אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר ✔יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע בחורות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, אימון עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, דמיון מודרך ו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ רטורי, התנגדות במכירה, טיפים למכירות, להשפיע, טיפים למכירה, לשכנע את המנהל, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה, NLP מדריך, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, הכנה לראיון בטלוויזיה, NLP שיטות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אשה להתחתן, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע לקוח לקנות, סודות ההשפעה הסמויה, איך לשכנע לקוחות לקנות, מאמן עסקי, nlp techniques, סדנאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מכירות ושיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
איך לדעת מה היתרונות שלי?

הרבה אנשים שואלים את עצמם: "מה היתרונות שלי?" במיוחד כאשר מדובר בעסקים. פעמים רבות אדם נשאל על היתרונות שלו, על המוצר או השירות שלו, והוא לא מצליח לענות על השאלה הזו. הסיבה לכך היא לא תמיד כי אין לו יתרונות, אלא להיפך - לעיתים קרובות הוא כל כך טוב במה שהוא עושה, שהיתרונות שלו הופכים להיות מובנים מאליהם בעיניו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מזהה אותם.

לדוגמה, אדם שעובד בצורה מצוינת כבר שנים רבות בתחום מסוים, עשוי לראות את הדרך שבה הוא עובד בתור סטנדרט רגיל לחלוטין. הוא לא מסוגל להבין שהאופן שבו הוא מבצע את העבודה הוא מיוחד, כי מבחינתו זו פשוט הדרך הרגילה שבה דברים צריכים להתנהל.

כיצד לגלות את היתרונות שלך בצורה פרקטית?

כדי לגלות את היתרונות שלך, יש שיטה פשוטה וברורה: אתה צריך לדמיין מישהו אחר שעושה את אותו הדבר שאתה עושה, ולשאול את עצמך האם יכול להיות שיש אנשים שעושים את זה פחות טוב ממך. אם התשובה היא "כן", המשמעות היא שיש לך יתרונות ברורים על פניהם. הדבר שבו הם פחות טובים ממך - זה בדיוק היתרון שלך.

דוגמה מעולם העסקים: מתקין מנהרות

נניח שאתה מתקין מנהרות, ושואלים אותך מה היתרונות שלך. אתה עלול לחשוב שאין לך יתרונות מיוחדים, כי אתה עושה את העבודה שלך לפי סטנדרט שנראה לך מובן מאליו. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר לגלות את היתרונות שלך היא לדמיין מתקין מנהרות אחר, ואז לבדוק: "האם כל האנשים שמתקינים מנהרות מתקינים אותן בדיוק כמוני, או שאולי יש כאלו שעושים עבודה פחות טובה?" אם תגלה שיש כאלה שעובדים פחות טוב ממך, תוכל לשאול את עצמך במה בדיוק הם פחות טובים: אולי הם פחות מדויקים, פחות יסודיים, פחות יעילים או פחות מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך.

דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה

נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: "האם ייתכן שיש מורה למתמטיקה שהוא פחות טוב ממני?" התשובה לרוב תהיה חיובית. ואז תוכל לשאול את עצמך: במה הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור, פחות סבלני, פחות יצירתי או אולי פחות מסביר בצורה פשוטה? כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה נראה סטנדרטי.

דוגמה פשוטה מעולם המכירות: מוכר עגבניות

אפילו אם אתה מוכר מוצר פשוט כמו עגבניות, עדיין קיימים יתרונות שניתן לזהות. נשאלת השאלה: "מה היתרונות של העגבניות שלך?" אם אתה מתקשה לענות על כך, דמיין עגבניות אחרות שאינן שלך, ושאל את עצמך: האם יכול להיות שעגבניות אחרות יהיו פחות טובות מהעגבניות שאתה מוכר? אולי הן פחות טריות, פחות אדומות, פחות טעימות או פחות איכותיות. מה שתמצא שהן פחות טובות בו - זה בדיוק היתרון שלך.

מדוע קשה לזהות את היתרונות שלנו בעצמנו?

