אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכנת חומרי שיווק ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הכנת חומרי שיווק, התנגדות לקוח, הדרכת מכירות, nlp עבודה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע למכור, לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את המנהל, לשכנע מישהו, מטפל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP לימוד עצמי, איך לשכנע אנשים בטלפון, טיפול בשיטת nlp, לשכנע גבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, שיטת טיפול nlp, אומנות השכנוע, איך להצליח למכור, לשכנע אנשים להגיד כן, תורת המשחקים, איך לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, השפעה סמויה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע בחור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הכנת חומרי שיווק, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הכנת חומרי שיווק, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עובדים כלקוחות לקוחות שלא מכירים אותך לגרום למישהו לאהוב משהו איך לגרום למישהו להרגיש... לקוח שמציב אולטימטום לא לגרום ללקוח להרגיש רע נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך יועצי שיווק השיווק של ביבי שימוש בשם הלקוח לגרום למישהו להתחתן ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט בחירת חברת שיווק לענות ללקוח שאומר שיקר לו לעבוד עם לקוחות בעסק להבין לקוחות התנגדויות מכירה של מוצר לתגמל את אנשי המכירות שלך לפתח מוצר על חשבון הלקוח אני לא מצליח למכור לעזור למכור לכדורגל לשכנע אדם לשנות את עמדתו למה קשה לשכנע? איך לומדים לשכנע? להשפיע על רצונות אין לקוחות אמונות בתת מודע לשכנע אישה לחשוב איך להציג ללקוח מוצר? איך לרכוש את אמון הלקוח? לשכנע אישה לרצות לשכב איך להצליח במכירות? למצוא לקוחות טובים איך להציג ללקוח שירות? אילו מוצרים למכור? למכור מוצרים יצירתית במכירות לגרום ללקוח להרגיש רע מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? לגרום למישהו לתקוף אותך עמלת מכירות של המוכר שיווק חנויות להרוויח כסף בלי למכור שיווק והעלאת מחירים ההשפעה של ברק אובמה לעשות מבצע מכירות שיווק ופרסום האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? אין מכירות לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה הצלחה בעבודה במכירות לקוחות חוזרים לשכנע מישהו להתעניין הנחה על מוצרים לגרום למישהו לחשוב בהיגיון טקסט שכנוע כמה להיות כנה עם הלקוח? למכור נכס האם כדאי לתת הנחה ללקוח? לשכנע בחורה לרצות לשכב לקוחות כמה להקשיב ללקוח? לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר איש מכירות מצוין לגרום למישהו להתמכר לקוח שלא מבין את התמחור בעיה של לקוח בלי פתרון אסטרטגיית שיווק איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? הכפשות של לקוחות מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לגרום למישהו לספר לך מטפל nlp רמות מניפולציה למה לעשות שיווק ללקוחות? לשכנע מישהו לא להבדיל חומרי השיווק שחייבים להכין דיבייטינג טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי מוקד מכירות לבחור מנהל שיווק איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק עובד? שכיר שעובד במכירות לא יודע לשכנע לגייס מנהל שיווק לא רוצה להשתכנע איך יוצרים אמון? לשכנע לקוח לחזור מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק ניתוח סיבתיות ומכירות לקנות או למכור לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח לגרום למישהו לא להתמכר אליך איך לבקש בצורה משכנעת? שיווק ועזרי מכירה טיפול בלקוח מתלונן איך לא להיראות כמו איש מכירות? צרכים של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי, להשפיע בנושאי הכנת חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0938 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 02:17:45 - wesi28