אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כן רוצה את המוצר, לשלוט בתת מודע, לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע אמא, התמודדות עם התנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP שפת גוף, איך לשכנע עובדת, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp הצלחה במכירות, nlp מדריכים, לשכנע, NLP ביקורת, nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP ערכים, להתמודד עם התנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך להצליח למכור, לשכנע את הבוס, איך לנתח טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע שכנה, NLP טיפול אישי, איך לכתוב טקסט משכנע, לשכנע סבא, ראיון בתקשורת, סודות ההשפעה הסמויה, השפעה סמויה, לשכנע בעל לעוד ילד, חומר על nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע דוד, לשכנע בחורות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך. והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מרק לא לרק כן, דרך האפשרות ... ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק ... אלא הוא גם לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר לגרום לאדם ... שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי. ואיך הופכים את המחויב לאפשרי? זא כיצד אפשר לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון ... ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר שלך, אולי הוא כן טוב עבורו, אלא פשוט ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... לדוגמה אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו. דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך ... זול יותר. שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום. או לדוגמה הלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר. כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...מה הרעיון שעומד מאחורי שיחת היפוכים שאליעד כהן הציג? אליעד כהן מסביר גם את הרעיון שנקרא שיחת היפוכים, כלומר, שיחה שמטרתה ליצור דיאלוג דרך התנגדות מכוונת לכל טענה או עמדה שהצד השני מעלה. הוא מדגים כיצד ניתן לקחת כל אמירה ולהציג לה מיד את ההפך שלה. לדוגמה, אם מישהו אומר יש שלושה אנשים שהגיעו למטרה, אפשר מיד לשאול למה שלושה? למה לא חמישים או חמש מאות?, וכך להרחיב ולהעמיק את הדיון עד אינסוף. מטרת שיחת ההיפוכים, לפי אליעד, היא לחשוף רבדים עמוקים יותר של האמת ולהכריח את הצד השני להתאמץ לחשוב על המהות...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...אומר לנו: תעשן ותרגיש טוב יותר, ואחרי שאדם מעשן ומרגיש טוב, הוא משוכנע שהעישון הוא שעשה לו טוב. אך אליעד כהן מדגיש שהרגשת הטוב מהעישון אינה הוכחה שהעישון עצמו טוב לאדם. זה רק מוכיח שהאדם חשב שהעישון עושה טוב. האדם מראש האמין שהוא רוצה לעשן, ולכן הרגיש טוב אחרי העישון. כיצד פועלת המניפולציה של אני חושב משמע אני קיים? אליעד מתייחס למשפט המפורסם של דקארט: אני חושב משמע אני קיים. הוא מסביר שהמשפט נראה חכם אך הוא למעשה מניפולציה. כשאדם אומר אני חושב משמע אני קיים, הוא למעשה כבר מניח את קיומו מראש. אליעד...
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
...שלו בלי לגרום לו להרגיש לא בנוח? אליעד מציע גישה עקיפה יותר, במקום לדרוש הגדרה מדויקת של השאלה. במקום לשאול מה בדיוק השאלה?, עדיף לשאול שאלות עדינות יותר כגון מה לא הבנת? או מה היית רוצה להבין יותר טוב?. שאלות אלו אינן מחייבות תשובה מוחלטת לגבי מה לא מובן או מהי בדיוק השאלה, אלא מאפשרות לאדם לגלות באופן הדרגתי את המחשבה הפנימית שלו. הגישה הזו מורידה את הלחץ מהאדם ומסייעת לו למצוא בעצמו את מה שמפריע לו, מבלי להרגיש שהוא חייב לדעת את התשובה מראש. כיצד להתמודד עם אדם שמתקשה להגדיר את הבעיה שלו באופן...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...