אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אנשי מכירות ✔יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אנשי מכירות, איך להשפיע על אנשים, עבודה ב nlp, nlp הפרעות אכילה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לנהל משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP התניה, אומנות הנאום, מכירות ושיווק, NLP דיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לימודי שכנוע, מאמן עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טכניקת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, ניתוח רטורי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, ניתוח תוכן של טקסטים, איך לשכנע את החברים, nlp מזה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, איך לשכנע לקוחות, טריקים לשכנוע בטקסט, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע בעל, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, עקרונות ה nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, טקסט טיעוני, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, טקסט משכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
האם עדיף להציב יעדים כספיים או לא להציב בכלל?

אליעד כהן דן בשאלה האם כדאי להציב יעדים כספיים ברורים כדי להרוויח כסף, או שעדיף פשוט להתאמץ בלי להגדיר מספרים מראש. השאלה המרכזית היא האם הצבת מטרה כספית ספציפית באמת משפרת את הביצועים הכלכליים של אדם או דווקא מגבילה אותו.

לדוגמה, אליעד נותן דוגמה של איש מכירות שאומר לעצמו: "אני רוצה כל יום להרוויח סכום מסוים או להגיע ליעד כספי מסוים עד סוף השנה". מצד אחד, נראה כי הצבת מטרות היא חיובית, כי היא מבהירה לאדם מה עליו לעשות ומאפשרת לו למדוד התקדמות, אך מנגד, יש לכך גם חסרונות.

אליעד מביא דוגמה של איש מכירות שהיה מצליח בלי להציב יעדים, ואף הצליח יותר מאלו שהציבו לעצמם יעדים, אולם הוא טוען שאותו אדם יכול היה להצליח אפילו יותר לו היה מציב יעדים מוגדרים וברורים. למשל, אם אותו אדם הרוויח יותר מכולם ללא יעדים, אולי אם היה מציב יעדים גבוהים וברורים הוא היה מגיע להישגים אפילו גדולים יותר, כמו לרכוש את החברה שבה עבד.

מה היתרון והחיסרון בהצבת יעדים כספיים?

היתרון המרכזי בהצבת מטרה הוא שהיא דוחפת את האדם קדימה, גורמת לו להתאמץ יותר, ומסירה את הספקות והלבטים בדרך, כיוון שהאדם יודע בדיוק מה הוא צריך להשיג. לדוגמה, אדם שמרוויח 1,000 שקל ביום עלול לחשוב שזה הגבול שלו, אך אם היו אומרים לו שהוא חייב להרוויח 2,000 שקל או שיהרגו אותו, פתאום היה מגלה שיש לו כוחות נוספים להרוויח יותר. מכאן, שהצבת יעדים מאפשרת לאדם לגלות יכולות נסתרות בעצמו.

עם זאת, קיימים גם חסרונות בהצבת מטרות. ברגע שאדם מתקרב למטרה שלו, הוא עלול להאט ולהרגיש שכבר אין צורך להתאמץ, כי הוא כמעט השיג את המטרה. לדוגמה, אדם שנוסע לפגישה ומאחר עלול לנסוע מהר מאוד, אבל ברגע שהוא מתקרב ורואה שהוא כמעט בזמן, הוא מתחיל לנסוע לאט. הצבת יעד נמוך מדי עלולה לגרום לאדם להאט לפני השגת התוצאות המרביות.

כיצד להגדיר את המטרה האופטימלית במכירות?

אליעד מציע פתרון שהוא להגדיר יעד אינסופי - "אני רוצה להרוויח את כל הכסף שקיים בעולם". באופן זה, האדם לעולם לא יגיע למטרה, ותמיד יהיה לו תמריץ להתאמץ ולהמשיך קדימה. בפועל, המטרה הזו מתורגמת למצב שבו האדם אומר לעצמו שהוא תמיד יעשה את המקסימום שהוא יכול, ללא תלות במספר ספציפי.

הוא מדגיש כי אם אדם באמת רוצה לעשות את המקסימום שלו - אין לו צורך במטרות ספציפיות, שכן הצבת מטרות לעיתים עלולה להפריע לו לעשות את המקסימום שלו. מי שקובע לעצמו מטרה עלול לפעמים לא למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, כי הוא יעצור כשיגיע למטרה ויאמין שזה מספיק. לעומת זאת, אם אדם לא באמת מוכן להתאמץ ב - 100%, אז דווקא טוב לו להציב מטרות כדי שהמטרות הללו ימשכו אותו קדימה.

האם יש דרך להשתמש ביתרונות של שני העולמות?