לעיתים קרובות, היתרונות שלנו שקופים לנו בגלל שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו רגילים לבצע את העבודה בצורה טובה, ולכן אנחנו חושבים שכולם עובדים ככה. האדם שנמצא למעלה לא תמיד יודע שהוא נמצא גבוה, עד שהוא מסתכל למטה ומבין שיש אנשים אחרים שנמצאים במקום נמוך יותר. רק כאשר אנחנו עושים את ההשוואה הזו, אנחנו מסוגלים להבין מה הם היתרונות שלנו.

למה הכרחי להכיר את היתרונות שלך?

הכרת היתרונות חשובה במיוחד בעסקים ובתחרות עסקית. אם אתה לא יודע להציג את היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים.

האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים לחלוטין?

חשוב להבין שלא תמיד היתרונות צריכים להיות ייחודיים לגמרי. לפעמים היתרון שלך הוא שאתה פשוט עושה משהו טוב יותר מאחרים, גם אם באופן כללי כולם עושים משהו דומה. לדוגמה, אם כולם מוכרים עגבניות אבל אתה מוכר עגבניות טריות יותר - זה כבר יתרון משמעותי מספיק, גם אם באופן כללי לא המצאת משהו חדש לגמרי.

איך להציג את היתרונות ללקוח בצורה ברורה?

כאשר אתה מציג את היתרונות ללקוח, עליך לשים דגש על ההבדלים שמצאת בהשוואה למתחרים שלך. עליך להסביר בצורה ברורה ומדויקת מה בדיוק אתה עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח. הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך.

לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות?

הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג את היתרונות שלך, היא להשוות את עצמך לאחרים ולזהות במה הם פחות טובים ממך. כאשר תבין במה אתה טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית.
איך לדעת מה היתרונות שלך?

שלום חברים, הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? זה קורה, למשל, כשמדובר בעסק, ושואלים בעל עסק מה היתרונות שלו - והוא לא יודע מה לענות.

יש מקרים שבהם בן אדם לא יודע מה היתרונות שלו, לא בגלל שאין לו כאלה, אלא משום שהיתרונות שלו נראים לו כל כך ברורים מאליהם, שהוא אפילו לא שם לב אליהם. כלומר, אם אדם מצטיין בתחום מסוים, זה עלול להיראות לו טבעי לגמרי, ולכן הוא לא ייחשוב על זה כיתרון.

אז איך אפשר למצוא את היתרונות שלך? הנה התשובה.

נניח שאתה מתקין מנהרות ושואלים אותך: "מה היתרונות שלך?" ואתה עונה: "אני לא יודע." מה שאתה צריך לעשות זה לדמיין אדם אחר שמתקין מנהרות, ולשאול את עצמך: האם כל האנשים בעולם שמתקינים מנהרות עושים זאת בדיוק כמוני? או שאולי יש כאלה שמתקינים אותן פחות טוב ממני? אם אתה יכול לדמיין אנשים שמתקינים מנהרות בצורה פחות טובה ממך, אז במה שהם פחות טובים - זה היתרונות שלך.

עוד דוגמה: נניח שאתה מורה למתמטיקה. מה היתרונות שלך? תדמיין מורה אחר למתמטיקה. האם יכול להיות שהוא מלמד פחות טוב ממך? במה בדיוק הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור? פחות סבלני? פחות יצירתי? מה שאתה מזהה שם - אלה היתרונות שלך.

גם אם אתה מוכר עגבניות - מה היתרונות של העגבניות שאתה מוכר? תדמיין עגבניות אחרות. האם יכולות להיות עגבניות אחרות פחות טובות מהעגבניות שלך? אם כן - זה היתרון שלך.

לפעמים, אנשים עובדים לפי סטנדרט מסוים, ומרוב שזה נראה להם מובן מאליו שככה עובדים, הם בכלל לא מבינים שזה היתרון שלהם. הם פשוט רגילים לחשוב: "מה, זה ברור שצריך לעבוד ככה!" - אבל זה לא תמיד ברור מאליו.

לפעמים צריך להסתכל למטה כדי להבין שאתה נמצא למעלה.

תחשבו על זה.

למידע נוסף, אפשר להיכנס לאתר EIP.co.il ולחפש: "איך לדעת מה היתרונות שלי?", "איך למכור ללקוחות?", "הגדלת מכירות?" או כל נושא אחר שעולה בדעתכם.

