אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח לא תמיד צודק ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח לא תמיד צודק, איך לגרום לבחורה, התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סדנת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טקסט שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שכנוע ושינוי עמדות, NLP דיכאון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, איך למכור רעיון, לשכנע בנים, דרכים לשכנע, לשכנע ללכת לרופא, ניתוח טקסט טיעוני, NLP לעסקים, התמודדות עם התנגדויות לקוח, לשכנע גבר, ניהול משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע סבתא, הרצאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע בוויכוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח לא תמיד צודק, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הלקוח לא תמיד צודק, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדרכת מכירות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות ההשפעה של ברק אובמה פרובוקציה שיווקית להתחייב ללקוח על התוצאה לשכנע מישהו לא להתאבד לגרום ללקוח לעבוד איתך לשכנע מישהו לחשוב לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שיווק באופן כללי מסע הלקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לגרום למישהו לא ליהנות לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם איך לבנות אמון עם לקוח? לא לדבר על המוצר שיווק ומכירות לאפשר ללקוח לבחור להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך ליצור ראפור איך לעשות שיווק? לגרום למישהו להבין שכר איש מכירות לא רוצה למכור לשכנע אקסית להתגעגע אליך להכניס עיזים למשא ומתן החלטת הלקוח שכנוע איטי איך לשכנע בחורות? איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום מסרים של קמפיין שיווקי מניפולציות פשוטות שיקולים בבחירת חברת שיווק האם המוצר מתאים ללקוח? לשכנע עובדים מנטורים למכירות השפעה גלויה על המודעות של הלקוח מכנה משותף עם הלקוח שיווק סמוי חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לשכנע אנשים בעלי סמכות לתמחר מוצר חדש הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לאיזה לקוחות לפרסם? לגרום ללקוחות להתחבר אליך איש מכירות או יועץ מקצועי זיהוי הצורך של הלקוח איך להציג את עצמך ללקוח? מתי להציג ללקוח? לנסח בקשה בצורה משכנעת איך להיות בטוח במוצר שלי? להיות רע ללקוח טעויות בשיווק לגרום למישהו לא לחזור על טעויות קביעת מחיר למוצר ללקוחות שהגיעו לעסק לקוח שרוצה הכי זול שיש האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? תכנון תהליכי שיווק לשכנע לקוח לומר כן לגרום למישהו לא לאהוב מישהו שיווק מוצר להביא לקוחות לעסק הוצאות שיווק ומכירה טבלת יעדי מכירות למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? להיות יועץ של הלקוח לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו להשפיע על צרכנים התנגדות במכירות בטלפון לסגור פגישה עם לקוח לגרום למישהו לא לשכוח אותך הקשר שבין מכירות לשיווק יוצר אמון פרופיל לקוח מודל תגמול לאנשי מכירות איך לשכנע בעל סמכות? איך להצליח לשכנע? לגרום למישהו לרדוף אחריך שכנוע גלוי או שכנוע סמוי הכנה לראיון עבודה איש מכירות איך לעשות מניפולציה על הלקוח? משא ומתן למתקדמים למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה השפעה על אחרים התאמה של המוצר ללקוח למה ללמוד nlp? מה הצורך של הלקוח? איזה אופי צריך איש מכירות? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר לגרום למישהו לשנוא מישהו להיות החבר הכי טוב של הלקוח לגרום למישהו לרצות משהו למכור עם אנרגיה קמפיין מכירות לגרום למישהו להימשך רק אליך לנסח טקסט משכנע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, רטוריקה, לשתול מחשבות בתחום הלקוח לא תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0947 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 04:02:55 - wesi28