... + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן +
רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור ... + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא +
רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל ... כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא
רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן
רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך. והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש ... רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא
רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואחכ מנסים לגרום לו ... לגרום לו להבין, שאתה רק צודק, ושהוא רק
רוצה את המוצר שלך. כי הרבה יותר קל לאדם להזדהות עם מה שהוא כבר ... ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא
רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן
רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק לא
רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם לא
רוצה את המוצר שלך. ואת זה הרבה יותר קל לו להבין, כי הוא ממשיך לשמור על העמדה שלו שהוא לא
רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך. ואחכ ממילא, ברגע שהוא מבין שהוא לא רק לא
רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם לא
רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של לגרום לו לראות היכן הוא גם כן
רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את ... בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק לא
רוצה את המוצר. ועכשיו צריך לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק לא
רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק לא
רוצה את המוצר, עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם לא
רוצה את המוצר וגם כן
רוצה את המוצר וכולי. ואיך הופכים את המחויב לאפשרי? זא כיצד אפשר ... שאם הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא
רוצה את המוצר שלך, ושהוא בשום פנים ואופן לא מסכים איתך, עליך לשאול ... למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא
רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו ... מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן
רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר ... גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא
רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע של הלקוח, שומע את המשפט של למה הוא לא
רוצה את המוצר, זה בעצם הופך את הדעה שלו, מדעה מחויבת, לדעה שהיא רק ... לא מוכן לקבל את השאלה של למה הוא לא
רוצה את המוצר. כי הוא מרגיש שמטילים ספק בדעה שלו. והוא ככ בטוח ... מוכן אפילו לא לשאול את עצמו, למה הוא לא
רוצה את המוצר. ובמקרה כזה, אפשר להוביל את הלקוח לשאלה למה, דרך ... לגרום ללקוח לשאול את עצמו, למה אני ככ לא
רוצה את המוצר, ואם הלקוח לא מוכן לשאול ולקבל את השאלה למה אני לא
רוצה את המוצר, אז במקרה כזה, אפשר להחדיר לתוכו את השאלה למה דרך ... הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא
רוצה את המוצר. במקרה כזה, מה שצריך לשאול אותו, זה את השאלה: מה הכוונה שלו שהוא בשום פנים ואופן לא
רוצה את המוצר. זא הלקוח חושב שהוא בשום פנים ואופן לא