אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לקרוא ללקוח בשמו? ✔איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם לקרוא ללקוח בשמו?, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשלוט בתת מודע, מאמן אישי, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP סוגסטיה, NLP שיטות, NLP שפע, להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות מכירות, NLP תוצאות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע לקוחות לקנות, NLP ודמיון מודרך, nlp טריקים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, סודות השיווק, לשכנע בחורות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, עקרונות ה nlp, אסטרטגיות מכירה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע גבר להביא ילד, זוגיות nlp, ניתוח רטורי, סוגסטיה עצמית, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות בראיון, איך להשפיע על אנשים, התמודדות עם התנגדויות קניה, איך לשכנע גבר להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה ואמון באמצעות שימוש בשם פרטי?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השפעת השימוש בשמות פרטיים ככלי ליצירת קרבה ואמון, בעיקר בהקשרים של מכירות ושירות. הוא הסביר כי כאשר רוצים ליצור תחושת קרבה עם אדם, אחת השיטות היעילות היא שימוש בשם הפרטי שלו. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה מכיוון שהוא הופך את האדם הנדבר לאישי וקרוב יותר, לא רק כישות כללית, אלא כאדם בעל זהות נפרדת.

במיוחד כאשר אנו מדברים עם אדם אחר, אליעד טוען ששימוש בשמו הפרטי יכול לעורר תחושות של קשר אישי וקרבה. לא מדובר רק בשיחה ישירה עם אותו אדם, אלא גם כאשר אנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. לדוגמה, אם מדברים על אדם אחר, שימוש בשמו הפרטי יכול לגרום לאדם לשמוע את השם ולהרגיש כי יש קשר אישי עם אותו אדם. זה יכול לשדר לו תחושה של חיבור אישי, אפילו אם הוא לא נמצא באותו רגע עם האדם שציינו.

אליעד הסביר גם את החשיבות בהבחנה בין השמות שצורכים בהקשרים שונים. למשל, כאשר מדובר על "האחות שלי" מול "האחות שלך". בשיחה עם אדם אחר, השימוש בשם פרטי יוצר תחושה חיובית של קרבה, כמו קשר חמים ואוהב. לעומת זאת, שמות אחרים, כמו בשיחה על "האחות שלי", עשויים ליצור ריחוק, וזו יכולה להיות תחושה של קונפליקט במידה והשימוש בשם אינו מתאים להקשר או לאדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

ההשפעה של השם הפרטי לא תמיד ברורה וחד משמעית. אליעד מציין שהשפעת השם על תחושת הקרבה היא סובייקטיבית ותלויה בסיטואציה ובאדם שמעורב. לעיתים השם הפרטי ייצור תחושה של חיבור וקרבה, ולעיתים יכול להרגיש מרוחק ולא אישי.

השימוש בשם פרטי יוצר תחושת חיבור כי הוא מבדל את האדם מ"סתם אנשים" וגורם לו להרגיש שהוא לא רק חלק מהקהל הכללי, אלא אדם עם זהות פרטית שמזוהים איתו באופן אישי. כאשר אדם שומע את שמו, הוא לא מרגיש כמו מישהו כללי, אלא אדם שזוהה על ידי מישהו אחר, וזה מייצר קרבה. אותו דבר קורה גם כאשר אנחנו מדברים על אדם אחר, והשם הפרטי מהדהד אצל השומע תחושות של חיבור.

עם זאת, אליעד מציין שבחלק מהמקרים, במיוחד במצבים פורמאליים או מקצועיים, השימוש בשם פרטי עלול להרגיש מרוחק מדי...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מדבר על איך ליצור קרבה עם אדם אחר, ובמיוחד על הדרך בה השימוש בשמות פרטיים יכול להשפיע על תחושת הקרבה. אחת מהשיטות שגורס אליעד היא שימוש בשם הפרטי של האדם עמו אנחנו מדברים. הוא טוען שהשימוש בשם פרטי יכול להוביל להרגשה של קרבה, מכיוון שזה לא רק מגע עם אדם כלשהו, אלא משהו אישי יותר. שימוש בשם פרטי יוצר את הרושם של הכרה אישית ותחושת חיבור לאדם, כי כאשר אנו קוראים לאדם בשם הפרטי שלו, אנו לא רואים אותו כזר אלא כמי שיש לנו קשר אישי איתו.

אליעד מסביר שהשימוש בשם פרטי לא חייב להיות רק כאשר אנחנו מדברים ישירות עם אותו אדם, אלא גם בהקשרים אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות בסיטואציה ישירה עם אותו אדם. השימוש בשם הפרטי מעורר אסוציאציות אישיות שמובילות לתחושת חיבור וקרבה.

