אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכאב של הלקוח ✔איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הכאב של הלקוח, NLP דמיון מודרך, הדרכה אישית, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP ביקורת, להתמודד עם התנגדויות במכירות, nlp עוגנים, nlp הדרכה, מטפל אישי, מיומנויות שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, גישת ה nlp, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP פחדים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות לקוח, סודות ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע אשה, איך לשכנע בנות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, יועץ אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע שוטר, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפים למכירה, ללמוד רטוריקה, ללמוד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp למתקדמים, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים.

אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנ"ל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך.

אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיו"ב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון?

כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח?

ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח.

ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי.

וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד.

לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיו"ב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים.

וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים.

ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיו"ב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר.

אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיו"ב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד.

כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך.

כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך.

לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הכאב של הלקוח, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הכאב של הלקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות רטוריקה איך למכור מוצר עם חסרונות? שיטה לשכנוע איך ליצור סוגסטיה? האם להביא לקוחות חדשים? להציג ללקוח טווח מחירים שתילת מחשבות בדייט לשכנע מישהו דתי יכולת למכור יכולות השכנוע וההשפעה יצירת אמון באמצעות לשכנע מישהו לא לאהוב מנהל שיווק טוב השפעה סמויה פרובוקציה שיווקית לשכנע לקוח שלך לקנות להתמודד עם התנגדות לקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מניפולציות קורונה למכור מוצר עם חסרונות האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? תהליכי שיווק מוצרים מתחרים פחד ללמוד לשכנע לקוח מתעקש לקבל מחיר להבין לקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה משפך שיווקי אורגני איזה חומר שיווקי ליצור? לשכנע מישהו להיות חבר טעויות בשכנוע איך לענות ללקוח כמה זה עולה? שיווק סטרטאפ להגיב ללקוח שיווק באינטרנט אוטוסוגסטיה עצמית לקוח מפחד לקבל החלטה במקום הפרת הסכמים על ידי לקוחות לגרום למישהו להתרחק להזדהות לבחור את הלקוחות שלך למכור מוצר בלי מצב רוח יצירתית במכירות בניית תהליך שיווקי איך לשכנע ללמוד? לקוח אומר אין לי כסף טכניקות שכנוע לקוחות איש מכירות לא מקצועי לשכנע מישהו לרצות לחיות לאהוב למכור ליצור לקוח חוזר לקוח בעייתי שיטות מניפולציה מסרים סמויים בפרסומות למכור בלי חשק מגוון מוצרים להציע ללקוחות מענה ללקוח התנגדות הלקוח לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לשכנע שמשהו לקוח חושש מתגובה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון מצגת ללקוח שיטות שיווק מוצרי יוקרה להציג ללקוח מידע מקצועי להתמודד עם חרדת מכירות איך לחשוב כמו הלקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? מסרים תת הכרתיים בפרסומות מתנגד לרכישת מוצר לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע כל אחד בכל דבר שכנוע אנשים התנגדות לקוח לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו להודות באמת הלקוח צריך או רוצה התנגדויות בזמן מכירות שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח שיפור מכירות לבקש תשלום מלקוח לגרום למישהו להרגיש רגש התנסות הלקוחות במוצר התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק ליצור אמון עם שותפים עסקיים האם השיווק טוב? הלקוח כאיש מכירות לרכוש את אמון הלקוח לעשות ללקוח טוב איך לדבר ללקוח? כתיבה שכנועית לדבר עם לקוח בשפה שלו לגרום למישהו לא לעשות משהו מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מה הלקוח חושב על המתחרים? לגרום למישהו להרגיש מחויב ללקוח למכור לעצמו לחזור ללקוח שהשאיר פרטים פרסומות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מכירות, הדרכת מכירות בתחום הכאב של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2822 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 01:18:31 - wesi28