הפתרון המומלץ על פי אליעד הוא לרצות את הכל ("אני רוצה את כל הכסף בעולם") ומתוך כך להגדיר פעולות קטנות ומדויקות שיש לבצע בדרך להשגת מטרה גדולה יותר. לדוגמה, אדם רוצה אינסוף כסף, ולכן הוא מרים כל שטר של 100 שקל מהרצפה, גם אם השטר עצמו לא מקרב אותו מידית לאינסוף הכסף. הרעיון הוא שהאדם מנצל את האנרגיה של המטרה האינסופית כדי להניע את עצמו לפעולות יומיומיות קטנות.

למה חשוב לא להציב מטרה מוגבלת מדי?...
אליעד: עכשיו השאלה היא כזאת: בקטע של להרוויח כסף, מה עדיף? האם עדיף לבן אדם להציב לעצמו מטרה איזה סכום הוא רוצה? כן או לא?

ש: כן. אצלי זה עובד.

אליעד: שניה, אני שאלתי אם זה עובד אצלך? שאלתי מה עדיף, שניהם לא עובדים אצלך, גם כשאתה לא מציב מטרה אתה לא מרוויח וגם כשאתה מציב מטרה אתה לא מרוויח, נכון?

ש: אוקיי..

אליעד: אתה מרוויח באופן יחסי. עכשיו אני יסביר לך: נגיד, איש מכירות אומר "אני רוצה כל יום להרוויח X כסף" או נגיד "אני, עד סוף השנה רוצה להרוויח X כסף". והשאלה היא מה עדיף? להציב את המטרה או לא להציב את המטרה.

ש: אתה יכול לתת דוגמה עלי של הקטע הזה?

אליעד: דוגמה של מה?

ש: על הקטע של המכירות, הייתי איש מכירות וכולם עשו יעדים ואני אף פעם..

אליעד: השאלה היא כזאת.. ואף על פי כן עשית יותר מהם.. אולי אם היית מציב מטרות היית מרוויח עוד יותר.. שמעת מה אמרתי? אתה איתי? אני מסביר לך: השאלה היא אם אתה שאפילו בלי יעדים הרווחת יותר מאחרים שהגדירו את היעדים, אולי אם היית מציב יעדים היית בכלל קונה את החברה שעבדת בה, יכול להיות? אולי. לכן השאלה הנשאלת היא: האם כדאי להציב יעדים לסכום כספי שאתה רוצה להרוויח וזה יכול להיות סכום כספי ביום, בשבוע, בשנה, ב X, או לא. זאת השאלה. יש לך תשובה לשאלה הזאת?

ש: אני יגיד לך מה אני חשבתי באותו רגע: מה אני ינסה להשיג יעדים? אני עושה הכי טוב שאני יכול, וזהו, באותו רגע.

אליעד: ומה האמת? שאם היית מציב יעדים היית.. ואם היו באים אליך עם אקדח היית יכול להרוויח עוד כמה שקלים, נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה, אז לא עשית את המקסימום שאתה יכול. אתה רואה? אם היית מציב יעדים היית רואה שאתה יכול לעשות יותר.

ש: כן.

אליעד: אתה..

ג: יש בזה יתרון וחיסרון. כי כמה שאתה יותר מחויב.. כמה שאני נגיד יותר מחויב למטרה, ככה אולי ההישגים יהיו יותר גבוהים, אבל אם אני לא יגיע למטרה אני אהיה יותר אומלל.

אליעד: אז אני ישאל את השאלה אחרת: בהנחה שלא אכפת לנו אם תסבול.

ש: מטרה. להציב מטרה..

אליעד: הבנתם מה הוא אמר? הוא אמר: נכון, אם אני יציב מטרה אני יגיע יותר אבל מצד שני זה יגרום לי לסבול יותר. אז בואו נבודד את הרכיב של הלסבול, נניח שלא אכפת לנו אם תסבול או לא. השאלה: האם מהצד, מההיבט של להרוויח כסף, עדיף לך להציב מטרה, כן או לא? מההיבט הזה, לא מההיבט של החסרונות שיווצרו מזה.

ג: גם מההיבט הזה יש חיסרון, אם הוצאתי את הסבל גם עדיין יש חיסרון: כי אם אני מגיע למטרה ועדיין נשאר לי זמן..

אליעד: אז תציב מטרה יותר גדולה.

ג: ואם אני מגיע אליה?

אליעד: אז תציב מטרה עוד יותר גדולה.

ג: שהיא בלתי אפשרית.

אליעד: למה בלתי אפשרית?

ג: אם אני מציב מטרה להרוויח X כסף, אז אני צריך. נגיד בשנה, אני צריך להציב לעצמי מטרה..

אליעד: מה עדיף? עדיף להציב מטרה או לא להציב מטרה? זאת השאלה. איך תרוויח יותר אם תציב או לא תציב?