חדשים (14 עד 16 פעמים), מכיוון שילדים זקוקים לחשיפה מרובה כדי להתרגל לטעמים חדשים. חגיגה בצלחת - הצגת הירקות בצורה יצירתית, כמו יצירת פרצופים, סיפורים, או שימוש בכלים מיוחדים שימשכו את תשומת ליבם. חיזוקים חיוביים על אכילת מזון בריא (כל הכבוד שאכלת!). מה הפתרון כאשר השיטות הרגילות לא עובדות? אליעד כהן מסביר כי כל השיטות שהוזכרו עשויות להיות יעילות במקרים קלים יחסית, אך הבעיה האמיתית מופיעה במקרים שבהם הילד מתנגד לחלוטין לאכילת מאכלים חדשים ובריאים כמו עגבניה. הוא נותן דוגמה לילד שאומר להורים שהוא...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...אפשר להסכים איתו ולהגזים: נכון, ביבי באמת המלך, ובגלל שהוא כל כך חזק, הוא כבר מזמן היה צריך להוציא להורג את כל המחבלים בלי משפט. הדוגמה הזו מבהירה למעריץ את ההשלכות של ההקצנה ומובילה אותו להרגיש לא בנוח עם העמדה שלו. סיכום הרעיון - איך לגרום לאנשים לחשוב אחרת על עמדתם? השיטה של שכנוע באמצעות הקצנה שאליעד כהן מציע, מאפשרת לשנות עמדות פוליטיות של מעריצי נתניהו בצורה מתוחכמת ויעילה. במקום עימות ישיר, נעשה שימוש בהסכמה מוגזמת ומוקצנת שמאלצת את האדם לעמוד מול האבסורד שהוא עצמו מאמין בו. כך הוא מצליח...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא. אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כן רוצה את המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כן רוצה את המוצר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, כן רוצה את המוצר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתעדף לקוחות לשכנע בחורות שאני רוצה התאמת מוצר איך לזהות את התנגדות הלקוח? למכור לאנשים לרמוז ללקוח לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי טיפול בתלונות של לקוחות איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? שכנוע של פוליטיקאים יכולות השכנוע וההשפעה השפה של הלקוח חברות שיווק איך לתאם פגישה עם לקוח? הזדהות מלאה התמודדות עם לקוחות בעייתיים ערך מוצר לגרום למישהו לא לאהוב אותך איש מכירות מעולה מוצר בלי תקלות איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? לקוח רע לשכנע מישהו להגיד איתור צרכי לקוח של המתחרים הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מי יודע לשכנע? איך להסביר ללקוח? הלקוח הכי טוב שלך שיווק חומרים מקצועיים איך לזהות מניפולציות? סוגים של צרכי הלקוח יצירת יתרונות שקריים למוצר מתי לומר את המחיר ללקוח? ביחס למוצר לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת ליצור ללקוח צורך חדש לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח מבוא ל nlp שיווק למתחרים לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה כולנו אנשי מכירות חומרי שיווק כתובים התנגדויות בזמן מכירות לקוח רוצה לקנות לשכנע מישהו ללכת הבנת התת מודע כמה לאתר את צרכי הלקוח? הדרכת מכירות לשכנע את עצמך להאמין איך לשכנע מישהו לענות? לקוחות משמיצים בגוגל מסרים תת הכרתיים בפרסומות זיהוי שיטות שכנוע זיהוי צרכי הלקוח אימון להגדלת מכירות הקמת מערכת מכירות לשכנע מישהו לענות לגרום למישהו להיות חבר שלך ממה להתחיל לשכנע? צריך או רוצה מול לקוח אוהב לעבוד במכירות למכור בגוגל למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח לימודי nlp לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו לקוח מרוצה לענות ללקוח כמה זה עולה שיטת שיווק שכנוע בפרסום למכור פריט בראיון עבודה מוצרים זולים תכנון תהליכי שיווק מה הכאב של הלקוח? להחליף את איש המכירות לגרום ללקוחות אוטוסוגסטיה עצמית איך להשפיע על לקוח? כל אחד יכול להיות איש מכירות לומר ללקוח את כל האמת אפשרויות בחירה גרועות ללקוח שונא למכור לעשות טוב ללקוח להציג ללקוח הטבת הנחה מה הצרכים של הלקוח? לקוח מתלונן למכור ללקוח פוטנציאלי בקשה חצופה של לקוח לכתוב הסכם עם לקוח ביטול ברגע האחרון של לקוח איך להבין לקוח? למכור פגישה השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק לדבר בשפה של הלקוח תזמון של שכנוע לשכנע גבר להיזכר להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח כמה ראפור חשוב? לשכנע ילד עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מניפולציות, משא ומתן בנושא כן רוצה את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2051 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 05:23:19 - wesi28