אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם המוצר יקר? ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם המוצר יקר?, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים למכירה, איך לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, NLP שכנוע, ללמוד למכור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מכירות, סוגסטיה עצמית, nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP מדריך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp בעברית, להתמודד בראיון, nlp השפעה על אחרים, NLP שפת גוף, NLP שיווק, איך לשכנע עובדת, ייעוץ תקשורתי, שיווק, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ללמוד nlp, לשכנע גבר להתחתן, הכנה לראיון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, nlp לצפייה, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, NLP איך זה עובד, שאלה איך לשכנע, NLP תוצאות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם המוצר יקר?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המוצר יקר?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה למכור מוצר מושלם למכור ללקוחות מוצר המניפולציות של ביבי לקוח עצוב לחפש לקוחות אחרים להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר ביבי נתניהו כאיש מכירות למכור עם אנרגיה לא לפחד למכור לגרום לאנשי מכירות ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע איך הנחה משפיעה על הלקוח? לכתוב מכתב בצורה משכנעת איזה מוצר להראות קודם? איך לא לשתול מחשבות? יצירת הזדהות האפשרויות של הלקוח להציג ללקוח מחיר זול חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק תוכן שיווקי פרובוקטיבי אין מכירות טכניקות שכנוע והעברת מסרים איך ליצור אמון עם האקס? לשכנע מישהו לסלוח על בגידה הגדלת מחזור מכירות לאבד לקוח ליצור אמון עם האקס ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח שנאה לאיש מכירות לגרום ללקוח להיות תלוי בך ראיון עבודה במכירות למכור שירותי יעוץ לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים האם איש מכירות טוב? התקציב של הלקוח פרזנטציה ללקוח לשכנע מישהו לשמוע לקנות מוצר ליצור מכנה משותף עם הלקוח לשווק את המוצר התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון יעוץ למנהלי שיווק להתחבר עם לקוח מניפולציות פוליטיות איך להציג ללקוח הנחה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? לרמות את הלקוח מה רע בהצבת יעדי מכירות? כל אחד יכול להיות איש מכירות לתכנת את התת מודע שתילת מחשבות שווי שוק של מוצר איך לעשות שיווק? שיווק פרובוקטיבי אימון שיווקי לשכנע אקס לאהוב לשכנע אקס לחזור אסטרטגיות במשא ומתן משא ומתן על שכר עבודה טעויות בתכנון יעדי מכירות הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה לשכנע מישהו לא לענות טעויות ביצירת ראפור להרחיב את המשפך השיווקי האם להכאיב ללקוח? מוצר בינוני להסתדר בלי חומרי שיווק מה כדאי להסביר ללקוח? למה קשה למכור? איך לבקש בקשה משכנעת? מטרות למסע לקוח שכנוע באופן יחסי לגייס איש מכירות לשכנע מישהו להאמין לעצור לקוחות לעשות שיווק ראיון לסמנכל מכירות לזהות מניפולציה טבלת יעדי מכירות לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו להגיב ללקוח שכנוע מכירות להתמודד עם לקוחות קשים לקוח שקודם כל רוצה לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה מה רע בלשפר את אנשי המכירות? שפת הלקוח לאיזה לקוחות לפרסם? להבין לקוח ללקוח קשה להחליט למכור בלי מאמץ לרמות לקוחות התמודדות עם מוצרים מתחרים אסטרטגיית שיווק למתחילים כמות לקוחות פוטנציאלים עדויות של לקוחות מרוצים לקוח עוזב את המתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, להשפיע, מאמן אישי בתחום האם המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 21:03:59 - wesi28