אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ✔איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר, להתמודד עם התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לימודי רטוריקה, איך לגרום לבחור, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מיומנות מכירה, NLP מאמרים, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע את הבנק, לשכנע אנשים לקנות מוצר, ספר nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לנצח בוויכוח, NLP לימודים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, מומחה בשיווק, לשכנע בחורות, NLP הפסקת עישון, איך לשכנע את עצמי, יועץ תקשורת, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לדעת לשכנע, שתילת מחשבות, טיפול בשיטת nlp, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש להסביר את היתרון הזה ללקוח. עם זאת, חשוב לדעת שהלקוח לא תמיד יהיה מעוניין בשירותים נוספים, ויתכן שהוא מעוניין במוצר בלבד.

אליעד מציין כי יש לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה.

הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר.

במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך.

במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי הצעד הראשון הוא תמיד לבדוק את האמת ולא להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע.

מה המשמעות של המחיר הגבוה?

אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו "האם המוצר שלי באמת יקר?" לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה...
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח.

בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין יש יתרונות שמשתמשים בהם הלקוחות. לדוגמה, אם המוצר מגיע עם שירותים נוספים, כמו משלוחים או שירותים נלווים שלא מוצעים במקום אחר, חשוב להסביר את הערך המוסף הזה ללקוח. יחד עם זאת, אליעד מציין כי תשובה כזו עשויה לא להיות מספקת אם הלקוח לא מעוניין בשירותים הנלווים אלא רק במוצר עצמו.

לגבי התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: "האם המוצר שלי באמת יקר?" אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית למחיר הגבוה (כגון עלויות ייצור גבוהות או צורך לרווח גדול יותר), אז על המוכר להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם, מצד שני, המוצר לא יקר מבחינת ערכו, יש לשכנע את הלקוח על ידי הצגת היתרונות המובילים של המוצר ואילו יתרונות נוספים הלקוח יקבל אם יבחר במוצר במחיר הנוכחי.

כאשר הלקוח אומר שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, אליעד מציין כי יש לבדוק אם מדובר באותו המוצר. אם מדובר במוצר זהה עם תועלות דומות, יש להסביר ללקוח את היתרונות של המוצר הנמכר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר.

החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, אז יש להסביר את היתרונות של המוצר באופן כנה. אליעד מציין גם שכאשר המוכר משדר חוסר ביטחון בתשובתו, הלקוח עשוי להרגיש שהוא לא מקבל את כל האמת, ולכן יש להימנע מלתת תשובות חלקיות או לא אמיתיות.

אם נמצא כי המוצר אכן יקר, השלב הבא הוא לשקול אם כדאי להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר במחיר הקיים. לעיתים, ייתכן שהמוצר לא שווה את המחיר אם אין לו יתרונות שמצדיקים את עלות הלקוח. במקרה כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה.

מהו הצעד הבא אם המוצר יקר ללקוח?

כאשר הלקוח מציין שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק...
עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים.

ש: עוד פעם מה השאלה?

אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד יקר לי" מה אתה עושה?

ש: אני שואל אותו למה יקר לך.

אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמה מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה מוצר?

ש: עגבניות.

אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך יקר זה מאוד יקר העגבניות מאוד יקר" ואז אתה אומר לו, הוא אומר לך "אבל שם זה יותר זול" אתה אומר לו "כן אבל פה אתה מקבל יותר פה אתה מקבל שירות משלוחים ואתה מקבל זה ואתה מקבל זה מקבל זה, שם אתה לא מקבל את זה לכן בסך הכל הסופי אם אתה תראה זה בכלל יוצא לך הרבה יותר זול". קודם כל התשובה הזאתי טובה או לא טובה?

ש: אם כן צריך היא טובה יכול להיות שהוא יגיד "אני לא צריך את כל הדברים האלה אותי מעניין העגבנייה".

אליעד: יפה ולכן התשובה הזאת היא לא טובה כ - default היא לא טובה זאת תשובה עקומה יכול להיות שיש מקרים שהתשובה הזאת תהיה טובה אבל כ - default היא תשובה לא טובה.

ש: אז אפשר לשאול אותו למה זה יקר לך או למה אתה חושב שזה יקר לך.

אליעד: הוא יגיד לך כי שמה זה, בהנחה נגיד שאתה נותן שירות יותר מאחרים נגיד שהוא יגיד לך "כי שמה זה עולה יותר זול אותה עגבנייה שמה עולה יותר זול".

ש: כן אבל זאת לא אותה סחורה.

אליעד: נניח שזאת אותה סחורה הוא אומר לך "אבל זאת אותה סחורה".

ש: אני גם פגשתי מישהו שאמר שמה זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו.

אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך "זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי המוצר יקר" מה אתה צריך לעשות?

ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר.

אליעד: לשאול אותו?

ש: להבין לשאול אותו.

אליעד: זה מה שאתה חושב שצריך לעשות?

ש: יכול להיות שיש אופציות אחרות שזה יקר לו שאין לו מספיק כסף והוא מביא לך נגיד את הכסף שיש לו.

אליעד: מה זה אין לו מספיק כסף הוא יכול לקחת הלוואה אבל.

ש: לא בא לו הלוואה הוא לא רוצה ללוות.

אליעד: אם נגיד הוא היה צריך תרופה נגיד הוא היה לוקח הלוואה נכון?

ש: לא בטוח יש אנשים שגם אם אין להם אז אין להם.

אליעד: הוא יכול לשדוד בנק, לא משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר?

ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה.

אליעד: מה אתה אומר?

ש: השאלה שאפשר לשאול אותו זה למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר.

אליעד: אתה צודק מה אתה אומר הוא אומר לך "יקר לי", שנייה אני מצפה לתשובה אחרת.

ש: השאלה היא אם אותו אחד רוצה לקנות את זה.

אליעד: רוצה לקנות את זה.

ש: אם הוא רוצה לקנות את זה השאלה שלו אם הוא רוצה לקנות אצלך או בחנות אחרת.

אליעד: רוצה לקנות אצלך.

ש: אם הוא כבר ראה את התועלת של המוצר והחליט שהוא קונה.

אליעד: אצלך.

ש: אוקי אני מראה לו שמה שהוא, אם הטיעון שלו אז הוא אומר "אני שם יכול לקנות את זה נגיד בחמישים שקלים פחות" אז אני צריך להראות לו שהמוצר אצלי והמוצר שם הם לא אותו מוצר.

אליעד: אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק?

ש: את הנחות היסוד.

אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת.

ש: זה אותו דבר אבל.

אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ "האם באמת המוצר שלי יקר" קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל מה הסיפורים תגיד לו אל תגיד לו תשאל אותו לא יודע קודם כל תבדוק האם המוצר שלך יקר האם אתה חושב שהמוצר שלך יקר.

ש: אפשר לשאול אותו למה אתה חושב למה זה יקר לך לפי זה התשובה.

אליעד: רגע לא אני מחפש משהו אחר אני מחפש שאתה תברר קודם כל, לא נכון אולי אסור לך לשאול אותו אולי עדיף שלא תשאל אותו אולי אם תשאל אותו ביחס למה זה יקר ואתה תעשה את הטעות הכי גרועה ואסור לך דווקא להציף לו את, זאת כבר תשובה לשאלה אחרת זאת תשובה איך להעביר לו x אבל אני עכשיו לא אומר מה המסר שצריך להעביר לו ולא אמרתי מה לענות לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך "המוצר שלך יקר" קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "האם המוצר שלי יקר" אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו לא לשקר אותו, להגיד לו את האמת להגיד לו את זה לא יודע מה זה אחר כך זה לא מעניין.

ש: אבל כשאני עונה אני בראש לפני זה חושב אם אני חושב שהוא יקר אם אני חושב שהוא לא יקר.

אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך "המוצר שלך יקר", שנייה אתה קודם כל צריך לבדוק האם המוצר שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל מהמוצר ביחס לדברים האחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף הזה הוא היה קונה את המוצר זה וודאי לנו במאה אחוז.

ש: לדעתי גם לא.

אליעד: אתה צודק גם לא מה?

ש: גם לא וודאי שהוא היה קונה אצלך.

אליעד: לא וודאי שמה אם באיזה מקרה לא וודאי?

ש1: במקרה שהוא אפילו רואה את התועלת הוא החליט שווה לו לשלם אלף שקל אבל אם השכן שלך בשמונה מאות אותו הדבר יקנה שם.

ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת.

ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך "אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות".

אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ביד מאה שקלים וודאי במאה אחוז שאם הוא יחשוב שאם הוא ייתן לך את המאה שקלים יהיה לו יותר טוב מרע הוא ייתן לך אותם, יותר טוב מרע זה אומר שהוא יחשוב שהתועלת שהוא לא יכול להשיג יותר תועלת במאה השקלים האלה דהיינו, אם אצל מישהו אחר זה עולה שמונים אז הוא חושב שהוא יכול להשיג יותר תועלת כי יש לו את השמונים ונשאר לו עודף עשרים ואז בעשרים הוא יכול לקנות עוד משהו אחר ולכן הוא יכול להשיג יותר תועלת במאה וזה גם שווה לו את המעבר של הכביש.

