אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח מתנגד למחיר ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח מתנגד למחיר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, יועץ תקשורת, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, לשכנע גבר להיות איתך, להגדיל מכירות, מומחה מכירות, סודות המכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לימוד nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, סדנאות nlp, סודות המשא ומתן, טיפול ב nlp, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, איך לגרום למישהו, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP שיטת, NLP סדנא, הגדלת מכירות, סודות השכנוע, אימון nlp, לשכנע שופט, לשכנע עובדים, לשכנע את עצמך, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, ניהול משא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח מתנגד למחיר, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח מתנגד למחיר, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר אומנות השכנוע הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לקוח שמגיע אליך מהמתחרים ניתוח השיווק מפורסמים בפרסומות מכירות שטח לשכנע מישהו לא להסתיר להתנגד לבקשה של לקוח מחשבות בתת מודע לשכנע מישהו לא לבגוד לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר שיווק גלוי או שיווק סמוי גורמים למחיר מוצר סוגים של שאלות של לקוחות מוח של איש מכירות הצגת טווח מחירים ללקוח כמה לתת ללקוח הנחה? צורכי הלקוח לגרום למישהו להירגע איך להתייחס ללקוח? למה מוצר יקר? למכור כשאתה מרגיש רע איבוד לקוחות והעלאת מחירים לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה לגרום למישהו לטפל בעצמו לגרום למישהו להרגיש רגש לשכנע מישהו לחשוב משהו שיקוף והשפעה על אדם אחר להישמע חכם בעיני הלקוח הטרלה של לקוח למכור מכוניות איך למכור את עצמך? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר? למצוא לקוחות חדשים מתי זה כיף למכור? שקרים ומכירות הגדלת מכירות של אנשי מכירות אומץ למכור לנתח חומרי שיווק של המתחרים לבקש בצורה משכנעת מי מתאים להיות איש מכירות? לתאר ללקוח את המוצר לקוחות שרוצים מחיר יקר לשתול מחשבה שלילית לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לסגור עסקה עם הלקוח במקום לקרוא ללקוח בשמו איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? מאמני מכירות לוותר על הלקוח לא לדבר על המוצר להתכונן לפגישת מכירות להשפיע על מישהו לעשות משהו שיקולים בתמחור מוצר למכור קרח לאסקימוסים חומרי שיווק ויזואליים לשכנע מישהו להתאהב מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך לשכנע אנשים? לספק ערך ללקוח ליהנות לעבוד במכירות לתאם פגישה פיזית עם הלקוח ללמוד שיווק לשפר כושר שכנוע למכור בשוק רווי תחרות לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה לקוח עצבני להציג מראש את המחיר ללקוח אמפתיה כלפי לקוח כמה חומרי שיווק ליצור? הגדלת אמון של לקוח להטעות את הלקוח להכיל התנגדות של לקוח לימודי nlp שיטת מכירות לא אוהב למכור ללקוחות למה לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לקנא לשכנע גבר לאהוב לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס לגרום למישהו להתאהב בך בדייט לגרום למישהו לא לטעות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה פרזנטציה משכנעת לשכנע עובדים להקשיב לגרום למישהו להגיע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי מוצר לא מושלם איפה למצוא לקוחות חדשים? למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? לשכנע מישהו לקבל עזרה לעשות הרבה כסף כאיש מכירות לגרום למישהו למכור מוצר מתחרים של מוצר מוצר זול לשכנע אקסים להתגעגע יצירת חומרי שיווק איכותיים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, קואצ'ר, קאוצינג בתחום הלקוח מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 06:26:19 - wesi28