אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח לא תמיד צודק ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח לא תמיד צודק, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו, לימודי דמיון מודרך, עבודה ב nlp, לשכנע את חברה שלי, שיטות לשכנע אנשים, לשכנע שופט, טיפים לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp הפרעות אכילה, לשכנע לקוחות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את חברה שלך, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להשפיע על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אמא, טיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, איך לשכנע את הלקוח, איך לגרום לגבר, שיפור כושר שכנוע, לשכנע את האשה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, הזדהות רגשית, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, ללמוד דיבייטינג, להתמודד עם התנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן ... צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפכ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם ...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
...אצל הצד השני מוטיבציה פנימית לעזור לך. במקום להרגיש שהוא נדחף לפינה, הצד השני מרגיש שהוא באמת בעל ערך, ושעל ידי העזרה לך הוא מחזק את התפיסה העצמית החיובית שלו. באופן זה, האדם ישתכנע לעזור לך מתוך תחושה של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש בעלי ערך? מהן טעויות נפוצות בשכנוע? איך לגרום לפקיד לעזור לך? למה חשוב להחמיא בשכנוע? איך לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו? איך לשכנע פקידים? איך לשכנע בירוקרטים...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
...בתת המודע שלו, שאתה כנראה יכול להיות לקוח קבוע אם הוא יתייחס אליך בצורה יותר טובה. לשתול מחשבה למוכר, שהוא מדבר עם מישהו שרוכש המון מהמוצר שאתה רוצה לרכוש ממנו כרגע. זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהמוכר ידמיין שאתה הולך לרכוש כמות בעתיד וזה מגדיל את הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה על כמות עתידית שאתה אולי תרכוש ממנו בעתיד, כבר עכשיו ברכישה הראשונה. לסיכום: מי שרוצה לדעת איך לקבל הנחה מספקים / מוכרים וכיוב, כדאי שילמד את נקודת המבט של המוכר. איך קובעים מחיר? איך יודעים האם כמה ולמה ואיך לתת הנחה? איך להתמודד...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
...מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח לא תמיד צודק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח לא תמיד צודק, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות בחירה גרועות ללקוח לנהל לקוחות איך למכור לעובדים שלך? לכתוב טקסט משכנע להתעשר מתחום המכירות איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לטפל בלידים של לקוחות חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לגרום לאנשים לטעום מהמוצר לשכנע מישהו להרגיש קירבה לגרום ללקוח למכור לך את עצמו הזדהות אישית nlp לימודים התנגדויות שירות לקוחות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות מחיר ללקוח בתהליך מכירה משכנע לקוחות מתעניינים למכור כשאתה עייף איך להשיג אופי של איש מכירות? לומדים מכירות לגרום למישהו לריב עם מישהו אחר התנגדויות בזמן מכירות איך לא ליצור ראפור? אצליח למכור ממי הלקוח רוצה לקנות? מה זה שיווק יעיל? איך למכור את עצמך לאקסית? איך למכור בלי איש מכירות? לשכנע אישה להתאהב לשכנע מישהו להחליף רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים איך לגרום למישהו לעשות משהו? לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה לגרום ללקוחות להתחבר אליך לגרום למישהו לרצות אותך צריכת מוצרי יוקרה ללמוד שכנוע לימודי מכירות טקסט טיעוני שכנועי איך לשכנע את השופט? איך לענות ללקוח? לגרום למישהו לא לעשות משהו איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? איך לתכנן מסע לקוח? למכור יעוץ למשכנתאות איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? לקוח תחושה של הזדהות איך לגרום ללקוחות לחזור? הצגת המחיר ללקוח לקבל לא מלקוח nlp לימוד עצמי חוסר הבנה של הלקוח את המחיר המוצר יקר לי ליצור לקוחות מרוצים ליצור לקוח חוזר לנצח בדיבייטינג לתאם פגישה עם לקוח הצורך של הלקוח הפוטנציאלי איך לא להישחק במכירות? לשכנע מישהו לטפל בעצמו הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת ניתוח ראיון כסף במכירות לשכנע בשאלה איך להשפיע על הבן שלי? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם להגיד ללקוח אנשי מכירות שטח השפעה גלויה איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לשווק מוצר גרוע כמה המוצר באמת שווה? להכין כל חומר שיווקי לשכנע לקוח לאהוב אותך למכור עם אנרגיה מקצועיות בעיני הלקוח התמודדות עם בוס כלקוח לעטוף את המוצר לסנן את הלקוח לשכנע מישהו להתאהב איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך ללמוד לשכנע? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח להסביר ללקוח את התמחור איך לראיין עובדים במכירות? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? לגרום למישהו לא להרגיש... איך להציג ללקוח? לספר ללקוח על המוצר לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים ממי ללמוד nlp? לשכנע ילד להכין שיעורים תיעדוף משימות של איש מכירות לקוח מבקש בקשה לא סבירה להכיר את דרך החשיבה של הלקוח כמה ראפור חשוב? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? לגרום ללקוח לא לעזוב אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, שיפור מכירות, פרסומות בנושא הלקוח לא תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 18:29:47 - wesi28