ג: לדעתי, עדיף להציב מטרה ולהתחבר אליה ממש.

אליעד: זה מה שאתה חושב?

ג: אם אפשר להוציא את הסבל, כן.

אליעד: בלי מרכיב הסבל. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אם מציבים מטרה, זה מסיר את כל הספקות. מצד אחד זה מחויב שזה יותר טוב, כי יודעים מול מה עומדים והולכים רק על זה, אם שואלים למה? זה ככה. למה? ככה. כל הזמן סגור, נעול. מצד שני זה מגדיל את הסיכוי להישרף, בדרך.

אליעד: מה אמרת עכשיו? את מה שהוא אמר. אמרת שאם מציבים מטרה זה מגדיל את הסיכוי שתרוויח אבל מצד שני זה יעשה לך מאוד רע וזה יכול להיות קטסטרופה, אז בהנחה שלא אכפת לנו אם יהיה לך רע או לא אז השאלה היא אם עדיף להציב מטרה או לא?

ש: עדיף, בגלל שזה מסיר ספק.

אליעד: בעינייך.

ד: אם יהיה לו רע הוא לא יעשה כסף.

אליעד: בהנחה שלא אכפת לי אם יהיה לו טוב או רע, אוקיי? לא אכפת לי. אני רוצה עכשיו להתמקד במה צריך לעשות כדי להרוויח יותר. לא אכפת לי אם יהיה רע או לא יהיה רע. נגיד שלבן אדם לא אכפת שיהיה לו רע. טוב, מה אתה חושב? להציב מטרה או לא?

ש: באינסטינקט שלי שניהם זה אותו דבר.

אליעד: אז קודם כל האינסטינקט נכון, זה טוב שיש לו אינסטינקט כזה אבל עכשיו הוא צריך לתת נימוקים. הלאה, מה התשובה?

א: אני אומרת כן ולא.

אליעד: למה כן? למה לא?

א: כן - כי מטרה הופכת דברים לממשיים, כמו שאמר הבחור פה..

אליעד: אז למה לא?

א: ולא כי זה מצמצם, אתה כאילו סוגר את עצמך.

אליעד: אז מה עדיף? מהו הפתרון האולטימטיבי?

א: מטרה עם ראש פתוח.

אליעד: אבל זה דבר והיפוכו.

א: אז מה?

אליעד: אז מה עושים?

א: עושים, הולכים לשם עם ראש פתוח.

אליעד: מה אתה רוצה להגיד אדוני?

ג: רוצה להציב מטרה ולדעת שאחריה לא תהיה עוד מטרה ועוד מטרה..

אליעד: אז זה לא מטרה. אז בא נחשוב בהיגיון: היתרון בלהציב מטרה הוא שלפעמים אתה חושב שאתה לא יכול ואם אתה מחויב למטרה אתה מגלה שאתה כן יכול. לדוגמה: אם בן אדם לא מציב מטרה אז הוא מרוויח אלף שקל ביום והוא אומר "אוקיי, לא יכול יותר" אבל אם היו אומרים לו "תקשיב, אם אין לך אלפיים, אתה מת", פתאום הוא מגלה שהוא יכול. זאת אומרת שהמטרה עזרה לו להתקדם, נכון? זאת אומרת, המטרה היא טובה כשאתה חושב שאתה לא יכול לפני שהגעת אליה. מצד שני, מתי היא הופכת להיות רעה? כשאתה מכוון אליה ואתה לא רואה שאתה יכול יותר, ז"א שאם היו אומרים לך "תרוויח אלפיים - לא הורגים אותך" אז הרווחת אלפיים אבל יכול להיות שאם היו אומרים לך להרוויח 4,000 גם היית מרוויח 4,000 ויכול להיות שכשהגעת ל2,000 הפסקת לרוץ כי אמרת "אלפיים וזהו.. 4,000 אני לא יכול". ז"א המטרה טובה למשוך אותך כשאתה מתחתיה והיא רעה כשהיא תוקעת אותך כשאתה מגיע אליה או מתקרב אליה, כי כשאתה מתקרב למטרה אתה כבר מתחיל לנסוע יותר לאט "אני תכף מגיע, כבר לא צריך לתת פול גז".

