אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להכין סתם חומרי שיווק? ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם להכין סתם חומרי שיווק?, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את הלקוח, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP ביקורת, לשכנע בחורה לחזור אליך, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לנסח טקסט משכנע, לשכנע את הבעל, NLP איך זה עובד, איך לשכנע אשה להתחתן, סודות השיווק, NLP הרצאה, nlp חינם, לשכנע לקוחות לקנות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע גבר, תעמולה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדות במכירות, דמיון מודרך nlp, NLP תת מודע, ניתוח תוכן, לשכנע גבר להביא ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP טיפול אישי, לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, הגדלת מכירות, אימון אישי, מומחה מכירות, יועץ תקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם להכין סתם חומרי שיווק?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם להכין סתם חומרי שיווק?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להתעקש עם לקוח? לקרוא ללקוח בשם רשמי לשכנע גבר לחשוב עליך שיווק חנויות הדרכת מכירות ושירות בוס כלקוח להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה מריבה עם לקוח לגרום ללקוחות לרצות אותך לתת הנחה ללקוחות להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר שכנוע בצורה לוגית להתמודד עם תחרות שיווקית לענות ללקוח תשובה מוצר חדש לגרום למישהו לעזור לך איך בונים אמון מחדש? לגרום למישהו לטפל בעצמו לחשוף ללקוח את המחיר לגרום למישהו להקשיב למשהו לשכנע מישהו להבין אותך אמון באנשים איך לשכנע אישה? מוצרי יוקרה לחסכנים טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי להציג מחיר ללקוח יצירתית במכירות כסף במכירות תגמול יעדי מכירות לקבל הנחה על מוצר למכור ללקוח מוצר משפך שיווקי ממומן ליצור כאב ללקוח חוצפה של לקוחות לכתוב מסר משכנע לגרום ללקוח לעבוד איתך לשפר את כושר השכנוע שתילת מחשבות ללקוח תת מודע לדבר עם לקוחות השפעה סמויה על המודעות של הלקוח לגרום למישהו לשכוח לרכוש כושר שכנוע לבקש הנחה על מוצר לגרום למישהו להגיד לך באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? להתכונן לפגישת מכירות לגרום למישהו לשנות את דעתו מוצר בעטיפה לשכנע את התת מודע לשכנע מישהי לרצות לשכב כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לקבל חשיפה ללקוחות לשכנע אנשים להשתכנע מחיר סופי ללקוח מכירה חוזרת של מוצר תכנון מסע לקוח איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? איך לגרום למישהו להסכים להיפרד ממך? לספר ללקוח על המוצר למכור נכס פרזנטציה משכנעת איך לשכנע נשים? למכור רק מוצרי פרימיום ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק עבודה כאיש מכירות התנגדות במכירות בטלפון להציג מוצר ללקוח למה צריך לשקר לקוח? סודות השכנוע חוסר השפעה שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מה רע במוצרים בהנחה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לשכנע אקס לחזור לקוח מזדמן סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה מתנגד לרכישת מוצר להוזיל מוצר להיות היועץ של הלקוח שיווק בהתאם למכירות לשכנע את השופט שכנוע קשה לשכנע את האקס גיוס איש מכירות שיקולים בתמחור מוצר לשכנע בכל דבר האפשרויות של הלקוח בחירה ללקוח למכור ביעילות לגרום למישהו לא להסתיר לתאר מוצר לשכנע מישהו ללכת לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר לקוח לא רוכש מוצר יקר לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע עובד קושי לשכנע לגרום למישהו להעריץ אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, למכור, מאמן אישי בתחום האם להכין סתם חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 17:56:07 - wesi28