לשכנע, להצליח במכירות, לשכנע למכור, ייעוץ אישי, לשכנע מישהו, nlp טריקים, להתמודד עם התנגדות של לקוח, nlp דוגמא, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לדעת לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP שתילת מחשבות, NLP מדריך, NLP קשב וריכוז, לשכנע אנשים לבחור בך, למכור יותר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, תכנות התת מודע, תעמולה, לשכנע טוב,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אנשי מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אנשי מכירות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? שיווק ועזרי מכירה שיווק לטווח ארוך לבנות אמון אחרי בגידה מוצרים סוג ב... איך לדבר עם הלקוח? אסטרטגיות של משא ומתן אין מכירות מה לעשות מבוא לניתוח nlp לקוח שחוזר בו מעסקה איך להכיר את הלקוח? לתת ללקוח להשתמש במוצר זיהוי צורך של הלקוח תום לב במשא ומתן מסר סמוי לתת מודע המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה האם יש חומרי שיווק מיותרים? לגרום למישהו לא לשקר אותך תשובה ללקוח האם כדאי לייצר מוצר? לגרום למישהו להשתנות איך לשכנע אקסית? איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? לקוחות פוטנציאלים איכותיים לגרום למישהו לא לאהוב מישהו לפגוש לקוח לשכנע מישהו לשמוע חרדת ביצוע של אנשי מכירות לשכנע אקס להתגעגע אליך רעיונות לחומרי שיווק אחריות על מוצר לאתר את צרכי הלקוח שכנוע למנהלים ניתוח משפך שיווקי להישמע מתנשא כלפי לקוח לתת אמון ללמוד דיבייטינג לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב להציג מצגת ללקוח מוצר ברמה גבוה לאיזה לקוחות לשווק? הקמת מערך מכירות שונא למכור להצליח במכירות לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שכנוע מהר מידי בעיני הלקוח איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? למכור את עצמך לאקסית לשתול מחשבות אהבה מוצרים ברמה גבוה בקשה לא סבירה של לקוחות להתמודד עם מניפולציות ניתוח משפך מכירות שנאה לאנשי מכירות חוקי ההזדהות איך להשפיע על עצמך? האם להציב יעדי מכירות? לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו להציע ללקוח לקבוע מחיר למוצר שיווק שעוזר למכירות ליצור אמון באמצעות השלמת מילים לגרום למישהו לבחור בך התנגדות בשיחת מכירות לחץ על הלקוח למכור ללקוח בעולם המושגים שלו יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה למכור קרח לאסקימואים כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לקרוא ללקוח בשם פרטי לגרום למישהו לחשוב מחשבה מסע הלקוח במחלקת המכירות שיטת שכנוע מניפולציות של מומחים שימוש בשם הפרטי של הלקוח אמון עם שותפים לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? הדגמה ללקוחות לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה מחיר ללקוח מה הלקוח באמת צריך? לגרום למישהו לא לקנא לשתול מחשבה שלילית לספק מוצר ללקוחות לראיין עובדים במכירות לא מתאים ללקוח למכור שירותי עיצוב שכנוע מוסווה לבטל עסקה עם לקוח לגרום לאקסים לתת בך אמון טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לקוח שמפר הסכמים למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות חסרונות ללמוד nlp מניפולציות של בעלי מקצוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, תת מודע, שיפור מכירות בנושאי אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8652 שניות - עכשיו 16_11_2025 השעה 07:57:59 - wesi28