עכשיו כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות שהמוצר שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן אז זה לא בהכרח שהוא כי יש יתרונות שהוא מקבל מלקנות את זה אצלך כלשהו אפילו יתרון כחוט השערה אז לא מחויב שהוא יקר כי אפשר להגיד שהמחיר הוא על היתרון הזה.

אוקי ואם אין לו שום יתרון בלקנות את זה ממך והמוצר שלך יקר והוא לא רוצה לקנות את זה ממך אז או שאתה משקר לו או שתוריד את המחיר אין מה לעשות. עכשיו בהנחה שאתה חושב שהמוצר שלך לא יקר ואז אתה צריך לשאול את עצמך אם הייתי הוא האם הייתי קונה את המוצר הזה נגיד, נגיד שאתה אומר שכן למה היית קונה את המוצר הזה למה אתה היית קונה את המוצר הזה עכשיו תשכנע אותו למה לקנות את המוצר הזה, אם אתה חושב שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש ושאתה היית קונה את המוצר שלך בכסף שאתה מבקש למרות שאצל השכן זה עולה חצי אז תשכנע אותו בבקשה למה שהוא יחשוב ככה. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אני רוצה להגיד שיש פה איזה משהו תשובה שהיא פחות טובה ותשובה יותר טובה לגבי הסיבות, אתה יכול להגיד לו סיבות לדוגמה אופרטיביות שלו בעסק לדוגמה שכירות והעסק שלו עולה יותר יקר.

אליעד: לא הבנתי מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר?

ש: אתה יכול להגיד לדוגמה להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל שהשכירות שלו היא מאוד יקרה אבל זה האמת לא מעניין את הלקוח.

אליעד: ברור מה אכפת ללקוח מה ברור.

ש: כן אז התשובה הזאת היא לא תשובה טובה מצד אחד לתת תשובה אפילו שהיא שקרית.

אליעד: מה קשור שקרית לא נכון אתה לא התרכזת במה אמרתי, אמרתי תמצא איזה יתרון אתה נותן אבל מי אמר את זה בכלל מלכתחילה.

ש: בסדר אבל בן אדם יכול למצוא תשובה למה זה יקר כי אני משלם שכירות יקרה.

אליעד: אבל זה ברור שזאת לא תשובה לקוח אומר "למה זה יקר" אז הוא שואל אותך "למה שאני אקנה כשזה יקר" מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך "המוצר יקר" אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה באמת יקר, עכשיו אתה רוצה תשקר אותו רוצה מה שאתה רוצה אבל קודם כל תבדוק מה האמת ואם אתה חושב שהמוצר שלך לא יקר אז תסביר לו למה זה לא יקר במקום להסתבך וסיבוכים.

ש: נכון לא בדיוק אבל.

אליעד: למה לא בדיוק?

ש: אני אגיד לך למה כי לדוגמה אם המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב להסביר לו "תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה".

אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו השכירות שלך.

ש: בסדר אבל אם אתה בא ואומר לו תשמע זה יקר לי מאוד כי שכללתי את ההוצאות הכלליות שלי במחיר של המוצר.

אליעד: השאלה האם אתה חושב שניתן להשיג שכירות ביותר זול אם לא אז המוצר לא יקר כי אין אפשרות לייצר אותו בפחות עלות.

ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא תסביר לו "תשמע אני לא יכול אי אפשר זה מצאתי...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא ... התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על ... ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
... זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח ... באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב ... שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? ... הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או ... את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות ... שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. ... והלקוח אומר יקר לי עכשיו מה עושים עם זה, עכשיו השאלה היא מה האמת קודם כל מה זה נקרא המוצר יקר מה אתה חושב מה זה מוצר יקר כשלקוח אומר המוצר הזה יקר או למה זה כל כך יקר כן. ... בשבילו אבל אין לו מספיק כסף. אליעד: עכשיו בא נראה מה האמת בא נראה מה האמת כשבן אדם אומר המוצר יקר יש נגיד אנשי מכירות שאתה אומר לו מה הבעיה שלך הוא אומר אני חושב שהמוצר שאני מוכר הוא יקר ... הרבה כסף אז מה קורה אז הוא אומר אז איך אני אמכור את זה לו אני מרמה אותו כי המוצר יקר. אבל מה האמת אם אתה חושב שאתה מוכר מוצר יקר אתה משקר למה קודם כל הבן אדם שמולך אתה ... לוותר על זה וזה. אליעד: הייתי רק מחליף מילה הוא יחשוב ש... זאת אומרת שימו לב מי שמחליט אם המוצר יקר לו או לא זה אך ורק הלקוח אתה לא מחליט על המוצר אם הוא יקר או לא הלקוח יכול ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן ... יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא ... הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש ... ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח ... שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להבין את הלקוח? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להסביר ללקוח על המוצר? מה הרע ... כדאי לקנות את המוצר? אם הייתי חייב במאה אחוז, למכור ללקוח את המוצר, מה הייתי אומר ללקוח שהיה אומר שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, כי הלקוח אמר שהמוצר יקר לו. אבל גם כאן נשאל את 3 השאלות שלעיל: האם זאת אכן כל האמת? האם אתה לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, רק בגלל שהוא אמר שהמוצר יקר לו? האם זה שהלקוח אמר שהמוצר יקר לו, מחייב אותך לא להצליח למכור לו את המוצר? ולמה הלקוח אמר שהמוצר יקר לו? מה האינטרס שלי, לא למכור ללקוח? מה יוצא לי גם טוב מזה שאני לא מוכר ללקוח? מה הרע ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן ... להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את ... ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו / הוא ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? ... ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ייצור מורכבים או מדויקים יותר, והשקעה גדולה בפיתוח ובבדיקות ... למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו?
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה ... מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה ... באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם ...
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה הזו היא, שהיא ... לא בריא, התגובה תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו. מה שעושים כאן הוא לקחת ... התגובה הרגילה היא להסביר לו למה זה לא באמת לא בריא או למה זה לא משנה. אם מישהו אומר המוצר יקר, התגובה היא להסביר למה הוא לא באמת יקר או למה הוא שווה את המחיר. אם מישהו אומר אני לא ... לא רוצה לאכול ציפס כי זה לא בריא, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך לאכול ציפס. אם מישהו אומר המוצר יקר לי, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך לקנות אותו. היגיון מאחורי השיטה הרעיון הוא לזהות את ההנחות הסמויות של ... צריך להגיד לו אתה צודק זה לא בריא ולכן אני אומר לך לאכול את הציפס, נגיד הוא אומר לך המוצר יקר לי, לכן אני חושב שאתה צריך לקנות אותו אתה צודק שהוא יקר לך ולכן אתה צריך לקנות אותו. ש: ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המוצר יקר, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? לקוח שלא תמיד משלם טיפול בהתנגדויות של לקוח לענות ללקוח שאומר שיקר לו לדפוק את הלקוח להציע ללקוח אפשרויות גרועות לשכנע מישהו להפסיק לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו מוצר יחודי לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם יכולות השכנוע של ברק אובמה הרגשת זרות עם לקוח לעבוד במכירות בקלות אמון בין אנשים איך להציג מחיר ללקוח? למכור מנייה בהפסד איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה? לקוח לא סומך עליך נוסחה לשכנע איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? למכור מוצר שקשה למכור אותו לא מאמין במוצר שיפור תהליכי השיווק מוצר לא שווה את הכסף למכור בטלפון איתור צרכי הלקוח לפני רכישה יצירת הזדהות מתי לא לתת הנחה ללקוח? בקשה לא סבירה של לקוח קשה למכור מוצר יקר למכור מוצר בהפסד איך המציאו את ה nlp? לחשוף את המחיר ללקוח איך לבקש תשלום מלקוח? תהליך של שכנוע איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? לגרום לאנשי המכירות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים לשכנע מישהו בתור חבר פיתוח מוצרים להיות החבר הכי טוב של הלקוח לשכנע שאתה איש מקצוע סוגים של משא ומתן רצון לקבל מהלקוח איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? שיטות לנהל משא ומתן איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? להצליח בשכנוע עקיף הדגמה ללקוחות איך לשכנע בראיון בתקשורת? למכור רק מוצרי פרימיום לתת תשובה שלילית ללקוח אין לי חשק למכור ביטחון עצמי למכור איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? מוצרי פרימיום איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? פרזנטציה ללקוח כל אחד יכול להשתכנע כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? מוצר מדף לשכנע אישה לאהוב אותך איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? יצירת אמון שאלות של הכאב של הלקוח מכירות door to door בירור צרכי לקוח לנתח משפך שיווקי איך להרחיב את המשפך השיווקי? למה להשקיע בלקוחות? לסגור עסקה עם הלקוח במקום לשכנע עובדים להקשיב איך לעשות שכנוע עקיף? במה תלויה איכות השיווק? מריבה עם לקוח לשקר לקוח איך ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות? להתמודד עם לקוחות קשים לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להגיע מוכן לפגישת מכירות חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? לא יכול לשכנע לעזור למכור לכדורגל איך להפחיד את הלקוח? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך שיווק בארגון לקוחות במהירות טקסט טיעוני שכנועי למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? לשכנע מישהו להודות השפעה על תת המודע של הלקוח איך ללמוד שכנוע? לרכוש כושר שכנוע לשכנע מישהו לשנות את דעתו איך להציג ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, מומחה שיווק, השפעה בתחום המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6094 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 13:18:55 - wesi28