אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? ✔שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ניתוח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP דוגמאות, אימון אישי לפוליטיקאים, nlp לחינוך ילדים, איך לשכנע את בעלי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע הורה, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, לשכנע ילדים, טקסט שכנוע, לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בן זוג, מניפולציות בטקסט, ייעוץ אישי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, הכוח לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ללמוד איך לשכנע, איך לשכנע את, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את האשה, טכניקות מכירות, NLP טיפים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, תורת המשחקים, איך להשפיע על אנשים, NLP טיפול בדיכאון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו למה הלקוח מפחד להחליט? איך לקבוע יעדי מכירות? האם למכור רק מוצרים איכותיים? תמחור מוצר בטלפון לשכנע מישהו בתור חבר למה ללמוד לשכנע? לשכנע מישהו להרגיש בנוח לגרום למישהו לעשות משהו איך לשכנע בעלי תפקידים? לקוח לא סומך על עצמו להשקיע בשיווק איך פוליטיקאים משכנעים? איך לעשות שיווק? לגרום למישהו לא להרגיש... לעשות מבצע ללקוח נאומים של איש המכירות לקוחות שרוצים לרכוש ממך מלחמת המכירות להפוך את הלקוח לחבר משא ומתן על שכר בראיון עבודה מקצועיות בעיני לקוח איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? החדרת מוצר לשוק להיות חזק או חלש במשא ומתן לגרום ללקוח להאמין לך מוצר של המתחרים תועלת מרכישת מוצר להציג את עצמך ללקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות להסכים עם לקוח איך למכור עט? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לקבל הנחה על מוצר מכירות ללקוחות לשכנע מישהו להסיק לרכוש מוצר יקר איך לשווק מוצר? למה חשוב ללקוח? לגרום ללקוח לקנות מוצר להשתפר במכירות איך לשתול מחשבה ללקוח? איך להבין את צרכי הלקוח? שכנוע שכלי איך לשכנע מישהו להירגע? למה המוצר זול? חוקי ההזדהות איך להציג ללקוח מוצר? לשכנע מישהו לא להציק לך לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך לענות לשאלה של לקוח לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות חוסר הבנה של הלקוח את המחיר למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? לקוחות חדשים מוצרים פשוטים מניפולציות של גורואים איך להתמודד עם מניפולציה? איך לתת הנחה ללקוח? להשפיע על אנשים חזקים האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? מסמך שיווקי למכור מוצר בלי יתרונות פרופיל לקוח לפתח כושר שכנוע למכור בקלות לגרום למישהו שיש לו בחירה התנגדויות בשיחת מכירות התנסות הלקוחות במוצר מוצרים אוטומטים אי הסכמה עם לקוח מתי להציג ללקוח את המחיר? איך להציג מוצר ללקוח? סינון ללקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך להתחבר ללקוח? התנגדויות שירות לקוחות שיטות לשיווק עצמי משא ומתן לבכירים איך להכין חומרי שיווק? לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח האם להתחמק משאלה של לקוח? שיווק חומרים מקצועיים התנגדויות במשא ומתן להתמודד עם סירוב של לקוח האם למכור את הרכב? שיקולים בבחירת חברת שיווק איך להצליח בתור איש מכירות? לתמחר מוצר שיווק מצליח מניפולציות של מורים רוחניים איש מכירות עשיר לרמוז ללקוח לתכנן מצגת ללקוחות איך למכור את המוצר הכי גרוע? ליצור תוכן שיווקי לקוח לא בטוח מה הוא רוצה רטוריקה כשלים רטוריים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, מאמן אישי, מומחה שיווק בנושא בכמה להעלות את המחיר ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.5313 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 01:27:25 - wesi28