לדוגמה: כשאתה נוסע ואתה מאחר לפגישה, אתה נוסע נוסע נוסע ופתאום אתה רואה שאתה תכף מגיע ולא מאחר כל כך, "בוא נסע לאט", ז"א ככל שאתה מתקרב למטרה אתה נוסע יותר לאט. אבל אם אומרים לך: מה פתאום? המטרה עוד יותר רחוקה, יש עוד 100,000ק"מ קדימה, אז היית ממשיך לנסוע מהר. ז"א המטרה גם טובה וגם רעה. אז מהי המטרה האולטימטיבית? מהו הפתרון? הפתרון הוא להגדיר מטרה אין - סופית, זה הפתרון, להגיד "אני רוצה להרוויח את כל הכסף שקיים בכדור הארץ", אם זאת תהיה המטרה שלך, בהנחה שלא אכפת לי עכשיו מהסבל, זאת המטרה האולטימטיבית שזאת מטרה שאתה אף פעם לא יכול להגיע אליה ולא משנה מה אתה תעשה אתה תמיד צריך להתקדם אליה. עכשיו, להגיד אני רוצה להרוויח את כל הכסף בעולם, זה בעצם במילים אחרות להגיד: אני עושה את תמיד את המאה אחוז שאני יכול ולא אכפת לי כמה אני ירוויח, אוקיי? אז בא ננסה להפוך את למשהו יותר ממשי: אם בן אדם חושב שהוא יכול לסמוך על עצמו, בואו תבינו משהו מעניין: בן אדם אף פעם לא יכול להרוויח יותר ממה שהוא ירוויח כשהוא יעשה את ה 100% שלו, לכן לא משנה איזה מטרה אתה תציב, אתה אף פעם לא תוכל באמת להרוויח את מה שהיית מרוויח אם היית עושה את ה 100%. ולא זה שתציב מטרה מאוד גבוהה, בהנחה שעשית את ה 100% שלך, אתה לא יכול להרוויח יותר בגלל שהמטרה שלך יותר גבוהה, אוקיי? ומצד שני, אם אתה תציב מטרה, אז לפעמים זה יכול לגרום לך לא לעשות את ה100% שלך, ולכן הנושא הוא מאוד פשוט: אם אתה חושב שאתה יכול לתת את ה 100% שלך - אל תציב מטרה, כי המטרה הכי טובה להרוויח כסף היא "אני רוצה לעשות את ה100% שלי". אם בן אדם קם בבוקר ואמר: אני רוצה להרוויח X כסף, זה פחות טוב מ: אני רוצה לתת את ה100% שלי כדי להרוויח כסף. אתה צריך להציב את המטרה במאמץ "אני רוצה היום להשתדל להרוויח כסף עד שאני כמעט אתעלף" זה המטרה שצריכה להיות, לא מטרה של סכום.

