אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר לי, לשכנע שכנה, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP טיפולים, איך להשפיע על אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מומחה בשיווק, טיפול בשיטת nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשלוט בתת מודע, לשכנע את עצמי לא לאכול, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע גבר, nlp ביטחון עצמי, אסטרטגיה שיווקית, איך לגרום לגבר, הכנה לראיון בטלוויזיה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, NLP הרצאות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, תעמולה, אומנות הנאום, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, סודות השכנוע, nlp תרגול, מטפל nlp, NLP וסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP לימודים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לימודי שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, המוצר יקר לי, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להביא עוד לקוחות לעסק ממי לא ללמוד nlp? לשכנע מישהו להביא ילדים המלצות של לקוחות הלקוח רוצה למה לא לעשות מניפולציה? לאהוב את הלקוחות שלך טעויות בבירור צרכים של הלקוח לקוח מתעקש לקבל מחיר איך למכור מוצר גרוע? לעזור למכור לכדורגל שכנוע שתמיד עובד לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות הדרכת אנשי מכירות מתחילים לאבד לקוח ארגון המידע של מחלקת המכירות איך לגרום למישהו לרצות לעבוד? מוצר מתכלה שיקולים בבחירת חברת שיווק איפה ללמוד איך למכור? לשכנע בחורה שמנה לעשות עזרה לאנשי מכירות לשכנע גולשים באינטרנט לקנות למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לא לפחד למכור? איך לזהות מניפולציות בשכנוע? שיטות לשיווק עצמי לשמר לקוחות לשכנע אישה להרגיש שחסר לנתח התנגדות לקוח לשכנע שופטים לגרום למישהו להפסיק לעשן לוותר על הלקוח שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה שיחה משכנעת איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לקבל חשיפה לעוד לקוחות שכר איש מכירות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב לבנות מסע לקוח ללקוח לתת בך אמון לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... למה חשוב לעשות שיווק? אני לא טוב במכירות איך לשכנע מישהו להסכים איתך? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? מול לקוח אופי גרוע של איש מכירות לקוח שמגיע אליך מהמתחרים יש ללקוח ספק רציונאלי להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? איך לגרום למישהו לא לריב איתך? לא לדבר על המוצר להדריך אנשי מכירות איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך לשכנע פקיד? למכור את עצמך איך לקבל אנרגיה למכור? לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה בקשה חצופה של לקוח איך להתכונן לשיחת מכירות? nlp master אפשרויות בחירה ללקוח איך להציג ללקוח מחיר זול? ניתוח השיווק בניית מסע לקוח לשכנע ילד לסדר את החדר חוסר ראפור למי יותר קל למכור? לגרום למישהו לחשוב עליך חייב לעשות איתור צרכי לקוח לשכנע אקסית להתגעגע למכור במחיר הכי זול בשוק איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? סינרגיה עם לקוח לשתול מחשבה ללקוח שכנוע פוליטי איך למכור מוצר יקר? לקוח אומר שאין לו כסף איך להכניס עיזים למשא ומתן? איך להציג מצגת ללקוח? לעשות יותר שיווק לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה טכניקת nlp איך לפתח כושר שכנוע? איך למכור כשאתה בדיכאון? ניהול משא ומתן עם לקוחות מניפולציה בפרסום לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת משא ומתן הזדהות עם הלקוח מוצרי יוקרה לקמצנים פסיכולוגיה של מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, סוגסטיה, אימון מכירות בתחום המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1406 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 13:53:40 - wesi28