אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר יקר לי, טריקים לשכנוע בטקסט, הכנה לראיון, מסרים תת הכרתיים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע חברים לצאת, איך לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בחורות, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, לנהל משא ומתן, להתמודד עם התנגדות קניה, לשכנע אמא, nlp תרגול, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP טיפולים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע אשה, דמיון מודרך, NLP מה זה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, איך למכור רעיון, NLP מטרות, תכנות התת מודע, nlp שיטת טיפול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, המוצר יקר לי, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות איש מכירות תותח איך לשכנע עובד? איך להתראיין למשרת איש מכירות? לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ערך אמיתי של מוצר למה המשפך השיווקי לא עובד? לשכנע את עצמי מניפולציות של מנהיגי כתות ללמוד שיווק ומכירות לגרום למישהו לקנא למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שווי אמיתי של מוצר ליצור אמון עם האקסית לאתר את הצרכים של הלקוח טיימינג של שכנוע ללכלך על מוצרים מתחרים הרצון הפנימי של הלקוח לגרום למישהו לחזור אליך מערכת יחסים עם לקוחות היצע וביקוש ושיווק השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מיומנויות שכנוע להיות חבר של הלקוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו לאהוב אותך ליצור השפעה על אנשים להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע תכנון מסע לקוח ניתוח ראיון ביבי נתניהו להכניס עיזים במשא ומתן איך לגרום למישהו לעשות? לשכנע מוכר למכור את עצמך לעובדים שלך סודות השכנוע לדבר עם לקוח בשפה שלו למכור ללקוח את שיחת המכירה איך ניתן לשכנע? לשכנע מישהו אחר לאהוב על חשבון הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח האם למכור רכב? מה לענות ללקוח? למכור גם את המתחרים תמחור הגיוני ללקוח שיווק לטווח מיידי לקוחות מרוצים היצע וביקוש מול לקוחות טיפול בהתנגדות לקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? התנגדויות מכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות? היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו שאלות של לקוח בתהליך רכישה לתת ללקוח הצעת מחיר לעשות כסף מלקוחות טובים הצגת המחיר ללקוח ניתוח שיטת שכנוע לעזור למכור לכדורגל ביקורות שליליות של לקוחות יצירת חומרי שיווק איכותיים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? התמודדות עם לקוחות קשים להיות איש מכירות מצליח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים משפך מכירות איך לפנות ללקוח? האפשרויות האחרות של הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו לכתוב הסכם עם לקוח לאהוב לעבוד במכירות בשביל מה להכין חומר שיווקי התנגדויות לקוח קשות כמות לקוחות פוטנציאלים איך להסביר ללקוח? לא מאמין במוצר להגיע מוכן לפגישת מכירות לקוח לא רוצה לשלם מראש מה הלקוח רוצה לדעת? איך לשכנע משוגע? כמה חומרי שיווק להכין? פרסום חומר שיווקי מגוון מוצרים להחזיק במלאי שכנוע לא נכון לגרום למישהו ללכת לטיפול שיטות השכנוע של ביבי נתניהו הפקת חומרי שיווק פגישות פיזיות עם לקוחות לנסח מכתב משכנע לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו משבר אמון הפרת אמון לענות ללקוח ששואל שאלה לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים קל לשכנע יעוץ שיווקי למכור ביעילות לגרום למישהו להיקשר לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, מומחה שיווק, רטוריקה בנושאי המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:17:07 - wesi28