למה גם זה לא מדוייק? כי יכול להיות שאם היה לך סכום, היית רואה שאתה לא מתעלף כל כך מהר ואתה יכול להמשיך עוד לרוץ ואתה לא מתעייף אוקיי? אז זה בן אדם צריך לשאול את עצמו: האם הוא חושב, בהנחה כמובן שהוא רוצה להרוויח כסף וזה מעניין אותו וכו', האם אני חושב שאני הולך לתת את ה 100% שלי? אם כן - אל תציב מטרה. המטרה הכי טובה שאתה יכול להציב לעצמך היא לתת את ה 100% שלך, אתה אף פעם לא תוכל להרוויח יותר מזה ואם תעשה את ה 100% שלך אז הגעת ל 100% שלך - אין יותר וזהו. לעומת זאת אם בן אדם מרגיש שאין לו כ"כ חשק - אז במקרה כזה, כן טוב שתציב לעצמך מטרה, כדי שהמטרה כאילו תמשוך אותך למעלה. אבל מצד האמת כשאתה מגיע למטרה אתה צריך לזכור "אדוני, זו לא כל האמת, ויש עוד ועוד, עד אין סוף". לכן בעולם אידיאלי בן אדם צריך לעשות את ה 100% שלו, בהנחה שהבן אדם רוצה לעשות כסף. את המילה "כסף" תחליפו במילה "אושר" או משהו אחר. מה זה אומר לעשות את ה100%? זה אומר לפעול ב 100% מאמץ כאילו אתה 100% רוצה את זה ו100% - אין לך את זה. ז"א, כמו שאתה בא בבוקר לעבודה ואתה ב0 שקלים היום - עוד לא הרווחת כסף, אז אתה מתאמץ יותר מאשר אם כבר הרווחת X כסף בהמשך היום, נכון? אבל אתה צריך בכ"ז להיות כאילו את בתחילת היום, באותה מוטיבציה של התחלת היום, אבל זה לא מספיק טוב, למה? כי מי מתאמץ יותר, ההוא שבא בתחילת היום ועוד לא התחיל להרוויח או ההוא שבא בתחילת היום ויש לו חובות? מי מתאמץ יותר? ההוא שיש לו חובות. לכן אתה צריך לדמיין בכל רגע שיש לך חובות כספיים אין סופיים וכל האושר שלך תלוי בכסף ואז להתאמץ. כמובן שזה תחושה של סבל וכו', אז מה? כרגע אנחנו מבודדים את הנושא של הסבל, מסבירים את הנוסחה. את המילה "כסף" תחליפו במשהו אחר. לכן בן אדם צריך לדמיין שיש לו חיסרון אין סופי לכסף וכשאתה מדמיין שיש לך חיסרון אין סופי לכסף, זה בעצמו ידחוף אותך בכל רגע נתון להרוויח כסף, וכל פעם שאתה מרוויח כסף - זרוק אותו הצידה, אל תראה אותו, תגיד "זה כלום, זה לא משנה, חייב להרוויח כסף". אז מה הבן אדם יעשה? אם בכל פעם שהבן אדם יעשה כסף הוא יזרוק אותו הצידה, יכולה לקרות פעולה הפוכה, כי אז הוא יגיד "אני מתאמץ ומתאמץ ולא יוצא לי מזה כלום" ואז "למה לא יוצא לי מזה כלום? הנה תראה - הרווחת! למה אתה אומר שלא יוצא מזה כלום? הרווחת." "אז אם הרווחתי למה אני צריך להתאמץ? מה פתאום לא הרווחת כלום, שים את זה בצד, תתחיל לעבוד מההתחלה. אבל שוב, זה רק למי שנשבר בדרך, מי שלא נשבר בדרך: הרווחת? אתה לא סופר את זה, לא הרווחת כלום, תתחיל מהתחלה, אתה במינוס ולא באפס, אתה במינוס אין סוף וכל מה שאתה רוצה זה כסף. עכשיו, אם בן אדם בא בגישה כזאת הוא לא צריך להציב מטרות, לא צריך כלום, כי המטרה זה הרצון שלך, אתה כל כולך רוצה, תמיד נותן 100% וזהו. אלא מה? שבפועל יש אנשים שלא תמיד נותנים את ה100%, לדוגמה, איפה זה דומה הדבר? נגיד בחדר כושר לדוגמה: אומרים לך שאתה צריך לעשות 3 סטים, 3 פעמים כפול 10 כפול 3, משקל כזה כזה, למה אמרו לך את זה? כי היה עדיף שיגידו לך "תקשיב, תן את ה100% שלך וזהו", שוב, אני לא נכנס לאיך תתן את ה100% שלך: תרים פעם אחת את המקסימום שאתה יכול, או שתרים את המקס' שלך בעשר פעמים, לא נכנס לזה אבל בגדול, תפיסתית: לא היו אמורים להגדיר לך מראש כמויות או משקלים, צריך להגיד לך: תרים בדיוק כמה גרם שאתה יכול, כמה פעמים שאתה יכול, כדי להביא את עצמך לקצה. אלא מה, שאם לא יציבו לך איזה מטרה, אתה כנראה תשבר הרבה לפני אז אומרים לך "אדוני, אתה צריך לסגור 10 פעמים" ואז אחרי שעשית 10 פעמים פתאום נגמר לך הכח, איך זה שנגמר לך הכח? ואם היו אומרים לך 11? אם היו אומרים לך מראש לסגור ב11 אז היית סוגר ב11

ש: אני לא יודע למה תמיד כשאני מסתכל בשעון כשהשעה 2 אני ישר נהיה עייף, רוצה ללכת הבייתה.

אליעד: תזיז את המחוג אחורה. אז עוד פעם: אם בן אדם הוא רציני יותר הוא לא צריך הצבת מטרות ויעדים, הוא רוצה את זה ברצון אין סופי, למה אני רוצה? "כי אני רוצה את זה" ונגמר הסיפור, לא משנה לו כלום, זה מה שהוא רוצה, בלי זה הוא לא חי, לא ישן ומשיג את זה. זה הכל. אם הוא לא מספיק רציני, הוא מציב מטרות ויעדים "אני רוצה סכום כזה וכזה". יש שתי אפשרויות: או שאתה יכול להרוויח את הסכום הזה או שלא, אם אתה לא יכול להרוויח את הסכום אז מה אתה משגע את עצמך? ואם אתה יכול אז למה אתה צריך להציב את המטרה? אתה יכול להרוויח יותר אז למה לצמצם את עצמך בכלל? לכן השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך. נגיד בן אדם אומר "אני רוצה להרוויח מיליון דולר עד סוף השנה" אוקיי, זה נגיד, בן אדם לא רציני. איך אפשר לדעת שהוא לא רציני? כי אם הוא באמת היה רוצה להרוויח כסף הוא לא היה מבלבל את המוח על סכום, הוא היה אומר "אני מעכשיו עובד עד סוף השנה כדי להרוויח כסף, כמה שיהיה בסוף זה המקסימום שאני יכול" אם הוא התחיל להציב מספרים שהוא לא כל כך רוצה להתאמץ. ואז הוא מתחיל לקמבן ולשקר "אני רוצה סכום כזה, רוצה בית שם", כשאתה תרצה כסף אתה תקום מעכשיו ותתחיל לעבוד

