אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר לי, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, איך לנתח טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, מה זה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע אנשים, דרכים לשכנע אנשים, מה זה לשכנע, NLP סוגסטיה, איך לשכנע את ההורים, להצליח במכירות, NLP ערכים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, סודות ההשפעה הסמויה, NLP מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מהו nlp, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע את עצמי, ייעוץ אסטרטגי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך למכור מוצר, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח יכול לרכוש. ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו?

ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד...

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו.

ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי?

ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון.

והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ואחרות, שהן מהדהדות ללקוח את המסר התת הכרתי, שהמוצר שלנו יותר טוב, הכי טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי וכולי.

מה הדרכים האלו? אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע.

אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל פירושו, באמצעות זה שמדברים אל ההיגיון של הלקוח ולא רק דרך מערכת האמונה של הלקוח.

ומה זה אומר בפועל? בפועל זה אומר, שמסר לדוגמה שאומר "הרכב שלי הכי טוב בעולם", זה מסר שמדבר אל הדמיון של הלקוח, אל האמונה של הלקוח, של שטיפת המוח של הלקוח. אבל מסר לדוגמה שאומר "הרכב שלי יותר מהיר בכל רכב אחר פי 2.5", או "הרכב שלי הכי חסכוני שיש", או "הרכב שלי עובר 1000 קילומטר בלי למלא דלק", או "על הרכב שלי יש אחריות מלאה 10 שנים או לכל החיים", זה מסר שמדבר אל השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש.

ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה אפשרי לעשות שטיפת מוח ללקוח, בפרסומות, במסרים סמויים, במסרים גלויים, בסיסמאות, בהדהוד מסרים, בשלטי חוצות וכולי. כאשר המסר הוא שאנחנו הכי טובים. בין אם המסר הוא באופן ישיר או באופן עקיף.

אבל בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם.

ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים?

אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזו שיטת פרסום שמבוססת על אמונה ועל הדמיון. אבל אם הלקוח יודע להסביר בדיוק במה המוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזאת שיטת פרסום שמתבססת על ההיגיון ועל השכל של הלקוח.

ואיזו שיטה עדיפה מבין השיטות האלו? האם עדיף לנו שהלקוח יאמין שהמוצר שלנו הכי טוב, או שהלקוח שלנו יבין שהמוצר שלנו הכי טוב?

אז התשובה היא כזאת: לכאורה עדיף שהלקוח יבין. אבל ליתר דיוק צריך לומר, שיתכן שאם הלקוח יבין במה המוצר שלך יותר טוב משל המתחרים, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר, כי הוא יגיד לעצמו שהוא לא צריך את כל היתרונות שיש למוצר שלך. וכי עבורו לא שווה לו לשלם את הסכום שאתה מבקש, עבור רשימת היתרונות שיש למוצר שלך.

דהיינו, יכול להיות מצב שבו הלקוח יקבל את הרשימה המלאה של כל היתרונות של המוצר שלך והוא ידע וישתכנע באופן מלא שהמוצר שלך הכי טוב בעולם. אבל הוא לא ירכוש את המוצר, כי הוא יחליט שהוא לא צריך ולא שווה לו לשלם את פרמיית המחיר שאתה מבקש, בגין היתרונות שיש במוצר שלך.

ואם הלקוח רק היה מאמין שהמוצר שלך יותר טוב, אולי דווקא הוא כן היה רוכש את המוצר? כי הוא היה אולי מספר לעצמו שהמוצר שלך מאוד טוב, וממציא לעצמו סיפור שקרי, שהמוצר שלך יותר טוב בדברים שהלקוח עצמו רוצה שהמוצר יהיה יותר טוב. למרות שאולי באמת למוצר שלך אין את היתרונות האלו.

ולכן, בפשיטות, אם המוצר שלך לא באמת יותר טוב מאשר המתחרים ואם לדעתך אם תפרט ללקוח את כל היתרונות שיש באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב.

אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם הלקוח היה מבין את כל היתרונות של המוצר שלך, אז היה לו יותר קל לרכוש והיה ללקוח יותר קשה להתנגד לרכוש את המוצר שלך, הרי שברור שעדיף לך לנסות להסביר ללקוח שלך את היתרונות של המוצר שלך.

ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות שיש במוצר שלך, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלך. אולי עליך לשקול להפסיק לייצר את היתרונות האלו ולהוזיל את עלות הייצור ולייצר מוצר יותר זול.

אבל בהנחה שאתה חושב שבאמת יש הרבה יתרונות במוצר שלך ובאמת שאם הלקוח יבין את המוצר שלך ויבין את היתרונות של המוצר שלך, אז הוא כן ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין.

כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו בשכל, אז צריך להשתמש במנגנון של אמונה. ובכל מקום שיש אמונה ומגיע השכל, השכל הוא יותר חזק מהאמונה.

ומה שבדרך כלל קורה, זה, שכאשר הלקוח מאמין שהמוצר שלך הכי טוב שיש, אז הוא בהחלט מוכן לשלם יותר כסף על המוצר שלך, אבל עד גבול מסוים. כי יש פרמיית מחיר שהלקוח מוכן לשלם בגין זה שהמוצר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, המוצר יקר לי, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להיות בטוח למכור יותר... לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן סוגים של פגישות מול לקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע מישהו להיות בעדך האפשרות הכי טובה של הלקוח איך לייצר צורך אצל הלקוח? לנסח בקשה בצורה משכנעת עלויות תמחור מוצר מכירות ללקוח אימון להגדלת מכירות לשכנע ילד לאכול פחות טיפול בהתנגדות של לקוח להכיר לקוח למה קשה לי למכור את עצמי? להפחיד לקוח הגדלת מכירות של אנשי מכירות לשכנע כל אחד משכנעים לקוח למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לגרום למישהו לרצות להיות איתך ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח לפתח שיחה עם לקוחות התנסות במוצר שיווק עסק ניהול לקוחות ראפור nlp חוויית לקוח למכור חוסר ידיעה כידיעה להסביר את עצמך ללקוח איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך להציג ללקוח שירות? לגרום למישהו לומר לך את האמת לתת ללקוח אפשרות לבחור סמנכל שיווק למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו מתי ליצור כאב ללקוח? איש מכירות שקרן טכניקות של nlp למתחילים מה זה שיווק שותפים? שפת הלקוח לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לשכנע לקוח להגיע תהליך של יצירת חומרי שיווק איך להתחמק משאלה של לקוח? היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר איך לעשות מניפולציה על מישהו? תוכן שיווקי איך לתגמל אנשי מכירות? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לקוח מפחד לקבל החלטה שיווק בשכנוע ישיר לשכנע ילד להכין שיעורים לשאול את הלקוח שאלות התאמה למכור כשאתה לא במיטבך להשתמש במוצר בחינם למכור עט בראיון להצליח בתור איש מכירות איך חבילות משפיעות על הלקוח? למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לבנות מסע לקוח שינוי עמדות ושכנוע איך לגרום למישהו ליהנות לתת? לשכנע גבר לאהוב איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לשכנע מישהו לא לעשן לגרום למישהו לרצות לגור איתך למכור כשאתה בחרדה איך לא לתת הנחה ללקוחות? יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה לשכנע אקס לאהוב למכור שירות יקר האם לעשות מניפולציה על לקוחות? שיווק שותפים באינטרנט למכור את המוצרים של הלקוחות שלך יקר ללקוח שיווק תכנים מקצועיים שאלה של לקוח לא מוכן למכור שיטת השכנוע של ביבי נתניהו nlp סוגסטיה שימוש בשם הפרטי של הלקוח לשכנע אישה לאהוב לנהל משא ומתן על מחיר התנגדויות שירות לקוחות אימון אישי לאנשי מכירות מוצרי מידע לגרום ללקוח לחזור להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח האם לקרוא ללקוח בשמו? להיכנס לתת מודע מוצר בחינם לזהות מניפולציות בשכנוע הזדהות רגשית חזקה לקוחות שמכירים את המותג שלך לרמות לקוחות צרכי הלקוח לפני רכישה לקנות מאנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, הדרכת מכירות, שינוי עמדות בנושאי המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:50:44 - wesi28