בהצלחה!
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את ... שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ... לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא ... שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה ... מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה ... אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי ... מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה. אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, ... כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ... לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמא, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם ... וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח ... יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב ... הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב ... שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא ... ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך. ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו ...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
... להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים ... במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. איש ... בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם ... בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים. מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה? - אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח. - הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש. - הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון ... מוצר במקום למכור תועלת אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה ... מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו. הדרך הנכונה להציג את המוצר במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. תגידו: - ... מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק. סיכום - איך למכור נכון? אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח. הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת. הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו. דברו בשפה של הלקוח ... הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא ... הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. ... יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה. שלב 1: הכר את המוצר שלך! אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את ... שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן: מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי? איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים מישהו בעולם? אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)? איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו? איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם? איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי? אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם? איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ... בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח ... גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמא: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. זא המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת. איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי בינוני רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב ... ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה ... שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא רק כן נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם רק לא נכונים. וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים עבורו, ושרק המוצר שלך, הוא המוצר האחד והיחיד שיכול לעזור לו למלא את ... המתחרים, לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, מוצר מחוייב. שהלקוח מרגיש, שהוא מחוייב להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב ... שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה שיותר. ושאפילו עדיף לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך. וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר ... כעס שנאה נקמנות וכיוב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל רק לא. שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחוייב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין. כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחוייב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחוייב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחוייב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחוייב שלא יהיה לו את המוצר שלך. ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחוייב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחוייב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר ... לא מתייחס למוצר שלך כאל רק כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחוייב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך. והשיטה לכך היא, ... ההתייחסות שלו, מרק לא לגם לא + גם כן. ואחכ משם הרבה יותר קל להעביר אותו למצב של רק כן. ונחדד, גם אם לא תצליח לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך, בהתייחסות של רק כן חייב שכן, הרי ... רוצה, לגם לא רוצה. ואם נחדד עוד יותר, אז הדרך היא כזאת: רק לא >> גם לא >> גם כן >> רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואחכ ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך ... מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? ... ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים ... אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך ... בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד ... כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח ... בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי ... להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת ... מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים? אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע ... אם הלקוח יודע להסביר בדיוק במה המוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזאת שיטת פרסום שמתבססת על ההיגיון ועל ... לומר, שיתכן שאם הלקוח יבין במה המוצר שלך יותר טוב משל המתחרים, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר, כי הוא יגיד לעצמו שהוא לא צריך את כל היתרונות שיש למוצר שלך. וכי עבורו לא ... את הרשימה המלאה של כל היתרונות של המוצר שלך והוא ידע וישתכנע באופן מלא שהמוצר שלך הכי טוב בעולם. אבל הוא לא ירכוש את המוצר, כי הוא יחליט שהוא לא צריך ולא שווה לו לשלם את פרמיית המחיר שאתה מבקש, בגין ... אולי דווקא הוא כן היה רוכש את המוצר? כי הוא היה אולי מספר לעצמו שהמוצר שלך מאוד טוב, וממציא לעצמו סיפור שקרי, ... היתרונות האלו. ולכן, בפשיטות, אם המוצר שלך לא באמת יותר טוב מאשר המתחרים ואם לדעתך אם תפרט ללקוח את כל היתרונות ... באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך ... טוב. אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם הלקוח היה מבין את כל היתרונות של המוצר שלך, אז היה לו יותר קל לרכוש והיה ללקוח יותר קשה להתנגד לרכוש את המוצר שלך, הרי שברור שעדיף לך לנסות להסביר ללקוח שלך את היתרונות של המוצר שלך. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות שיש במוצר שלך, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלך. אולי עליך לשקול להפסיק לייצר את היתרונות האלו ולהוזיל את עלות הייצור ... במוצר שלך ובאמת שאם הלקוח יבין את המוצר שלך ויבין את היתרונות של המוצר שלך, אז הוא כן ירכוש את
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי ... הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש ... להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות ... ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או ... הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול ... במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך. במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או ... משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע. מה המשמעות של המחיר הגבוה? אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו האם המוצר שלי באמת יקר? לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את ... כנה, ובאופן שמראה על הערך המוסף של המוצר. אם המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או שירותים נוספים, המוכר יכול להסביר זאת ... את הערך המתקבל מהעסקה. מה לעשות אם המוצר לא שווה את המחיר? במקרים בהם המוצר לא שווה את המחיר בעיני הלקוח, או שאין לו יתרונות שמצדיקים את עלות המוצר, אליעד מציין כי המוכר צריך לשקול אם כדאי לו להוריד את המחיר או להוסיף תועלות כדי ... או שינויים במחיר מבלי להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה. איך ... שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את ... במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין ... שמשתמשים בהם הלקוחות. לדוגמה, אם המוצר מגיע עם שירותים נוספים, כמו משלוחים או שירותים נלווים שלא מוצעים במקום אחר, חשוב ... טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: האם המוצר שלי באמת יקר? אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית למחיר הגבוה (כגון עלויות ייצור ... זאת ללקוח בצורה כנה. אם, מצד שני, המוצר לא יקר מבחינת ערכו, יש לשכנע את הלקוח על ידי הצגת היתרונות המובילים של המוצר ואילו יתרונות נוספים הלקוח יקבל אם יבחר במוצר במחיר הנוכחי. כאשר הלקוח אומר שמצא ... מציין כי יש לבדוק אם מדובר באותו המוצר. אם מדובר במוצר זהה עם תועלות דומות, יש להסביר ללקוח את היתרונות של המוצר הנמכר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח ... קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר ... כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ממוצר אחר במחיר נמוך יותר, ... מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח ... של המתחרים אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ביתרונות שלך. ההחלטה מה להדגיש משתנה לפי הידע, ההבנה והתפיסות המוקדמות של הלקוח. למה חשוב להתאים את השיחה לתפיסת הלקוח? העיקרון ... האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של המתחרים. איך למנוע טעויות מול לקוח? הטעות הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. לכן, השיחה ... בעוד נושא של יתרונות של המוצר שלך וחסרונות של המוצר של המתחרים שלך. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם עדיף, מוכרים מוצר ללקוח האם עדיף להתמקד ביתרונות של המוצר שלך או להתמקד בחסרונות של המוצר של המתחרים שלך וכל אחד עכשיו מוזמן לתת את התשובה בראש מה נראה לו שהתשובה הנכונה. והתשובה הנכונה היא שהכל תלוי בסיטואציה יש מצבים שבהם צריך להתמקד ... מוצר שהוא חושב שבאופן יחסי המוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, שהרכישה של המוצר תגרום לו בסך הכל הסופי ליותר תועלת מנזק או איך שלא נגדיר את זה. עכשיו הבן אדם שקונה את המוצר הוא בודק שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם ביחס לאלטרנטיבות. זאת אומרת אם הוא חושב שיש עוד אלטרנטיבות נוספות להשיג את אותה תועלת בפחות עלות ... אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את המוצר של המתחרים ויש מצבים שבהם הבן אדם מודע לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך, הוא יודע ששמה המוצר לא כל כך מתאים או לא כל כך טוב לו, הוא לא כל כך רוצה לקנות שם אבל הוא פשוט לא מספיק יודע כמה המוצר שלך טוב, למה המוצר שלך יותר טוב משלהם מה היתרונות של המוצר שלך, איזה ערך מוסף המוצר שלך מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, ... להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה ... הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, ... הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי. אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב ... במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר ... בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמא להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה. סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את המוצר . וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח ... דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס ... כמובן נעדיף שהלקוח גם יבין את ההבדלים ואת היתרונות של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק ... מעל למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת ... של היצע וביקוש. וכנראה שמישהו אחר חקר ובדק את היתרונות של המוצר והסכים לשלם את המחיר הזה. וכנראה שהמוצר כן שווה יותר מכל שאר המוצרים. ואם אני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר, דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מומחה מכירות, שיווק בנושא המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3280 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 00:23:46 - wesi28