אני מסביר עוד פעם: לכאורה, בא בן אדם ואומר "אני רוצה להרוויח סכום כזה וכזה עד תאריך כזה וכזה" וזה כאילו נראה, לעצמו לפחות, שיש לו הרבה מוטיבציה, אם היה לך מוטיבציה, לא היית מדבר בכלל על מה שאתה רוצה, עכשיו היית הולך לעבוד, למה? כי אתה מבזבז זמן על התכנונים שלך. לך תתחיל לאסוף, מה אתה מבזבז זמן? ואז אתה תגיד "ואם נניח שהוא יציב מטרה גדולה ואז הוא יצטרך לתכנן איך להשיג אותה ולכן הוא צריך להציב את המטרה." נכון? אבל זה תירוץ, שב תתכנן איך להרוויח כמה שיותר כסף ואל תבלבל את המוח על הסכום שיצא.

ש: אז כמו שאמרת, הצבת מטרות זה אולי יעשה דברים יותר קלים

אליעד: לך

ש: לי. ואז אני יגיד: טוב, אני יציב את המטרה הזאת, יהיה לי יותר קל ואני ימשיך, אני יציב עוד מטרה ויהיה לי יותר קל, זה ליהנות משני העולמות, ולא להפסיק לעולם..

אליעד: ברור! תהנה משני העולמות. תקשיב, היה אחד שאמר "אני רוצה את כל הכסף שבעולם ולא שקל אחד פחות" זהו.

ש: זה כל בן אדם לפי הרצון שלו אבל כשיש לי קבוצה..

אליעד: לא אבל אתה בבעיה, אתה תצטרך את הסכום הזה יום אחד, אני יסביר לך גם למה, הלאה.

ש: כשיש לי קבוצה ואני צריך לדרבן אותם לרוץ לקראת מטרה מסויימת, יהיה לי קשה להגיד להם "חבר'ה תעשו את המקסימום" "מה הוא מדבר? אי אפשר"..

אליעד: מאוד קל, חוטף להם את המשפחה ואמר להם "אין כסף - אין משפחה. תעשו את המקסימום". תקשיב, זה נכון שכשיש לך עובדים אתה עושה ממוצע "מה אני חושב שהם יכולים להרוויח" מעלה את זה עוד קצת ונותן את המטרה, אבל למה? כי שמה גם לא אכפת לך שהם ירוויחו קצת פחות. עכשיו, מה האמת? שאם מישהו ירוויח סכום מסויים, תגיד לו "אוקיי, עכשיו מטרה יותר גבוהה" אבל לא דיברתי על לתת למישהו אחר יעדים, דיברתי בהנחה שאתה מציב לעצמך יעדים.

עכשיו, מה רבי נחמן אמר? יש התבוננות התורה, יש דבר מסויים, הבנה על החיים שבשביל להבין אותה אתה צריך שיהיה לך את כל הכסף שבעולם. יש בעולם הזה משהו מסויים שבשביל להבין אותו אתה צריך שיהיה לך את כל הכסף שבעולם. עכשיו, תשאל בשביל מה "אם יהיה לי את כל הכסף שבעולם, ממי אני יקנה את ההבנה הזה?" אז זה לא קשור לזה בכלל.

ש: כשיהיה לך את כל הכסף שבעולם, אז אתה תבין על חשבון הבית.