בהמשך, אליעד מסביר כי כשמדברים על מישהו אחר, חשוב לשים לב לאיזה שם משתמשים. לדוגמה, אם נזכיר את האחות של מישהו, השימוש בשמה הפרטי עשוי להפעיל אצל האדם השני אסוציאציות חיוביות, כמו קשר קרוב ואוהב. הוא מדבר גם על ההבדלים בין לדבר על "האחות שלי" לבין "האחות שלך". לעיתים השימוש במילים יכול להצביע על סוג הקשר שיש לנו עם אותו אדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

אליעד מציין את השפעת השמות על תחושת הקרבה, ומסביר שזו לא תמיד נוסחה חד משמעית. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה, אך זהו תהליך סובייקטיבי, כלומר, זה תלוי בנסיבות ובסיטואציה. הוא מדבר על כך שבמקרים מסוימים, שם פרטי עשוי להרגיש נכון וקרוב, בעוד שבמקרים אחרים זה יכול להרגיש רחוק ומרוחק.

לפי אליעד, כאשר אדם שומע את השם הפרטי של עצמו, זה יוצר את התחושה שהוא לא רק "מישהו", אלא מי שמזוהה איתו, מה שמוביל לתחושת קרבה. זה יכול לקרות גם בשיחה על אדם אחר, כאשר השם הפרטי של אותו אדם מהדהד אצל השומע תחושות אישיות.

עם זאת, אליעד מדגיש כי לא כל מקרה מתאים לשימוש בשם פרטי, ויש מקרים שבהם שימוש בשם פרטי עשוי ליצור דווקא ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם לקרוא ללקוח בשמו?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, האם לקרוא ללקוח בשמו?, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוח מבקש הנחה מוצר יוקרתי לנהל משא ומתן על המחיר ללמוד שיווק ומכירות מניפולציה עצמית ממי לא ללמוד למכור? חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים מוצרים זולים לשכנע לקוח למכור את עצמו ליצור התניה לצורך שכנוע שיווק סטרטאפ ניתוח תהליך שיווקי לשכנע אותו שאת צודקת להתקבל למנהל מכירות להסביר מוצר יקר מה זה משפך שיווקי? לגרום למישהו לא לפגוע בעצמו כושר שכנוע מעולה למה הלקוח אומר יקר לי? נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך לשכנע אותך אסטרטגיות של משא ומתן חוק סימון מוצרים פרסום למוצרי יוקרה הפצת חומר שיווקי איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? טכניקות לשכנוע להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך מתחרים של מוצר איך למכור את המוצר ולא את עצמך? ניתוח ראיון למכור כשאתה עצוב למה המוצר זול? איך לדבר בשפה של הלקוח? איש מכירות עשיר איש מכירות יצירתי איך לתכנן קמפיין שיווקי? לשכנע אדם לשנות את עמדתו ליצור אמון למכור תפקיד איך להציג ללקוח דירה? לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח אמצעי שכנוע בפרסומות לגרום למישהו לחזור אליך כמה הלקוח מבין את המוצר? התנגדויות מכירה של מוצר שיווק ממומן בתשלום להשקיע בשיווק אוהב לעבוד במכירות לשכנע שופטים איך למכור עם אנרגיה? למכור מוצר המוצר הכי יקר בקטגוריה לתת ללקוח להתנסות במוצר מאמצי שכנוע איך לעודד עובדים למכור יותר... למכור שירותי עיצוב תגמול לאנשי מכירות המוצר יקר לי האם להתעקש עם הלקוח? הצלחה בשכנוע לשכנע מצביעים איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... לתגמל אנשי מכירות כמה לאתר את צרכי הלקוח? איך לשכנע שאתה מומחה? איך לעשות שכנוע עקיף? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לגרום ללקוחות שיווק או מכירות לעמוד בעומס לקוחות איך מתגמלים איש מכירות? לגרום למישהו לאהוב זוגיות אופי של איש מכירות להסביר את התמחור ללקוח שיווק לטווח מיידי התמודדות עם לקוח עצבני לרכוש מוצר יקר שיטות משא ומתן שכנוע פרסונאלי יצירת יתרונות שקריים למוצר לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות איפה ללמוד שכנוע? התנגדויות במכירות לא מצליח למצוא מנהל שיווק לשכנע מישהו באופן אקראי להתמודד עם מניפולציה לקוחות משמיצים בפייסבוק לגרום ללקוח שלך לקנות להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לא להזדהות לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים מניפולציה בשאלה אסור לאתר את צרכי הלקוח האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? בלי לרמות את הלקוח הצלחה בעבודה במכירות מתי חשוב ללקוח מי המוכר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, NLP, השפעה בנושא האם לקרוא ללקוח בשמו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:19:23 - wesi28