אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר, שיווק, שינוי הרגלים nlp, סודות המשא ומתן, להתכונן לראיון, איך לנתח טקסטים, יצירת עוגנים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך למכור יותר, nlp טכניקה, לשכנע סבא, לשכנע לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לימודי רטוריקה, NLP שפע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, רטוריקה, סדנת nlp, nlp וחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp לימוד חינם, NLP פיקאפ, איך לגרום לאישה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע לקוחות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, NLP דוגמאות, אומנות הנאום, NLP מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מהו nlp, לימוד nlp, טיפים למכירות, הגדלת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, המוצר יקר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק לא יעיל לעבוד עם לקוח בעייתי מוצר תקין סודות השכנוע של בנימין נתניהו לשכנע מישהו לספר את האמת לגרום למישהו שיש לו בחירה קורס nlp איך ללמד אנשי מכירות למכור? ניתוח שיטת שכנוע להתגונן ממניפולציות ללמוד דיבייטינג להפעיל לחץ על לקוח להתמודד עם לקוחות בעייתיים ניתוח nlp כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות לא לגרום ללקוח להרגיש רע להסביר את התמחור ללקוח איך לדבר בשפה של הלקוח? התנגדויות של לקוחות לשתול מחשבה לחזור על ההתנגדות של הלקוח התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון איך לשפר כושר שכנוע? לפרסם תכנים שיווקיים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה למה הלקוח שונא אותך? למכור מוצר בהנחה לשכנע מישהו להימשך אלי איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? איך לגרום למישהו להיפרד ממך? מקצועיות בעיני לקוח חסרונות ללמוד nlp צרכי הלקוח התאמת מוצר מוצר זול ופחות טוב אמצעי שכנוע בטקסט איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? אימון להגדלת מכירות אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן איך להציג הנחה על מוצר? מניפולציה על התת מודע ניתוח תהליכי שכנוע למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? לשכנע לקוח לקנות משרת איש מכירות שכנוע יחסי מעצב מוצר לגרום למישהו לא להתלונן עליך לבנות מחדש אמון למכור מוצר שקשה למכור אותו איך להטעות לקוח? ראפור טוב למכור רק מוצרים סוג א הצלחה עסקית בלי מכירות מסרים שיווקים מה הספקות של הלקוח? מסע מכירות למכור בזול איך לראיין איש מכירות? ליצור ללקוח רצון חדש הרגשה של הזדהות לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר איך לתמחר ללקוח? לבחור יועץ שיווקי כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? לעשות שטיפת מוח ללקוח למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? התנסות במוצר איך למכור מוצר יקר? הזדהות רגשית חזקה באיזה שלב הלקוח נמצא? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לגרום ללקוח להרגיש טוב פחד לא למכור כיף למכור אמפתיה כלפי לקוח לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך איך מנהלים משא ומתן? איך למכור ללקוח? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? שיווק מוצרי מידע לשכנע אותה שאתה צודק נשים בפרסומות בטלוויזיה להיות יועץ של הלקוח ליצור חוסר אמון יצירת אמון באמצעות אמפתיה ליצור לקוח חוזר מוטיבציה לאנשי מכירות להוריד עומס מאיש המכירות לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך מניפולציות של יועצי משכנתאות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה הזמן הנכון לשכנע לשכנע את האקסית לחזור אליך איך למכור את המוצר הכי יקר? להציג ללקוח דירה לדוגמה סוגים של צרכים של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, דיבייטינג, למכור בנושא המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0625 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 02:48:04 - wesi28