אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח לא תמיד צודק ✔טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח לא תמיד צודק, nlp לצפייה, NLP הפסקת עישון, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע את הילד, מומחה במכירות, טקסט שכנוע, לשכנע גבר להביא ילד, nlp חינם, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את בן הזוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע דוד, איך לשכנע לקוח, לימודי דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp techniques, nlp פסיכולוגיה, איך לשכנע גבר, ייעוץ אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אימון אישי, איך ליצור הזדהות, שאלות בראיון, מסר שיווקי, לשכנע את אמא, לשכנע אשה לחזור, תשובות לשאלות בראיון, NLP התניה קלאסית, nlp ביטחון עצמי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, שינוי עמדות, התמודדות עם התנגדות קניה, nlp קורס, לשכנע חברה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר.

יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפ"כ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפ"כ אין מצווה להראות ללקוח שהוא טועה.

המטרה בתהליך מכירה, היא למכור ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את המטרה של המכירה. כי יכול להיות שזה יפגע באגו של הלקוח וכיו"ב, ואז הלקוח דווקא ירגיש רע ולא ירצה לקנות ממך את המוצר. לא בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה.

ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא ללקוח...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר פרסונלי באופן אישי נגיד קוראים לו חיים להגיד לו חיים מה אתה חושב, אז חיים זה מתאים לך ככה וככה?. עכשיו מה השם של הבן אדם מה הוא מייצג זה כדוגמה כמובן, השם של הבן אדם מה הוא מייצג? השם של הבן אדם מייצג את הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
...השני מתנגד לדעתך? אליעד מדגיש כי לעיתים קרובות אנשים שוכחים לברר למה הצד השני לא מסכים איתם. כאשר הם נתקלים בהתנגדות, הם חוזרים על הטענות שלהם פעם אחר פעם, מתוך מחשבה שזה ישכנע, אך פעולה זו אינה יעילה ואינה מביאה לשינוי דעה אמיתי. חשוב מאוד להבין מה הסיבה שהאדם השני אינו מסכים איתך, ולא רק לנסות לשכנע אותו שאתה צודק. אליעד מסביר שאם באמת חשוב לך שהצד השני יבין אותך, או אם אתה רוצה לדעת מה האמת, תצטרך לברר באופן ברור את הסיבות שמונעות ממנו להסכים איתך. אם כל מה שחשוב לך זה להיות צודק, לא תצליח לגרום...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה, לוגיקה שניה אומרת מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב. עכשיו וצריך לדעת להשתמש בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מה שעושים אומרים לו אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ללקוח אבל אני כן אומר להיות עירני ולדעת שלא תמיד צריך להיות נחמד ללקוח ולא תמיד זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה אגרסיבית ותסביר לו בשום פנים ואופן, לא נכון זה לא ככה וככה מה אתה מבלבל את המוח. אפילו אני מקצין עוד יותר, תזרוק את הלקוח מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר, לפעמים הלקוח רוצה דווקא שיגידו לו חד משמעית לא נכון זה...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
...יותר גדול. והוא מפחד פחות לגלות שהוא טועה, כי הוא רואה שאתה מסכים איתו שהוא צודק. ואז הוא פתוח יותר להקשיב לכך, שמה שהוא רואה, זה רק צד אחד של מטבע אחת שיש לה כמה צדדים שונים. והוא פחות מרגיש שהוא צריך להגן על העמדה שלו, כי כבר הסכמת איתו שגם הוא צודק. ועכשיו הרבה יותר קל לשכנע את האדם לראות גם את הצד הנגדי, כי הוא פחות מאוים וכולי. ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו. דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה יותר כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמה אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר. שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום. או לדוגמה הלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד כזה בבית. אז במקום לומר...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