אליעד: בדיוק. בדיוק. בדיוק. יש משהו מסויים, חוויה מסויימת, הבנה מסויימת שנובעת מחוויה מסויימת והחוויה הזאת אתה יכול לחוות אותה רק כשיהיה לך את כל הכסף בעולם. כשיהיה לך את כל הכסף בעולם אתה תרגיש הרגשה מסויימת שתיתן...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
... של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת ... RAM בנפח של 6 גיגה, כדאי לומר הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר. למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת? מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת? הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי ... למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה ... לו עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו. איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות? ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את ... ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד. כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי? כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, ... הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת. לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות? השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
... מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך הקורסים למכירות, יש טעויות שמהן מתעלמים, והן מכשילות את המוכר בשטח. ... יכול לכתוב ספר על מכירות אומרים לו אוקי, עכשיו לך תמכור להוא, לא יודע. ש: זה מה שאני ראיתי הרבה. אליעד: איך זה יכול להיות, מה פשר העניין, מה אתה חושב? אתה כאיש מכירות לשעבר וכמדריך מכירות בהווה. ש: מה שנראה לי. אליעד: רגע תן לו שניה. ש: שיש חסרונות בכל שיטה, שיש יתרונות וחסרונות. אליעד: לא, אתה בעצם הסברת משהו אחר, אתה בעצם ... איזה גורם אבל ברמת על מה, כאילו תגיד את זה, זה כבר לא משפיע על הכל, זה משפיע לך על כל החיים שלך. אליעד: אבל זה נכון, מה לעשות שזה נכון ולכן באים אלי ספציפית אנשי מכירות שעל הנייר יודעים למכור מאוד טוב והם אפילו מלמדים אחרים למכור כמובן אבל אפילו הם יכולים להסביר למישהו אחר תמכור, תגיד לו ככה, תעשה ככה, אבל הם לא מצליחים למכור ... יודע הוא לא יודע את הפרנציפ זה כמו שאתה נותן תשובות שאתה יודע את התשובה אבל אתה לא יודע למה זה ככה ואז ממילא התשובה מוגבלת. ש: כי מי שבא לבחירות הוא כאילו ראוי שאיש מכירות הוא לא מתמודד. אליעד: כי אף אחד לא נכנס לתוך המוח של עצמו, מתחיל לבדוק למה אני מרגיש ככה, למה חשבתי ככה, מה ככה, מה ככה. מה שאני בא להגיד שגם בן אדם שיודע ... נכשל, אתה כישלון יכול להיות שהיית מפחד למכור את המוצר. ש: זה מה שבאתי, עכשיו אם אני רואה מישהי בבר ורוצה להתחיל איתה. אליעד: כי אותה אתה באמת רוצה. עכשיו, יש אנשי מכירות לדוגמה שאם אתה נגיד, נגיד שקשה לו למכור רגשית אם אתה תגיד לו תקשיב, אתה מקבל החודש הזה X כסף, סכום מאוד גדול בכל מקרה ועכשיו לך תמכור הוא ימכור אבל אם אתה אומר ...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת ... איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של ... כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה מציגים לכל אנשי המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי ... היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח ...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, ... אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים ... יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ... התוצאה. ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות מוצר. וזה הולך כך: איש המכירות ישכנע אותך ש: 1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר ... החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים. 4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנל ... נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?! כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם ... שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך? שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן ... כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה. בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנל, ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי ... הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות, לא רק על ידי הגברת מוטיבציה, אלא בעיקר באמצעות הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא ... מסביר שזה לא מספיק. הוא מדגיש שבנוסף להשקעה במוטיבציה, יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות ... למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. הסיבה לכך היא שמוטיבציה נדרשת בעיקר כאשר הפעולה שיש לבצע היא קשה או מצריכה מאמץ משמעותי. כאשר אנשי המכירות מיומנים ומכירים היטב את ... המכירה, תהליך המכירה נעשה פשוט וקל יותר עבורם, ולכן הם יכולים למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם ... אין לו את הידע הנדרש והוא לא יודע להתמודד עם התנגדויות, הוא ירגיש שהתהליך קשה ומצריך יותר אנרגיה ומוטיבציה. למה כדאי להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? ... יותר, ולכן יזדקק לפחות מוטיבציה. אילו צעדים מעשיים כדאי לבצע כבר עכשיו? כדי ליישם את העקרונות שאליעד כהן מסביר, הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, ... איך לשכנע לקוחות, איך לטפל בהתנגדויות, וכל מה שיכול לסייע בשיפור מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם ... ושוב שאין להזניח את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים למנהלים, איך לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? למה חשוב ללמוד למכור? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה מוטיבציה לא מספיקה? ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי? אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר? ... עדיין עשוי להיות מוצדק. איך להבין מה באמת יקר ומה לא? חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל ... המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם? כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם. האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח? נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים ... שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה יותר מהמחיר. זו החשיבה שצריכה להנחות אנשי מכירות, שכן המושג יקר תמיד יחסי לערך המתקבל ולא לכסף שמשולם. לסיכום, מה עליך לעשות כדי להרגיש בנוח למכור מוצר יקר? אנשי מכירות שחווים קושי במכירת מוצר יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: האם המחיר שמשולם על ... מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי? אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. ... נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר. - המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק. איך לשנות את הגישה כדי להצליח ... - יש לקוחות שלא יקנו מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי. סיכום הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ... שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות הגון שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח. והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג יקר אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת ... הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?. נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא אומר לא קשור בכלל כי ... פחות מאמץ. יחד עם זאת מאחר שבדרך כלל זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא אפילו לא יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצר שאותו הוא מנסה למכור למישהו אחר ואז המוצר נראה לו מאוד ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור, אפילו כאשר הם ... זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע ... המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב ... לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את ... את עצמך למכור זהה לחלוטין לשיטה שבה משכנעים לקוח לקנות מוצר. כאשר איש המכירות ניגש למכור, עליו לחשוב באופן ברור ומסודר על היתרונות ... אליעד מציין שכשם שלקוח יכול להעלות התנגדויות לרכישת מוצר, כך גם איש המכירות עשוי לחוות התנגדויות פנימיות לשכנע את עצמו למכור. ההתנגדות הפנימית של איש המכירות עשויה להיות חזקה ממש כמו התנגדויות של לקוחות. לכן חשוב מאוד שאיש המכירות יכיר את ההתנגדויות של עצמו ויידע להתמודד איתן מראש, ... הוא מדגיש שיכולת השכנוע העצמי היא תנאי הכרחי וקריטי להצלחתך כאיש מכירות לאורך זמן. איך להתמודד עם קושי במכירות? איך לשכנע את ... ושכנוע אנשים ולמכור לאנשים. והפעם אני רוצה לדבר על ההיבט שבו יש אנשי מכירות שקשה להם למכור, לא אוהבים למכור לא רוצים למכור, אין ... למכור לעצמו את הרצון למכור לך את המוצר, מה זאת אומרת בכל פעם שאתה כאיש מכירות הולך למכור מוצר לפני שאתה הולך למכור את המוצר אתה ... המוצר וכו. מה אני בעצם רוצה להגיד שהדרך להתמודד עם קושי למכור, כשאיש מכירות מרגיש שיש לו קושי למכור מה שהוא צריך לעשות זה לנסות ... יש לי בתהליך של המכירות. כמו שלקוח יכול להתנגד לקנות מוצר ככה איש המכירות יכול להרגיש בתוכו את ההתנגדות לקנות מעצמו את הרעיון ...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
... אנשי מכירות , לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים איך לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות התנגדותו? אליעד כהן מסביר בסיטואציה מורכבת שבה מנהל מכירות רוצה לשכנע עובד שלו לשקר ללקוח, אך העובד מסרב בטענה שהדבר אינו מוסרי. השאלה המרכזית ... מתוך תחושת שליחות חיובית. אתיקה במכירות שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות איך ניתן לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות שהוא מסרב לכך? כאשר מנהל מכירות נתקל בעובד שמסרב לשקר ללקוח בטענה שזה אינו מוסרי, השאלה המרכזית היא כיצד ניתן לשנות את ... אלא אמצעי להועיל ללקוח. אתיקה במכירות שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות עכשיו הנושא הוא כזה נניח שיש לך עובד ואתה מנהל חברת מכירות והעובד שלך עובד במכירות ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת הפיתוח. מדובר בשתי מחלקות שונות במהותן: אנשי המכירות הם אלו שאחראים למכירת המוצר בפועל, בעוד שאנשי הפיתוח הם אלה שבונים את המוצר ויודעים לפרטי פרטים מדוע הוא נבנה כך ולא אחרת. אליעד כהן מסביר, כי לרוב קיים פער משמעותי בין מה שאיש המכירות חושב שהוא מוכר לבין מה שהוא באמת מוכר. אנשי המכירות בדרך כלל יודעים את הדברים הבסיסיים ביותר לגבי המוצר, אך אינם מכירים לעומק את כל היתרונות שפותחו במיוחד עבור המוצר, פשוט מכיוון שלא היו מעורבים בפיתוחו. ... היטב לכל פרט קטן במוצר, שכן הם אלו שתכננו ובנו אותו, ולכן הם מכירים לעומק כל יתרון וכל פונקציה ייחודית שבו. לדוגמה, אליעד מביא איש מכירות שמוכר רכב. איש המכירות יכול לחשוב שהוא מוכר את הרכב המהיר ביותר, אבל ייתכן שהוא לא יודע כלל שהרכב הוא גם הבטוח ביותר, החסכוני ביותר, או אפילו הכי ידידותי לסביבה. כל יתרון נוסף זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך ... כאלה, ייתכן אפילו שהחברה מרוויחה פחות על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, ... אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים את התמחור הגבוה, כדי שהם יוכלו להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי המכירות עוברים הדרכות מפורטות עם אנשי הפיתוח והייצור, על מנת שהם יכירו את כל היתרונות של המוצר, את עלויות הייצור ואת הסיבות המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד מסביר שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות , אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה ... ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה ... מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על אותו חיסרון. לדוגמה, אם לקוחה אומרת שהמחליק שורף את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אנשי מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, אנשי מכירות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, אימון עיסקי, קאוצינג בנושא אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 10:39:40 - wesi28