אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ✔למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר, לשכנע בן זוג, NLP דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדות קניה, טיפים למכירה, שיטות מכירה, nlp הצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP איך זה עובד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, גישת ה nlp, סודות הרטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים למכירות, לשכנע את בעלי, לשכנע מישהו, לשכנע אנשים לקנות מוצר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, ספרים nlp, לשכנע אשה לחזור, להצליח למכור, NLP תבניות, NLP קשב וריכוז, ניתוב לשוני פיזיולוגי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע את אמא, סוגסטיה עצמית, לשכנע עובדת, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לגרום למישהו, NLP עובד, כושר שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות קניה, איך להשפיע על אנשים, טיפול בהתנגדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיו"ב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיו"ב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיו"ב.

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המע"מ ושכל המחירים מתייקרים וכיו"ב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, "ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר?" / "אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד"? וכיו"ב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח?

והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיו"ב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח.

ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך.

ניקח לדוגמה בן אדם צמא למים במדבר, ואתה משתלט על מאגר מי שתיה אין סופי, ומנסה למכור כוס מים ב 1000 ש"ח. האם לדעתך אותו אדם שעומד למות מצמא, ירכוש ממך כוס מים ב 1000 ש"ח במידה ויש לו את היכולת הכספית? כנראה שכן. כי במדבר, מבחינת היצע וביקוש, הוא ישלם לך הרבה מאוד כסף תמורת כוס מים. אבל זאת לא כל האמת. כי יש המון משמעות לאיך שהלקוח מבין את התמחור שלך.

אם לדוגמה הלקוח יחשוב שאתה מאוד התאמצת להפיק את המים במדבר, אולי הלקוח מיוזמתו אפילו ישלם לך יותר כסף, כדי לתמוך בעסק שלך. אבל אם הלקוח יחשוב שאתה גנב, שמנצל את החולשה שלו, הרי שהלקוח ישנא אותך. ואם הלקוח לא מבין את התמחור שלך ואם הלקוח חושב שהתמחור שלך מוגזם, אז זה גורם ללקוח לחשוב עליך מחשבות רעות, שגורמות לו לא לרצות לרכוש ממך. וגם זה חלק מהשיקולים שלך הלקוח, האם לרכוש ממך או לא.

כי עושה ללקוח רע, לרכוש ממישהו, שמבחינת הלקוח, מרוויח על חשבונו המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך.

ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיו"ב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל "אסור" שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך.

ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי להמשיך לייצר את המוצר, עם רווח כלשהו, במקרה כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל.

במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי.

וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן זכותך לבקש פי מאה מכולם, וכן במידה ואתה פועל בתוך שוק חופשי, אז תבקש כמה כסף שבא לך וכולי. אבל עדיין ללקוח שלך יהיה יותר קל לרכוש ממך, אם הוא יבין את התמחור שלך ויחשוב שהעלויות שלך גבוהות ושאתה לא מתעשר על חשבונו. וכן, הבנת הלקוח את התמחור שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך.

ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן ... יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ... את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה כנה. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות ... היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, ... הלקוח. במקרה כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה. מהו הצעד הבא אם המוצר יקר ללקוח? כאשר הלקוח מציין שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש ... שירותים נוספים כדי להפוך את העסקה לאטרקטיבית יותר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר המוצר מאוד יקר לי מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה ... זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו. אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי המוצר יקר מה אתה צריך לעשות? ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר. אליעד: לשאול אותו? ... אין להם. אליעד: הוא יכול לשדוד בנק, לא משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר? ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה. אליעד: מה אתה אומר? ש: ... אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק? ש: את הנחות היסוד. אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת. ש: זה אותו דבר אבל. אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ האם באמת המוצר שלי יקר קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל ... ולכן הוא יכול להשיג יותר תועלת במאה וזה גם שווה לו את המעבר של הכביש. עכשיו כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות ... אקנה כשזה יקר מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך המוצר יקר אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה באמת יקר, עכשיו ... להסתבך וסיבוכים. ש: נכון לא בדיוק אבל. אליעד: למה לא בדיוק? ש: אני אגיד לך למה כי לדוגמה אם המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב להסביר לו תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה. אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו השכירות שלך. ש: בסדר אבל אם אתה בא ואומר ... יש שיטות גם לברר אם זה במיוחד לקוחות חד פעמיים אז אתה אומר לו תשמע תבדוק הוא אומר לך המוצר יקר תבדוק. אליעד: אתה זוכר את השיחה הראשונה עם הבחור הזה מה הייתה השיחה הראשונה הוא רוצה לשכנע מישהו במשהו ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא ... התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על ... ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
... זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח ... באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב ... שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? ... הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או ... את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות ... שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. ... והלקוח אומר יקר לי עכשיו מה עושים עם זה, עכשיו השאלה היא מה האמת קודם כל מה זה נקרא המוצר יקר מה אתה חושב מה זה מוצר יקר כשלקוח אומר המוצר הזה יקר או למה זה כל כך יקר כן. ... בשבילו אבל אין לו מספיק כסף. אליעד: עכשיו בא נראה מה האמת בא נראה מה האמת כשבן אדם אומר המוצר יקר יש נגיד אנשי מכירות שאתה אומר לו מה הבעיה שלך הוא אומר אני חושב שהמוצר שאני מוכר הוא יקר ... הרבה כסף אז מה קורה אז הוא אומר אז איך אני אמכור את זה לו אני מרמה אותו כי המוצר יקר. אבל מה האמת אם אתה חושב שאתה מוכר מוצר יקר אתה משקר למה קודם כל הבן אדם שמולך אתה ... לוותר על זה וזה. אליעד: הייתי רק מחליף מילה הוא יחשוב ש... זאת אומרת שימו לב מי שמחליט אם המוצר יקר לו או לא זה אך ורק הלקוח אתה לא מחליט על המוצר אם הוא יקר או לא הלקוח יכול ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן ... יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא ... הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש ... ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח ... שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להבין את הלקוח? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להסביר ללקוח על המוצר? מה הרע ... כדאי לקנות את המוצר? אם הייתי חייב במאה אחוז, למכור ללקוח את המוצר, מה הייתי אומר ללקוח שהיה אומר שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, כי הלקוח אמר שהמוצר יקר לו. אבל גם כאן נשאל את 3 השאלות שלעיל: האם זאת אכן כל האמת? האם אתה לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, רק בגלל שהוא אמר שהמוצר יקר לו? האם זה שהלקוח אמר שהמוצר יקר לו, מחייב אותך לא להצליח למכור לו את המוצר? ולמה הלקוח אמר שהמוצר יקר לו? מה האינטרס שלי, לא למכור ללקוח? מה יוצא לי גם טוב מזה שאני לא מוכר ללקוח? מה הרע ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן ... להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את ... ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו / הוא ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? ... ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ייצור מורכבים או מדויקים יותר, והשקעה גדולה בפיתוח ובבדיקות ... למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו?
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה ... מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה ... באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר יקר, דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד לדבר עם לקוח איזה מוצר לא למכור? לגרום למישהו לרצות לעזור לך למכור מוצר לא רווחי לקוחות שרוצים מחיר יקר לשכנע מישהו לא לעשות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? לגרום למישהו לרצות לעבוד זיהוי הצרכים של הלקוח לקוח ממש לא מבין את המחיר לשכנע אישה שמנה לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה למכור ללקוח בעולם המושגים שלו להשפיע על לקוח מיומנויות שכנוע האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לתמחר מוצר יותר יקר? לשכנע מישהי להתאהב דיבייטינג להתייחס ללקוח כמו לחבר למה חשוב ללקוח מי המוכר? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? למכור לעצמך משבר אמון איך לענות ללקוח ששואל? שיווק ועודף ביקוש מניפולציה על מישהו ליצור אמון אחרי בגידה איך להגיע ליותר לקוחות? שינוי עמדות ושכנוע בחירת חברת שיווק איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? כמה לאתר את צרכי הלקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? האם לומר ללקוח רק את האמת? מיינדסט של איש מכירות פיתוי לתת מודע מה הכאבים של הלקוח? איך לכתוב נאום משכנע? להציג ללקוח הטבת הנחה ליצור חומרי שיווק האם למכור כמה מוצרים? איך להציג ללקוח הנחה? הלקוח אומר שיווק למכירות שכנוע טכניקות ויכוח מיתוג מוצר יקר איך למכור כשאתה בדיכאון? איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? איך לשכנע אקס? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה לקוחות ממוצעים לעבוד במכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך למכור סמים? הדרכת אנשי מכירות גרועה לשאול את הלקוח שאלות לתת ללקוח אפשרויות בחירה למכור בלי מצב רוח איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? תכנון מסע לקוח איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו לגרום למישהו להתאהב בי פוטנציאל שיווקי שיטת ראפור למכור את הרכב לקוח לא רוצה לענות לטלפון לברר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לקוח שרוצה לקבל הנחה שכנוע בטקסט אתה איש מכירות להשפיע על צרכנים מוצר באיכות בינונית מה הלקוח חושב? תקשורת שכנועית להדריך אנשי מכירות לקוח בעייתי הכנת חומרים שיווקיים הלקוח מתכוון איך לבחור את הלקוח האידיאלי? לגרום למישהו לריב עם מישהו אחר מניפולציות פרסומיות לקוחות בעייתיים לקוח לא טוב יכולת למכור משהו איך לדעת לשכנע? יחס ההמרה ללקוחות משלמים איך לשכנע את עצמך? איך להעלות מחיר ללקוחות? להציק ללקוחות מוצר בחינם איזה לקוחות כדאי לך לבחור? למכור ללקוחות לנהל משא ומתן על המחיר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, טיפים, דמיון מודרך בתחום המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7656 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 17:05:14 - wesi28