...אז במקרה כזה, אפשר להחדיר לתוכו את השאלה למה דרך השאלה מה. לדוגמה: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר. במקרה כזה, מה שצריך לשאול אותו, זה את השאלה: מה הכוונה שלו שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר. זא הלקוח חושב שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר, באופן מחויב. ולפעמים הלקוח לא מוכן אפילו לשאול את עצמו, למה הוא בשום פנים ואופן לא מוכן לרכוש את המוצר. ואז צריך לגרום ללקוח להתבונן שנית במה שהוא אומר, על ידי זה שמבקשים ממנו להסביר את מה שהוא אומר. ואז, כאשר הלקוח מתחיל להסביר את...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
...אם מישהו אומר הפעם הראשונה הייתה טובה, מיד מומלץ לומר: כן, אני מבין שבעיניך זה היה ככה. מדוע? כי אם נחכה שהאדם יסיים לטעון את טענתו השלילית (אבל בפעמים הבאות זה היה פחות טוב), ורק אז נאמר לו זה בעיניך, זה ייראה כהתגוננות לא אותנטית. לעומת זאת, כשאומרים מראש בעיניך, האדם השני תופס זאת כדבר אותנטי ולא כהתגוננות. איך לזהות מראש את הכיוון של שאלות פרדוקסליות? אליעד כהן מסביר ששאלות פרדוקסליות הן הקשות ביותר להתמודד איתן, כי הן מכילות שני צדדים מנוגדים: הצד שהאדם מציג, והצד המנוגד שהוא מתכוון להעלות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח לא תמיד צודק, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הלקוח לא תמיד צודק, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לכתוב נאום משכנע? מנטור מכירות תמחור מוצר יקר איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשקר לקוח? איך לתאם פגישה עם לקוח? לשכנע אנשים אחרים לגרום למישהו להצביע מניפולציות בטקסט מוצר פחות טוב האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? מסרים בפרסומות בטלביזיה לקוח לא רוצה לקנות כמה כסף לבקש מלקוח? ליצור אמון עם אנשים חשיפה להמון לקוחות לקוח ממש לא מבין את התמחור לנהל משא ומתן עם לקוח לשכנע ילד לאכול לשכנע מישהו לא להציק תיעדוף הכנת חומרי שיווק הכאב החדש של הלקוח ליצור השפעה להחזיר אמון בזוגיות איך להציג ללקוח מידע מקצועי? פחד למכור איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מוצר סוג א איך לא לתת הנחה ללקוחות? לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה ליצור כאב ללקוח להשתמש במוצר ללמוד להיות תותח מכירות לקוח שאומר יקר לי חומרי שיווק של המתחרים לדבר בשפה של הלקוח יצירת אמון לקוחות סרק התנגדויות מכירות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות נטישת לקוחות הרמוניה עם לקוח להתמחות במכירות לבנות עם לקוח מערכת יחסים לשכנע שופטים בבית משפט מוצרים לא איכותיים לאהוב מוצר לשכנע מישהו לא להתנגד איך לעבוד עם לקוח משוגע? ליצור הזדהות nlp סוגסטיה נקודות הכאב של הלקוח לקוחות פוטנציאלים חדשים הוכחה לשווי שוק של מוצר לקוחות טובים הכנסת עיזים במשא ומתן לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף להיות חזק או חלש במשא ומתן מוכר ללקוח איך לקבל לא מלקוחות? ליצור ללקוח חוויית רכישה לגרום ללקוח להתמכר איך לשכנע מישהו לסלוח לך? טכניקות לשכנוע מודל תמחור מוצר תוכן פרסומות פרופיל הלקוח הבא שלך איך לשכנע אותו שאת צודקת? לקוח לא בטוח בעצמו לגרום למישהו לחשוב עליך לגרום למישהו להשתכנע ברעיון איך לרמות לקוח? האם להביע הזדהות? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח תהליך של שכנוע לדבר עם הלקוח על הצורך שלו איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? לשכנע מישהו לעשות דיאטה למכור ללקוח ולא לעצמך לשכנע מישהו להחליף איך לגרום למישהו להאמין? להכיר את הלקוח הפוטנציאלי האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך למכור מוצר בעייתי? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? מוצר לא איכותי איך לגרום למישהו לעשות? לגרום ללקוח להבין אותך מה צריך להסביר ללקוח? לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור ספק כוודאות? לבחור משרד שיווק לשכנע מישהו להקשיב לשכנע מישהי להתאהב בך לא רוצה לרמות את הלקוח לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מומחה מכירות, דמיון מודרך בתחום הלקוח לא תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 18:29:43 - wesi28