אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם המוצר יקר? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם המוצר יקר?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, הדרכה אישית, סוגסטיה עצמית, חוקים בשכנוע והשפעה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, מה זה nlp, איך לשכנע את עצמי ללמוד, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, מומחה מכירות, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע טוב, אומנות השכנוע, NLP שיטת, ייעוץ אישי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע בטיעון, שכנוע, איך לשכנע את חברה שלך, ללמוד nlp באינטרנט, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להשפיע, איך לשכנע אנשים, ראפור, שתילת מחשבות, איך ליצור הזדהות, מה זה לשכנע, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע מישהו, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע סבתא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם המוצר יקר?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המוצר יקר?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים מניעת מניפולציות לשכנע מישהו לבקש עזרה לשכנע מישהו להגיד כן איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? לקוחות ממליצים באינטרנט הוצאת הצעת מחיר ללקוח לדבר אל ההיגיון של הלקוח לקוח מפחד לקבל החלטה משא ומתן בחוסר תום לב למכור מוצרים זולים לשכנע מישהו באופן אקראי לכתוב בהצעת מחיר ללקוח למה הלקוח ביטל את העסקה? נשים בפרסומות לגרום לאנשי המכירות שלך הוצאות השיווק והמכירה איך לשכנע ילדים? לגרום למישהו לא להבדיל היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר לסחוט לקוחות nlp למכור לשכנע מישהו להפסיק להאמין מה המוצר שלך? הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת למכור ביעילות לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית פחד לדבר עם לקוח להגיע ליותר לקוחות איך להחזיר אמון? להציג הנחה ללקוח איך לרמוז ללקוח? שפת גוף של לקוח לתת ללקוח מחיר למה ראפור רע? לבחור את הלקוחות לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים אסטרטגיות של משא ומתן איך לדעת מה התקציב של הלקוח? פרסומות בתשלום האם השיווק טוב? חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות לגרום למישהו להרגיש חזק לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לשכנע עובד לבצע לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית אמון בזוגיות לשכנע מישהו להגיד לך לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו להתאים את המוצר לתת ללקוח מחיר בטלפון לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו מחיר סופי ללקוח תוכן שיווקי להציג ללקוח הטבת הנחה תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני איך להתחיל למכור? מבוא לניתוח nlp מתי להעלות מחיר ללקוחות? לקוח לא קונה ממך לזהות את הכאב של הלקוח אמצעי שכנוע בפרסומות מה הלקוח רוצה? טכניקת שיווק לגרום למישהו לספר לך לשכנע אנשים לעשות כרצונך הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק איך לשכנע משקיע? מוצר בהרבה עטיפות חומרי השיווק שחייבים להכין לקוח מכחיש שהוא שלח פניה מהות וצורה בשכנוע לקוחות משלמים הטבה ללקוח איך מודדים קמפיין שיווקי? מנהל מכירות טוב אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מענה ללקוח לגרום ללקוח להסכים איתך לגרום למישהו להבין מה זה פחד להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות לבקש בצורה משכנעת מניעי הרכישה של לקוח לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? סוגים של חומרי שיווק עקיף שכנוע סיבתי לתת מוטיבציה לאנשי מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון המוצר יקר לי שאלות להתנגדויות לקוחות מנהיג משכנע לגרום לתת מודע חוסר הבנה מול לקוח להקטין את עלויות השיווק למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? עולם המכירות איפה ללמוד איך לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מניפולציות, למכור בנושאי האם המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 21:03:57 - wesi28